• Het lijkt erop dat Taylor Swift een stomme fout heeft gemaakt tijdens de MTV Video Music Awards zondagavond. De Amerikaanse zangeres beledigde haar ex One Direction-zanger Harry Styles toen hij op het podium stond met de andere bandleden.

    Toen de Britse jongensgroep een aankondiging deed vroeg bandlid Zayn Malik zich hardop af of het klopt dat New York de beste fans heeft. Hierop zoomde de camera in op Taylor, die op dat moment in het publiek zat. Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei, maar ze articuleert duidelijk genoeg om 'Shut the f*ck op' te kunnen liplezen.

    Taylor en Harry gingen in januari uit elkaar na een relatie van een paar maanden. Vorige week deelde de Britse zanger al dat hij het niet erg zou vinden om het 'slachtoffer' te worden in een van haar songteksten. Taylor staat erom bekend dat ze haar liefdesverdriet verwerkt in haar nummers.

    Beide acts vielen zondagavond tijdens de awardceremonie in de prijzen. One Direction nam voor hun single Best Song Ever de award voor beste zomerhit naar huis. Taylor mocht op haar beurt de prijs voor beste videoclip van een zangeres mee naar huis nemen voor haar single I Knew You Were Trouble.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    LuposCorde schreef:
    Jezus, sommige mensen kunnen echt niet verder kijken dan hun neus lang is.
    O my god het staat op hotmail of op ikweetniet wat, ja hoor, nu moet het wel kloppen. En lip lezen? nu weet ik echt zeker dat het waar is...

    Sorry voor de 1D fans onder ons, maar ik vindt dat ze een hele heisa over alles maken als het om 1D gaat.
    en als Taylor het wel heeft gedaan, So what? ik lig er niet wakker van of vraag mezelf de hele dag af of het waar is?
    Leven en Laten Leven (flower)

    Imber schreef:
    "Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei,"
    'Nough said.


    they come, they go

    Sinistre schreef:
    Liplezen? I'm out.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Apparently, she was talking to Selena Gomez.

    Selena: I'm not going to win
    Taylor: Shut the fuck up.

    Case closed. Selena said so.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.