• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp (Bevat belangrijke informatie!)

    Met een piepend geluid ging de wekker af. Slaperig deed ik mijn ogen open en drukte de wekker weg. Ik wilde net mijn wekproces beginnen toen ik me plotseling realiseerde dat de rest van de jongeren vandaag zouden komen. Ik draaide me naar Gregor en sloeg hem zachtjes op zijn wang totdat ik hem hoorde kreunen ten teken dat hij wakker was. Gregory kennende zou hij voorlopig nog zijn ogen niet open doen, ook al was hij wakker. 'Gregory, ik zit helemaal naakt op het bed,' fluisterde ik toen. 'Wat,' zei Gregor en opende zijn ogen. 'Grapje,' mompelde ik en stond op.
    Ik kleedde me aan en op mijn weg naar het ontbijt klopte ik op iedere deur om de jongeren wakker te maken. Zij zouden mee naar onder gaan om daar hun groepjes te horen te krijgen. Met de rest van hun groepje zouden ze naar het huis gaan wandelen. Ze hadden het eenmaal al eerder gedaan. En op deze manier zouden ze elkaar beter leren vertrouwen. In het huis zou ik de rest van de kamerindeling bekend maken.
    Eenmaal onder zette ik een pot koffie en een pot thee, waarna ik het brood op de tafel zette. Kranten zou ik vandaag later gaan halen, omdat ik toch naar onder zou moeten gaan. Net toen ik een paar ramen open wilde zetten voor frisse lucht viel mijn oog op de puppy. Ik gaf hem een aai over zijn hoofd en pakte een hondensnoepje voor hem/haar.

    Dena Fields

    Met een ruk schoot ik rechtop, bijna met mijn hoofd tegen het bed van John of Hunter die boven mij lag. Ik meende dat er iemand geklopt had, maar het had ook een droom kunnen zijn. Voor de zekerheid keek ik op mijn horloge en het was inderdaad 8u in de morgen. Ik gooide mijn benen over de rand van het bed en stond op. 'John,' fluisterde ik, terwijl ik hem heen en weer schudde. Ik wist niet of het John of Hunter was deze keer. 'John, we moeten opstaan,' zei ik toen wat harder. 'De rest komt vandaag en wij gaan ze ophalen,' deelde ik hem mede. Toen deed ik mijn pyjama uit en kleedde me om in een simpele spijkerbroek, t-shirt met lange mouwen en een warme blazer eroverheen. Mijn snowboots zou ik later aan doen, dus deed ik nu alleen mijn sokken aan. Ik wierp nog een blik op John/Hunter en toen ik zeker wist dat hij weer deel uitmaakte van de bewoonde wereld, besloot ik naar onder te gaan, want de geur van verse koffie glipte mijn neus binnen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 19:16 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maaaain Topieeecs c:
    Hooray c:

    Oké, dus onze personages komen aan daar bij de skilift nu?


    Little do you know

    mmeeein tooppieeeks


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Ik lag lekker te dromen als iemand mij stoorde door op de deur te kloppen. Ik werd langzaam wakker en ging half rechtop zitten, leunend op een arm en zei slaapdronken: "Wat?" Toen realiseerde ik me dat ik waarschijnlijk op moest staan en ik draaide me nog een keer om. Na tien minuten zo gelegen te hebben, bedacht ik me dat ik eigenlijk helemaal niet wist in welk bed ik lag en in welke kamer. Dus ik stond toch maar op en zag dat ik alleen lag. Gelukkig had ik dus niemand gestoord. Ik stond op, kleedde me om, verzorgde me een beetje en liep naar de kamer van Loki en nu Abby. Ik klopte aan en riep: "Abby, abby. Wil je alsjeblieft komen? Ik moet je iets vragen." Ik hoopte dat ze zou komen. Ik wilde haar vragen om samen te ontbijten.

    Lizzy Franklyn
    Iemand klopte op de deur en ik schoot rechtop in bed. Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen het bed en ik begon te huilen. Blijkbaar was ik toch in slaap gevallen. Ik kleedde me vluchtig aan in mijn bed, glipte de badkamer in en deed hem op slot. Ik bekeek mezelf in de spiegel en ik zag er beroerd uit. Ik trok een borstel door mijn haar en de tranen sprongen weer in mijn ogen. Zoveel had ik nog nooit gehuild op twee dagen. Mijn ogen waren knalrood en opgezwollen. Zodra ik klaar was deed ik de deur van zijn slot en glipte ik de kamer uit, hopend dat niemand het zou merken. Dat iemand het überhaupt zou merken dat ik er geweest was. Ik zocht mijn weg naar de kamer van Ella, deze keer had ik het snel en zonder huilen gevonden. Ik klopte op de deur en wachtte dat ze opendeed. Na een tijdje wachtten dacht ik dat ze er niet was, dat ze al weg was. Of dat ze nog sliep. Ik zette me over mijn angst heen voor het eerst in mijn leven en ging tegen de muur tegenover de deur zitten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Roww schreef:
    Maaaain Topieeecs c:
    Hooray c:

    Oké, dus onze personages komen aan daar bij de skilift nu?


    [Ongeveer, ja.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Kan ik me nog aanmelden voor deze RPG?)

    John Hunter Bell
    Mijn fijne droom werd ruw verstoord doordat ik woest door elkaar werd geschud. Hierdoor kieperde ik uit mijn bed zo op de grond. Ik kreunde zacht en wreef in mijn ogen. Nu pas kreeg ik een beetje door wat er gebeurt was. Ik ging rechtop zitten en keek de kamer rond. Nu pas merkte ik ook dat ik geen kleren aan had. "Dena, wacht. Heb jij sex gehad met Hunter?" vroeg ik zacht. Ik kende hem nu wel en wist dat hij altijd naakt sliep als hij met iemand het bed in was gedoken. Ik hoopte zo erg dat hij dit had gedaan om mij te focken en niet dat hij met haar het bed in was gedoken. Dat zou echt niet leuk zijn. Zeker niet als de rest van het huis het ook zou weten. Dat ik niet echt met ze had gesproken gister betekende niet dat ik niet om hun mening gaf. Zeker niet omdat ik nooit met een meisje het bed zou delen. Ik krabbelde op en haalde mijn kleren uit de kast die ik direct aan trok. "Ik kon het niet laten, Johnny boy. Heb je dat lijfje gezien. Ow, ja. Dat is niet het soort lijfje wat jij zoekt. My bad." zei Hunter snerend. Een grom rolde over mijn lippen. "Serieus Hunter. Je kan geen dag met je poten van een meisje afblijven. Misschien had ik wel voor die trein moeten springen toen ik de kans had." gilde ik. Ik meende het echt. Als het zo ging wilde ik liever niet leven dan met hem samen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 19:44 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Mijn fijne droom werd ruw verstoord doordat ik woest door elkaar werd geschud. Hierdoor kieperde ik uit mijn bed zo op de grond. Ik kreunde zacht en wreef in mijn ogen. Nu pas kreeg ik een beetje door wat er gebeurt was. Ik ging rechtop zitten en keek de kamer rond. Nu pas merkte ik ook dat ik geen kleren aan had. "Dena, wacht. Heb jij sex gehad met Hunter?" vroeg ik zacht. Ik kende hem nu wel en wist dat hij altijd naakt sliep als hij met iemand het bed in was gedoken. Ik hoopte zo erg dat hij dit had gedaan om mij te focken en niet dat hij met haar het bed in was gedoken. Dat zou echt niet leuk zijn. Zeker niet als de rest van het huis het ook zou weten. Ik wilde niet dat die leuke jongen het ook zou weten. Ik durfde dan niet met hem te praten, dat betekende niet dat ik niet om zijn mening gaf. Ik krabbelde op en haalde mijn kleren uit de kast die ik direct aan trok. "Ik kon het niet laten, Johnny boy. Heb je dat lijfje gezien. Ow, ja. Dat is niet het soort lijfje wat jij zoekt. My bad." zei Hunter snerend. Een grom rolde over mijn lippen. "Serieus Hunter. Je kan geen dag met je poten van een meisje afblijven. Misschien had ik wel voor die trein moeten springen toen ik de kans had." gilde ik. Ik meende het echt. Als het zo ging wilde ik liever niet leven dan met hem samen.


    Die leuke jongen is er nog niet c:
    Hij heeft nog steeds zelfde uiterlijk, zelfde naam. Maar ik heb zijn innerlijk een beetje aangepast en hij heb geen broer meer c:
    Hij is dus nieuw x'D


    Little do you know

    Dena Fields

    Ik had net de deur geopend toen ik een harde bonk hoorde en John naakt op de grond zag liggen. 'Dena, wacht. Heb jij sex gehad met Hunter?' vroeg John zacht. Oeps. 'Ik kon het niet laten, Johnny boy. Heb je dat lijfje gezien. Ow ja. Dat is niet het soort lijfje wat je zoekt. My bad,' zei Hunter snerend. 'Hunter-' 'Serieus Hunter. Je kan geen dag met je poten van een meisje afblijven. Misschien had ik wel voor de trein moeten springen toen ik de kans had,' gilde hij.
    Nu sloot ik de deur gauw achter mij. 'Wat?!' riep ik verbaasd. Ik liep langzaam op hem af. 'John, het is niets, echt niet. Mag ik Hunter even,' vroeg ik toen. Ik stond op dit moment te springen om koffie te hebben, wat mijn woede nog groter maakte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    (...)

    Die leuke jongen is er nog niet c:
    Hij heeft nog steeds zelfde uiterlijk, zelfde naam. Maar ik heb zijn innerlijk een beetje aangepast en hij heb geen broer meer c:
    Hij is dus nieuw x'D


    [Hee, ben ik geen leuke jongen. Wait.. ik ben een meisje. Lol. Ik ben eens benieuwd. Hunter wilt Dena en John wilt Pete. Nemen we beurten of gaat alles tegenlijk. ^^]

    Ethan Brooks

    Met een backpack op mijn rug stapte ik uit de trein. Voor het station vond ik algauw de bushalte waar maar eens per uur een bus kwam. Ik had juist geluk. De bus stond nog te wachten. Ik klom naar binnen en legde de backpack op een stoel en ging ernaast zitten. Na zo'n twintig minuten met de bus was ik als eerste daar. Ik ging moedeloos op een bankje zitten en bedacht me waar ik eigenlijk aan begonnen was. Ik was hier naar toe gekomen, juist omdat ik zo onzeker was, maar wat als het terecht was. Wat als ik het gewoon niet waard was?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ gewoon in trio manon gewoon in trio ^^

    hebben wij ook wat te lezen x'D]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik vergat de verdere namen van Denise x')
    Denise Kate Parks
    "Dag Vera!" roep ik naar mijn pleegmoeder, ik zwaai naar de auto tot deze uit het zicht verdwenen is.
    De hele rit hierheen vertelde ze me dat ik gewoon iedereen een kans moet geven waarmee ik een tijdje ga samen wonen hier, en niet alleen de meiden.. Ik heb haar wel duizenden keren verteld dat ik dat enorm moeilijk vind aangezien ik dankzij mijn vader een trauma voor jongens en mannen heb ontwikkeld. Een diepe zucht rolt over mijn lippen waarna ik mijn rugtas goed op mijn rug doe en mijn koffer op wieltjes achter me aan sleep. Ik loop richting de Ski lift die ik in de verte al boven de bomen zie uitsteken. Als ik er aan kom worden mijn ogen langzaam groot.. er zit al een jongen.. "Fuck.." mompel ik waarna ik zenuwachtig op mijn lip bijt. Met een grote boog loop ik om de jongen heen om vervolgens bij de ingang van de skilift te gaan staan, zo kan ik als eerste de lift in..

    Pete David Mikaelson
    Met een diepe zucht stap ik de bus uit, mijn moeder moest werken en mijn vader was te lui me te brengen..
    Op mijn gemakje loop ik met mijn zwarte koffer naar de Skilift.
    Als ik na een tijdje lopen bij de skilift aan kom zie ik dat er al een jongen en een meisje zitten.. Zal ik..? Ik schud mijn hoofd, nee niet nu.
    Met een zucht ga ik op mijn zwarte koffer zitten, hij is sterk genoeg om mijn gewicht te dragen dus het kan best.


    Nah, Pete is gonna take his change when John's there, and Dena will when Hunter is there.. but Pete doesn't know that secret.. what if he sees Dena with 'John'? That would be Pretty Damn Awkward :')


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Na mijn uitbarsting liet ik mezelf op de grond zakken met alleen nog boxers aan. Het was ten minste meer dan eerst. Ik keek op naar Dena en zuchtte. "Zie je wel, je verkiest hem over mij alleen omdat hij in je heeft gezeten. Vooruit dan maar, maar ik hou jullie in de gaten." gromde ik. Ik vond het maar niets. Ik nam een stap terug en direct duwde Hunter zich op de lege plek. "Wat is er, mop? Wil je een herhaling van gister?" Ik hoorde letterlijk de gevaarlijke grijns in zijn ogen doorklinken in zijn stem. Ik snapte toch echt niet wat meisjes in hem zagen, maar blijkbaar genoeg, want elke keer als hij los kwam ging hij er minimaal met een het bed in. Hij deed het zonder ook maar even aan me te denken. Zo was hij nou eenmaal. Misschien als ik later een vriendje had dat hij een beetje zou voelen hoe ik me nu elke keer opnieuw voelde.


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    Loki deed de deur open en ik zei: "Hey Loki." Ze hadden allebei hun pyjama nog aan en Abby lag nog te slapen. Ik sloop zachtjes naar binnen en ging op de grond in kleermakerszit zitten en vroeg: "Heeft die begeleider jullie nog niet wakker gemaakt? Ik schrok me dood toen ze of hij op de deur klopte." Ik had gedacht dat hij/zij ook al bij Loki en Abby had geklopt. Blijkbaar niet dus. Ik wilde een geinjte uithalen met Abby dus ik seinde naar Loki dat hij stil moest zijn door mijn vinger op mijn lippen te leggen en ik sloop zachtjes naar Abby. Toen ik kort bij haar bed was, zakte ik door mijn knieën, als een echt roofdier zoals ik dat geleerd had, en sprong boven op Abby."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||