• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tyler 'Ty' Devoné
    Nadat ik mij en Jeremy had voorgesteld zucht Jer geirriteerd waarna hij "Moest dat nou weer?" naar me snauwt.
    "Sorry broertje, ja dat moest" zeg ik terwijl ik een hand op zijn schouder leg. Ik ben de jongste maar ik voel me de oudste.. Maar dat komt misschien ook wel door die legende in Amerika. De eerstgeborene is de 'slaaf' van de laatst geborene die de 'koning' is. De laatstgeborene laat zijn 'slaaf' als eerst gaan om te kijken hoe het erbuiten is, waarna de 'koning' er achteraan gaat.. Ik ben dus de Koning terwijl Jer mijn slaaf is. Maar dat heb ik hem vaak zat in gewreven.. al vanaf het moment dat ik erachter kwam..
    "Weetje broertje, misschien word het eens tijd dat jij een vriendin krijgt. Er loopt hier vast wel iets moois rond" zeg ik met een scheve grijns tegen Jeremy "en anders zet ik wel de eerste stap voor je, we zijn immers precies hetzelfde" vervolg ik met een knipoog.


    Pete Johnson
    ''We zullen vast een goed uitzicht hebben, als we boven op de berg zitten,'' zegt Ethan plots.
    Ik grinnik zacht en knik "Ja, vast wel" zeg ik met een glimlachje. ..Is het niet hartstikke gay om steeds maar te glimlachen..? vraag ik me mezelf af. Wat als hij al iets verdenkt.. Dan moet ik echt op houden met dit gesprek. Niemand hoeft te weten dat ik op jongens val!
    "Ik verga van de kou hier.. ik wil naar binnen" zeur ik na een tijdje terwijl ik mijn muts verder over mijn oren trek. Een sjaal heb ik niet om gedaan, bij ons thuis zeggen ze altijd dat sjaals hartstikke gay zijn.. die moet ik dus niet gaan dragen..

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:13 ]


    Little do you know

    Jeremy Devoné


    "Sorry broertje, ja dat moest" en hij legt zijn hand op mijn schouder. Hij voelt zich te goed, hij voelt zich altijd te goed. De jongen geloofd heillig in het gezegde dat ik zijn slaaf ben en hij mijn koning. Screw you..
    "Weetje broertje, misschien word het eens tijd dat jij een vriendin krijgt. Er loopt hier vast wel iets moois rond" En hij grijnst, gaan we weer. "en anders zet ik wel de eerste stap voor je, we zijn immers precies hetzelfde".
    "Nee dankje, ik heb geen behoefte aan een of andere slet..." Ik had nog nooit een vriendin gehad, gewoonweg omdat ik het niet durfde. Ik wist nooit wat ik zeggen of doen moest, bij geen enkel persoon en al helemaal niet bij meisjes...
    Soms wens ik wel eens dat ik het zo makkelijk kon als Tyler, die alles in een oogwenk voor elkaar lijkt te krijgen. En ik, ik kan niks... Alleen zijn schaduw zijn.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Tyler 'Ty' Devoné
    "Nee dankje, ik heb geen behoefte aan een of andere slet..." zegt Jeremy op mijn voorstel. Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Maar broertje, ik zie jou ook niet met een slet of met een eerste klas hoer" zeg ik met een glimlach "Ik zoek heus wel een leuk meisje voor je" vervolg ik.
    Ik weet best dat zo'n type meisje waar ik altijd mee het bed in duik totáal niet zijn type is, dat kan hij niet handelen. Die willen te veel en dan is het een keer het meisje dat de jongen over zijn grenzen trekt in plaats van andersom.. Ik grinnik zacht bij de gedachte.
    "Een verlegen schattig meisje is meer jou type" zeg ik met een knipoog tegen Jeremy. Ik kijk de groep jongeren even rond die hier allemaal staat, dan valt een meisje die tegen een boom staat me op "Dat is dus totaal jou type niet, neem ik aan" zeg ik grinnikend terwijl ik naar haar wijs. Het zou me niks verbazen als zij mijn vrouwlijke versie is.. grappig.
    Ik kijk nog even rond, maar veel meiden staan er niet.. het meerendeel is een jongen..


    Ty had het over Melody btw ^^

    De beginpost moet ook weer aangepast worden neem ik aan :Y)


    Little do you know

    [Oké, ik ga vanavond weg. Als het topic vol is.. Jammer dan.. Ik mag morgenvroeg dan wel een nieuw topic aan. Jullie gaan zó hard! :Y)]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ Mag ik geen nieuwe topics meer maken?? :$ :'D
    dat mocht de vorige keer :$]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:52 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Jawel, maar er moet vanalles veranderd worden in de beginpost en dat doe ik liever zelf. Dus, eventjes wachten. (: ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ :( oké Manon, have fun vnv :) ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Jasons
    Ik had intussen de groep wat er stond behoorlijk goed bekeken en ik zag een tweeling die de hele tijd naar mij stonden te kijken of te wenken. Ik had weer beet. De ene leek mij niet echt iets te vinden, maar de andere. Hij zag er goed uit en ik hoopte dat hij naar mij toe zou komen. Dat zou nog eens een leuk gesprek worden. Ik ging me nu al bedenken wat ik hem zou kunnen laten doen. Zodra ik zag dat hij weer keek, zwaaide ik uitdagend naar hem, wachtend dat hij zou komen. Ik had wel zin in een leuk gesprek met een schattige jongen. Misschien zou zijn tweelingbroer ook meekomen naar mij en dan hadden we nog meer lol. Tenminste ik had lol. Ik wist niet of de andere dat ook als lol zouden opvatten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Roww schreef:
    Tyler 'Ty' Devoné
    "Nee dankje, ik heb geen behoefte aan een of andere slet..." zegt Jeremy op mijn voorstel. Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Maar broertje, ik zie jou ook niet met een slet of met een eerste klas hoer" zeg ik met een glimlach "Ik zoek heus wel een leuk meisje voor je" vervolg ik.
    Ik weet best dat zo'n type meisje waar ik altijd mee het bed in duik totáal niet zijn type is, dat kan hij niet handelen. Die willen te veel en dan is het een keer het meisje dat de jongen over zijn grenzen trekt in plaats van andersom.. Ik grinnik zacht bij de gedachte.
    "Een verlegen schattig meisje is meer jou type" zeg ik met een knipoog tegen Jeremy. Ik kijk de groep jongeren even rond die hier allemaal staat, dan valt een meisje die tegen een boom staat me op "Dat is dus totaal jou type niet, neem ik aan" zeg ik grinnikend terwijl ik naar haar wijs. Het zou me niks verbazen als zij mijn vrouwlijke versie is.. grappig.
    Ik kijk nog even rond, maar veel meiden staan er niet.. het meerendeel is een jongen..


    Ty had het over Melody btw ^^

    De beginpost moet ook weer aangepast worden neem ik aan :Y)


    Jeremy Devoné
    "Maar broertje, ik zie jou ook niet met een slet of met een eerste klas hoer. Ik zoek heus wel een leuk meisje voor je"
    "Succes"
    "Een verlegen schattig meisje is meer jou type"en hij knipoogt waarna hij richting een meisje kijkt dat verderop tegen een boom staat. "Dat is dus totaal jou type niet, neem ik aan" Wild schud ik mijn hoofd. "Nee absoluut niet."
    Het meisje leek ons wel gezien te hebben wat ze zwaaide. Nu wist ik het zeker, de manier waarop ze naar ons keek, vooral mijn broer denk ik, en hoe ze zwaaide. Nee dankje.
    "Ik denk dat jij weer de enige bent met geluk.." Like always, zei ik tegen Tyler.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:01 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb morgen toch tot kwart over 3 school dus of er nu een nieuw topic is vanavond of morgen boeit me niet, heb zat te doen verder x'D
    En nu weer even Ty Ty ^^
    Btw, als ik type dat Jer praat wil ik Tyler neer zetten ipv Jeremy x'D


    Little do you know

    haha ik hem stage tot 6 uue de hele week dusja :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Tyler 'Ty' Devoné
    Jeremy wenst me succes met het vinden van iemand voor hem, wat ik dus zie als een uitdaging.
    Jer schud wild zijn hooft als ik naar het meisje bij de boom wijs en zeg dat het zijn type niet is. Als ik zie dat ze naar ons zwaait lach ik vrolijk, het zag er uitdagend uit. Maar jammer voor haar ben ik Hard-To-Get. Met een scheve grijns zwaai ik terug naar haar maar ik blijf gewoon staan. Als ze me wil kan ze hierheen komen.
    "Ik denk dat jij weer de enige bent met geluk.." zegt Jeremy tegen me. Die jongen heeft echt problemen met zelfvertrouwen..
    "Broertje, heb toch wat zelfvertrouwen! We zijn precies hetzelfde, alleen ons haar is een heel klein beetje anders. Oké mijn kleding stijl is ook een beetje anders, maar verder zijn we een excacte kopie! Als de meiden mij knap vinden-vinden ze jou ook knap! Alleen jou houding is onzeker en gesloten, zo van 'kom niet naar mij toe ik heb er geen zin in' als je een beetje anders gaat staan komen ze in rijen naar je toe" zeg ik met een glimlach. Mijn houding was zelfverzekerd, ik heb een rechte rug en ook rechte schouders, Mijn kin is een beetje opgetild zodat ik er voor sommigen intimiderent uit zie.. iets wat ik wel waardeer. Ik ben dan wel de jongste, maar fysiek en mentaal wel de sterkste. Ik ga dan ook wat vaker dan Jeremy naar de sportschool, gewoon omdat ik niet zo'n zwak slap ventje wil zijn.


    DONE :Y)


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    haha ik hem stage tot 6 uue de hele week dusja :)


    Ik heb vrijdags stage van 9 tot 5 (:
    En dat tot 8 november met de herfstvakantie en de week erna niet mee geteld, aangezien ik in de vakantie niet hoef en de week erna ga ik naar LONDOOOON <33333
    I'm gonna have the time of my life there c:


    Little do you know

    Jeremy Devoné
    Tyler zwaait terug naar het meisje maar blijft wel bij me staan. Of het was zijn type niet, of hij was gewoon te lui om zelf die kant op te lopen. En ik gok het laatste.
    "Broertje, heb toch wat zelfvertrouwen! We zijn precies hetzelfde, alleen ons haar is een heel klein beetje anders. Oké mijn kleding stijl is ook een beetje anders, maar verder zijn we een excacte kopie! Als de meiden mij knap vinden-vinden ze jou ook knap! Alleen jou houding is onzeker en gesloten, zo van 'kom niet naar mij toe ik heb er geen zin in' als je een beetje anders gaat staan komen ze in rijen naar je toe" Mijn schouders haal ik op. Die preek had ik al eerder aangehoord en ik had het nooit gekund, die houden zou ik weer laten varen de eerste beste keer dat iemand me aanspreekt en dan was ik weer mijn onbenullige, sneue zelf.
    "Wij zijn gewoon anders... Ik heb dat eerder geprobeerd en het is me nooit gelukt .." Ik had het 2 keer geprobeerd maar dat maakte niet uit, geprobeerd is geprobeerd.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Tyler 'Ty' Devoné
    Jer haalt zijn schouders op. Ik zucht, ik probeer hem altijd te helpen maar hij heeft gewoon geen zelfvertrouwen. En met deze instelling gaat hij die nooit krijgen ook.
    "Wij zijn gewoon anders... Ik heb dat eerder geprobeerd en het is me nooit gelukt .." zegt Jeremy na een korte stilte van nadenken.
    "Er is een verschil tussen niet kunnen, en niet willen, Jer. Je moet gewoon met een meisje gaan praten, hoe vaker je het doet des te beter het gaat, kijk maar naar mij" zeg ik met een trots glimlach "Gewoon beginnen met een verlegen meisje, die zullen je niet snel of helemaal niet uit lachen en daarbij kun je ook niet vaak iets verkeerds zeggen" vervolg ik grinnikend. Achja, oefening baart kunst toch? "Als je het één of twee keer probeert en het wil niet moet je niet op geven, Rembrandt kon ook niet vanaf zijn geboorte al de mooiste schilderijen maken! Daarvoor moet je oefenen!" moedig ik Jeremy aan met iets nieuws, ja dit zoog ik net even uit mijn duim.. maar ik vind dat ik eigenlijk best gelijk heb. Maar ik vind van mezelf dat ik altijd gelijk heb dus ja.. Het zou kunnen dat het gewoon de eigendunk is die spreekt.


    En nu ga ik offline. Ik ben kapoet :c
    Lekker sliepe meisken c:
    Oat Moan!(doeg)


    Little do you know