• Hoi
    Ik vraag me af welke wiskunde jullie allemaal doen.
    Ik doe sinds dit schooljaar wiskunde B.
    Gelukkig heb ik een hele goed docent en kom ik er meestal wel redelijk uit
    Alleen ligt het tempo bij ons heel hoog en dat maakt het lastiger
    Ik had heel graag wiskunde D erbij willen doen, maar dat wordt op deze school niet aangeboden
    Ik vind wiskunde wel leuk en ook niet het moeilijkste vak in mijn pakket


    welke wiskunde doen jullie
    Vinden jullie wiskunde leuk?
    Vinden jullie wiskunde makkelijk of moeilijk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik doe wiskunde C, dat is dit jaar nog A, en ik snap er helemaal niets van.

    Ik ga B en D doen. En ergens vind ik het wel leuk, anders had ik het ook niet gekozen :') En het is soms pittig, maar echt moeilijk vind ik het niet.
    Al is dat wel vooral sinds afgelopen schooljaar het geval, daarvoor vond ik wiskunde niks.
    En nu hopen dat ik niet een keer per ongeluk het verkeerde boek naar de les meeneem.


    Stenenlikker

    Ik geloof dat ik een van de weinige ben met wiskunde d? En dan natuurlijk B erbij, want anders kan je, bij ons tenminste, geen D doen. Ik ga nut van 4 tl naar 4 havo, dus ben benieuwd hoe het gaat, aangezien ik voor de rest ook nog een redelijk zwaar pakket heb.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    In de onderbouw vond ik wiskunde wel lastig, haalde altijd alleen maar onvoldoendes. Ik deed in de bovenbouw wiskunde A, toen haalde ik veel betere cijfers en had ik er niet zoveel moeite mee. Het examen viel mij heeeeel erg mee, ik was geslaagd met een 7,1 en had er amper voor geleerd. In de onderbouw leerde ik best veel voor een toets en dan haalde ik alsnog een onvoldoende. Geen idee waar dat dan aan lag, denk dat wiskunde A mij gewoon beter lag (:


    No guts no glory.

    Wiskunde C. Ik heb dyscalculie en op VWO niveau gaat het niet goed als ik A neem haha.


    Caution first, always.

    Ik heb A gedaan. Vond het wel leuk. Redelijk makkelijk :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Faisean schreef:
    lol ben ik de enige hier die wiskunde C D doet en het nog best wel leuk vind ook? Misschien heb ik geluk aangezien ik maar 2 dagen in de week voor 1 uur wiskunde heb.
    Ik bedoelde D en ik ben echt blij dat er bij mij een uitzondering gemaakt is!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:58 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik deed Wiskunde B, dat is de meer logische kant van Wiskunde en hebt het met moeite afgerond met een 5. Maar goed, in Wiskunde A zou ik nog slechter zijn geweest, omdat dat inzicht en kansberekening shit is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb wiskunde B (vwo) en heb half jaar D erbij gehad maar laten vallen omdat t te veel werd -t was extra vak-

    Wiskunde kan leuk zijn behalve als je t in je vakantie moet mk (; heb de laatste periode van vorig schooljaar gemist...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik doe A.


    Beautiful Dangerous.

    Ik haat wiskunde. Ik was er niet gewoon slecht in, ik was er extreem slecht in. Nog steeds. Hetzelfde met rekenen. Nog niet eens de makkelijkste berekening kan ik oplossen.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb wiskunde B en D gedaan. Ik vond het opzich wel leuk, maar D had ik vooral gekozen omdat ik daardoor geen biologie had.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Daar maken ze hier in België geen onderscheid in, denk ik. In ieder geval niet waar ik naar school ga. Ik weet alleen dat ik 6 uur wiskunde per week heb


    Ex astris, sciencia

    Ik had gewoon wiskunde, met een 3,4 op het CE volgens mij geslaagd. (krul)
    Nu heb ik rekenen en daar ben ik ook enorm slecht in, maar zal het wel moeten leren aangezien ikna deze opleiding hbo verpleegkunde wil doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben bar slecht in hoofdrekenen , en mijn wiskundige logica is vaak heel anders dan de boeken het uitleggen , dus ik haat wiskunde .
    Ik Ik heb nu nog geen gesplitste wiskunde , maar vanaf volgend jaar doe ik C ! (:
    Bij ons is er geen D btw , wat is dat ?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:34 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa