• De vijf jongens van One Direction bevinden zich op een camping in de middle of nowhere ergens in Engeland. Het management heeft ze daar neergezet, omdat hun gedrag uit de hand liep. Nu moeten ze het op een camping zien uit te houden in tenten, terwijl het regent en erg modderachtig is. Ze moeten douches delen en de openbare wc gebruiken. Hoe gaan ze daarmee om na al die luxe gewend te zijn? En hoe gaan ze om met de andere mensen die daar leven? Zes weken lang moeten ze het volhouden, zonder mobiel, zonder fame, maar ook zonder de paparazzi. Het enige wat ze hebben zijn tenten, hun muziekinstrumenten, kleding en andere benodigdheden. Geen overbodige luxe, geen contact met familieleden. Het is alleen hen 5 en de mensen op de camping.
    Het management hoopt zo een nieuw lied uit ze te krijgen, maar ook weer de ware aard van hun gedrag. Zal het plan werken? Of zal het uit de hand lopen? Kunnen ze zich mengen met de groep mensen die daar komen? Zullen er liefdes ontstaan? Of nog een slechtere naam voor One Direction?


    One Direction:

    - Zayn Javvad Malik - 20 jaar - Hackus - blz. 5
    - Harry Edward Styles - 19 jaar - Styles - blz. 4
    - Louis William Tomlinson - 21 jaar - LarryTycoon - blz. 4
    - Liam James Payne - 19 jaar -Lootus - blz. 2
    - Niall James Horan - 19 jaar - xAlways - blz. 6


    Meiden(Maximaal 9):
    - Lauren Cara Michels - 17 jaar -Lootus - blz. 1
    - Cherévah ''Cher'' Jay Mannering - 18 jaar - Faisean - blz. 4
    - Ivy Amelia Evans - 18 jaar - KiliOfDurin - blz. 4
    - Felice Ilyana Poole - 17 jaar - Mouek - blz. 2
    - Danielle 'Dani' Calista Johnson 18 jaar - Vexy - blz. 5
    - Alex Ohndrea Valencia - 18 jaar - HurtedHeart - blz. 5
    - Maggie ''Maggs'' Nyra Leacune- 20 jaar - Roar - blz. 3
    - Jassamine Camile Lauder - 18 jaar - Amliande - blz. 7

    Jongens:
    - Levi Zachary Evans - 20 jaar - KiliOfDurin - blz. 3
    - Jonathan 'Jona' Mason Michels - 16 jaar - xAlways - blz. 7
    -
    -
    -

    Hoe de camping eruitziet:



    Regels:

    - 16 + mag
    - Geen ruzie OOC, anders mag natuurlijk wel.
    - Minimaal 5 zinnen, moet te doen zijn.
    - 48 uur tijd om reservering in te vullen
    - Kan je een tijdje niet reageren, pb me.
    - Ik, Lootus, maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand toestemming geef.
    - Maximaal 2 personages

    Lijst:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Karakter:
    - Uiterlijk:
    - Aantal keer op de camping:
    - Reden op de camping:
    - Extra:


    - Rollentopic

    Begin:
    De eerste gasten komen aan. One Direction als een van de laatste. De mensen die er werken zijn er al en wachten de gasten op. De werknemers brengen de gasten naar de juiste tenten en plekken. Ze leggen alles uit, vertellen over de omgeving en paar regels. Ze heten dus de gasten welkom.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wil ook verder ;'c Denk dat ik ook nog een jongen ga aanmaken als dat mag. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yani Eithan Dawson
    Als ik de luchtbedden heb opgeblazen ga ik naast mijn zusje zitten. Maar terwijl zij gerust een paar uur zo kan zitten, helemaal in gedachten verzonken, ben ik het al snel beu.
    "Ik ga water halen en de camping een beetje verkennen." Zeg ik.
    "Oké, wil je dan ook gelijk even kijken voor de aansluiting van de elektriciteit?" vraagt ze
    "Tuurlijk!"
    Ik pak de jerrycan en loop over de camping. Ik besluit weer naar de balie te gaan en wat informatie op te vragen over de camping. Ik heb al een paar meisjes gezien die ongeveer dezelfde leeftijd als Loorea zullen hebben. Ik hoop echt dat ze een keer vrienden maakt, het zou haar goed doen denk ik.
    Eenmaal bij de balie zie ik dat er nog steeds dezelfde jongen zit.
    "Hoi, ik ben het weer." Zeg ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Misschien kan iemand een gesprek beginnen met Loorea?}


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ivy wordt zwaar genegeerd door Zayn en Niall]


    Bowties were never Cooler

    Loorea Allunga Dawson
    Als Yani na een kwartier nog niet terug is besluit ik zelf maar op zoek te gaan naar water. Al snel vind ik een kraan en vul de theepot. Terwijl ik het gasstel in elkaar zit en naar muziek luister denk ik na over wat ik hierna moet gaan doen. Het liefst zou ik mijn viool pakken en lekker lang spelen, even alle emotie eruit. Of dansen met mijn oortjes in. Ik zet het water op en ruim dan eerst even mijn spulletjes op in mijn tent. Ik doe mijn koffer open in twee delen zodat ik twee grote laden heb (weer zoiets handig dat ik van mijn ouders heb). In de ene la gaan al mijn kleren. In de anderen mijn bladmuziek en nog wat overige dingen. Ik heb ook mijn schoolboeken mee, ik ben dan wel op vakantie. Maar het kan nooit kwaad om vooruit te werken. Ik doe het inmiddels kokende water met wat muntblaadjes in een thermoskan en loop met mijn viool richting de kantine waar ik eerder een meisje gitaar heb zien spelen. Ik merkte gelijk op hoe een mooie akoestiek de ruimte had. Als ik binnenkom merk ik dat het meisje me gelijk boos aankijkt. Ik trek me er niks van aan en neem een slok thee. Voorzichtig haal ik mijn viool uit zijn hoes en stem hem. Ik heb geen bladmuziek meegenomen, ik weet zo al wat ik wil spelen. Ik haal diep adem en zet dan de strijkstok op de snaren. Al snel ben ik verloren in de muziek.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy Amelia Evans
    Na een tijdje spelen was ik redelijk afgekoeld, maar toen kwam dat kreng natuurlijk weer binnen. Ik keek boos op en zag dat ze een viool meesleepte. Ow, nee he. Dat ook nog. Kattengejank! Ik kon veel spelen, maar viool had ik altijd gewijgert. ik had echt geen zin om te kunnen zeggen dat ik kattegejank kon voortbrengen op snaren. Toen ze begon te spelen klonken er een aantal boze valse tonen uit mijn gitaar, gevolgd door een aantal van de verschrikkelijkste Nieuw-Zeelandfse scheldwoorden waarna ik met mijn gitaar op mijn rug en mijn skateboard onder mijn arm weg liep. Dat Australische wicht pikte al deze camping van ons af, dan ook dit nog met haar kattengejank? En ze was niet eens goed. Op mijn uitweg stootte ik hard tegen haar schouder waardoor ze met haar stok de thermoskan die ze had meegenomen omstootte en liep door. Zacht siste ik nog. "Niet dit ook al, bitch." voor ik buiten op mijn skateboard sprong en maar gewoon met blik op oneindig rond begon te rijden over het terrein. Ik had echt even nergens zin in. Waarom moesten de Australiers altijd alles voor ons verpesten? De tranen begonnen stil over mijn wangen te lopen onder het rondrijden. Altijd werden dingen weer door Australiers verpest. Waarom? Konden ze dat Kiwi's zoals Levi en mij nooit iets goeds gunnen?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Loorea Allunga Dawson
    De tranen schieten in mijn ogen door het gemene gedrag van het meisje. Waarom doet ze nou zo? Alleen omdat ik van Australië ben? Sorry, dat moet toch geen reden zijn om mij zomaar te haten. Ze kent me niet eens. Als ik ergens niet tegen kan zijn het vooroordelen. Ik zie dat mijn thermoskan is omgevallen en zet hem snel overeind, met de doek die ik altijd in mijn koffer heb zitten maak ik de tafel droog. Bah, nu ben ik helemaal uit de sfeer. En ik ben ook echt boos. Ze moet niet aan mij of mijn viool komen. Die viool is, samen met mijn spitzen, het dierbaarste dat ik bezit. Drie zomers lang heb ik ervoor moet werken, drie zomers lang heb ik mij in de starbucks laten afbeulen, maar de viool maakte alles goed. Ik merk dat er tranen over mijn wangen lopen van verdriet en boosheid. Voorzichtig pak ik mijn viool weer in en loop dan terug naar de tenten. Ik zie dat Yani nog steeds niet terug is. Ik pak een nieuwe doek en maak daarmee mijn viool schoon, de vieze doek hang ik op om te drogen. Ik veeg de tranen weg en besluit om een stuk te gaan hardlopen. Ik zoek een kaart op van de omgeving en stippel een route uit. Snel doe ik mijn hardloop kleren aan, mijn haren in een staart en weg ben ik. Even helemaal weg van deze stomme camping met stomme mensen. Ik wist wel dat ik thuis had moeten blijven. Dan had ik kunnen studeren. Ik heb geen hulp nodig bij mijn keuze, ik kan niks anders dan leren. Ik zag de walgende blik wel van het meisje, het was duidelijk dat ze mijn muziek niks vond. Ik ken haar naam niet eens, maar weet wel dat ze mij nu al teveel negatieve gedachten bezorgd. Snappen jullie nu waarom ik zo verlegen ben?

    [misschien een idee om Ivy tegen Loorea te laten opbotsen?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Dat deed ze net]


    Bowties were never Cooler

    [Maar dat was express, het kan toch zo zijn dat Loorea die aan het hardlopen is, omver wordt gereden door Ivy]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Aha, ik kijk wel even. Wil je zo graag een bitchfight?]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Aha, ik kijk wel even. Wil je zo graag een bitchfight?]

    [Nee, ik vind het niet lief van jouw personage, maar misschien kan er iets goeds uitkomen op een of andere manier als ze botsen]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Mijn personage is niet de liefste. Kijk haar bio maar, en dat blijft ze ook, zolang ze het gerechtvaardigd vind in haar ogen.]


    Bowties were never Cooler

    [Ze kunnen wel botsen, maar waarschijnlijk is ze alsnog niet lief, aangezien het in haar ogen gerechtvaardigd is]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Ze kunnen wel botsen, maar waarschijnlijk is ze alsnog niet lief, aangezien het in haar ogen gerechtvaardigd is]

    Dan ga ik met mijn personage een boze spervuur op haar afvuren, daar heb ik zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Dan doen we dat]

    Ivy Amelia Evans
    Mijn woede werd er niet minder op naar mate ik verder ging over het terrein. Het was maar een gelimiteerd gebied, maar het asvalt was goed. Net begon de woede iets te zakken toen ik tegen iemand opbotste. Ik kiepte mijn skateboard op en wilde me net verontschuldigen toen ik zag wie het was en een grom rolde over mijn lippen. "Kan je me nooit eens alleen laten, wicht?! Je pakt de camping al van me af en de bar! Kan ik niet eens meer rustig over de verlaten asfaltpaden skaten zonder jou stomme hoofd tegen te komen?!" Ik spugde de woorden letterlijk richting haar uit terwijl mijn ogen brandden van woede en recht in haar ogen staarden. Mooi niet dat ik me dit ook nog liet afpakken. Als ze nu ook nog naast Levi en mij zou blijken te staan zou echt hier WW3 uitbreken. echt niet dat ik me uit mijn veilige haven liet drijven door een verdomme Aussie met een kattengejank instument.


    Bowties were never Cooler