• Hoi
    Ik vraag me af welke wiskunde jullie allemaal doen.
    Ik doe sinds dit schooljaar wiskunde B.
    Gelukkig heb ik een hele goed docent en kom ik er meestal wel redelijk uit
    Alleen ligt het tempo bij ons heel hoog en dat maakt het lastiger
    Ik had heel graag wiskunde D erbij willen doen, maar dat wordt op deze school niet aangeboden
    Ik vind wiskunde wel leuk en ook niet het moeilijkste vak in mijn pakket


    welke wiskunde doen jullie
    Vinden jullie wiskunde leuk?
    Vinden jullie wiskunde makkelijk of moeilijk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit pas 2 weken in de eerste dus gaan ze nu pas kijken enzo, maar ik denk dat ik A of B ga doen omdat ik het best lastig vind(cat)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 13:04 ]


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Dubbelpost..

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 13:04 ]


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Mijn computer crashte en ik klikte iets te vaak dus sorry voor de dubbelpost!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 13:05 ]


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Olympus schreef:
    (...)dat moet ik pas in het 5de kiezen tussen 6 of 8 uur wiskunde :W


    Jaaaaaaaaah, da's bij ons ook zo.
    Maar in het 3de kunnen we al kiezen tussen Latijn A en Latijn B (op ons school toch)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whimsicle schreef:
    Ik ga dit jaar wiskunde A doen. Ik weet zeker dat mijn brein wiskunde B niet zou kunnen overleven.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik moet dit jaar kiezen, -.-
    Ik ga lekker met een van mijn beste vriendinnen wiskunde C doen, hehe. Ik haat het en ben er echt heel slecht in.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    welke wiskunde doen jullie: Wiskunde A.
    Vinden jullie wiskunde leuk?: Jep, meestal wel.
    Vinden jullie wiskunde makkelijk of moeilijk? Soms makkelijk, soms moeilijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik doe Wiskunde A, mensen bij ons op school doen er heel minderwaardig over, dat het 'makkelijker' is enzo. Het is gewoon een ander wiskunde dan B (:
    C is bij ons de makkelijke variant van A en D de moeilijke van B.

    In de eerste haalde ik altijd 8ens en 4en en toen was het al gauw duidelijk dat ik beter A kon kiezen en ik vind het over het algemeen vrij makkelijk en ook niet super storend om te doen, beter dan het vak Nederlands oid :Y)

    Wiskunde A is wiskunde met meer 'verhaaltjessommen', kansberekeningen en dergelijke.
    Wiskunde C is de makkelijkere variant van A.
    Wiskunde B is allemaal wat technischer wiskunde, mensen met Bèta profielen hebben dit.
    Wiskunde D is de moeilijkere variant van B.

    Makkelijk naar moeilijk: C - A/B - D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 13:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En tot wat behoort Statiestiek?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    En tot wat behoort Statiestiek?


    Meer wiskunde A denk ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Meer wiskunde A denk ik.


    Ik denk dat wij zo'n beetje alles ineen hebben (:
    We hebben vraagstukken (zoals de x berekenen enzo), statiestiek, dingen met besluiten,...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Ik denk dat wij zo'n beetje alles ineen hebben (:
    We hebben vraagstukken (zoals de x berekenen enzo), statiestiek, dingen met besluiten,...


    X berekenen moet ik ook met A (: Wiskunde B is meer graden van hoeken berekenen, gekke 3D figuren hun inhoud berekenen en vreemde formules etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    X berekenen moet ik ook met A (: Wiskunde B is meer graden van hoeken berekenen, gekke 3D figuren hun inhoud berekenen en vreemde formules etc.


    Dat hebben we ook, figuren inhoud/massa/volume enzo berekenen met dat soort formules (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Dat hebben we ook, figuren inhoud/massa/volume enzo berekenen met dat soort formules (:


    Dat hebben we niet bij wiskunde A of C, dus dat is wiskunde B:Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.