• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black groep 4
    Nog voordat de jongens iets terug konden zeggen, kwamen er andere kindjes naar onderen en kregen we te horen in welke groep we zaten. Ik zat in groep vier en gelukkig had ik niet de leiding, anders zouden de leiding er van langs gekregen hebben. Ene Pete Mikaelson had de leiding en ik liep naar mijn groepje toe. Ik zag een paar jongens en ik schudde mijn haar nog een keer en ik zei: "Hallo mensjes. Jullie zijn groep vier neem ik aan?" Sarcastisch zei ik er achteraan: "Ik vind het écht zo leuk om bij jullie in de groep te mogen zitten." Ik ging verveeld mijn nagels weer zitten te bestuderen en wachtte tot er nog iets ging gebeuren.

    James Yaser groep 4
    Ik liep met John achter Ms. Sharp aan en luisterde naar de groepjes: Ik zat in groepje 4 met 3 meisjes die ik nog niet goed, of helemaal niet kon. Dat zou leuk worden, misschien kon ik Abby dan even uit mijn hoofd zetten. Gelukkig had ik alweer niet de leiding. Ik stapte als een van de laatste de skilift in. Na ongeveer een tien minuutjes waren we onder en we gingen de rest van de groep verzamelen. Na een tijdje kwam er een knap uitziend meisje naar ons toe gelopen en ze zei: "Hallo mensjes. Jullie zijn groep vier neem ik aan? Ik vind het écht zo leuk om bij jullie in de groep te mogen zitten."
    Nou zeg, dat laatste klonk ook zo ontzettend vrolijk. Dit ging wat leuks worden met onze groep, maar niet heus.

    Lizzy Franklyngroep 3
    Ik liep met Ella achter Ms. Sharp aan en luisterde naar de groepjes: Ik zat in groepje 3 en ik had de leiding met een ander meisje. Ik vloekte zachtjes en ik kreeg tranen in mijn ogen. Dit ging niets worden. Ik wist nu al dat ik alles zou overlaten aan die andere, als die dat goed vond tenminste, nou ja, vragen zou er toch niet van komen. We gingen de skilift in en ik deed mijn ogen dicht. Ik was bij Ella, hield ik me voor, dus ben ik veilig. Na tien minuutjes konden we de lift uit en ik stapte opgelucht de lift uit. Toen we weer in de kou waren hield ik me afzijdig, hopend dat Delilah het allemaal zou regelen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 14:21 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    Melody Black groep 4
    Nog voordat de jongens iets terug konden zeggen, kwamen er andere kindjes naar onderen en kregen we te horen in welke groep we zaten. Ik zat in groep vier en gelukkig had ik niet de leiding, anders zouden de leiding er van langs gekregen hebben. Ene Pete Mikaelson had de leiding en ik liep naar mijn groepje toe. Ik zag een paar jongens en ik schudde mijn haar nog een keer en ik zei: "Hallo mensjes. Jullie zijn groep vier neem ik aan?" Sarcastisch zei ik er achteraan: "Ik vind het écht zo leuk om bij jullie in de groep te mogen zitten." Ik ging verveeld mijn nagels weer zitten te bestuderen en wachtte tot er nog iets ging gebeuren.

    James Yaser groep 4
    Ik liep met John achter Ms. Sharp aan en luisterde naar de groepjes: Ik zat in groepje 4 met 3 meisjes die ik nog niet goed, of helemaal niet kon. Dat zou leuk worden, misschien kon ik Abby dan even uit mijn hoofd zetten. Gelukkig had ik alweer niet de leiding. Ik stapte als een van de laatste de skilift in. Na ongeveer een tien minuutjes waren we onder en we gingen de rest van de groep verzamelen. Na een tijdje kwam er een knap uitziend meisje naar ons toe gelopen en ze zei: "Hallo mensjes. Jullie zijn groep vier neem ik aan? Ik vind het écht zo leuk om bij jullie in de groep te mogen zitten."
    Nou zeg, dat laatste klonk ook zo ontzettend vrolijk. Dit ging wat leuks worden met onze groep, maar niet heus.


    Lizzy Franklyngroep 3
    Ik liep met Ella achter Ms. Sharp aan en luisterde naar de groepjes: Ik zat in groepje 3 en ik had de leiding met een ander meisje. Ik vloekte zachtjes en ik kreeg tranen in mijn ogen. Dit ging niets worden. Ik wist nu al dat ik alles zou overlaten aan die andere, als die dat goed vond tenminste, nou ja, vragen zou er toch niet van komen. We gingen de skilift in en ik deed mijn ogen dicht. Ik was bij Ella, hield ik me voor, dus ben ik veilig. Na tien minuutjes konden we de lift uit en ik stapte opgelucht de lift uit. Toen we weer in de kou waren hield ik me afzijdig, hopend dat Delilah het allemaal zou regelen.


    Is het niet handig om Lizzy een andere kleur te geven aangezien haar naam nu onleesbaar is? d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Is het niet handig om Lizzy een andere kleur te geven aangezien haar naam nu onleesbaar is? d:


    Okidoki


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Roww schreef:
    Pete Daniel Jackson
    Het is een tijdje stil en ik kijk de groep opnieuw rond, twee meiden en een tweeling zijn er ondertussen bij gekomen.. De meiden leken niet bepaald aardig aangezien de één een ander meisje af snauwde terwijl de ander, die later kwam, haar leek te kennen en haar een aantal keren in haar gezicht sloeg.. Meiden zijn raar, maar vaak wel mijn beste vriendinnen.. Ik ga gewoon liever met meiden om dan met jongens, meiden kunnen vaak sneller accepteren dat je op jongens valt, jongens gaan meteen afstand houden.. Meiden vinden het vaak meteen geweldig als je ze vertelt dat je homo bent, dan worden ze meteen enthausiast en gaan ze jongens voor je uitzoeken, iets wat ik best grappig vind eigenlijk..
    Niet dat ik ooit veel meiden heb verteld dat ik op jongens val, maar thuis heb ik vaak zat meiden horen zeuren dat ze een 'homo vriend' willen.. De enige die ik het ooit heb verteld was mijn beste vriendin, en dat was omdat ze me vertelde dat ze verliefd op me was..
    ''Weet jij hoe laat ze ons hier zouden ophalen?" vraagt Ethan dan plots waardoor ik hem aan kijk om te zien hoe hij naar zijn horloge kijkt.
    "Weet niet" zeg ik dan schouderophalend "We zien wel wanneer ze komen" vervolg ik grinnikend. Ik werp een snelle blik op de skilift om te zien of er misschien al iemand naar beneden komt, maar nee niemand in de lift.


    Denise Parks Groep 1
    Verveelt kijk ik om me heen terwijl ik tegen de muur van het lift-gebouw leun met mijn armen overelkaar heen geslagen tegen de koude.
    Wat zou er gebeuren als ik bij een jongen op de kamer gezet word en hij probeert me 's nachts aan te randen of zo? Ik weet dat ik niet lelijk ben dus het zou kunnen ge..-
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik de lift hoor aan komen en er niet veel later een aantal jongeren uit stappen. Een meisje roept een paar namen en als ik de mijne er tussen hoor loop ik op haar af.
    ''Denise, je naam staat onderstreept. Weet jij wat dit betekend?'' vraagt ze me als ik bij haar sta. Ik haal mijn schouders op en kijk haar vragend aan. Ik ben hier net, zij is hier al twee dagen lang.. het lijkt me erg logisch als zij het wel weet, toch?
    Dan stelt ze zich voor als Dena, Dena Fields terwijl ze haar hand uit steekt. Ik glimlach en schud haar hand "Denise, maar dat wist je al" zeg ik grinnikend.

    Tyler Devoné Groep 1
    Na een tijdje komt het meisje dat zojuist gezwaaid had, en ook geslagen was door een ander meisje dat haar duidelijk kende, naar ons toe gelopen.
    "Hi boys, durfden jullie het niet aan om naar mij toe te komen?" vraagt ze, het klinkt alsof ze er van geniet dat we zogenaamd bang waren.
    Met een lachje kijk ik haar aan "Nee, ik ben gewoon te lui. Meestal komen de leuke meiden naar mij toe, dus ja. Dan word je lui" zeg ik schouderophalend tegen haar. Denkt ze nu serieus dat ik bang ben voor haar? Pfft, Echt niet dus hé.
    Als er een groep mensen uit de lift lopen kijk ik op "He, he. Eindelijk. Ik werd al zat van het wachten" mopper ik zuchtend. Een meisje met bruin haar en een leuke uitstraling noemt een paar namen op, waaronder de mijne.
    "Hé, Jer, zal ik een goed praatje voor je doen bij haar?" vraag ik mijn broertje grinnikend "Maar blijkbaar moet ik je verlaten Broertje, ik moet gaan" zeg ik zuchtend. Ik kijk naar het meisje wat net bij ons kwam staan en zet een scheve grijns naar haar op.
    "Ik ben dus Tyler" stel ik mezelf voor "en dit is mijn broertje Jeremy, ik hoop dat jullie het zo nog gezellig hebben samen" vervolg ik grinnikend. Ik zet een aantal stappen naar het meisje met de bruine haren die mijn naam genoemd had. Snel draai ik me nog even om naar het meisje bij Jeremy en zeg:
    "Ik zie je nog wel hé!" roep ik naar haar om me vervolgens om te draaien. Niet dat ze mijn type is, veel te zeker van zichzelf.. Ik heb liever zo'n meisje dat bloost als je zegt dat ze leuk is enzo, niet een meisje dat antwoord met 'Ja, weet ik' of zoiets. Vreselijk dat soort arrogante bitches.
    Als ik bij het groepje sta hoor ik een meisje zich voorstellen als Denise aan het meisje dat zich voorstelde als Dena waarop ik mijn hand op steek "Tyler, maar zeg maar Ty" zeg ik glimlachend tegen de twee dames. Als Denise zich omdraait en me ziet verandert plots haar gehele houding, naar Dena stond ze eerst nog zo zelfverzekerd maar nu lijkt ze heel klein en kwetsbaar.. Heb ik iets verkeerd gedaan of gezegd soms?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 15:42 ]


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Ik keek even naar onze groep, maar al snel gleden mijn ogen naar de knappe jongen die bij James stond. Ik keek even naar Dena. "Ik ga even daarheen. Ik ben zo terug." Ik liep richting James, maar boog een beetje af naar de jongen. "Hey." zei ik met een nonchalante glimlach op mijn gezicht. Toch beet ik ongezien op mijn wang. Goed was ik hier niet in. Mensen vonden me vaak snel aardig, maar flirten kon ik gewoon niet. Ik haalde een hand door mijn pluizige zwarte krullen en keek hem recht in zijn donkere ogen. Van dichtbij was deze jongen nog veel leuker. Mijn hart begon wat sneller te kloppen en ik voelde een rare sensatie in mijn buik.

    [Hij heeft het over Pete trouwens]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 20:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Pete Daniel Jackson
    Na een tijdje komt er een getinte jongen bij ons staan. "Hey" zegt hij met een glimlach.
    "Hey" zeg ik met een scheve lach tegen hem. Als hij een hand door zijn haren haalt trekt hij mijn aandacht weer, ik moet gewoon altijd kijken als ik beweging zie.. Alleen weg kijken lukt me al niet meer aangezien hij me in mijn ogen kijkt. Met een glimlachje antwoord ik op zijn blik, maar al snel krijg ik er spijt van.. wat nu als hij denkt dat ik homo ben..? Waarom denk ik nu nooit na bij wat ik doe? Snel wend ik mijn blik af naar mijn schoenen voor afleiding.. Deze stilte begint ongemakkelijk te worden..
    "Eh.. Ik ben Pete" zeg ik dan met een glimlach tegen hem om de stilte te verbreken, ik weet anders niets te zeggen..


    Cute c:


    Little do you know

    Melody Black groep 4
    Ik zag dat een meisje alleen stond in onze groep en ik liep naar haar toe en zei: "Hé bitch, heb je geen vrienden ofzo?"
    Ik maakte normaal gesproken niet makkelijk echte vrienden, meestal alleen als ik iets van ze nodig had of iets had dat ze moesten doen. De manier van spreken had ik geleerd van Jessy, mijn enige echte vriendin, en ik sprak mensen meestal zo aan. Het boeide me niet of ze het storend vonden of niet. Ze moesten zich maar aanpassen aan mij.

    James Yaser groep 4
    Ik stond net op het punt om naar een meisje te lopen en met haar te praten toen dat andere oudere meisje naar haar toeliep en iets tegen haar zei. Nu stond ik daar weer alleen ik ging verder kijken naar iemand met wie ik kon praten en zag dat Abby een eindje verder stond. Ik zei tegen de rest dat ik naar Abby was en liep richting haar. "Heey Abigail, zitten er leuke mensen bij je in de groep? Bij mij zit een of ander meisje wat denkt dat ze stoer is ofzo. Misschien is ze dat ook wel. Wat denk jij?" En ik wees haar het meisje aan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 16:33 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    Loki leek net als ik niet zo blij te zijn met de groepen die ze hoogst waarschijnlijk met opzet zo gemaakt had en het stoom kwam me langzaamaan uit de oren. Daarbij zat ik ook nog eens bij twee van die verlegen, bange kindjes die waarschijnlijk gruwelijk op mijn zenuwen gingen werken straks.
    "Heey Abigail, zitten er leuke mensen bij je in de groep? Bij mij zit een of ander meisje wat denkt dat ze stoer is ofzo. Misschien is ze dat ook wel. Wat denk jij?"
    Ik keek hem nors aan. "Zie ik eruit alsof ik blij ben met mijn groep... En dat meisje moet je gewoon afsnauwen, doe ik ook werkt prima. " En ik zucht een keer waarna ik hem wat vriendelijker aankijk. "Sorry, Sharp doet er alles aan om mij en Loki uit elkaars buurt te houden en dat werkt behoorlijk op mijn zenuwen."
    Vrienden waren mij nooit gegund, en nu had ik een vriend gemaakt en die oude heks hield ons uit elkaar. "Straks in het huis wisselen we onze kamers weer terug" zucht ik opnieuw. Ik wou niet terug ik wou bij Loki op zijn kamer blijven.

    Laurinda Pearl
    Mijn groepje kende ik niet, een paar namen had ik eerder gehoord maar daarmee hield het ook rap op. "Hé bitch, heb je geen vrienden ofzo?"
    Ik draai me om en kijk het meisje dat voor me staat met opgetrokken wenkbrauwen aan en begin dan te grinniken.
    "1. Ik heb vrienden. 2. moet ik werkelijk van dit onder de indruk zijn?" Ik werd er niks anders van hoor, ik zou alleen wat minder aardig terug gaan zijn dat is alles. Zo ben ik nou eenmaal.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser groep 4
    "Zie ik eruit alsof ik blijk ben met mijn groep.. En dat meisje moet je gewoon afsnauwen, doe ik ook, werkt prima." zei Abby.
    "Arme jij, wil je een knuffel? Ik zal het onthouden, als ik überhaupt nog in de buurt van haar kom." antwoordde ik.
    "Sorry, Sharp doet er alles aan om mij en Loki uit elkaars buurt te houden en dat werkt behoorlijk op mijn zenuwen. Straks in het huis wisselen we onze kamers weer terug." zei ze daarna
    "Wat? Mag je niet bij Loki slapen? Dat is onzin. Nou ja, we delen in ieder geval de badkamer. Ik vind dat het wel mag. Alsof Sharp daar iets over te zeggen heeft." Eigenlijk was ik best blij dat Abby niet meer bij Loki sliep, zo had ik tenminste ook nog een kans bij Abby.

    Melody Black groep 4
    "1. Ik heb vrienden 2. Moet ik werkelijk van dit onder de indruk zijn?" antwoordde het meisje en ik bekeek haar met opgetrokken wenkbrauwen, dit poesje ging het nog zwaar krijgen als ze zo door ging.
    "Weet je, ik zou maar niet stoer gaan doen, want ik zie zo dat je het in je broek doet, kleintje" antwoordde ik. Ik wist dat het een beetje dubbel klonk, ik deed zelf stoer, maar dat was nou eenmaal wie ik was. Je zag zo dat het meisje niet was zoals ik. Als het eindelijk toe zou geven aan haar angst, of wat dan ook, werd het smullen. Laat de popcorn maar komen!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ff eten daarna doe ik reageren :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ff eten daarna doe ik reageren :)


    Is goed, Ik ga dadelijk ook eten


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce

    "Wat? Mag je niet bij Loki slapen? Dat is onzin. Nou ja, we delen in ieder geval de badkamer. Ik vind dat het wel mag. Alsof Sharp daar iets over te zeggen heeft."
    Ik knik instemmend "Blijkbaar wel... ze komt elke nacht controleren of ik op mijn eigen kamer slaap en dreigt dat als ik er op dat moment niet ben Loki en ik beide corvé krijgen... Loki en ik willen dus in de badkamer gaan liggen" grinnik ik. Het klonk best grappig eigenlijk. Ik zie het zo voor me slapen in de badkamer.
    "Eigenlijk zei ze dat ik niet meer van kamer mag wisselen, wat inhoud dat ik heel mijn eigen kamer niet uitmag.. niet naar de badkamer, niet naar de keuken enzovoort... Maar om nou alleen in mijn kamer te blijven.. Het is wel een idee, uit protest." En opnieuw grinnik ik zacht. Waarom zou ik het niet doen, voor wie zou ik mijn kamer uit moeten komen. Niemand, er zou niemand zijn die me missen zou dus waarom zou ik het niet doen?


    Laurinda Pearl
    Het meisje trekt haar wenkbrauwen op.
    "Weet je, ik zou maar niet stoer gaan doen, want ik zie zo dat je het in je broek doet, kleintje" Dit keer schoot ik in de lach, geweldig dit. Ik bedoel hallo?? Ik heb Dena.. En een dronken vader, ik ken echt wel wat meer dat een of ander kind dat stoer rondhuppeld.
    "Die stoere houding staat je niet" en ik kijk haar glimlachend aan. Rustig en aardig blijven zei mama altijd. Dan win je het vaakst dus ik besloot het ook zo te doen.

    ik wil maybe mijn spelersnaam veranderen in mandarijntje :'D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 18:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Pete Daniel Jackson
    Na een tijdje komt er een getinte jongen bij ons staan. "Hey" zegt hij met een glimlach.
    "Hey" zeg ik met een scheve lach tegen hem. Als hij een hand door zijn haren haalt trekt hij mijn aandacht weer, ik moet gewoon altijd kijken als ik beweging zie.. Alleen weg kijken lukt me al niet meer aangezien hij me in mijn ogen kijkt. Met een glimlachje antwoord ik op zijn blik, maar al snel krijg ik er spijt van.. wat nu als hij denkt dat ik homo ben..? Waarom denk ik nu nooit na bij wat ik doe? Snel wend ik mijn blik af naar mijn schoenen voor afleiding.. Deze stilte begint ongemakkelijk te worden..
    "Eh.. Ik ben Pete" zeg ik dan met een glimlach tegen hem om de stilte te verbreken, ik weet anders niets te zeggen..


