• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hatsumomo schreef:
    (...)
    Ik zeg toch niet dat je het niet mag gebruiken? Ik zeg alleen dat je het onder een spoiler had gezet.

    En ik zeg toch ook niet dat je dat zegt. Je vermeld het enkel wel op een aanvallende manier, of zo lijkt het in elk geval voor mij.
    'Morticia reageerde er trouwens ook op onder haar eeuwige spoiler.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)


    Nee, je gebruikt toch constant die spoiler? Dan verwijs ik ernaar als jouw 'eeuwige spoiler' wat je als overdreven kan opvatten omdat niks eeuwig kan zijn, maar op zich een redelijke verwijzing omdat je hem elke keer gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Waarom kan het niet gewoon voor één keer duidelijk zijn? :c Waarom moet het altijd zo moeilijk?

    Let's all do the happy dance! Whooooshh. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Let's all do the happy dance! Whooooshh. *O*


    *O* And the banana dance (banana)


    -

    Draculea schreef:
    Waarom kan het niet gewoon voor één keer duidelijk zijn? :c Waarom moet het altijd zo moeilijk?

    'Cause life sucks and then you die.

    OT: Ratten waarom racen jullie nou niet? Ik heb jullie nog wel volgespoten met steroïden. ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ellery schreef:
    (...)

    *O* And the banana dance (banana)

    Y'know what I mean, guuuuúrll! Shake itttt. ;D.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dat topic waar ik zo pissig van werd, maar gewoon gemeld met een gigantisch bericht, omdat ik berichten individueel niet kan melden. Het vreet me gewoon helemaal op, zo boos word ik er van.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    (...)
    'Cause life sucks and then you die.

    OT: Ratten waarom racen jullie nou niet? Ik heb jullie nog wel volgespoten met steroïden. ;c

    Goede instelling :')

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb dat topic waar ik zo pissig van werd, maar gewoon gemeld met een gigantisch bericht, omdat ik berichten individueel niet kan melden. Het vreet me gewoon helemaal op, zo boos word ik er van.


    *IS nu best wel nieuwschierig*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Oh you flapper women, how times have changed!


    Ik wil slapen, maar ik heb buikpijn, en dan slaap ik moeilijker in en ik doe d'r al zo lang over, dus ik wil niet slapen, maar mijn ogen, hersenen en lichaam schreeuwen met elke vezel: ,,SLAAP! SLAAP! SLAAP! MYKE, IDIOOT, NEEM EEN ASPRIENTJE EN GA SLAPEN! EIGENWIJZE TRUT!'' God, wat een goede verstandshouding hebben we met elkaar in mijn lichaam. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Miuccia schreef:
    (...)

    *IS nu best wel nieuwschierig*


    Ik heb het niet gekopieerd. Sorry


    26 - 02 - '16

    Caffeine schreef:
    (...)
    Y'know what I mean, guuuuúrll! Shake itttt. ;D.



    -

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik heb het niet gekopieerd. Sorry


    Maakt niet uit (: Ik denk dat ik weet welk topic jij gemeld heb.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, je gebruikt toch constant die spoiler? Dan verwijs ik ernaar als jouw 'eeuwige spoiler' wat je als overdreven kan opvatten omdat niks eeuwig kan zijn, maar op zich een redelijke verwijzing omdat je hem elke keer gebruikt.

    Er zijn genoeg posts waar ik het niet heb gebruikt, en daarbij zijn er meer users die de spoilerknop gebruiken. Ga je dan ook verwijzen naar het "eeuwige spoiler"-gebruik?
    Ik vind het inderdaad nogal overdreven, maar goed, ik ben klaar hier.

    En iemand anders mag het LJH topic aanmaken.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.