• De vijf jongens van One Direction bevinden zich op een camping in de middle of nowhere ergens in Engeland. Het management heeft ze daar neergezet, omdat hun gedrag uit de hand liep. Nu moeten ze het op een camping zien uit te houden in tenten, terwijl het regent en erg modderachtig is. Ze moeten douches delen en de openbare wc gebruiken. Hoe gaan ze daarmee om na al die luxe gewend te zijn? En hoe gaan ze om met de andere mensen die daar leven? Zes weken lang moeten ze het volhouden, zonder mobiel, zonder fame, maar ook zonder de paparazzi. Het enige wat ze hebben zijn tenten, hun muziekinstrumenten, kleding en andere benodigdheden. Geen overbodige luxe, geen contact met familieleden. Het is alleen hen 5 en de mensen op de camping.
    Het management hoopt zo een nieuw lied uit ze te krijgen, maar ook weer de ware aard van hun gedrag. Zal het plan werken? Of zal het uit de hand lopen? Kunnen ze zich mengen met de groep mensen die daar komen? Zullen er liefdes ontstaan? Of nog een slechtere naam voor One Direction?


    One Direction:

    - Zayn Javvad Malik - 20 jaar - Hackus - blz. 5
    - Harry Edward Styles - 19 jaar - Styles - blz. 4
    - Louis William Tomlinson - 21 jaar - LarryTycoon - blz. 4
    - Liam James Payne - 19 jaar -Lootus - blz. 2
    - Niall James Horan - 19 jaar - xAlways - blz. 6


    Meiden(Maximaal 9):
    - Lauren Cara Michels - 17 jaar -Lootus - blz. 1
    - Cherévah ''Cher'' Jay Mannering - 18 jaar - Faisean - blz. 4
    - Ivy Amelia Evans - 18 jaar - KiliOfDurin - blz. 4
    - Felice Ilyana Poole - 17 jaar - Mouek - blz. 2
    - Danielle 'Dani' Calista Johnson 18 jaar - Vexy - blz. 5
    - Alex Ohndrea Valencia - 18 jaar - HurtedHeart - blz. 5
    - Maggie ''Maggs'' Nyra Leacune- 20 jaar - Roar - blz. 3
    - Jassamine Camile Lauder - 18 jaar - Amliande - blz. 7

    Jongens:
    - Levi Zachary Evans - 20 jaar - KiliOfDurin - blz. 3
    - Jonathan 'Jona' Mason Michels - 16 jaar - xAlways - blz. 7
    -
    -
    -

    Hoe de camping eruitziet:



    Regels:

    - 16 + mag
    - Geen ruzie OOC, anders mag natuurlijk wel.
    - Minimaal 5 zinnen, moet te doen zijn.
    - 48 uur tijd om reservering in te vullen
    - Kan je een tijdje niet reageren, pb me.
    - Ik, Lootus, maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand toestemming geef.
    - Maximaal 2 personages

    Lijst:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Karakter:
    - Uiterlijk:
    - Aantal keer op de camping:
    - Reden op de camping:
    - Extra:


    - Rollentopic

    Begin:
    De eerste gasten komen aan. One Direction als een van de laatste. De mensen die er werken zijn er al en wachten de gasten op. De werknemers brengen de gasten naar de juiste tenten en plekken. Ze leggen alles uit, vertellen over de omgeving en paar regels. Ze heten dus de gasten welkom.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne

    Gefrustreerd woel ik met een hand door mijn haar. Ik was de tent aan het opzetten - wat niet lukte - terwijl Louis en Harry een weetikveek wat voor een gesprek aan het voeten waren en Zayn en Niall weg waren. Ik gooide de tentstokken neer.
    'Als we vanavond geen slaapplekken hebben is het jullie schuld. ik ga nu Zayn en Niall halen .zodat we met zijn vijven de vervloekte tent in elkaaf kunnen zetten,' snauwde ik mijn twee vrienden toe.
    met grote passen verliet ik het terrein en liep regelrecht naar de balie. Ik was zo gefrustreerd en chagrijnig dat ik niet om me heen keek. ik trok dan ook verbaasd mijn wenkbrauw oo toen iemand tegen me aanliep. ik had de mazzel dat ik sterk was, anders was ook ik omgevallen. Een bruinharig meisje lag voor me voeten. Met tegenzin hielp ik haar overeind. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in een gesprek. Die vervloekte tenten moesten overeind staan.
    'Dan vind ij het knap dat je nog niet tegen een paal was aangelopen,' sprak ik nogal verwonderd, maar ook lichtelijk geirriteerd. Wie liep dan ook met zijn ogen dicht?!
    Mijn wenkbrauwen kwamen in een frons te staan toen ze zich verschool achter haar haren. Was ik zo eng? Zonder na te denken schoof ik haar haren uit haar gezicht. 'Ik hou ervan als ik mensen aan kan kijken i een gesprek.' Ik stak mijn hand uit. 'Liam Payne,' stelde ik mezelf voor en kee haar kort aan. 'En maakt niet uit. Maar ik moet nu Niall en Zayn zoeken.' Ik keek haar kort aan. 'Waar ging je heen?' Ik keek haar aan, omdat ik niet kortaf wilde zijn. Mijn ogen schoten even over haar lichaam. Ik bleef en was nou een jongen. Daarna keek ik om me heen. Ik haalde en hand door mijn korte haren en dacht na. Waar zouden niall en zayn kunnen zijn. Misschien bij de bar?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Euhm, ik ben een paar dagen vrijwel afwezig geweest. Maar ik heb in die tijd wel een stukje voor deze RPG op mijn telefoon geschreven tussen mijn notities. Nou had ik me half afgemeld als het ware. Maar ik wou het eigenlijk nog één keer proberen. (Dat had ik er dacht ik bij gezet.) Nouja, in ieder geval ik wou melden dat ik er niet in kon komen en dat jullie dus niet konden rekenen dat ik heel snel was of ben of zo. Uiteindelijk is dat opgevat als afmelden en dat begrijp ik, ik heb het verkeerd gebracht. Maar nu had ik dus de vraag of ik het nog één keer kon proberen als het ware. (Mijn principe is dat ik me niet afmeld voor RPG's. Eens ingeschreven moet ik ook meedoen. Zo probeer en wil ik dat dus ook nu.)
    Nja, sorry, alweer een heel brabbelverhaal.]


    Reality's overrated.

    Alex Ohndrea Valencia
    'Dan vind ij het knap dat je nog niet tegen een paal was aangelopen,' Het klonk lichtelijk geirriteerd, maar ook verwondelijk. 'Dat zal in ieder geval niet gebeuren ik kom hier al zo vaak ik ken de hele camping als mijn broekzak.' Zeg ik grinnikend. Hij veegde opeens mijn haren uit mijn gezicht. Zijn onverwachte beweging liet me bevriezen op mijn punt. Ik haatte het als mensen me aanraakte. Als ik zo denk ben ik best wel een raar persoon bijna bang voor alles. Ik haat aanrakingen want ik ben bang dat mensen me iets aandoen als het niet mentaal pijn doen deden ze het fysiek. Ik ontspan wel weer, maar ik laat het niet zien dat ik gespannen ben. 'Ik hou ervan als ik mensen aan kan kijken in een gesprek.' Hijstak zijn hand uit en kort twijfelde, maar ik pakte het aan. Mijn hand was klein vergeleken met die van hem. Ondanks dat ik niet hield van aanraking die van hem was zijn zijn handen waren warm en het was comfortabel. 'Liam Payne,' Stelde hij zich voor. Ik glimlachte naar hem. 'Alex Valencia.' Geef ik nu mijn achternaam mee aangezien hij dat ook deed. 'En maakt niet uit. Maar ik moet nu Niall en Zayn zoeken.' Zegt hij waarna hij me kort aankeek. Ik voelde me lichtelijk ongemakkelijk, maar om eerlijk te zijn voelde ik dat bij zoveel mensen. Ik wil bijna weer verderlopen, maar voordat ik iets kan doen zoals een stap zetten praat hij weer waardoor ik weer opkijk. 'Waar ging je heen?' Vraagt hij ik kijk hem aan, maar zie zijn ogen snel over mijn lichaam razen waardoor ik lichtelijk bloos. 'Ik liep gewoon over de Camping zelf om naar muziek te luisteren, maar ik sta daar.' Zeg ik als ik wijs naar mijn goed opgezette tent naast een hoopje tet waar eenjongen met krullen en bruin haar staan. Dat was het band groepje ofzo. 'Ik heb nu niet echt wat te doen dus als je wilt kan ik je helpen zoeken naar je vrienden?' Zeg ik vriendelijk een kleine glimlach vormt zich op mijn lippen. Ik wou niet pushen dus sprak snel omdat ik niet aandringend woi zijn. 'Alleen als je het wilt hoor.' Voeg ik er snel bij als ik hem aankijk. Mijn blik op zijn gezicht houdend.
    [Maakt niet uit iedereen heeft het wel is druk (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Als je Astrid ergens heen wil laten gaan kan ze naar Levi]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Als je Astrid ergens heen wil laten gaan kan ze naar Levi]


    [Okay, dan zal ik dat in mijn post zetten.]


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    [Euhm, ik ben een paar dagen vrijwel afwezig geweest. Maar ik heb in die tijd wel een stukje voor deze RPG op mijn telefoon geschreven tussen mijn notities. Nou had ik me half afgemeld als het ware. Maar ik wou het eigenlijk nog één keer proberen. (Dat had ik er dacht ik bij gezet.) Nouja, in ieder geval ik wou melden dat ik er niet in kon komen en dat jullie dus niet konden rekenen dat ik heel snel was of ben of zo. Uiteindelijk is dat opgevat als afmelden en dat begrijp ik, ik heb het verkeerd gebracht. Maar nu had ik dus de vraag of ik het nog één keer kon proberen als het ware. (Mijn principe is dat ik me niet afmeld voor RPG's. Eens ingeschreven moet ik ook meedoen. Zo probeer en wil ik dat dus ook nu.)
    Nja, sorry, alweer een heel brabbelverhaal.]


    Is goeeedd (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    Is goeeedd (: ]


    [Okay, bedankt! (Sorry dat ik het pas zo laat melde, ik merkte pas vanochtend op dat ik van de lijst af was als het ware.)]


    Reality's overrated.

    [ Ik denk niet dat deze RPG voor mij werkt aangezien al mijn post tot nu toe genegeerd zijn.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Repost hem dan]


    Bowties were never Cooler

    Leam schreef:
    (...)

    [Okay, dan zal ik dat in mijn post zetten.]


    [Kan je die alsjeblieft quoten? Ik kan hem niet vinden]


    Bowties were never Cooler

    Faisean schreef:
    [ Ik denk niet dat deze RPG voor mij werkt aangezien al mijn post tot nu toe genegeerd zijn.)


    [Dat is niet waar, ik heb op Felice gereageerd met Lauren een tijdje terug, maar jij hebt niet terug gereageerd.... En ik wilde je een samenvatting geven, maar had heel weinig tijd, dus vroeg ik of iemand anders dat wilde doen haahahaha. Maar wil je nog steeds samenvatting]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Ik bezit Felice niet ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    [Kan je die alsjeblieft quoten? Ik kan hem niet vinden]


    [Die heb ik nog niet geplaatst. Maar pas ik nu aan.]


    Reality's overrated.

    [O dat dacht ik. Oeeps ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is Cher al ingechekt dan? Anders staat ze te wachten op Jona]


    Bowties were never Cooler