• Het lijkt erop dat Taylor Swift een stomme fout heeft gemaakt tijdens de MTV Video Music Awards zondagavond. De Amerikaanse zangeres beledigde haar ex One Direction-zanger Harry Styles toen hij op het podium stond met de andere bandleden.

    Toen de Britse jongensgroep een aankondiging deed vroeg bandlid Zayn Malik zich hardop af of het klopt dat New York de beste fans heeft. Hierop zoomde de camera in op Taylor, die op dat moment in het publiek zat. Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei, maar ze articuleert duidelijk genoeg om 'Shut the f*ck op' te kunnen liplezen.

    Taylor en Harry gingen in januari uit elkaar na een relatie van een paar maanden. Vorige week deelde de Britse zanger al dat hij het niet erg zou vinden om het 'slachtoffer' te worden in een van haar songteksten. Taylor staat erom bekend dat ze haar liefdesverdriet verwerkt in haar nummers.

    Beide acts vielen zondagavond tijdens de awardceremonie in de prijzen. One Direction nam voor hun single Best Song Ever de award voor beste zomerhit naar huis. Taylor mocht op haar beurt de prijs voor beste videoclip van een zangeres mee naar huis nemen voor haar single I Knew You Were Trouble.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Het is wel netjes om de bron erbij te vermelden, in dit geval Hotmail - ik las precies dezelfde tekst vandaag op hun site. (cat)


    Dit is echt drama om niks maken. Ik snap het probleem niet eens van heel dit gedoe. Aanstelleritis als je geen betere achterklap hebt dan dit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoe schattig, fans willen de exen van 1D leden zwartmaken en ik heb gehoord dat ze het nieuw vriendinnetje van weetikveekwievandevijfwant Ireallydon'tcare doodsbedreigingen enzo stuurden. Toont eventjes weer hoe volwassen het 1Dfandom weer precies is.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jezus, hebben journalisten niks beters te doen? Laat haar lekker haar leven hebben :'D Er zijn meer dan genoeg mensen die pissig zijn op hun ex, die zie ik ook niet in het nieuws.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Jezus, hebben journalisten niks beters te doen? Laat haar lekker haar leven hebben :'D Er zijn meer dan genoeg mensen die pissig zijn op hun ex, die zie ik ook niet in het nieuws.


    Queer zijn is gewoon alles

    *deep sigh*
    Yeaaaah... *leaves topic*


    HAHAHAHA, dat heb ik ook gelezen

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:59 ]


    Is it a hi or a hey


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Voor hetzelfde geld zei ze het tegen iemand anders. Wat word er een heisa om gemaakt dat ze dat heeft gezegd. Misschien heeft ze het wel helemaal niet gezegd want of lip lezen nou altijd zo betrouwbaar is.


    Physics is awesome

    Er word nu een heel drama gemaakt om waarschijnlijk helemaal niets..

    Liplezen is echt niet zo betrouwbaar en wat dan nog als ze het gezegd heeft? Goed, ik ben fan van One Direction, maar ik ga toch ook niet tienduizend doodsbedreigingen naar Taylor sturen alleen maar omdat mensen zeggen dat ze dat gezegd heeft?

    Boeiend, zucht...

    Het fandom raakt de weg een beetje kwijt..


    'Darling, just hold on'

    Liplezen? Dan móét ze One Direction wel beledigt hebben!


    Tijd voor koffie.

    Mensen die goed zijn in liplezen kunnen het best gelijk hebben hoor :'D Maar dan zie ik alsnog het probleem niet. Misschien was hij wel een vette klootzak in de relatie en is ze nog steeds boos op hem, weet jij veel. Alsof jullie hem echt kennen :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 14:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er zat een meisje naast haar (ben even haar naam kwijt) en Taylor haalde haar arm heel stuntelig achter haar vandaan. Er gaan dus ook geruchten rond dat het "sorry for my arm" kan zijn, maar aangezien Taylor en Harry nogal een verleden hebben, denken mensen eerder "shut the fuck up"


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    Er zat een meisje naast haar (ben even haar naam kwijt) en Taylor haalde haar arm heel stuntelig achter haar vandaan. Er gaan dus ook geruchten rond dat het "sorry for my arm" kan zijn, maar aangezien Taylor en Harry nogal een verleden hebben, denken mensen eerder "shut the fuck up"


    Volgens mij is dat meisje Selena Gomez. Volgens mij heeft ze iets anders gezegd want op de after party waren ze weer vriendjes Taylor en Harry dus.


    Physics is awesome