• Ugh, ik had eindelijk een goed idee voor een nieuwe username. Ik vond hem echt heel leuk. Dus ik ging hem opzoeken en er stond niks. Dus ik ging er van uit dat hij niet bezet was. Maar je raad het al, toen ik mijn username wou veranderen stond er: ''Deze username is al in gebruik.'' Dus diegene is waarschijnlijk inactief. Dat heb ik weer :[ Als die gene nou even zijn username had verandert in een hoop cijfers of zo toen ie weg ging...
    Lol, dit heb ik dus heel vaak.

    Om dit topic nuttig te houden, hebben jullie dat soort dingen ook wel eens?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Je kan hem ook niet gebruiken als hij al eens is gebruikt. Het beste kan je het testen door naar je profiel te gaan en je username in de link te veranderen naar de username die je wilt. Dan kan je ook zien of iemand zijn profiel geïnactiveerd heeft of is geband.


    Your make-up is terrible

    Ja, die user was al 2 jaar niet on geweest. -.- ik blijf erbij dat die profielen automatisch verwijdert moeten worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh ja, ik heb zolang erover moeten doen om een goede username te krijgen.. Ik heb hem naar het italiaans moeten vertalen :')

    De raarste usernames zijn zelfs bezet.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jep, dat is balen.

    Dooddoenervo schreef:
    Ja, die user was al 2 jaar niet on geweest. -.- ik blijf erbij dat die profielen automatisch verwijdert moeten worden.


    Noo, ik ben een keer 2 jaar weg geweest, maar kwam terug.

    OT: Ja, dat is jammer, maar weinig aan te doen.


    You are beautiful, you are love.

    ook last van, daarom heb ik de idiootste namen xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ja, ik kan me voorstellen dat dat rot is. Maar je kunt natuurlijk ook je huidige username houden, dan kan ik tenminste onthouden wie je bent. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dooddoenervo schreef:
    Ja, die user was al 2 jaar niet on geweest. -.- ik blijf erbij dat die profielen automatisch verwijdert moeten worden.


    Ik vind dat er herinneringsmails verstuurd moeten worden en als de betreffende user daar niet op reageert mag er pas verwijderd worden vind ik.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het ook niet kunnen. Je komt toch verdomme niet meer op Q, maar je usernaam blijft wel bezet.


    -

    Omgg wat een goed topic nu kan ik mijn eigen usernametraumaverhaal eens vertellen.
    Ik wou ooit heel erg graag de username 'Landslide', maar ik was nog maar 10 dagen verandert dus ik moest nog meer dan een halve maand wachten. Maar hij was in ieder geval nog vrij, ik was echt heel bang dat hij ingepakt ging worden dus tijdens die periode heb ik hem echt opnieuw en opnieuw ingegeven om zeker te weten dat hij niet ingepakt zou worden. En toen, echt 2 dagen voor ik kon veranderen ging zo'n nieuwe er mee lopen.(cat)
    Ik heb me er verder niet veel mee bezig gehouden maar ik denk dat die persoon uiteindelijk nooit actief is geworden wat het enkel erger maakt.


    effort never betrays you

    Nee, maar ik verander sowieso niet zo vaak van username aangezien ik dat onhandig vind. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Draculea schreef:
    Jep, dat is balen.


    The odds are néver in our favor.

    Eigenlijk niet. Ik had altijd wel mazzel. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1 keer. Ik wou heel graag Lexi, gewoon mijn eigen naam haha.
    Nu heb ik Macklemore, en die vind ik veel leuker ^^


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik ken het. Soms is er gewoon die ene username die je écht onwijs graag wilt. Dat had ik met Joffrey en Cersei :c


    Chaos is a ladder.