    Cute c:


    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen hij hoi zei. Zijn stem was echt heel erg sexy en zijn glimlach maakte het alleen maar beter. Toen hij naar me glimlachte kreeg ik even een sprankje hoop dat hij ook op jongens viel, maar die hoop vervloog alweer snel. Ik moest het idiote idee dat iemand ooit op me zou vallen maar uit mijn hoofd zetten. Wie viel er nou op een freak als ik? Ik glimlachte toen hij zich toch introduceerde, al leek hij me wel erg verlegen, wat hem alleen maar leuker en schattiger maakte. Waarom viel ik nou altijd op hetero jongens? "John. Je hebt erg mooie ogen trouwens." Ik kon het altijd proberen. Als hij dacht dat ik homo was had hij het goed, al kon ik het weg wapperen als hij er raar over ging doen en als hij het niet dacht, dan maakte het zoizo niets uit. Ik krabte even aan mijn nek omdat ik niet helemaal wist wat ik met de stilte aanmoest, maar toch bleef ik gewoon relaxed staan. Ik kon er toch niets anders van maken dan dat het was.


    Bowties were never Cooler

    Pete Daniel Jackson
    "John. Je hebt erg mooie ogen trouwens." stelt hij zichzelf voor. Door zijn compliment kijk ik snel naar de grond en verstop ik mezelf in de hoodie die ik aan heb, om de lichte blos op mijn wangen te verstoppen.
    Als ik mijn wangen weer voel afkoelen kijk ik hem even kort glimlachend aan, is hij ook homo? Vast wel.. ik heb nog nooit een hetero jongen tegen een andere jongen horen zeggen dat hij mooie ogen heeft.. Dat heb ik ze enkel als flirtpoging tegen meiden horen zeggen..
    Verlegen bijt ik op mijn lip waarna ik hem weer met een glimlachje aan kijk.
    "Dus, jij bent één van de mensen die al langer in het huis zitten?" vraag ik hem dan "Hoe is het daar?" vervolg ik dan. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet en hoe de kamers ingedeelt zijn en zullen worden. Ik hoop stiekem bij deze jongen op de kamer te komen, als hij ook op jongens valt is het makkelijker voor mij..


    Little do you know

    James Yaser groep 4
    "Blijkbaar wel... ze komt elke nacht controleren of ik op mijn eigen kamer slaap en dreigt dat als ik er op dat moment niet ben Loki en ik beide corvé krijgen... Loki en ik willen dus in de badkamer gaan liggen. Eigenlijk zei ze dat ik niet meer van kamer mag wisselen, wat inhoud dat ik heel mijn eigen kamer niet uitmag.. niet naar de badkamer, niet naar de keuken enzovoort... Maar om nou alleen in mijn kamer te blijven.. Het is wel een idee, uit protest" zei een boze Abby.
    Ik liet haar even uitpraten en toen ze klaar was zei ik lachend: "Het is een goed idee, maar hoe moet je dan aan eten en drinken komen. Ze kunnen het niet hebben dat je dood gaat, dan moeten ze te veel regelen. Stel je voor, dat ze nog eens wat moeite doen. Dat gaat echt te ver, vind je niet?" Serieus zei ik er achteraan: "Maar we kunnen toch heel héél vaak bij je op bezoek komen of jij bij ons? En als je een ongestoord momentje met Loki wil dan ben ik zo weg."

    Melody Black Groep 4
    Het meisje lachtte me uit en ze zei: "Die stoere houding staat je niet." Ik had zo iets van What the fuck, maar het verbaasde me en raakte me dus ging ik er op in: "Waar baseer je dat op, als ik vragen mag? Ik bedoel, volgens mij, ken ik me zelf redelijk goed." Ik was benieuwd naar haar antwoord, want als ze zou komen met het geneuzel dat iedereen iets goeds in zich had en dat je het kwaad uit je moest drijven, dan was ik weg. Ik had het niet zo op dat soort mensen. Ik hield liever van het rechttoe rechtaan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||