• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    zo terug van mijn kutstage... eerste dag...
    als ik dat een jaar moet volhouden ga ik gigantische ruzie krijgen

    Abigail Pierce
    Loki lijkt op te schrikken van mijn vraag wat me laat grinniken. "Ik dacht eraan dat dit wel fijn lag... op een vreemde manier." En nogmaals drukt hij een kus op mijn voorhoofd. "Alles is zo kalm en rustgevend." Het was ook iets dat op mijn zenuwen werkte en er voor gezorgt had dat ik me nu stierlijk verveelde. Maar inderdaad het was ook rustgevend ergens..
    Ik ben gewoon een te druk persoon om uren en uren stil te zitten of te liggen. Ik was iemand die wat te doen moest hebben.
    "Waarom moeten er zo nodig nieuwe mensen komen?" En ik kijk hem aan." Straks mag mijn orginele kamergenoot James niet, en dan gaat ze klagen en dan kom James weer hier en moet ik daarheen en ik wil niet daarheen want ik wil hierblijven..." Ratel ik in sneltempo aan een stuk door.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hoezo kut stage?
    What's wrong..? geen leuke klusjes te doen?

    Zit hier nu bijna twee uur te wachten op een reactie waarvan gezegt werd dat ie twee uur geleden gepost zou worden :l

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 20:33 ]


    Little do you know

    Geen leuke mensen
    da's veel erger


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ja, das erger ja :l


    Little do you know

    Loki Laufreyson
    Ik lag wel lekker, maar ik merkte hoe verveelt ze raakte. Ik wreef wat over haar rug en luisterde naar haar woorden. Ik haalde mijn schouders op en beet denkend op mijn lip. Tja... Wat moesten we ermee? Toen ik bloed proefde na even denken, maar ik had wel een oplossing bedacht. "Laten we naar mevrouw Sharp gaan. Als zij ervan weet is er geen probleem... Of we passen de bordjes aan met een marker." Ik keek haar aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik geeuwde even en ging rechtop zitten, waarbij ik haar mee omhoog trok. Ik trok haar weer op mijn schoot en keek of haar haren nog goed zaten. Anders moest ik het opnieuw doen. Gelukkig zat alles nog prima. Ik duwde nog even een plukje recht en ging met mijn vinger langs haar gezicht. Ze zag er echt mooi uit nu, niet alleen omdat haar haren vast zaten, maar gewoon omdat ze Abby was.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 21:43 ]


    Bowties were never Cooler

    (Moet John of James reageren?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [James volgens mij]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [James volgens mij]


    [John.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dena Fields

    'Oké. Andere vraag,' kletste ik vrolijk verder. 'Je favoriet eten?' Ik dacht even na. Ik hield van zoveel eten. Nee, ik hield van eten in het algemeen. Maar het meeste was nog wel van Italiaans. Of Chinees. Of soep. Ik zuchtte in mijn hoofd, ik wist het niet. Waarom wist ik het niet? Waarom kon ik nu niet simpel antwoord geven op zo'n vraag. Het was me veel te lastig. STOP. Ik zat weer eens op de denktour. Ik deed mijn haren weer los en vlechtte ze in een simpele vlecht in, iets wat me van mijn gedachten afleidde.

    Ethan Brooks

    'Geen idee!' zei ik. Ik wist het werkelijk niet. Misschien was dit het enigste groepje wat er nog over was. Ik kon niet eerder komen omdat dan mijn trein niet gehaald kon worden. Maar misschien waren er nog wel meer mensen die een trein moesten halen of simpelweg niet eerder konden. Ik wilde Pete eigenlijk vragen waarom hij hier was. Maar ik durfde niet. Hilarisch. Ik durfde niet naar zijn reden te vragen, daarom zat ik hier. Kom op, Ethan, dacht ik bijmezelf, je kunt dit wel. Als je wilt veranderen, doe het dan nu. Ik voelde hoe ik ontzettend zenuwachtig en klein begon te worden. 'Waarom zit je hier?' wist ik er uiteindelijk uit te persen en ik voelde dat mijn hoofd rood was geworden. Ik hoopte maar dat het kwam door de kou, ook al voelden mijn wangen gloeiend heet aan.

    Anna Sharp

    Toen zag ik die weer aan het ontbijt, toen glipte die weer naar buiten en in het raam zag ik een rookwalm; ze waren aan het roken. Ik nam me voor dat te verbieden, maar ik wilde niet direct streng overkomen. Hoewel ik achter het principe stond van het streng beginnen en minder streng eindigen. Dat maakte minder vrienden, maar het was wel beter zo. Greg zou ze wel te vriend houden, wist ik.
    Ik keek op mijn horloge en ik zag dat het al bijna tijd was. 'Jongens, gaan jullie je klaar maken,' deelde ik mede aan de mensen die onder zaten. 'We vertrekken over een kwartiertje naar onder.' Toen liep ik naar boven om de rest te waarschuwen. Eenmaal boven verruilde ik mijn kleren voor een jeans, warme trui en body warmer. Dat zou genoeg zijn om zonder jas naar buiten te gaan. Onder floot ik weer op het hondje -we hadden nog steeds geen naam- en ik stapte in mijn snowboots om het hondje vervolgens uit te laten. Zo zou hij/zij het huis schoon kunnen houden totdat wij terug waren. Daarna zou er wel iemand hem uit kunnen laten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [sorry, niet gezien. Ik reageer over een uurtje. Ga eerst Being Human kijken]


    Bowties were never Cooler

    Ik wacht nog steeds op Sam.. :l


    Little do you know

    Pete David Johnson
    Ethan zegt dat hij geen idee heeft van of dit iedereen moet zijn dus ik haal mijn schouders maar op.
    Ik zie hem ergens over twijfelen waarop ik een wenkbrauw op haal maar uiteindelijk vraagt hij me waarom ik hier ben. Ik denk snel na, wat moet ik zeggen?
    'Ik ben homo en durf er niet voor uit te komen?' nee. Dan kan ik het wel vergeten hier.. iedereen zal me vies vinden en niemand zal nog bij me in de buurt willen zijn.
    "Ik heb last van faalangst" mompel ik uiteindelijk maar. Het is niet helemaal gelogen.. ik heb last van faalangst, maar dat alleen maar als het over het 'uit de kast komen' gaat..


    Little do you know

    Abigail Pierce
    "Laten we naar mevrouw Sharp gaan. Als zij ervan weet is er geen probleem... Of we passen de bordjes aan met een marker." Waarna hij rechtop gaat zitten en mij zo mee trekt. Loki zet me opnieuw op zijn schoot. " Gewoon de bordjes aanpassen... " Daar was ik het zo veel meer mee eens dan naar mevrouw Sharp gaan. Loki strijkt een plukje haar recht en laat zijn vinger langs mijn gezicht gaan.
    "Wat dooooeee je?"En ik keek hem aan waarna ik op de hal mevrouw Sharp hoorde roepen dat we ons moesten klaarmaken omdat we zo zouden gaan vertekken. "Ja ja..." Maar ik maakte geen aanstalten om op te staan en bleef gewoon lekker zitten,.


    Laurinda Pearl
    'Oké. Andere vraag, Je favoriet eten?' Favoriet, ik hield van zo veel. In tegenstelling tot sommige anderen was ik een heel erg makkelijke eter.. "eehm... ik lust zo veel.. Ik heb niet echt een favoriet geloof ik. Jij?"
    En ik kijk toe hoe het meisje naast me haar haren los maakt en er een vlecht in maakt. Mijn haartjes hingen gewoon altijd los. Ik had zelf een hekel aan dat getrek in mijn haren de hele tijd. Alles zakte uit en moest 10 keer opnieuw gedaan worden. Nee geef mij maar lekker simpel.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Ik wacht nog steeds op Sam.. :l


    Sorry had geen elektriciteit meer >:( Maar vind je het erg als ik ga slapen? Anders post ik nu wel Nathan hoor. Maar ik ben echt kapot moe :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Sorry had geen elektriciteit meer >:( Maar vind je het erg als ik ga slapen? Anders post ik nu wel Nathan hoor. Maar ik ben echt kapot moe :/


    Fine by me. Ik wacht nog wel een dag of twee ofzo :')


    Little do you know