• Ugh, ik had eindelijk een goed idee voor een nieuwe username. Ik vond hem echt heel leuk. Dus ik ging hem opzoeken en er stond niks. Dus ik ging er van uit dat hij niet bezet was. Maar je raad het al, toen ik mijn username wou veranderen stond er: ''Deze username is al in gebruik.'' Dus diegene is waarschijnlijk inactief. Dat heb ik weer :[ Als die gene nou even zijn username had verandert in een hoop cijfers of zo toen ie weg ging...
    Lol, dit heb ik dus heel vaak.

    Om dit topic nuttig te houden, hebben jullie dat soort dingen ook wel eens?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Father schreef:
    (...)
    Natuurlijk een herinneringsmail, anders is het best klote :'D


    Haha, dan is je account ineens verwijderd, wil je op Quizlet om je hart te luchten en dan ineens 'fuck my life, mijn account bestaat niet meer' D:


    26 - 02 - '16

    Hatsumomo schreef:
    Je kan hem ook niet gebruiken als hij al eens is gebruikt. Het beste kan je het testen door naar je profiel te gaan en je username in de link te veranderen naar de username die je wilt. Dan kan je ook zien of iemand zijn profiel geïnactiveerd heeft of is geband.


    Dit, al gebruik ik de truc om users op te zoeken in de zoekbalk, dat heeft tot nu altijd bij mij gewerkt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die van mij dan. Ik had een superleuk idee, en net een dag voordat ik hem kon veranderen was er iemand anders die hem deed. (no_chears)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik had mijzelf in het begin xxlillixx genoemd omdat, mij vriendinnen als bijnaam mij Lilli noemen alleen er verschenen steeds meer Lilli's dus toen heb ik het maar veranderd -_-


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik wilde een keer Olly, was bezet. Toen probeerde ik Murs, ook bezet. Uiteindelijk koos ik maar voor OliverMurs.
    Die keer erna wilde ik Matt, was bezet. Net zoals Smith. Dus maakte ik er MattSmith van.

    Deze maand kan ik mijn username weer veranderen, maar dan verander ik hem naar een username die ik zelf eerder heb gehad. Dus die is sowieso niet bezet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."