• De vijf jongens van One Direction bevinden zich op een camping in de middle of nowhere ergens in Engeland. Het management heeft ze daar neergezet, omdat hun gedrag uit de hand liep. Nu moeten ze het op een camping zien uit te houden in tenten, terwijl het regent en erg modderachtig is. Ze moeten douches delen en de openbare wc gebruiken. Hoe gaan ze daarmee om na al die luxe gewend te zijn? En hoe gaan ze om met de andere mensen die daar leven? Zes weken lang moeten ze het volhouden, zonder mobiel, zonder fame, maar ook zonder de paparazzi. Het enige wat ze hebben zijn tenten, hun muziekinstrumenten, kleding en andere benodigdheden. Geen overbodige luxe, geen contact met familieleden. Het is alleen hen 5 en de mensen op de camping.
    Het management hoopt zo een nieuw lied uit ze te krijgen, maar ook weer de ware aard van hun gedrag. Zal het plan werken? Of zal het uit de hand lopen? Kunnen ze zich mengen met de groep mensen die daar komen? Zullen er liefdes ontstaan? Of nog een slechtere naam voor One Direction?


    One Direction:

    - Zayn Javvad Malik - 20 jaar - Hackus - blz. 5
    - Harry Edward Styles - 19 jaar - Styles - blz. 4
    - Louis William Tomlinson - 21 jaar - LarryTycoon - blz. 4
    - Liam James Payne - 19 jaar -Lootus - blz. 2
    - Niall James Horan - 19 jaar - xAlways - blz. 6


    Meiden(Maximaal 9):
    - Lauren Cara Michels - 17 jaar -Lootus - blz. 1
    - Cherévah ''Cher'' Jay Mannering - 18 jaar - Faisean - blz. 4
    - Ivy Amelia Evans - 18 jaar - KiliOfDurin - blz. 4
    - Felice Ilyana Poole - 17 jaar - Mouek - blz. 2
    - Danielle 'Dani' Calista Johnson 18 jaar - Vexy - blz. 5
    - Alex Ohndrea Valencia - 18 jaar - HurtedHeart - blz. 5
    - Maggie ''Maggs'' Nyra Leacune- 20 jaar - Roar - blz. 3
    - Jassamine Camile Lauder - 18 jaar - Amliande - blz. 7

    Jongens:
    - Levi Zachary Evans - 20 jaar - KiliOfDurin - blz. 3
    - Jonathan 'Jona' Mason Michels - 16 jaar - xAlways - blz. 7
    -
    -
    -

    Hoe de camping eruitziet:



    Regels:

    - 16 + mag
    - Geen ruzie OOC, anders mag natuurlijk wel.
    - Minimaal 5 zinnen, moet te doen zijn.
    - 48 uur tijd om reservering in te vullen
    - Kan je een tijdje niet reageren, pb me.
    - Ik, Lootus, maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand toestemming geef.
    - Maximaal 2 personages

    Lijst:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Karakter:
    - Uiterlijk:
    - Aantal keer op de camping:
    - Reden op de camping:
    - Extra:


    - Rollentopic

    Begin:
    De eerste gasten komen aan. One Direction als een van de laatste. De mensen die er werken zijn er al en wachten de gasten op. De werknemers brengen de gasten naar de juiste tenten en plekken. Ze leggen alles uit, vertellen over de omgeving en paar regels. Ze heten dus de gasten welkom.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Loorea Allunga Dawson
    Als het meisje tegen mij aanbotst en vervolgens boos begint te tieren heb ik het niet meer.
    "Moet jij eens even horen, ik doe niks. Volgens mij is de bar van iedereen. En jij botste tegen mij op. Ik was gewoon aan het hardlopen om even van jou af te zijn. Ik was bezig met mijn viool, totdat jij mij aanstootte. Ik weet wel dat je mij niet mag omdat ik van Australië ben, maar weet je wat, dat is geen goede reden om iemand te haten. Dit is mijn eerste vakantie in het buitenland en ik ben niet van plan om het te laten verpesten door zo iemand als jij. Ik heb niks gedaan. Ik heb alleen gevraagd waar de wc was en ben even later muziek gaan maken, net zoals jij deed. Toen jij dat verpestte besloot ik te gaan hardlopen en weer verpest je het. Ik zal niet snappen wat je tegen mij hebt, maar besef wel dat je niet een hekel aan iemand kan hebben zonder die gene te kennen. Ik ken je naam niet eens, maar toch heb je het al voor elkaar gekregen om mijn gehele dag te verpesten. Misschien moet jij eens even nadenken voor je wat zegt. Iedereen is hier vrij om te gaan, dat leek me juist zo fijn van op vakantie zijn. Maar door jou heb ik het gevoel dat ik opgesloten zit in een gevangenis. Ik heb niks tegen jou hoor, maar als je zo gemeen blijft doen heb ik liever dat je uit mijn buurt blijft en vooral van mij VIOOL AFBLIJFT. Ik weet niet wat ik je misdaan heb, behalve dan dat ik uit Australië kom, maar weet je wat, daar kan ik niks aan doen!"
    Het barst allemaal in één keer uit me, ik sla verbaasd mijn hand voor mijn mond. Normaal ben ik echt niet zo. Maar ik ben moe van de lange reis en wil gewoon even ontspannen en dan niet de hele tijd lastig gevallen door iemand die alleen maar vooroordelen over mij heeft


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy Amelia Evans
    Zij flipte ook. Dat maakte het er dus echt niet beter op. "Ten eerste, dat kattengejank van jou is dus echt niemand in geintereseert en is een misdaad in zichzelf om aan iemand te laten horen. Ten tweede, jij zoekt mij de hele tijd op. Ik zat eerst in die bar. Ik reed eerst op dit asfalt, dus het is jou schuld dat je elke keer me weer tegen komt. Blijf daarom lekker zelf uit mijn buurt. Ook kom ik hier veel langer dan jij, princesje. leuk dat je eens alleen op vakantie bent, maar dat kan me geen hol schelen. Als je niet rond mij wil zijn zoek je maar mooi een andere camping, want ik ga hier voor mijn lang zalse leven niet verkassen. Als laatste punt. Ik kan je echt wel haten omdat je een Australier bent. Mijn hele leven heb ik alleen maar gehoord dat Australiers beter waren en dat wij het uitschot van Australie waren. Dat van Australiers. Zelfs toen ik in de competitie ver boven ze stond, bleef ik het horen. Alsof eerste plaatsen niets betekende als je uit Nieuw-Zeeland kwam, omdat je onder een laagste klasse Australiers viel. Dus ja, tut hola. Ik haat je omdat je een Australier bent en daar heb ik al het recht toe. en nog een ding. Als ik dat kattengejank nog een keer hoor klauw ik de brug met mijn blote handen uit dat duivelse apparaat en snij de snaren door. Begrepen." mijn ogen brandden nogsteeds als kooltjes. Ze moest niet veel verder gaan of ik zou overstappen op fysiek geweld. Een van de dingen die je namelijk leerde in zo'n jongenswereld als de skaterstop was een aantal flink goede klappen en trappen uitdelen.


    Bowties were never Cooler

    [Ik schrijf pas weer als ik thuis kom van school,(half 6 ofzo) , maar ik heb al wat ideetjes voor een nieuwe spervuur van Loorea]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Leam wents Anthos.]


    Reality's overrated.

    [Mouek -----> Makeilon.]


    "Family don’t end in blood”

    HurtedHeart schreef:
    Alex Ohndrea Valencia
    'Dan vind ij het knap dat je nog niet tegen een paal was aangelopen,' Het klonk lichtelijk geirriteerd, maar ook verwondelijk. 'Dat zal in ieder geval niet gebeuren ik kom hier al zo vaak ik ken de hele camping als mijn broekzak.' Zeg ik grinnikend. Hij veegde opeens mijn haren uit mijn gezicht. Zijn onverwachte beweging liet me bevriezen op mijn punt. Ik haatte het als mensen me aanraakte. Als ik zo denk ben ik best wel een raar persoon bijna bang voor alles. Ik haat aanrakingen want ik ben bang dat mensen me iets aandoen als het niet mentaal pijn doen deden ze het fysiek. Ik ontspan wel weer, maar ik laat het niet zien dat ik gespannen ben. 'Ik hou ervan als ik mensen aan kan kijken in een gesprek.' Hijstak zijn hand uit en kort twijfelde, maar ik pakte het aan. Mijn hand was klein vergeleken met die van hem. Ondanks dat ik niet hield van aanraking die van hem was zijn zijn handen waren warm en het was comfortabel. 'Liam Payne,' Stelde hij zich voor. Ik glimlachte naar hem. 'Alex Valencia.' Geef ik nu mijn achternaam mee aangezien hij dat ook deed. 'En maakt niet uit. Maar ik moet nu Niall en Zayn zoeken.' Zegt hij waarna hij me kort aankeek. Ik voelde me lichtelijk ongemakkelijk, maar om eerlijk te zijn voelde ik dat bij zoveel mensen. Ik wil bijna weer verderlopen, maar voordat ik iets kan doen zoals een stap zetten praat hij weer waardoor ik weer opkijk. 'Waar ging je heen?' Vraagt hij ik kijk hem aan, maar zie zijn ogen snel over mijn lichaam razen waardoor ik lichtelijk bloos. 'Ik liep gewoon over de Camping zelf om naar muziek te luisteren, maar ik sta daar.' Zeg ik als ik wijs naar mijn goed opgezette tent naast een hoopje tet waar eenjongen met krullen en bruin haar staan. Dat was het band groepje ofzo. 'Ik heb nu niet echt wat te doen dus als je wilt kan ik je helpen zoeken naar je vrienden?' Zeg ik vriendelijk een kleine glimlach vormt zich op mijn lippen. Ik wou niet pushen dus sprak snel omdat ik niet aandringend woi zijn. 'Alleen als je het wilt hoor.' Voeg ik er snel bij als ik hem aankijk. Mijn blik op zijn gezicht houdend.
    [Maakt niet uit iedereen heeft het wel is druk (:]

    [Kan je misschien reageren? (Sorry als ik ongeduldig klink)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Astrid Lauren Harper

    Hij legt zijn boek weg en kijkt bezorgd nar me. "Gaat het?"
    Zijn stem klinkt zacht, rustig en laag. Ook in zijn stem bevind zich een accent. Maar niet zo zwaar als dat van zijn zusje. Of de persoon waarvan ik zo goed als zeker ben dat het zijn zusje is.
    "Ja hoor," zeg ik met een glimlach.
    Hij pakt mijn hand aan en schud deze kort. "Levi. Aangenaam." Hij haalt een hand door zijn haar, blonde krullen, en glimlach naar me. Dan kijkt hij even om zich heen.
    "Sorry dat ik je zo verstoorde," Ik kijk even naar zijn boek. Maar kan het niet plaatsen. Nee, ik lees wel, maar zodra het me te moeilijk word gaat mijn aandacht er al snel vanaf. Al zal ik het toch wel willen proberen. "Wat was je eigenlijk aan het lezen?" vraag ik oprecht geïnteresseerd.
    Een echte liefde voor boeken heb ik niet, maar dat komt meer vanwege het feit dat ik gewoon hoofdpijn krijg van al die letters. En dat ik mijn energie, die ik in overvloed heb, er niet bepaald in kwijt kan. Want als ik dan een keer mijn gehele aandacht erbij heb vind ik het ook gewoon echt fijn om te lezen.


    Reality's overrated.

    Levi Zachary Evans
    Ik glimlachte toen ze zei dat het ging. Gelukkig maar. Ik zou het echt verschrikkelijk vonden als door ons toedoen iemand gewond zou raken. Met Ivy als zusje met een erg kort lontje af en toe en twee Australiërs naast ons zou dat waarschijnlijk toch wel gebeuren, maar ik hoopte natuurlijk van niet. Ik stelde me ook aan haar voor en schudde mijn hoofd toen ze sorry zei. "Geeft niet. Ik zit te veel in de boeken tijden zijn vakantie. Ik moet ook eens met mensen omgaan." Ik schoof de boekenlegger tussen de pagina's en legde toen het boek in mijn tentje. Ik glimlachte toen ze de vraag stelde. "Macbeth van Shakespeare. Volgend jaar voeren we het op op school in de originele versie, dus geen vrouwen op het toneel en zo veel mogelijk dingen nagebouwd uit The Globe. Ik heb alleen geen zin om een vrouwenrol op me te krijgen, dus ik wil wel vast de mannelijke personages kennen." Het was niet dat ik een hele zware stem had die me zou afschrijven voor een vrouwenrol. Het zou alleen liggen aan talent en het feit of je bij de rol paste of niet. Luke en Dean zouden mooi Lady Macbeth en Lord Macbeth kunnen spelen, die waren toch al een setje. Ik wilde gewoon een andere mannelijke rol waarbij ik met niemand hoefde te zoenen.


    Bowties were never Cooler

    Loorea Allunga Dawson
    Boos begint het meisje gelijk weer terug te ratelen
    "Ja, je hebt het heel zwaar. Wil je met me ruilen? Ik wil wel hoor. Je doet alsof ik niet weet wat het is om altijd in de schaduw van iemand anders te moeten staan, nou je hebt het mis. Mijn ouders horen bij de grootste geniën van de afgelopen eeuw, ik ben opgegroeid op één van de beste universiteiten ter wereld en mijn broer is hard op weg om het nieuwe genie in de biologie te worden. Jij bent vast zo'n kunstzinnig typje dat naar het conservatorium gaat ofzo. Jij hebt waarschijnlijk altijd zelf mogen weten wat je doen, jij hebt er zelf voor gekozen om te skateboarden en gitaar te spelen, en jij bent daarin gesteund door de mensen om je heen. Ik studeer 14 uur per dag omdat dat van mij verwacht wordt. En na die 14 uur heb ik pas tijd om te doen wat ik graag doe, maar dat heb ik er voor over. Ik ben dan misschien niet de beste erin, maar ik doe het toch maar mooi en ik zie jou dat nog niet doen. Van jouw wordt niks verwacht. Van mijn wordt verwacht dat ik een professor in de Natuurkunde of Wiskunde wordt. En als jij mijn muziek kattengejank vind ken jij vast hele muzikale katten. Of misschien moet je eens naar andere muziek luisteren. Zoals ik al eerder zei, van mijn Viool blijf je af, met je handen, maar ook met je woorden. Dat ding betekent meer voor mij dan jij je ooit kan voorstellen. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat jij geen recht van praten hebt, je kent mij niet, je mijn verhaal niet. Wil je ruilen? Kom maar op. Ik heb niks tegen jouw of tegen Nieuw-Zeelanders, heb jij mij ooit horen zeggen dat Australiërs beter zijn? Nee, dat heb je niet, want ik heb geen vooroordelen. Jij laat mij met rust, ik laat jouw met rust, goede deal?" zeg ik terug.
    Met de tranen nog in mijn ogen draai ik mij om en gaar weer verder lopen

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 20:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [mag ik nog een jongen aanmaken? Want ik zit vast met Harry en wil ook wat te doen hebben in de rpg ;(. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ivy Amelia Evans
    Door haar woorden werd ik alleen bozer. Vooral toen ze weg liep. Ik greep haar naar haar paardenstaart en trok haar terug. "Luiter eens goed, bitch! Ik kan niets anders dan muziek spelen en skaten. Mijn ouders zijn niet rijk of beroemd. Ik heb het nooit breed gehad, net als mijn broer. We leefden altijd maar net boven de armoedegrens in een klein appartementje in Wellington. Het kan me geen zak schelen dat je het misschien wat zwaarder hebt gehad op de luxe universiteit met je rijke ouders. Ik heb vanaf het moment dat ik een beetje kon skaten, op een derdehands bord wat aan elkaar hing met ducttape, extra geld verdient door te skaten en met mijn gitaar op straat. Ik kan niets anders, ik heb namelijk nooit het geld gehad voor een goede opleiding. Ik ben heel dankbaar dat ik nu een beurs heb gekregen voor het conservatorium, anders zou ik de rest van mijn leven tussen de skatebaan en de straat zwerven. En die katten zijn echt niet muzikaal, jou ding is zo vals als het maar niet zijn kan en de stukken speel je in de verkeerde toonsoort. Dus, prinsesje ik heb het zo zwaar, ga niet zeuren over een zwaar leven tot je op de rand van de armoede hebt geleefd voor je hele leven. Nee, ik zal nooit druk hebben om te studeren, maar ik heb van jongs af aan wel druk om te presteren om mijn hoofd boven water te kunnen houden. Om in de snoepwinkel een chocoladehaasje te kunnen kopen met Pasen of voor een kadotje om mee te nemen naar een verjaardag van een vriend. En dat jij Nieuw-Zeelanders niet haat is aan jou, maar dat verandert niets. Je bent een verwend tutje dat uit de hoogte doet en denkt dat ze het zo zwaar heeft terwijl ze zich niet in iemand anders kan verplaatsen, dus ga lekker verder met waar je mee bezig was en val alsjeblieft dood en ik hoop je nooit meer te zien." Ik trok nog een keer hand aan haar staart. Toen skatete ik snel weg en maakte nog een ollie in de bocht om mijn woede net iets te laten afkoelen.


    Bowties were never Cooler

    Styles schreef:
    [mag ik nog een jongen aanmaken? Want ik zit vast met Harry en wil ook wat te doen hebben in de rpg ;(. ]


    [Ja is goed! Ik reageer morgen met Lauren en Liam! Dan kan ik reagere en jeb ik meer tijd (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max is klaar. waar kan ik met hem heen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Loorea Allunga Dawson
    Het meisje trekt aan mijn staart en begint weer tegen mij te tieren. Als ze klaar is draai ik mij om en loop weg. Misschien heeft ze wel gelijk, misschien moet ik de kansen nemen die mij gegeven zijn. Misschien moet ik wel gewoon Natuurkunde of Wiskunde gaan studeren, zelfs als dat niet mijn droom is. Ik heb geen zin meer om te hardlopen en loop terug naar de tent. Ik kleed me snel om in een spijkerbroek en een shirt van de campus. Ik merk dat de tranen nog over mijn wangen lopen en veeg ze boos weg. Ik wist wel dat ik een verkeerde beslissing had genomen. Ik pak mijn wiskunde boek en een schrift uit mijn tas en ga dan voor de tent aan de tafel zitten. Ik sla het boek open en begin met het lezen en maken van de eerste paragraaf.

    Yani Eithan Dawson
    Als ik een kleine drie kwartier later weer terug kom zie ik tot mijn verbazing Loorea aan de tafel zitten met haar neus in de boeken. En pot thee staat naast haar en ik zie dat ze heel geconcentreerd naar haar boek aan het staren is. Als ze even opkijkt om haar rekenmachine te pakken zie ik duidelijk de sporen van tranen op haar wangen. O, als ik degene in handen krijg die mijn zusje aan het huilen heeft gemaakt. Ik dacht juist dat ze de laatste tijd wat meer uit haar schulp kroop, maar ze zit er nu weer helemaal terug in. We hebben 8 weken vakantie, we zijn aan het kamperen en mijn zusje, die is wiskunde aan het doen.
    "Loo, waarom zit je wiskunde te doen? Ik dacht dat je wel aan het dansen zou zijn, of bezig met je viool."
    "Ik kan er toch niks van en ik moet me concentreren op mijn toekomst." antwoord ze met een gebroken stem.
    Ik weet dat ik nu verder niks uit haar kan krijgen, ik zal moeten wachten tot ze het zelf vertelt. Ik loop de tent in en ga dan weer naar buiten. Ik barst van de energie , maar ik weet niet wat te doen. Ik ga nog maar eens de camping verkennen, kijken of ik wat leuke mensen tegen kom.

    [Nu kan er iemand op Yani of Loorea reageren]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Hij kan naar Lauren ofzo? Ik stuur haar wel even naar beneden. reageer dus ook zo met Liam (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne