• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tyler 'Ty' Devoné
    Ik kijk even om me heen nadat een jongen net had gezegd dat hij even weg zou gaan en vervolgens naar een andere jongen toe liep.
    Verderop staat een meisje voorovergebogen en ik zie rode vlekjes in de sneeuw onder haar.. een ander meisje, die Melody die bij Jer en mij kwam staan, loopt bij haar weg.. Boos kijk ik naar die Melody waarna ik snel naar het andere meisje toe loop.
    "Hé, gaat het wel?" vraag ik haar geschrokken. Ik mag dan wel een Flirt zijn en het leuk vinden met de gevoelens van meisjes te spelen maar ik wil ze graag wel helpen. Ik hou er niet zo van als iemand pijn heeft of huilt of zo, bij jongens maakt het me niet zoveel uit, maar als ik een meisje zie huilen of zo dan kan ik goed boos worden op degene die haar dat aan deed.
    Ik haal een thee doek uit mijn rugzak, me moeder vond dat ik dat mee moest nemen, en geef het aan haar om het bloeden te stollen zonder enorm vieze vingers te krijgen.
    "Hier, lijkt me wel handig" zeg ik met een glimlach tegen haar.


    DONE! c:


    Little do you know

    aahw'
    hij is liieeef

    Abigail Pierce
    James stemt met me in en meld dat een knuffel goed voor me is waarna de jongen zijn armen opent. Ik grinnik en zet een stap naar voren waarna ik mijn armen om hem heen sla. Ja ik weet het vanmorgen zei ik nog volmondig dat ik niks voor hem voel, en dat is ook zo. Maar ik had het verrekte koud en James was nou eenmaal warm en deed het graag. Een beetje misbruik maken van de situatie is toch wel toegestaan? "Jij bent waaaarmer" En ik druk me wat dichter tegen hem aan.
    Wat moet die jongen wel niet denken.

    Laurinda Pearl


    "Hé, gaat het wel?" De stem komt vlak bij vandaan en aan het geluid kan ik horen dat het een jongen is. Ik knik voorzichtig en hoor hem in zijn tas rommelen waarna er een theedoek voor mijn neus verschijnt die ik dankbaar aanneem.
    "Hier, lijkt me wel handig" en hij glimlacht. "Dankje" en ik hou de theedoek tegen mijn mond zodat het bloed er recht inloopt waarna ik nogmaals met mijn tong langs mijn tanden glijd of alles er nog wel zit. Alles compleet! En toch voelt mijn kies raar aan, alsof hij beweegd. Ze zou toch niet.... Damn!
    Zodra het bloeden redelijk gestopt is in mijn mond haal ik de theedoek, die inmiddels verschillende rode vlekken bevat, weer weg en kijk de jongen die voor me staat aan. "Sorry... Ik ben Laurinda trouwens... "


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Abby knuffelde me gelukkig en ze zei: "Jij bent waaaarmer."
    Waarnaar ik grinnikte en haar nog steviger knuffel. Onze lichaamswarmte springt op elkaar over en ik geniet in volle teugen van deze knuffel, wat moet Abby wel niet van me denken. Ze mag me niet zo heel erg, dat is duidelijk, maar dit is wel een stapje in de goede richting. Ik kijk voorzichtig of ik Loki ergens zie en ik hoop dat hij ons ziet, zodat hij misschien jaloers word. Na een tijdje zeg ik: "Je bent nu ook lekker warm."

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:49 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ofcourse he is c:
    He's the Better version of Matty d:
    Tyler 'Ty' Devoné
    Het meisje neemt mijn theedoek dankbaar aan en houdt deze tegen haar mond. Na een tijdje haalt ze de doek van haar mond af en ik kijk haar even aan.
    "Je lip is wat dik geworden" zeg ik tegen haar.
    "Sorry.. Ik ben Laurinda trouwens.." zegt ze dan.
    Ik grinnik zacht "Waarom Sorry? Je hoeft heus geen sorry te zeggen hoor" zeg ik met een glimlach tegen haar "Ik ben Tyler, maar noem me maar Ty, dat doet iedereen" stel ik mezelf dan ook voor.


    Little do you know

    Abigail Pierce
    James knuffelt me nog steviger "Je bent nu ook lekker warm." ik grinnik en knik "Niet warm genoeg.. en hou op. Loki en ik hebben niks James!." James zijn gedrag bij Loki begon op mijn zenuwen te werken, nu al. En het was bijna belachelijk hoe snel ik het koud kreeg. Ik had echt een heel pak met kleren aan en nog had ik het gevoel te bevriezen hier buiten. En de oplossing, James knuffelen nu het nog kan want straks zou ik in een groep mee moeten zonder James en zonder Loki. Dat betekende alleen zijn met 2 verlegen meisjes en 2 vreemden. Een idee dat me totaal niet aanstaat.

    Laurinda Pearl

    "Waarom Sorry? Je hoeft heus geen sorry te zeggen hoor" zegt hij met een glimlach. "Ik ben Tyler, maar noem me maar Ty, dat doet iedereen" Mijn schouders haal ik kort op, "Dit heeft nou niet bepaald mijn voorkeur van iemand ontmoeten" grinnik ik om mijn excuses lichtelijk uit te leggen.
    Met mijn vinger voel ik zachtjes aan mijn lip en merk dat hij inderdaad wat dikker is dan normaal terwijl ik met mijn tong nogmaals langs de kies glij en voel dat hij wel degelijk wat los zit.
    Kon ik nog naar de tandarts ook, nee dat ging ik niet doen maar oké. Een zucht verlaat mijn mond en ik kijk hem aan, "En wat brengt jou hier Ty?" Begon ik maar om een gesprek te starten. Ik moest toch wat?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik had echt hele grote haat aan mijn groepje. Shot was going down en hoe eerder hoe beter. Toen ik omkeek zag ik James met Abby knuffelen. Vanochtend haar nog pijn doen en nu dit? Een lichte grom rolde van diep in mijn borstkas naar buiten. Liefde kende ik niet, maar over Abigail voelde ik een vreemd verlangen haar te beschermen, en dit hielp daar niet bij. Mijn nagels stonden inmiddels diep in mijn arm die ik onnadenkend had vastgepakt om me op af te regeren. Als ik in de buurt had gestaan had ik hem een blauw oog geslagen en gezegt dat hij dit niet zomaar kon maken, maar aangezien ik helemaal alleen als 'oude groep' in dit groepje zat moest ik wel hier blijven, verdomme.


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    "Niet warm genoeg.. en hou op. Loki en ik hebben niks James!." zei Abby.
    "Hoe had je door dat ik naar Loki stond te kijken? Hij lijkt onze knuffel maar niks te vinden." zei ik terug. Ik bleef haar knuffelen omdat we het anders allebei koud zouden krijgen, vooral zij denk ik. Ik voelde dat ze een heleboel kleren aanhad, maar het was niet genoeg om haar warm te houden. Gelukkig kon ik best wel een beetje tegen de kou, maar tegen zo koud kon ik ook niet tegen. En dan zag je Loki in zijn T-shirt lopen stoer doen. Ik vermaande mezelf dat ik aardiger moest doen over Loki tenslotte had hij nóg niks met Abby. Pas als hij iets met haar had, zou ik ingrijpen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Tyler 'Ty' Devoné
    Ze zei iets over dat het haar voorkeur gaf aan iemand ontmoeten, iets wat ik niet helemaal begreep maar ach.
    "En wat brengt jou hier Ty?" vraagt ze me dan. Ik grinnik zacht en graai weer in mijn tas om er vervolgens mijn derde flesje drank van het afgelopen halve uur uit te halen. Met een scheve grijns houd ik het een beetje om hoog.
    "M'n pleegouders vinden dat ik teveel drink" zeg ik schouderophalend. Ik schaam me niet voor mijn drink gedrag, ik vind namenlijk niet dat ik teveel drink. In het weekend ga ik vaak goed dronken, maar dat vind ik normaal, iedereen doet het zo'n beetje. Oké, door de week drink ik ook maar echt dronken word ik niet.. slechts een beetje aangeschoten.. Het dopje haal ik weer van het flesje en neem er een slok uit.
    "En jij? Wat brengt jou hier?" vraag ik haar dan met een glimlach.


    Little do you know

    Abigail Pierce
    "Hoe had je door dat ik naar Loki stond te kijken? Hij lijkt onze knuffel maar niks te vinden." Oke de druppel. Ik duw James van me af "Warm genoeg" meld ik waarna ik me omdraai naar Loki die inderdaad niet zo blij kijkt en ik glimlach voorzichtig waarna ik me terugdraai naar James. "Ik word zo scheitziek van dat kinderachtige, jaloerse gedrag van jou! Dat jij meer van mij wil is niet mijn probleem James, ik val niet op je! Ik zie je als een vriend" Oke dat was een leugen, een kennis? "En als ik met Loki om wil gaan Dan Maak Ik Dat Zelf Wel Uit!" Ik was er zo klaar mee dat niemand mij een vriend gunde alleen uit hun eigen belang. Puur uit hun eigen plezier moesten ze altijd alles kapot weten te maken.

    Laurinda Pearl
    Hij grinnikt en haalt een flesje uit zijn tas wat me verdacht veel op bier lijkt en houd het iets omhoog. "M'n pleegouders vinden dat ik teveel drink" Hij haalt het dopje van het flesje af en neemt een slok. Tuurlijk. Ik had veel verwacht maar ik had juist gehoopt geen mensen te vinden met een drank probleem.
    "En jij? Wat brengt jou hier?"
    "Mijn moeder is dood en mijn vader heeft een drankprobleem" Biegt ik eerlijk op. Ik kon het de hele tijd voor me gaan houden maar in het huis zouden ze er toch eenmaal wel allemaal achter komen op wat voor manier dan ook. De mens is nou eenmaal te nieuwsgierig om dat soort dingen achterwege te laten.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Warm genoeg." zei Abby en ze duwde zich van me af. "Ik word zo scheitziek van dat kinderachtige, jaloerse gedrag van jou! Dat jij meer van mij wil is niet mijn probleem James, ik val niet op je! Ik zie je als een vriend. En als ik met Loki om wil gaan Dan Maak Ik Dat Zelf Wel Uit!" zei ze er kwaad achteraan.
    Ik stapte achteruit en zei: "Sorry, sorry, ik bedoelde het als grap, hoor. Ik verbied je niets. Ik wil alleen een klein beetje meer aandacht van je, mag dat? Er zijn meer mensen op aarde die je in jou interesseren, hoor."
    Ze had gezegd dat ze niet op me viel, dat had me heel diep van binnen geraakt en ik had moeite om de tranen binnen te houden. Had ik eindelijk eens een meisje waarvan ik hield, hield zij niet van mij. Waarom zat mij altijd alles zo tegen?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Ik ga slapen, ik ben doodop. Slaap lekker!(doeg))


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufreyson
    Net toen ik weer naar de paar mensen om me heen keek hoorde ik Abby haar stem opheffen. ik draaide mijn hoofd plots naar haar toe en keek terwijl ik haar woorden volgde. Ze stond z'n meter van hem af en leek vrij boos op hem. Vreemd genoeg deed dit me goed. Mijn nagels waren ondertussen uit mijn arm gekomen en lieten zonder dat ik het door had bloedende wondjes achter. Dit betekende ten minste dat hij haar niet zo snel meer half zou kunnen aanranden. Toen ze zei dat ze graag met me om ging deed me dat wel erg goed. Vrienden had ik eigenlijk niet, maar zo'n goede bondgenoot als Abby wilde ik echt niet kwijt en het was fijn te weten dat ze mij ook graag zag. James leek het niet helemaal door te hebben, maar toch wel een beetje gelukkig. Ik zag de tranen in zijn ogen staan, maar gaf er maar weinig om. Als hij abby boos maakte had hij het verdient, daarbij had hij vreemde ideeen die Abby niet leuk leek te vinden, en ik al helemaal niet. Ik draaide me naar de mensen om me heen. "Dus. Even duidelijk:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Hier melden. Ik roep niet nog een keer." Mijn stem was vrij luid, veel luider dan normaal, en zwaar, zoals eigenlijk altijd. Mijn zwarte piekharen wapperden wat in de wind en ik hoopte maar dat Sharp me niet hier eeuwig zou laten staan, want dan zou ik haar echt in de fik steken ofzo.


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl
    Hij grinnikt en haalt een flesje uit zijn tas wat me verdacht veel op bier lijkt en houd het iets omhoog. "M'n pleegouders vinden dat ik teveel drink" Hij haalt het dopje van het flesje af en neemt een slok. Tuurlijk. Ik had veel verwacht maar ik had juist gehoopt geen mensen te vinden met een drank probleem.
    "En jij? Wat brengt jou hier?"
    "Mijn moeder is dood en mijn vader heeft een drankprobleem" Biegt ik eerlijk op. Ik kon het de hele tijd voor me gaan houden maar in het huis zouden ze er toch eenmaal wel allemaal achter komen op wat voor manier dan ook. De mens is nou eenmaal te nieuwsgierig om dat soort dingen achterwege te laten.


    Tyler 'Ty' Devoné
    Ze leek na te denken toen ik haar vertelde over mijn zogenaamde 'drankprobleem' en ik snap niet bepaald waarom en waaraan.
    Maar als ze dan zegt dat haar moeder is overleden en haar vader een drank probleem heeft snap ik het wel..
    "Tja.. mijn beide ouders zijn dood" Zeg ik met een waterig glimlachje "Ik zag het gebeuren op tv.. samen met mijn broer" ik wijs naar Jeremy dit enkel op kleding na een kopie van mij is.
    "Dus ik begrijp wel zo'n beetje hoe je je voelt.." mompel ik vervolgens. Wie weet zal ze een link leggen tussen de dood van m'n ouders en m'n drink-gedrad, maar ach dat maakt mij niet uit. Het is wel begonnen daardoor.. maar toen was het veel extremer dan nu, oké geef mij een fles Vodka en ik drink het in minder dan een uur leeg.. maar dat maakt niet uit. Ik kan me heus wel stoppen.. vast wel.
    "Maar goed.. vrolijker onderwerp" zeg ik na een tijdje met een glimlach, mijn gedachtes aan de kant stoppende "Zijn de mensen die al twee dagen in dat huis zitten een beetje gezellig?" vraag ik haar dan grinnikend, en met gezellig bedoel ik natuurlijk spontaan, grappig en misschien een beetje losjes in de omgang. Dan heb ik het natuurlijk ook over de meiden over dat laatste..


    Beam x'D
    Ik verveel me c:
    Was vroeg uit vandaag ;D


    Little do you know

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen ik hem zag blozen. Ik moest echt heel hard proberen geen awwwww te zeggen. Hij was echt heel erg schattig. Ik hoopte dat hij bij Dena en mij op de kamer zat. Ik knikte toen hij vroeg of ik al langer in het huis zat. Ik knikte en glimlachte. "Het is best gezellig. De kamers zijn vrij groot. Ik slaap op een kamer met nog een meisje en twee anderen, die ik nog niet weet. Dan zijn er nog een paar andere 4 persoonskamers en een paar 2 persoonskamers, maar in die zijn volgens mij wat problemen. Toch is het best gezellig, al had een of andere lolbroek gister alle eieren beschildert als ogen." Ik rolde met mijn ogen en ging nog eens door mijn krullen. Hij was echt heel leuk. Maar hij zou echt niet op jongens vallen. Zo zag hij er niet uit, al gaf zijn gebloos me wel hoop. Ik woelde nog even met mijn bijde handen door mijn krullen die wilde rond pluisde. "Ik hoop dat we snel gaan. Het is koud." Ik rilde een beetje en glimlachte toen weer. Het was dan wel koud, mijn hart maakte zulke rare sprongen dat ik het er snikheet van kreeg. Toch kon ik dat niet laten zien, want dan was ik even vreemd als die jongen zonder jas.


    Bowties were never Cooler

    haha ff eten dan reageer ik
    brn ook net rhuis


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign