• Hoi
    Ik vraag me af welke wiskunde jullie allemaal doen.
    Ik doe sinds dit schooljaar wiskunde B.
    Gelukkig heb ik een hele goed docent en kom ik er meestal wel redelijk uit
    Alleen ligt het tempo bij ons heel hoog en dat maakt het lastiger
    Ik had heel graag wiskunde D erbij willen doen, maar dat wordt op deze school niet aangeboden
    Ik vind wiskunde wel leuk en ook niet het moeilijkste vak in mijn pakket


    welke wiskunde doen jullie
    Vinden jullie wiskunde leuk?
    Vinden jullie wiskunde makkelijk of moeilijk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb wiskunde B gedaan. Ondanks dat ik er heel hard heb voor moeten werken aangezien ik het best lastig vond, heb ik pas toch echt een 6.2 voor mijn examen gehaald. Als je het snapt is het leuk, anders niet. haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Bij ons gaat het met uren. Eerst kiezen tussen 4 en zes uur en dan als je vier hebt gekozen ga je automatisch twee jaar later drie uur wiksunde krijgen. Bij zes heb je nog de keuze tussen vijf en acht.
    Ohja, bij ons op school noemen ze het zwak(4 uur) en sterk(zes uur). Dat slaat echt nergens op. Ik doe 'sterk' wiskunde, aangezien ik het waarschijnlijk nodig ga hebben voor mijn toekomstige studie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Davies schreef:
    Bij ons gaat het met uren. Eerst kiezen tussen 4 en zes uur en dan als je vier hebt gekozen ga je automatisch twee jaar later drie uur wiksunde krijgen. Bij zes heb je nog de keuze tussen vijf en acht.
    Ohja, bij ons op school noemen ze het zwak(4 uur) en sterk(zes uur). Dat slaat echt nergens op. Ik doe 'sterk' wiskunde, aangezien ik het waarschijnlijk nodig ga hebben voor mijn toekomstige studie.
    dat moet ik pas in het 5de kiezen tussen 6 of 8 uur wiskunde :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Verbreken schreef:
    Wis D is de moeilijke versie van wis A volgens mij


    Zover mij is verteld is D niet persé moeilijker, maar behandeld verder alle aspecten van de wiskunde, maar dan in een hoger tempo. Als je B en D hebt gedaan heb je als het goed is zo'n beetje alles van de wiskunde gehad.


    Stenenlikker

    Ik doe wiskunde A en ik vind het best makkelijk.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb geen idee welke wiskunde ik doe (ik ben Belg) maar ik weet wel dat het erg moeilijk is.

    Ik heb op de een of andere manier wel keuze uit Wiskunde en woon ook in België. :')


    •*• Lululu •*•

    Verbreken schreef:
    Wis D is de moeilijke versie van wis A volgens mij


    Toen ik wiskunde D had, waren er een paar hoofdstukken hetzelfde als bij wiskunde A. Kansberekenen enz.
    Maar er worden ook heel andere onderwerpen behandeld zoals coördinaten en vectoren. Bij wis D ga je ook dieper in op de onderwerpen die bij wis B behandeld worden.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik begon in de 4de met wiskunde B, maar na een half jaar kregen we de optie om te switchen naar wiskunde A, wat ik ook gedaan heb.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Olympus schreef:
    (...)dat moet ik pas in het 5de kiezen tussen 6 of 8 uur wiskunde :W

    Ik ook.(no_chears)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Davies schreef:
    (...)
    Ik ook.(no_chears)

    Of vijf


    •*• Lululu •*•

    Ik ben ooit begonnen met wiskunde B, maar heb toen heel mijn profiel omgegooid en ben uiteindelijk geslaagd met wiskunde A.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb wiskunde C en zelfs dat vind ik nog moeilijk. :c
    Ik haal nog net zesjes met dank aan het kansberekening / statistiek stuk, want van dat gedoe met die functies snap ik echt niets...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kan iemand me uitleggen wat Wiskunde A/B/C/D is?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wut. Ik snap het niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''