• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Ik was wat verbaast toen ze me om mijn hals vloog. het stond een beetje ongemakkelijk om zo gebogen te staan met haar armen om mijn nek, maar het begon al wel een beetje te wennen. Ik glimlachte een beetje bij haar woorden. Ze deden me aan de ene kant goed, maar aan de andere kant wist ik ook hoe snel ze konden omslaan. Met haar verwachtte ik het niet, maar je wist het nooit. Ik rechtte mijn rug weer toen ze me eenmaal weer losliet en kneep zacht in haar hand voor we naar buiten liepen. Daar leek ze het direct weer koud te hebben door de wind. Hij was inderdaad vrij guur, maar echt koud had ik het niet, zelfs niet in mijn t-shirt. Ik wreef met mijn vrije hand weer even over haar arm in de hoop dat ze het wat warmer zou krijgen. Een verkleumd meisje dragen zou deze wandeling nog minder prettig maken.


    Bowties were never Cooler

    Anna Sharp

    Ik zag dat iedereen zich al had aangedaan en zich buiten had verzameld. Ik liep een paar passen zodat het duidelijk zou worden dat we al buiten stonden. Het hondje kwam aanlopen en ik besloot dat het geen kwaad kon dat hij mee ging. Hij zou vroeg of laat toch wel mee gaan het bos in, en nu kon hij beter leren. Ik wachtte voor de zekerheid totdat iedereen zich om mij heen had verzameld en toen begon ik te lopen richting skilift.

    Dena Fields

    Snel deed ik mijn jas aan, die had ik uiteraard al vast en ik liep naar mijn snowboots die nog in de gang stonden. Ik deed ze aan en ging naar buiten, bij mevrouw Sharp staan. Ik zag dat Laurinda er ook aan kwam en ik huppelde naar haar toe. 'We gaan naar onder,' riep ik blij. 'We gaan eindelijk de rest ontmoeten.' Ik lachte veel te blij en sprong wat op en neer. 'Dat belooft wat te worden als ze allemaal zo aardig zijn als jullie allemaal.' Ik pakte haar handen vast en trok er hyper aan. Ik was gewoon veel te zenuwachtig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    Jeremy Devoné
    "Nee, wees blij dat je mij niet bent. Als een meisje naar jou toe komt van 'Jer, ik vind je leuk' hoef je je tenminste niet af te vragen of ze het meent of dat ze het gewoon doet voor de populairiteit" Pff ja tuurlijk altijd doen of je het erg vind. Maar als je zijn aantal bedpartners optelt dan blijkt het toch niet zo erg voor hem te zijn/
    "Nee, wees maar blij dat je mij niet bent. Als een meisje naar jou toe komt van 'Hé Ty, ik vind je leuk' hoef je je tenminste niet af te vragen of ze het meent of dat ze het gewoon doet om een grapje uit te halen." doe ik hem na.
    Het was een keer gebeurt, en ik zou niet opkijken als het vaker gebeuren zou.


    Tyler 'Ty' Devoné
    "Nee, wees maar blij dat je mij niet bent. Als een meisje naar jou toe komt van 'Hé Ty, ik vind je leuk' hoef je je tenminste niet af te vragen of ze het meent of dat ze het gewoon doet om een grapje uit te halen." doet Jeremy me dan na. Ik zucht diep en schud mijn hoofd.
    "Ja, ik weet het. Maar de meiden daar vinden het gewoon leuk om jongens die lager op de populairiteits-trap staan te plagen met doen alsof ze hun leuk vind. Als je gewoon zeker word van jezelf en je bij anderen gedraagt zoals je bij mij doet.." zeg ik schouderophalend tegen hem.
    "Maar daarvoor ben jij hier" zeg ik dan met een glimlach tegen hem. Vervolgens haal ik nog een flesje bier uit mijn rugzak om het bierdopje weer ergens op de grond te laten slingeren, om er dan een slok uit te nemen.


    I am back, c:
    Weten jullie.. ik heb gister een duif uit de lucht gevangen c:
    We moesten duiven van school vast houden, en ik liet de mijne los :'D
    Dus hij vloog door het lokaal.. wij een half uur doen om dat beest te vangen, lukte steeds niet want hij vloog weg x'D
    Maar opeens vloog ie langs me heen, ik reik m'n hand uit en heb dat beest zo bij zijn nek :')
    Ik had echt even een trots momentje c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)


    Tyler 'Ty' Devoné
    "Nee, wees maar blij dat je mij niet bent. Als een meisje naar jou toe komt van 'Hé Ty, ik vind je leuk' hoef je je tenminste niet af te vragen of ze het meent of dat ze het gewoon doet om een grapje uit te halen." doet Jeremy me dan na. Ik zucht diep en schud mijn hoofd.
    "Ja, ik weet het. Maar de meiden daar vinden het gewoon leuk om jongens die lager op de populairiteits-trap staan te plagen met doen alsof ze hun leuk vind. Als je gewoon zeker word van jezelf en je bij anderen gedraagt zoals je bij mij doet.." zeg ik schouderophalend tegen hem.
    "Maar daarvoor ben jij hier" zeg ik dan met een glimlach tegen hem. Vervolgens haal ik nog een flesje bier uit mijn rugzak om het bierdopje weer ergens op de grond te laten slingeren, om er dan een slok uit te nemen.


