• Het lijkt erop dat Taylor Swift een stomme fout heeft gemaakt tijdens de MTV Video Music Awards zondagavond. De Amerikaanse zangeres beledigde haar ex One Direction-zanger Harry Styles toen hij op het podium stond met de andere bandleden.

    Toen de Britse jongensgroep een aankondiging deed vroeg bandlid Zayn Malik zich hardop af of het klopt dat New York de beste fans heeft. Hierop zoomde de camera in op Taylor, die op dat moment in het publiek zat. Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei, maar ze articuleert duidelijk genoeg om 'Shut the f*ck op' te kunnen liplezen.

    Taylor en Harry gingen in januari uit elkaar na een relatie van een paar maanden. Vorige week deelde de Britse zanger al dat hij het niet erg zou vinden om het 'slachtoffer' te worden in een van haar songteksten. Taylor staat erom bekend dat ze haar liefdesverdriet verwerkt in haar nummers.

    Beide acts vielen zondagavond tijdens de awardceremonie in de prijzen. One Direction nam voor hun single Best Song Ever de award voor beste zomerhit naar huis. Taylor mocht op haar beurt de prijs voor beste videoclip van een zangeres mee naar huis nemen voor haar single I Knew You Were Trouble.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Demitria schreef:
    (...)

    ”I also wanna thank the person who inspired ['I Knew You Were Trouble'], who knows exactly who he is, because now I got one of these!”

    Vind dat behoorlijk kinderachtig ^^

    Dat was helemaal niet op Harry. IKYWT staat op het album RED en RED is uitgekomen wanneer ze net nog niet of net wel samen waren - dat ik het niet juist weet. Het lied was dus geschreven voordat Haylor bestond, voordat er zelfs sprake was van Haylor.

    In my opninion zijn het de Directioners die nu behoorlijk kinderachtig zijn - ben zelf een Directioner maar ik vind het enorm kinderachtig hoe de meesten nu bezig zijn.

    ook maar even om te tonen dat ik het enorm irritant vinden dat de normalere groep (de kleine groep weliswaar) van dit fandom belachelijk gemaakt wordt door mensen die haat sturen naar Taylor

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 12:09 ]

    Update: "Selena Gomez refuses to comment on Taylor Swift's possible 'shut the fuck up' to Harry Styles at the VMAS"

    The Internet went into a bit of a meltdown over the weekend thanks to the VMAs and all it's celebrity scandal. But no, we're *not* talking about Miley frollicking about with that foam finger for once, because we're referring to Taylor Swift apparently getting sassy about her ex Harry Styles during the ceremony.

    When One Direction took to the stage to present Best Pop Video, looking DIRECTLY in Taylor's eye line may we add - probably not nerve-wracking for Harry at all - it seemed the camera caught Swifty whispering a rude comment to her BFF Selena Gomez. But while we were just about ready to let it go as a weird coincidence, Selena's now refused to comment about the whole thing. OOH.

    Yep, Selena was doing interviews while walking the red carpet at her new film Getaway in LA, and was asked about whether Taylor had *actually* said 'shut the f**k up' while One Direction were talking on stage - but Sellers shot the question down immediately, telling the reporter: "Don't try that with me."

    Meer op:
    link

    ---
    Oh god.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    I don't get the commotion actually.
    Ze werden uitgejouwd door heel wat mensen en toch gaan ze zeiken over het feit dat Taylor Swift misschien 'Shut the fuck up," zei. Je hoorde het haar niet eens zeggen.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    I don't get the commotion actually.
    Ze werden uitgejouwd door heel wat mensen en toch gaan ze zeiken over het feit dat Taylor Swift misschien 'Shut the fuck up," zei. Je hoorde het haar niet eens zeggen.


    Ik had dat hele uitjouwen niet gehoord tbh, maar dat zal wel aan mij liggen haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Father schreef:
    Jezus, hebben journalisten niks beters te doen? Laat haar lekker haar leven hebben :'D Er zijn meer dan genoeg mensen die pissig zijn op hun ex, die zie ik ook niet in het nieuws.

    Dit om te beginnen + het is niet eens zeker dat ze dat heeft gezegd. Ik vind dat van 'sory for my arm' er even goed in passen, als ik het filmpje zie.


    effort never betrays you

    Wereld nieuws! Komt dat zien, komt dat zien. Taylor Swift beledigd dr ex - ookal is dat nog niet zeker! (cat).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ik had dat hele uitjouwen niet gehoord tbh, maar dat zal wel aan mij liggen haha.

    Ik heb het ook alleen maar gelezen, dus misschien is het ook niet waar, maar ik had ook gelezen dat Lady Gaga er niet blij mee was.
    Ach ja, ik begrijp dat uitjouwen wel. Ze hadden die award ook helemaal niet verdiend, but that's my opinion, no need to bitch. :')


    Take me to wonderland

    Arigatou schreef:
    Hoe durft ze zomaar een mening te hebben! :O
    Zou verboden moeten worden. :P


    Hoe schattig, fans willen de exen van 1D leden zwartmaken en ik heb gehoord dat ze het nieuw vriendinnetje van weetikveekwievandevijfwant Ireallydon'tcare doodsbedreigingen enzo stuurden. Toont eventjes weer hoe volwassen het 1Dfandom weer precies is.


    Ik zelf ben een Swiftie en erg me mateloos aan de meeste directioners. Taylor heeft idd recht op een eigen mening, al denk ik niet dat ze 'Shut The F*ck up' heeft gezegd hoor.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 13:32 ]


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Ik vind het inderdaad ook meer op "'Sorry for my arm'' lijken. Maar iedereen moet per se iets hebben om haar mee te kunnen beledigen en weer een reden te hebben om haar te mogen haten >.<

    Imber schreef:
    (...)
    Ik heb het ook alleen maar gelezen, dus misschien is het ook niet waar, maar ik had ook gelezen dat Lady Gaga er niet blij mee was.
    Ach ja, ik begrijp dat uitjouwen wel. Ze hadden die award ook helemaal niet verdiend, but that's my opinion, no need to bitch. :')


    Het was toch de award voor de beste popvideo, of was het iets anders? Als dat het geval was vond ik het wel eerlijk, aangezien het wel een heel creatieve video was, maar dan vind ik dat degene die de video heeft bedacht die award zou moeten krijgen, niet de jongens.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik geniet :Y)


    ©1998

    Lalaloveyaa schreef:
    Ik vind het inderdaad ook meer op "'Sorry for my arm'' lijken. Maar iedereen moet per se iets hebben om haar mee te kunnen beledigen en weer een reden te hebben om haar te mogen haten >.<

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 13:46 ]


    Ex astris, sciencia

    Je zou bijna denken dat het komkommertijd is als ik dit zo lees :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arigatou schreef:
    Hoe durft ze zomaar een mening te hebben! :O
    Zou verboden moeten worden. :P


    Nypmh > Yaspis

    Pennybags schreef:
    (...)

    Het was toch de award voor de beste popvideo, of was het iets anders? Als dat het geval was vond ik het wel eerlijk, aangezien het wel een heel creatieve video was, maar dan vind ik dat degene die de video heeft bedacht die award zou moeten krijgen, niet de jongens.

    Ohw, ik dacht dat het popsong was. Well... Idk, het begin van de video was wel grappig, maar of hij echt het beste was? Idk. zoals je zei, zij hebben die videoclip niet bedacht, dat doen mensen voor hun... Daarbij winnen ze zoveel awards omdat hun fandom zo groot is en dus vind ik alsnog dat ze hun awards niet verdienen. Maar ok, voor ik weer eens boze fans op mijn dak krijg, ik snap wel als je denkt dat ze het verdienen en dat mag je absoluut ook van mij denken. Ik word er niet boos voor als je zegt dat ze het wel verdienen.


    Take me to wonderland