• Het lijkt erop dat Taylor Swift een stomme fout heeft gemaakt tijdens de MTV Video Music Awards zondagavond. De Amerikaanse zangeres beledigde haar ex One Direction-zanger Harry Styles toen hij op het podium stond met de andere bandleden.

    Toen de Britse jongensgroep een aankondiging deed vroeg bandlid Zayn Malik zich hardop af of het klopt dat New York de beste fans heeft. Hierop zoomde de camera in op Taylor, die op dat moment in het publiek zat. Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei, maar ze articuleert duidelijk genoeg om 'Shut the f*ck op' te kunnen liplezen.

    Taylor en Harry gingen in januari uit elkaar na een relatie van een paar maanden. Vorige week deelde de Britse zanger al dat hij het niet erg zou vinden om het 'slachtoffer' te worden in een van haar songteksten. Taylor staat erom bekend dat ze haar liefdesverdriet verwerkt in haar nummers.

    Beide acts vielen zondagavond tijdens de awardceremonie in de prijzen. One Direction nam voor hun single Best Song Ever de award voor beste zomerhit naar huis. Taylor mocht op haar beurt de prijs voor beste videoclip van een zangeres mee naar huis nemen voor haar single I Knew You Were Trouble.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    BlackAlpha schreef:
    Ik geniet :Y)



    Same.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 3:03 ]


    -

    Ellery schreef:


    Is dat het plaatje waar het om gaat? Wauw. Nu heb ik pas zin om journalisten en media persoontjes te slaan :'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 7:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sinds wanneer is shut the f*ck op eem belediging?
    Echt, fans maken overal een drama van en van een mug een olifant.
    Kijk maar hoe ze tegen de nieuwe vriendin van liam doen. Gewoon kinderachtig. Alsof liam je ooit zou zien staan *not*

    En de pers heeft zeker niks anders om over te schrijven... en dus draaien ze daar een heel verhaal omheen.

    Btw. Van wie kwam dat harde boe geroep toen 1D op kwam?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    Sinds wanneer is shut the f*ck op eem belediging?
    Echt, fans maken overal een drama van en van een mug een olifant.
    Kijk maar hoe ze tegen de nieuwe vriendin van liam doen. Gewoon kinderachtig. Alsof liam je ooit zou zien staan *not*

    En de pers heeft zeker niks anders om over te schrijven... en dus draaien ze daar een heel verhaal omheen.

    Btw. Van wie kwam dat harde boe geroep toen 1D op kwam?

    Het publiek.


    Take me to wonderland

    Wilward schreef:
    Het fandom raakt de weg een beetje heel erg kwijt..

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 16:03 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ellery schreef:


    Ik denk nog steeds dat ze 'sorry for my arm' zei.


    Chaos is a ladder.

    Father schreef:
    (...)
    Is dat het plaatje waar het om gaat? Wauw. Nu heb ik pas zin om journalisten en media persoontjes te slaan :'D


    Haha, me too. Zo'n stampei en chaos om een simpele bewegende afbeelding met een tekst erop waarvan niet eens zeker is of het wel daadwerkelijk gezegd is :'D


    26 - 02 - '16

    Ellery schreef:


    Het lijkt mij vele waarschijnlijker dat ze 'sorry for my arm' zegt , aan de gif te zien. En zelfs als ze 'shut the fuck up' zou hebben gezegd, dan zou dan naar Selena zijn gericht, aangezien ze naar Serena kijkt. En dus niet naar One Direction


    Ex astris, sciencia

    Ze zei Sorry for my arm
    Ze haalde haar hand terug terwijl ze Selena aankeek


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Het kan inderdaad allebei, maar natuurlijk pakte de media dat wat het leukst voor hun portemonnee is :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OMFG OMFG OMG OH NEE WAT ERG OOOOMFG!!!!111!!1!!!!!


    --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jezus, sommige mensen kunnen echt niet verder kijken dan hun neus lang is.
    O my god het staat op hotmail of op ikweetniet wat, ja hoor, nu moet het wel kloppen. En lip lezen? nu weet ik echt zeker dat het waar is...

    Sorry voor de 1D fans onder ons, maar ik vindt dat ze een hele heisa over alles maken als het om 1D gaat.
    en als Taylor het wel heeft gedaan, So what? ik lig er niet wakker van of vraag mezelf de hele dag af of het waar is?
    Leven en Laten Leven (flower)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Trieste media.


    "Well, well. Look who we've got here!"