• Hoi
    Ik vraag me af welke wiskunde jullie allemaal doen.
    Ik doe sinds dit schooljaar wiskunde B.
    Gelukkig heb ik een hele goed docent en kom ik er meestal wel redelijk uit
    Alleen ligt het tempo bij ons heel hoog en dat maakt het lastiger
    Ik had heel graag wiskunde D erbij willen doen, maar dat wordt op deze school niet aangeboden
    Ik vind wiskunde wel leuk en ook niet het moeilijkste vak in mijn pakket


    welke wiskunde doen jullie
    Vinden jullie wiskunde leuk?
    Vinden jullie wiskunde makkelijk of moeilijk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik deed A, ik heb spijt dat ik geen B heb gekozen maar op zich gezien mijn opleiding heb ik meer hier aan


    Life is hard and then we die

    Father schreef:
    Ik deed Wiskunde B, dat is de meer logische kant van Wiskunde en hebt het met moeite afgerond met een 5. Maar goed, in Wiskunde A zou ik nog slechter zijn geweest, omdat dat inzicht en kansberekening shit is.


    Dat geloof ik niet, vergeleken met Wiskunde B is A ontzettend simpel. Al bak ik er zelf ook niet heel veel van.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:45 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lol ik snap er niets van met die letters. Staat dat voor aantal uren of heeft het te maken met de inhoud van de leerstof?
    Ik doe 6 uur wiskunde in ieder geval, en voor de helft van het jaar 2 extra uren. Ik moet er voor werken, maar het is haalbaar.(krul)


    effort never betrays you

    Ik ga wiskunde B doen en zal hard moeten gaan werken.


    •*• Lululu •*•

    Ik deed wiskunde C. I was a freaking disaster.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In de onderbouw vond ik wiskunde ook simpel en sloot het 1 x af met een 9 en 2x met een bijna 9, maar sinds vorig jaar heb ik wiskunde B. Dat was toch wel even wat anders. Geen idee hoe het komt, maar ik heb het jaar met een 6,2 afgesloten, terwijl ik begon met een 5,4. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat en ik hooop ook op een betere leraar, maar dat zal wel niet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Uhm, geen idee. Ik weet alleen dar ik er geen ene fuck van snap... Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik doe nog normaal wiskunde, dit jaar moet ik gaan kiezen welke soort ik wil. Ligt natuurlijk helemaal aan m'n vakkenpakket.
    Al kan je voor wiskunde D moeilijk gekozen worden, dat is echt dé moeilijkste. Bij mij op school zijn er maar 3/4 kinderen die wiskunde D hebben.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat geloof ik niet, vergeleken met Wiskunde B is A ontzettend simpel. Al bak ik er zelf ook niet heel veel van.


    Ik heb A, omdat het niet anders kan met mijn profiel, maar B vind ik veel makkelijker. Het ligt er gewoon aan of je dat inzicht hebt.

    Ot: ik heb dus A en ik vind wiskunde eigenlijk best leuk/makkelijk


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik deed wiskunde A geloof ik. En op de Havo een mix van A en B. Bij vsbo ook mss wel gewoon een mix van A en B.


    -

    Ik deed Wiskunde A, nu rekenen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wiskunde A. Ik moet er dit jaar examen in doen. Oh God.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Geez, wat is het verschil allemaal!
    A = meten, grafieken
    B = algebra
    en verder kom ik amper. En ik moet van het jaar kiezen en ik kies wss voor B, want de rest kan ik gewoon voor geen meter, en voor algebra haal ik de beste cijfers


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb wiskunde de afgelopen jaren echt vet moeilijk gevonden, maar op aandringen van mijn decaan en leraar heb ik uiteindelijk voor wiskunde A gekozen, ik vind dat opzich wel leuk..


    ©1998

    Wis D is de moeilijke versie van wis A volgens mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one