• De vijf jongens van One Direction bevinden zich op een camping in de middle of nowhere ergens in Engeland. Het management heeft ze daar neergezet, omdat hun gedrag uit de hand liep. Nu moeten ze het op een camping zien uit te houden in tenten, terwijl het regent en erg modderachtig is. Ze moeten douches delen en de openbare wc gebruiken. Hoe gaan ze daarmee om na al die luxe gewend te zijn? En hoe gaan ze om met de andere mensen die daar leven? Zes weken lang moeten ze het volhouden, zonder mobiel, zonder fame, maar ook zonder de paparazzi. Het enige wat ze hebben zijn tenten, hun muziekinstrumenten, kleding en andere benodigdheden. Geen overbodige luxe, geen contact met familieleden. Het is alleen hen 5 en de mensen op de camping.
    Het management hoopt zo een nieuw lied uit ze te krijgen, maar ook weer de ware aard van hun gedrag. Zal het plan werken? Of zal het uit de hand lopen? Kunnen ze zich mengen met de groep mensen die daar komen? Zullen er liefdes ontstaan? Of nog een slechtere naam voor One Direction?


    One Direction:

    - Zayn Javvad Malik - 20 jaar - Hackus - blz. 5
    - Harry Edward Styles - 19 jaar - Styles - blz. 4
    - Louis William Tomlinson - 21 jaar - LarryTycoon - blz. 4
    - Liam James Payne - 19 jaar -Lootus - blz. 2
    - Niall James Horan - 19 jaar - xAlways - blz. 6


    Meiden(Maximaal 9):
    - Lauren Cara Michels - 17 jaar -Lootus - blz. 1
    - Cherévah ''Cher'' Jay Mannering - 18 jaar - Faisean - blz. 4
    - Ivy Amelia Evans - 18 jaar - KiliOfDurin - blz. 4
    - Felice Ilyana Poole - 17 jaar - Mouek - blz. 2
    - Danielle 'Dani' Calista Johnson 18 jaar - Vexy - blz. 5
    - Alex Ohndrea Valencia - 18 jaar - HurtedHeart - blz. 5
    - Maggie ''Maggs'' Nyra Leacune- 20 jaar - Roar - blz. 3
    - Jassamine Camile Lauder - 18 jaar - Amliande - blz. 7

    Jongens:
    - Levi Zachary Evans - 20 jaar - KiliOfDurin - blz. 3
    - Jonathan 'Jona' Mason Michels - 16 jaar - xAlways - blz. 7
    -
    -
    -

    Hoe de camping eruitziet:



    Regels:

    - 16 + mag
    - Geen ruzie OOC, anders mag natuurlijk wel.
    - Minimaal 5 zinnen, moet te doen zijn.
    - 48 uur tijd om reservering in te vullen
    - Kan je een tijdje niet reageren, pb me.
    - Ik, Lootus, maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand toestemming geef.
    - Maximaal 2 personages

    Lijst:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Karakter:
    - Uiterlijk:
    - Aantal keer op de camping:
    - Reden op de camping:
    - Extra:


    - Rollentopic

    Begin:
    De eerste gasten komen aan. One Direction als een van de laatste. De mensen die er werken zijn er al en wachten de gasten op. De werknemers brengen de gasten naar de juiste tenten en plekken. Ze leggen alles uit, vertellen over de omgeving en paar regels. Ze heten dus de gasten welkom.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan ga je naar Levi]


    Bowties were never Cooler

    [Tja, I don't know. Ik kan mijn draai op een één of andere manier gewoon niet vinden bij deze RPG. Maar ik moet nu slapen. (Had ik eigenlijk allang gemoeten.)
    Maar morgen zal ik proberen een stukje te schrijven. Ik beloof niks.]


    Reality's overrated.

    [Dat is jammer. Weltruste]


    Bowties were never Cooler

    {Ik heb net twee rollen aangemaakt in het rollentopic]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Sorry denk ik dan. Ik heb haar nu namelijk tegen Liam aan laten botsen op de vorige bladzijde, maar je kan Lauren toch een probleem kunnen laten hebben met de plattegrond dat die bijvoorbeeld vies is of dat de electriciteit niet werkt of zoiets als dat. Of dat ze niet weet waar ze heen moet voor een bepaald iets en Lauren zei waar Astrid haar kon vinden dus je kan haar erheen sturen voor een probleem?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Sorry denk ik dan. Ik heb haar nu namelijk tegen Liam aan laten botsen op de vorige bladzijde, maar je kan Lauren toch een probleem kunnen laten hebben met de plattegrond dat die bijvoorbeeld vies is of dat de electriciteit niet werkt of zoiets als dat. Of dat ze niet weet waar ze heen moet voor een bepaald iets en Lauren zei waar Astrid haar kon vinden dus je kan haar erheen sturen voor een probleem?]


    [Das het probleem, geen inspiratie voor. Ik heb het al geprobeerd. Maar kom niet verder als twee regels hoogstens. En dan is het complete onzin.
    Ik moet nu naar school. Heb vandaag dus geen tijd meer, gezien ik pas rond half negenen thuis ga zijn. (Ik moet daarna ook nog naar een cursus.) Ik weet niet. Misschien is het beter om me voor dit RPG uit te schrijven. Want ergens heb ik ook het gevoel dat dit niet goed gaat komen en dat ik ruzie ga zitten maken.]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 7:36 ]


    Reality's overrated.

    [Das echt heel jammer]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    'Het kan ook niet anders, want je bent nu eenmaal schattig.' Zegt hij, en hij geeft me een knuffel. Ik glimlach en kijk naar het eten wat er aan komt. Ik begin al helemaal te watertanden en begin dat ook meteen te eten als het eten er staat. Ik kijk omhoog en zie de serveerster staan. Ik frons even. Waarom zou ze hier blijven staan? Na een tijdje zie ik een papiertje in haar handen. 'O... ó!' Breng ik uit, en ik pak een pen uit mijn zak en signeer het briefje. Als ze weer weg loopt schuif ik iets dichter tegen Zayn aan om een paar van zijn frietjes te stelen. Die van mij zijn al allemaal op. Als ik vind dat het weer genoeg is - ik mag eigenlijk niet meer van anderen eten stelen van Paul, maar Zayn moet er niet moeilijk over - leg ik mijn hoofd op Zayns schouder en kijk ik hoe Zayn zijn eten op eet. Ik doe mijn ogen dicht en denk na.


    [Dit, en ik reageer morgen of vandaag nog (:]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:25 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {Mag ik beginnen met mijn personages?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ivy is in de bar komen gitaarspelen. Misschien kan Jona even achter de receptie gaan staan en jou persoontjes ontvangen]


    Bowties were never Cooler

    [Jaa, je mag beginnen.

    En jammer, ik zal je personages weghalen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, Jona staat achter de receptie :)

    Ik ga daar even geen post van maken, aangezien ik niet echt weet wat ik dan moet schrijven]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Loorea Allunga Dawson
    Na een reis van bijna 24 uur zijn we dan eindelijk in de buurt van onze bestemming. Ik kijk naar Yani die met zijn koptelefoon op naar zijn iPod aan het luisteren is, de mijne is al ruim 2 uur helemaal leeg. Ik had verwacht dat ik heel moe zou zijn, maar ik heb in de het vliegtuig bijna de hele tijd geslapen. Ik reik naar mijn rugzak en pak er een borstel uit. Met een paar snelle slagen kam ik mijn haren uit en doe ze in een lange vlecht. Opeens zie ik een bordje dat aangeeft dat onze camping er bijna is, dat betekent dat de volgende halte de onze moet zijn. Ik druk snel op de Stop knop en trek daarna de koptelefoon van het hoofd van mijn broer
    "Yani, we zijn er bijna."
    Als de bus bij onze halte stopt pakken we , met wat moeite, onze spullen en stappen uit. Volgens mijn reisplan is het nu nog een paar 100 meter lopen naar de camping. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je bedenkt dat we allebei een grote koffer, een surfplank, een grote rugzak met kampeerspullen, en nog een kleinere rugzak bij hebben. En dan heb ik ook nog mijn vioolkoffer en Yani zijn koffer met onderzoekspullen gevallenEindelijk zie ik dan de camping verschijnen. Ik loop naar de balie en laat me neerploffen op een bankje. Ik laat Yani het incheck gebeuren wel doen.

    Yani Eithan Dawson
    Zodra we het terrein van de camping oplopen laat ik mijn spullen vallen bij het bankje waar mijn zusje al zit.
    "Ik ga wel inchecken" zeg ik als ik merk dat Loorea niet van plan is om op te staan
    "Oké" antwoordt ze met een tevreden glimlach.
    Ik lach terug, ik zie mijn zusje niet vaak lachen en hoop dat dat deze vakantie gaat veranderen. Ik heb er bij mijn ouders op aangedrongen dat ze mee moest gaan. Ik wil dat ze de juiste keuze kan maken volgend jaar en ik wil dat ze wat meer uit haar schulp kruipt, anders gaat ze het nooit redden.
    Ik loop naar de balie waar ik een jongen zie zitten
    "Hoi, ik ben Yani, ik neem aan dat ik hier moet inchecken?" Vraag ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    (iemand zin om op mij te reageren?
    Ik heb heel veel inspiratie)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Gewoon even wachten op Jona]


    Bowties were never Cooler