• De vijf jongens van One Direction bevinden zich op een camping in de middle of nowhere ergens in Engeland. Het management heeft ze daar neergezet, omdat hun gedrag uit de hand liep. Nu moeten ze het op een camping zien uit te houden in tenten, terwijl het regent en erg modderachtig is. Ze moeten douches delen en de openbare wc gebruiken. Hoe gaan ze daarmee om na al die luxe gewend te zijn? En hoe gaan ze om met de andere mensen die daar leven? Zes weken lang moeten ze het volhouden, zonder mobiel, zonder fame, maar ook zonder de paparazzi. Het enige wat ze hebben zijn tenten, hun muziekinstrumenten, kleding en andere benodigdheden. Geen overbodige luxe, geen contact met familieleden. Het is alleen hen 5 en de mensen op de camping.
    Het management hoopt zo een nieuw lied uit ze te krijgen, maar ook weer de ware aard van hun gedrag. Zal het plan werken? Of zal het uit de hand lopen? Kunnen ze zich mengen met de groep mensen die daar komen? Zullen er liefdes ontstaan? Of nog een slechtere naam voor One Direction?


    One Direction:

    - Zayn Javvad Malik - 20 jaar - Hackus - blz. 5
    - Harry Edward Styles - 19 jaar - Styles - blz. 4
    - Louis William Tomlinson - 21 jaar - LarryTycoon - blz. 4
    - Liam James Payne - 19 jaar -Lootus - blz. 2
    - Niall James Horan - 19 jaar - xAlways - blz. 6


    Meiden(Maximaal 9):
    - Lauren Cara Michels - 17 jaar -Lootus - blz. 1
    - Cherévah ''Cher'' Jay Mannering - 18 jaar - Faisean - blz. 4
    - Ivy Amelia Evans - 18 jaar - KiliOfDurin - blz. 4
    - Felice Ilyana Poole - 17 jaar - Mouek - blz. 2
    - Danielle 'Dani' Calista Johnson 18 jaar - Vexy - blz. 5
    - Alex Ohndrea Valencia - 18 jaar - HurtedHeart - blz. 5
    - Maggie ''Maggs'' Nyra Leacune- 20 jaar - Roar - blz. 3
    - Jassamine Camile Lauder - 18 jaar - Amliande - blz. 7

    Jongens:
    - Levi Zachary Evans - 20 jaar - KiliOfDurin - blz. 3
    - Jonathan 'Jona' Mason Michels - 16 jaar - xAlways - blz. 7
    -
    -
    -

    Hoe de camping eruitziet:



    Regels:

    - 16 + mag
    - Geen ruzie OOC, anders mag natuurlijk wel.
    - Minimaal 5 zinnen, moet te doen zijn.
    - 48 uur tijd om reservering in te vullen
    - Kan je een tijdje niet reageren, pb me.
    - Ik, Lootus, maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand toestemming geef.
    - Maximaal 2 personages

    Lijst:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Karakter:
    - Uiterlijk:
    - Aantal keer op de camping:
    - Reden op de camping:
    - Extra:


    - Rollentopic

    Begin:
    De eerste gasten komen aan. One Direction als een van de laatste. De mensen die er werken zijn er al en wachten de gasten op. De werknemers brengen de gasten naar de juiste tenten en plekken. Ze leggen alles uit, vertellen over de omgeving en paar regels. Ze heten dus de gasten welkom.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jammer dat je stopt :/
    Lootus heb wel Alex tegen Liam laten opbotsen trouwens (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Styles schreef:
    Harry Styles
    Ik had niet verwacht dat Louis me nog aan zou kijken. De glimlach op zijn lippen, kon ik al helemaal niet plaatsen en irriteerde me alleen maar. 'Ik wil wel een tent met je delen, ik was gewoon chagrijnig hazza.' Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op. 'volgens mij is iedereen dat Lou.' wees ik zachtjes hem op de feiten. Ik kon er niets aan doen, maar het had me gewoon pijn gedaan. Het was zo stom en ik wist dat ik mezelf er voor moest schamen. Het ging om een stomme tentindeling. Toch sloeg ik meteen mijn armen om zijn middel en legde ik mijn hoofd op zijn schouder, zodra hij me in een knuffel trok. Het accepterend dat hij me vast niet met opzet had gekwetst. langzaam knikte ik. 'Maar alleen als je het echt zelf wilt en je het niet alleen voor mij doet.' Ik wist namelijk donders goed wat ik allemaal voor elkaar kon krijgen, door me zo aan te stellen. Niet dat ik het expres deed. Ik was echt boos geweest. Maar achteraf had ik me iets volwassener op kunnen stellen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mag ik een samenvatting en wie voor mijn personage's?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga straks naar klassenweekend
    En dan ben ik ofline tot morgen avond


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    KiliOfDurin schreef:
    Ivy Amelia Evans
    Na het eten liep ik met het pannetje en de 2 borden en twee sets bestek en wat afwasmiddel naar het toiletgebouw. Daar was er warm water. Ik deed snel de afwas en droogde de spullen af met de theedoek die ik bij de tent om mijn nek had geknoopt. Toen ik terugkwam bij de tenten lag Levi uitgestrekt op het grag een of ander script te lezen. Ik borg alle spulletjes op en pakte toen mijn skateboard eindelijk uit mijn tas. Ik liep ermee naar het asvalt van de weg en maakte een paar korte sprongetjes, maar ik merkte dat ik moe was en het nu niet echt soepel ging. Nog even ging ik door, maar al snel pakte ik het deck weer op en liep naar mijn tent om mijn gitaar er weer uit te hangen. Ik hing de akoestische gitaar met het patroon gebrand in het hout van zowel de voor als achterkant. Ik hing haar aan de band om en schoof de gitaar toen zo naar achter dat die stabiel op mijn rug hing. Ik legde het skateboard weer op de grond en sprong erop, waarna ik afzette. Nog even zwaaide ik naar Levi voor ik richting de bar ging. Daar zouden wel mensen zijn en een barkruk waar ik op kon zitten spelen. Ik eindigde er en tikte mijn board op. Met die onder mijn arm liep ik rustig anar binnen. Ik zag wat mensen zitten en rook eten, maar ik zat echt vol. Ik ging in een hoek op de rand van het podiumpje zitten en schoof mijn gitaar van mijn rug op mijn schoot. Mijn skateboard legde ik naast me, zodat de voorste wielen op de rand leunde. Ik ging een beetje comfortabeler zitten en begon te spelen. Zingen deed ik niet, maar met gesloten ogen ging ik wel helemaal op in de muziek. Als iemand dit niet wilde kwamen ze maar, maar ik zat hier wel best.


    Bowties were never Cooler

    Ik reageer morgen, promise. Heb nu niet zoveel inspiratie en zin om te reageren.

    En samenvatting wilt misschien even iemand anders geven? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [is er hier nog leven?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [iedereen wacht volgens mij wel op iemand]


    Bowties were never Cooler

    [Ja ik wacht nu op Lootus. Zal ik anders een jongen maken ofzo dan kan ik wat meer reageren ect (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iedereen moet inchecken, dus dat zou weinig zin hebben aangezien degene die moeten inchecken niet reageren]


    Bowties were never Cooler

    [Dat is inderdaad waar :/]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is Alex dan bezet? Anders kan ze wel naar Levi]


    Bowties were never Cooler

    [Nou die botste dus op tegen Liam dus ik moet daarom wachten op Lootus, maar ik zal denk wel nog een jongen aanmaken want ik heb nu maar een personage en dan kan ik maar met een iemand praten :/]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wacht anders nog heel even. Het is nu zondag, dan hebben de meeste mensen wel tijd]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry, sorry, sorry. Ik heb het zo druk! En helaas gaat het vandaag niet beter worden! Ik kan vandaag nu reageten met Liam. Maar meer dan 1 reactie krijg je vandaag denk ik niet.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne