• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    baaack :'D

    wat vind je van de naam mandarijntje misscastle? :"D


    Abigail Pierce
    "Het is een goed idee, maar hoe moet je dan aan eten en drinken komen. Ze kunnen het niet hebben dat je dood gaat, dan moeten ze te veel regelen. Stel je voor, dat ze nog eens wat moeite doen. Dat gaat echt te ver, vind je niet?" Ik snuif een keer.
    "Maar we kunnen toch heel héél vaak bij je op bezoek komen of jij bij ons? En als je een ongestoord momentje met Loki wil dan ben ik zo weg."
    "Moeite voor me doen? Dat mens begraaft me in de sneeuw, en als zij het niet doet doet een ander het wel" Het was nou eenmaal de waarheid get over it. "En wat die kamer betreft... ik wil gewoon niet bij vreemde mensen klaar" Hij hoefde niet meteen te weten waarom niet, als hij het vroeg, misschien, in grove lijnen. Maar als er niks gevraagd werd vertelde ik het ook nooit.

    Laurinda Pearl

    Ze kijkt me verbaasd aan waardoor ik kan opmaken dat ze dit antwoord waarschijnlijk niet verwacht had. "Waar baseer je dat op, als ik vragen mag? Ik bedoel, volgens mij, ken ik me zelf redelijk goed."
    "Het feit dat je nogal nep overkomt, je overdrijft schat. Als je zo nodig het stoere meisje met de grote bek wil uithangen doe het dan goed of blijf een beetje waar je hoort."
    Mensen die zich anders voordoen dan ze zijn daar heb ik gewoon de pest aan, en die grote bek had ze vast niet van zichzelf, dat zal der wel aangeleerd zijn ofzo.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser groep 4
    "Moeite voor me doen? Dat mens begraaft me in de sneeuw, en als zij het niet doet doet een ander het wel." zei Abby snuivend.
    "Ja, inderdaad. Daar heb je gelijk in." zei ik knikkend.
    "En wat die kamer betreft... ik wil gewoon niet bij vreemde mensen klaar" zei ze er nog achteraan.
    Ik knikte begrijpelijk en zei: "Dat kan ik wel begrijpen denk ik, sommige mensen houden niet zo van vreemden op hun kamer. Ik vroeger ook niet maar ik ben eraan gewend geraakt en heb me het niet meer aangetrokken."

    Melody Black groep 4
    "Het feit dat je nogal nep overkomt, je overdrijft schat. Als je zo nodig het stoere meisje met de grote bek wil uithangen doe het dan goed of blijf een beetje waar je hoort." zei het meisje, het klonk echt nerdig en ik antwoordde geïrriteerd: "Dan heb je het verkeerd, schát!" Ik benadrukte het woord 'schat' extra en sarcastisch, ik hield er niet van als mensen dat tegen onbekenden zeiden. Ik ging verder: "En ik ga me echt niet de les laten voorschrijven door zo'n kleintje als jouw, ik mag zijn wie ik ben en ik doe dat ook."

    (Ik vind het een schattige naam, moet je echt doen!)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    "Ja, inderdaad. Daar heb je gelijk in."
    Zei ik toch, zelfs hij zou me zo de sneeuw in kieperen. Dus waarom zou ik de moeite nog nemen om die kamer uit te komen? Niemand die me mist.
    "Dat kan ik wel begrijpen denk ik, sommige mensen houden niet zo van vreemden op hun kamer. Ik vroeger ook niet maar ik ben eraan gewend geraakt en heb me het niet meer aangetrokken."
    Ik knik "Ja nou, jij doet dat wel, ik kan dat niet." Klaar punt uit. Ik had geen belangstelling om met mensen op een kamer te zitten, helemaal niet na wat mevrouw Sharp gezegd had, ik keek daar echt keihard tegenop. Ik ging zelf wel in de badkamer liggen, of beneden op de bank.


    Laurinda Pearl
    "En ik ga me echt niet de les laten voorschrijven door zo'n kleintje als jouw, ik mag zijn wie ik ben en ik doe dat ook."
    Ik grinnik "Ik heb je net al een les gegeven, of jij daar iets mee doet is jou zaak. Maar je trekt het je wel degelijk aan want anders had je niet zo gereageerd. " Dus laat je je in ieder geval inmaken door dit kleintje.
    Ha 1 - 0 voor Laurinda! Kom maar op!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda heeft gelijk :')
    Die Melody doet erg nep-stoer :Y)
    Maar goed dat wilde ik even zeggen :'D


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen ik hem zag blozen. Ik moest echt heel hard proberen geen awwwww te zeggen. Hij was echt heel erg schattig. Ik hoopte dat hij bij Dena en mij op de kamer zat. Ik knikte toen hij vroeg of ik al langer in het huis zat. Ik knikte en glimlachte. "Het is best gezellig. De kamers zijn vrij groot. Ik slaap op een kamer met nog een meisje en twee anderen, die ik nog niet weet. Dan zijn er nog een paar andere 4 persoonskamers en een paar 2 persoonskamers, maar in die zijn volgens mij wat problemen. Toch is het best gezellig, al had een of andere lolbroek gister alle eieren beschildert als ogen." Ik rolde met mijn ogen en ging nog eens door mijn krullen. Hij was echt heel leuk. Maar hij zou echt niet op jongens vallen. Zo zag hij er niet uit, al gaf zijn gebloos me wel hoop. Ik woelde nog even met mijn bijde handen door mijn krullen die wilde rond pluisde. "Ik hoop dat we snel gaan. Het is koud." Ik rilde een beetje en glimlachte toen weer. Het was dan wel koud, mijn hart maakte zulke rare sprongen dat ik het er snikheet van kreeg. Toch kon ik dat niet laten zien, want dan was ik even vreemd als die jongen zonder jas.


    Bowties were never Cooler

    (Ik reageer morgen weer)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( keedan heb ik niks meer te doen ga ik slapen :) trusten allemaal xx!)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Black groep 4
    "Ik heb je net al een les gegeven, of jij daar iets mee doet is jou zaak. Maar je trekt het je wel degelijk aan want anders had je niet zo gereageerd." zei het meisje. Oké, dit ging me dus echt te ver. Ik haalde uit en gaf haar een harde klap in haar gezicht en draaide me om en wilde weg lopen, zodat ze me niet terug zou kunnen slaan. Met Melody valt niet te spelen en haar treiter je ook niet. Als je dat maar weet! Van de ene kant hoopte ik dat het meisje me zou achtervolgen en terug zou slaan, ik had wel zin een knokpartijtje, van de andere kant ook niet, want ik wilde niet direct al heibel met de leiding.

    James Yaser groep 4
    Ja nou, jij doet dat wel, ik kan dat niet." zei Abby. Het was duidelijk dat ze er niet over wilde praten, dus begon ik een ander onderwerp: "Denk je dat er nog veel opdrachten komen? Ik bedoel, ik heb geen zin om me weer te gaan vervelen, als weet wat ik bedoel?" Ik wist geen ander onderwerp waar ik over moest beginnen, maar volgens mij was dit ook nogal awkward voor Abby, want ze zat in geen leuke groep. Niet dat ik in een zo'n geweldige groep zat. Ik zou veel liever bij John of Abby hebben gezeten, maar zoals al eerder gezegd was is Ms. Sharp een heks.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    (...)
    Lizzy Franklyngroep 3
    Ik liep met Ella achter Ms. Sharp aan en luisterde naar de groepjes: Ik zat in groepje 3 en ik had de leiding met een ander meisje. Ik vloekte zachtjes en ik kreeg tranen in mijn ogen. Dit ging niets worden. Ik wist nu al dat ik alles zou overlaten aan die andere, als die dat goed vond tenminste, nou ja, vragen zou er toch niet van komen. We gingen de skilift in en ik deed mijn ogen dicht. Ik was bij Ella, hield ik me voor, dus ben ik veilig. Na tien minuutjes konden we de lift uit en ik stapte opgelucht de lift uit. Toen we weer in de kou waren hield ik me afzijdig, hopend dat Delilah het allemaal zou regelen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    KiliOfDurin schreef:
    Loki Laufreyson
    Nijdig keek ik naar het meisje wat bij me kwam staan en direct kattige opmerkingen begon te maken. even gleden mijn ogen over haar heen. Typisch huppelkutjes tutje. Juk. Haar broekje was zo kort dat haar kont er bijna uit viel en ze droeg een verdomme zonnebril terwijl er sneeuw lag. Ze had hem nu dan wel afgezet, het irriteerde me ontiegelijk veel. Dat was toch niet normaal? Had niemand haar opgevoed en vertelt dat hoeren er zo bij liepen? Toen ik haar Ieuw hoorde zeggen kon ik het niet laten. Ik trok het ding van haar weg en brak hem in tweeën. Zo, dan wist ze ten minste ook bij wie ze dat soort geintjes dus echt niet moest flikken. Meestal kon ik best veel hebben, maar als een iemand me over de streep jaagde, kreeg elke volgende ook de volle laag over zich heen. Het zou me echt niets doen of ze zou gaan janken of gillen. Eigen schuld, sloerie. Waar bleef de verdomme rest. Ik wilde weg en ik ging echt niet nog een keer roepen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 16:26 ]


    Bowties were never Cooler

    stomme melody -_-
    ik ga ff schrijven :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    hahaha, ik verheug me er nu al op.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lautje is het lieve preutse meisje die gaat niet terugslaan hoor x'D


    Laurinda Pearl
    Het meisje blijkt mijn opmerking niet zo leuk te vinden en haalt uit naar mijn gezicht waarna ze zich omdraait en wegloopt terwijl er een scherpe pijnscheut langs mijn kaak trekt en een ijzerachtige smaak vult mijn mond. Mijn lichaam laat ik iets voorover hangen met mijn mond een stukje los en rode druppels beginnen de net nog witte sneeuw te bedekken terwijl ik met mijn tong langs mijn tanden voel. Volgens mij zat alles er nog in maar ze zal toch iets goed geraakt hebben want hard bloeden doet het niet voor niks.
    Mijn hand laat ik voorzichtig langs mijn kaak glijden terwijl er nog altijd op een langzaam tempo druppels van de rode vloeistof in mijn mond zich versprijden over de sneeuw.


    Abigail Pierce
    "Denk je dat er nog veel opdrachten komen? Ik bedoel, ik heb geen zin om me weer te gaan vervelen, als weet wat ik bedoel?" Ik haal gewoon mijn schouders op "Geen idee, vervelen ga ik me niet want ik maak dat mens der leven zuur zolang ik daar ben." Ik kon mijn ouders wel vervloeken dat ze me hier heen gestuurd hadden inmiddels.
    "Dus..." Eigenlijk was ik een beetje over mijn onderwerp heen, nouja ik had helemaal geen gespreksonderwerp gehad James was naar mij toe gekomen. En deze wandeling werd me nu al te veel want ondanks mijn jas, shirt en de dikke trui van Loki had ik het opnieuw koud en ik trek mijn mouwen over mijn handen heen.
    "Ik wil naar huis, kutsneeuw, kutkou, kutsharp, kutmensen het is gewoon niet leuk"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser groep 4
    "Ik wil naar huis, kutsneeuw, kutkou, kutsharp, kutmensen, het is gewoon niet leuk." klaagde Abby.
    "Ja, inderdaad." zei ik rillend. "Wil je een knuffel, dat zal je goed doen." Ik spreidde mijn armen zodat we konden knuffelen. Ik hoopte grondig dat ze ja zei, want dan het ik een reden om haar te knuffelen en stond ik niet voor gek. Ik voelde haar lichaamswarmte nu al, zonder knuffelen. Maar ik wilde het meer voelen, ik wilde haar zoenen, ik wilde haar strelen en ik wilde nog veel meer. Maar dat zou er nooit van komen, en toch zou ik nooit opgeven.

    Melody Black groep 4
    Ik liep weg van dat meisje. Wat zij me geflikt had zou niet weer gebeuren. Zoiets gebeurt simpelweg niet met mij. Ik kon heel goed vechten ik beheerste drie Aziatische vechtsporten, waaronder Kung fu en ik had op Kickboksen gezeten. Dus als ze me iets deed lag ze binnen 20 seconden kermen op de grond. Dat zou lekker zijn met die sneeuw op de grond, word ze meteen afgekoeld. Kom nou, zoiets zeggen tegen mij doet gewoon niemand.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 17:40 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    even eten :) daarna schrijf ik weer


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign