• Het lijkt erop dat Taylor Swift een stomme fout heeft gemaakt tijdens de MTV Video Music Awards zondagavond. De Amerikaanse zangeres beledigde haar ex One Direction-zanger Harry Styles toen hij op het podium stond met de andere bandleden.

    Toen de Britse jongensgroep een aankondiging deed vroeg bandlid Zayn Malik zich hardop af of het klopt dat New York de beste fans heeft. Hierop zoomde de camera in op Taylor, die op dat moment in het publiek zat. Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei, maar ze articuleert duidelijk genoeg om 'Shut the f*ck op' te kunnen liplezen.

    Taylor en Harry gingen in januari uit elkaar na een relatie van een paar maanden. Vorige week deelde de Britse zanger al dat hij het niet erg zou vinden om het 'slachtoffer' te worden in een van haar songteksten. Taylor staat erom bekend dat ze haar liefdesverdriet verwerkt in haar nummers.

    Beide acts vielen zondagavond tijdens de awardceremonie in de prijzen. One Direction nam voor hun single Best Song Ever de award voor beste zomerhit naar huis. Taylor mocht op haar beurt de prijs voor beste videoclip van een zangeres mee naar huis nemen voor haar single I Knew You Were Trouble.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Imber schreef:
    "Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei,"
    'Nough said.


    Dit

    en dit

    Father schreef:
    Jezus, hebben journalisten niks beters te doen? Laat haar lekker haar leven hebben :'D Er zijn meer dan genoeg mensen die pissig zijn op hun ex, die zie ik ook niet in het nieuws.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    Jezus, hebben journalisten niks beters te doen? Laat haar lekker haar leven hebben :'D Er zijn meer dan genoeg mensen die pissig zijn op hun ex, die zie ik ook niet in het nieuws.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat een drama, je zou eens weten wat ik allemaal zeg..


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Taylor zei: shut the fuck up, toen ze op het podium stonden. Natuurlijk doelt dit op Harry. En ze was behoorlijk kinderachtig toen ze de award won.
    'America's sweetheart' my ass.


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    Taylor zei: shut the fuck up, toen ze op het podium stonden. Natuurlijk doelt dit op Harry. En ze was behoorlijk kinderachtig toen ze de award won.
    'America's sweetheart' my ass.


    We hebben echt goede sarcasten op Q zitten, ik geloofde je bijna.


    Your make-up is terrible

    Demitria schreef:
    Taylor zei: shut the fuck up, toen ze op het podium stonden. Natuurlijk doelt dit op Harry. En ze was behoorlijk kinderachtig toen ze de award won.
    'America's sweetheart' my ass.
    Waarom is dat kinderachtig?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Waarom is dat kinderachtig?


    ”I also wanna thank the person who inspired ['I Knew You Were Trouble'], who knows exactly who he is, because now I got one of these!”

    Vind dat behoorlijk kinderachtig ^^

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 18:44 ]


    To infinity and beyond •

    "Oh my god that Britney's Taylor's shameless!" O.O
    Sorry schat, maar ook Taylor Swift heeft recht op een mening.
    En eerlijk gezegd lig ik daar niet wakker van.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Vanillivi schreef:
    Er zat een meisje naast haar (ben even haar naam kwijt) en Taylor haalde haar arm heel stuntelig achter haar vandaan. Er gaan dus ook geruchten rond dat het "sorry for my arm" kan zijn, maar aangezien Taylor en Harry nogal een verleden hebben, denken mensen eerder "shut the fuck up"


    Dat meisje is Selena Gomez <3 hahah en idd ze zei: Sorry for my arm. Maar ja de media maakt altijd een hele heisa om niets. -.-

    Demitria schreef:
    Taylor zei: shut the fuck up, toen ze op het podium stonden. Natuurlijk doelt dit op Harry. En ze was behoorlijk kinderachtig toen ze de award won.
    'America's sweetheart' my ass.


    This.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 18:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja, want we weten echt zeker dat ze dat heeft gezegd en dat het over 1D was omdat die op dat moment op het podium stonden.
    Come on people, get your facts straight! Als jij er niet naast zat en het haar hebt horen zeggen, hoe weet je dan zo zeker dat ze 1D beledigd. Jeez.


    From these ashes, I will rise

    Liplezen
    lekker betrouwbaar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    JohnHWatson schreef:
    Hoe schattig, fans willen de exen van 1D leden zwartmaken en ik heb gehoord dat ze het nieuw vriendinnetje van weetikveekwievandevijfwant Ireallydon'tcare doodsbedreigingen enzo stuurden. Toont eventjes weer hoe volwassen het 1Dfandom weer precies is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Demitria schreef:
    Taylor zei: shut the fuck up, toen ze op het podium stonden. Natuurlijk doelt dit op Harry. En ze was behoorlijk kinderachtig toen ze de award won.
    'America's sweetheart' my ass.

    Misschien had ze wel haar redenen?


    Take me to wonderland

    Morrowind schreef:



    Joey (matt le blanc) :)! sorry dat moest even.

    Ik ben nooit een grote fan van Taylor geweest en ik irriteer mij mateloos aan haar maar ja zij mag ook haar mening hebben en als ze dat echt gezegd heeft moet ze dat lekker doen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 12:00 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.