• Ugh, ik had eindelijk een goed idee voor een nieuwe username. Ik vond hem echt heel leuk. Dus ik ging hem opzoeken en er stond niks. Dus ik ging er van uit dat hij niet bezet was. Maar je raad het al, toen ik mijn username wou veranderen stond er: ''Deze username is al in gebruik.'' Dus diegene is waarschijnlijk inactief. Dat heb ik weer :[ Als die gene nou even zijn username had verandert in een hoop cijfers of zo toen ie weg ging...
    Lol, dit heb ik dus heel vaak.

    Om dit topic nuttig te houden, hebben jullie dat soort dingen ook wel eens?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik had heel veel mazzel, haha :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    De namen die ik meestal wil zijn er gewoon. Yeah me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was echt blij dat niemand Rider nog had. Ben er echt dol op. Maar het is wel rot. Ik vind eigenlijk dat de namen van permanent gebanden en users die niet meer acctief zijn en hun profiel dus hebben verwijderd weer vrij moeten komen. Die komen toch niet meer terug...


    Happy Birthday my Potter!

    Weg met de oude accounts! *O*
    DESTROY THEM.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik moest meteen denken aan de boeken Carry Slee, Dat heb ik weer. Soms heb ik dat ook en dan baal ik wel maar ja er is weinig aan te doen.


    Physics is awesome

    Nee vrijwel nooit. De enige username die ik wou - Madara - was al bezet XD. Oh well, dan koos ik voor Hashirama. He's slightly more awesome anyway.


    No growth of the heart is ever a waste

    Brooke, mijn eigen naam. Maar die was ook al bezet. Toen heb ik maar Roar genomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Balen.


    they come, they go

    Ik moet ook altijd lekker creatief zijn om m'n username die ik eigenlijk wilde te veranderen naar iets dat ook mooi is & klinkt ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Comanche schreef:
    Weg met de oude accounts! *O*
    DESTROY THEM.


    Ik wil eigenlijk gewoon Jaspis, maar die al bezet en inmiddels al gewijzigd, maar ook nog actief D;.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 15:31 ]


    Nypmh > Yaspis

    ik vind niet dat je zomaar mensen kan verwijderen, die al een tijd niet online zijn geweest. Je weet namelijk nooit of diegene ooit terug komt. en dan is het maar jammer van die username. ik denk dat het iedereen wel een keer overkomen is, maar je doet er niets aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rider schreef:
    Ik was echt blij dat niemand Rider nog had. Ben er echt dol op. Maar het is wel rot. Ik vind eigenlijk dat de namen van permanent gebanden en users die niet meer actief zijn en hun profiel dus hebben verwijderd weer vrij moeten komen. Die komen toch niet meer terug...


    Dit.


    26 - 02 - '16

    -zucht- Gaan we weer. Denk je niet dat het heeeel verwarrend is als de namen van gebannede gebruikers beschikbaar komen? Ga jij maar lekker rondlopen met een naam van Gaby of Jill. Plus, het zou heel verwarrend worden voor moderators. Ik blijf erbij dat het een goede keuze is. Enige wat ik vind is dat inactief accounts na zoveel jaar verwijderd moeten worden. Die onthoudt toch geen hond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    -zucht- Gaan we weer. Denk je niet dat het heeeel verwarrend is als de namen van gebannede gebruikers beschikbaar komen? Ga jij maar lekker rondlopen met een naam van Gaby of Jill. Plus, het zou heel verwarrend worden voor moderators. Ik blijf erbij dat het een goede keuze is. Enige wat ik vind is dat inactief accounts na zoveel jaar verwijderd moeten worden. Die onthoudt toch geen hond.


    Daar ben ik het ook wel weer mee eens. Vooral met het gedeelte van het verwijderen van inactieve users. Ik vind dat ze dan wel een herinneringsmail moeten krijgen, gaan ze daar niet op in dan mag van mijn part het account weg.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Daar ben ik het ook wel weer mee eens. Vooral met het gedeelte van het verwijderen van inactieve users. Ik vind dat ze dan wel een herinneringsmail moeten krijgen, gaan ze daar niet op in dan mag van mijn part het account weg.

    Natuurlijk een herinneringsmail, anders is het best klote :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.