    I am back, c:
    Weten jullie.. ik heb gister een duif uit de lucht gevangen c:
    We moesten duiven van school vast houden, en ik liet de mijne los :'D
    Dus hij vloog door het lokaal.. wij een half uur doen om dat beest te vangen, lukte steeds niet want hij vloog weg x'D
    Maar opeens vloog ie langs me heen, ik reik m'n hand uit en heb dat beest zo bij zijn nek :')
    Ik had echt even een trots momentje c:



    Wauw, zou mij niet gelukt zijn...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James Yaser
    Ik liep snel achter Ms. Sharp aan, want ik wilde supergraag weten in welke groep ik zat. Opeens zag ik Doerak, zo noemde ik hem nog steeds, langs mij rennen. Ik moest er om lachen. Hij/zij, ik wist nog niet wat het was, was zeker ook benieuwd naar de groepen. Niet dat ze/hij mee zou doen aan de activiteiten. Ten minste daar ging ik vanuit.

    Lizzy Franklyn
    Toen Ms. Sharp begon te lopen, liep ik er snel achteraan, ik wilde namelijk niet achterblijven. Ik liep zo, zodat ik altijd achter Ella bleef lopen, zodat ik een beet je uit het zicht was als iemand zich om zou draaien. Opeens rende er een puppy langs en ik schrok me dood en ik zei met trillerige stem: "Ik wist niet dat ze hier een puppy hadden, jij wel?"

    (Sorry voor de korte stukjes, nogal inspiratieloos)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    (...)


    Wauw, zou mij niet gelukt zijn...


    Haha, ja daarom kreeg ik ook een applaus x'D
    Ik probeerde dat beest niet eens te pakken, ik probeerde gewoon te voorkomen dat het beest op de kast vloog x'D
    En toen greep ik het beest eigenlijk perongelul bij zijn nek waardoor hij zich meteen overgaf c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, ja daarom kreeg ik ook een applaus x'D
    Ik probeerde dat beest niet eens te pakken, ik probeerde gewoon te voorkomen dat het beest op de kast vloog x'D
    En toen greep ik het beest eigenlijk perongelul bij zijn nek waardoor hij zich meteen overgaf c:


    hahaha, als ik hem zou moeten vangen of zoiets zou ie nu nog rondvliegen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    (...)

    hahaha, als ik hem zou moeten vangen of zoiets zou ie nu nog rondvliegen.


    Nah, gewoon zorgen dat het beest blijft vliegen, word ie vanzelf moe :Y)

    Een kipduif kan niet eens vliegen x'D

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 18:09 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Nah, gewoon zorgen dat het beest blijft vliegen, word ie vanzelf moe :Y)

    Een kipduif kan niet eens vliegen x'D


    En dan wachten tot ie dood neervalt zeker? Btw een kipduif?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Ontopic please! We hebben niet voor niets een praattopic.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissCastle schreef:
    (...)

    En dan wachten tot ie dood neervalt zeker? Btw een kipduif?


    Hahaha x'D
    Die duif zal vanzelf stoppen met vliegen hoor x'D
    En ja, een Kipduif.. Mijn leraar kwam er mee aanzetten in het lokaal. een vriendin van mij zegt: 'Lijkt wel een kip!' Leraar vraagt 'wat is dit voor soort duif?'
    Ik dacht, even grappig doen 'Een kipduif!' leraar zeg 'Ja, dat klopt' ik dubbelliggen x'D
    Tis gewoon een huge big duif dat lijkt op een kip x'D


    Sorry manon :X

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 18:16 ]


    Little do you know

    hahaha,

    Sorry Manon ik zal het proberen niet meer te doen....


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Melody Black
    Ik stond tegen mijn motor aangeleund en wachtte tot de leiding naar beneden zou komen. Ik hield Rose sterk in de gaten want als ze ooit nog een keer de poging waagde om maar een meter bij me in de buurt komen, dan had ze het zitten. Ik controleerde nog een keer mijn make-up en verbeterde het hier en daar een beetje. Ik wilde altijd dat de eerste indruk van mij perfect was, zodat ze voor de rest mij met rust lieten, of aan me zouden gaan hangen, wat ik vooral leuk zou vinden met bij de jongens. Jongens testen was een van mijn favoriete hobby's net zoals motorrijden en lekker hard scheuren in mijn knalgele cabriolet met keihard de muziek.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Iemand voor Melody?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    KiliOfDurin schreef:
    Loki Laufreyson
    Ik was wat verbaast toen ze me om mijn hals vloog. het stond een beetje ongemakkelijk om zo gebogen te staan met haar armen om mijn nek, maar het begon al wel een beetje te wennen. Ik glimlachte een beetje bij haar woorden. Ze deden me aan de ene kant goed, maar aan de andere kant wist ik ook hoe snel ze konden omslaan. Met haar verwachtte ik het niet, maar je wist het nooit. Ik rechtte mijn rug weer toen ze me eenmaal weer losliet en kneep zacht in haar hand voor we naar buiten liepen. Daar leek ze het direct weer koud te hebben door de wind. Hij was inderdaad vrij guur, maar echt koud had ik het niet, zelfs niet in mijn t-shirt. Ik wreef met mijn vrije hand weer even over haar arm in de hoop dat ze het wat warmer zou krijgen. Een verkleumd meisje dragen zou deze wandeling nog minder prettig maken.


    Abigail Pierce
    Loki's hand wreef langs mijn arm maar veel effect had het niet met al die lagen. Ik droeg inmiddels een t-shirt met lange mouwen, een sjaal, een Loki trui en een winterjas.. Maar nog wist de wind er via verschillende openingen iets doorheen te glippen.
    Ik dacht even aan mijn lagen pakket en keek toen naar Loki, naar mijn jas en weer naar Loki waarna ik een wenkbrauw optrek. "Hoe de fucking hel kun jij toch zo rondlopen?" Ik had die vraag vast al eerder gesteld maar ik bleef er verbaasd over het feit dat de lange jongen die bij me stond zo naar buiten kon in deze kou. En hij leek er niks van te voelen. Vreemd gewoon. Buitenaards misschien?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign