• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ethan Brooks

    Het was een tijdje stil geweest tussen Pete en mij. Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus ik zweeg en Pete.. Ik wist niet waarom Pete stil was. Ik keek hem af en toe aan en nam hem in mij op. Hij was niet lelijk, maar ook niet echt knap. Ik vatte het maar kort samen; hij was niet mijn type. Hij kleedde zich anders, hij gedraagde zich anders en waarschijnlijk had hij ook veel andere hobbies dan mij. Maar ach, dat wilde niet zeggen dat ik niet met hem kon opschieten. 'Weet jij hoe laat ze ons hier zouden ophalen?' vroeg ik aan Pete terwijl ik op mijn horloge keek.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete Daniel Jackson
    Het is een tijdje stil en ik kijk de groep opnieuw rond, twee meiden en een tweeling zijn er ondertussen bij gekomen.. De meiden leken niet bepaald aardig aangezien de één een ander meisje af snauwde terwijl de ander, die later kwam, haar leek te kennen en haar een aantal keren in haar gezicht sloeg.. Meiden zijn raar, maar vaak wel mijn beste vriendinnen.. Ik ga gewoon liever met meiden om dan met jongens, meiden kunnen vaak sneller accepteren dat je op jongens valt, jongens gaan meteen afstand houden.. Meiden vinden het vaak meteen geweldig als je ze vertelt dat je homo bent, dan worden ze meteen enthausiast en gaan ze jongens voor je uitzoeken, iets wat ik best grappig vind eigenlijk..
    Niet dat ik ooit veel meiden heb verteld dat ik op jongens val, maar thuis heb ik vaak zat meiden horen zeuren dat ze een 'homo vriend' willen.. De enige die ik het ooit heb verteld was mijn beste vriendin, en dat was omdat ze me vertelde dat ze verliefd op me was..
    ''Weet jij hoe laat ze ons hier zouden ophalen?" vraagt Ethan dan plots waardoor ik hem aan kijk om te zien hoe hij naar zijn horloge kijkt.
    "Weet niet" zeg ik dan schouderophalend "We zien wel wanneer ze komen" vervolg ik grinnikend. Ik werp een snelle blik op de skilift om te zien of er misschien al iemand naar beneden komt, maar nee niemand in de lift.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Tyler 'Ty' Devoné
    "Nee, wees maar blij dat je mij niet bent. Als een meisje naar jou toe komt van 'Hé Ty, ik vind je leuk' hoef je je tenminste niet af te vragen of ze het meent of dat ze het gewoon doet om een grapje uit te halen." doet Jeremy me dan na. Ik zucht diep en schud mijn hoofd.
    "Ja, ik weet het. Maar de meiden daar vinden het gewoon leuk om jongens die lager op de populairiteits-trap staan te plagen met doen alsof ze hun leuk vind. Als je gewoon zeker word van jezelf en je bij anderen gedraagt zoals je bij mij doet.." zeg ik schouderophalend tegen hem.
    "Maar daarvoor ben jij hier" zeg ik dan met een glimlach tegen hem. Vervolgens haal ik nog een flesje bier uit mijn rugzak om het bierdopje weer ergens op de grond te laten slingeren, om er dan een slok uit te nemen.


    Zo maar :p

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 16:14 ]


    Little do you know

    Melody Black
    Ik zag de tweeling nog steeds bij elkaar staan. Ik dacht: Als zij niet naar mij toe komen, neem ik voor één keer de moeite om naar hen toe te gaan. Ik liep sassy naar de twee jongens toe en ik zei met smeulende stem: "Hi boys, durfden jullie het niet aan om naar mij toe te komen?" Ik schudde mijn haar een beetje naar voren zodat het mijn gezicht half bedekte en ik wachtte rustig af naar hun reacties, misschien zouden ze het nu wel in hun broek doen. Ik schudde van het lachen van binnen. Ik zou hun natte broekjes wel eens willen zien.

    (Als Nathalie het niet goed vind dan pas ik het aan, oké?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 16:18 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp [
    We hadden een klein kwartiertje gelopen toen de skilift in het oog kwam. Ik hoorde hier en daar wat opgeluchte kreten en ik voelde me ook al wat opgelucht. Uit mijn jaszak pakte ik een hondenlijn en bond deze om het hondje heen. Met mijn hand ging ik even over het hoofdje heen en ik kwam weer rechtop. 'Oké, opgelet iedereen. We zijn met tien personen. De eerste vijf gaan de lift in en lopen onder alvast naar de groep. Ik pak met de overige vier de volgende cabine en dan zie ik jullie onder,' deelde ik mede. Ik zwaaide op Gregory die al met zijn pickup klaar stond. Ik liep naar het raampje toe en Gregory opende het. 'We komen zo gauw mogelijk weer boven, okidoki?' vroeg ik hem en hij grijnsde. Ik vluchtte achter de groep aan en stapte met de laatste vier de lift in, op weg naar onder.
    Onder stond al een zooitje ongeregeld. Sommige mensen waren in gesprek, andere weer niet en het was gewoon één zooitje ongeregeld. 'Mag ik iedereens aandacht even?' riep ik over het plein. 'Jullie zullen hier allemaal zijn voor het huis. Ik ben Anna Sharp, een van de twee begeleiders. Er zijn al mensen gearriveerd en zij zullen helpen met de groepen. Boven kunnen jullie de koffers en tassen achter in de pickup leggen bij meneer McEwan. Begrepen?' Ik wachtte maar even op een instemmend gemompel voordat ik verder ging. 'Groep één; John Bell en Dena Fields.' Ze kwamen aanlopen en ik gaf hen de lijst met namen van hun groep. 'Groep twee; Thomas Laufreyson.' Hij was de enigste van groep twee die al gearriveerd was, dus hij moest het alleen opknappen. 'Groep drie: Abigail Pierce, Delilah Gerson en Lizzy Franklyn.' Zij hoefden nog maar twee mensen erbij de hebben, dat was opzicht wel fijn voor hen, want ik wist dat er zeker twee van de drie problemen hadden met vreemde mensen. Ik hoopte dat Lizzy en Delilah iets aan elkaar hadden. 'En tot slot; Groep vier: James Yaser, Laurinda Pearl en Ella Montgomery.'

    Dena Fields

    Laurinda en ik wisten een plaatsje te bemachtigen in de eerste lift, niet bij mevrouw Sharp en zwijgzaam staarde ik over het dal uit. Het zag er best mooi uit, alleen jammer dat ik hier voor een reden zat. Ik zuchtte. Zou ik ooit van mijn agressieviteit af komen? Vast niet. Misschien dat het minder werd. Jawel, maar echt weg? Nee. Het station naderde al en toen we binnengleden stond ik al op. Ik was bang dat ik achter zou blijven. Ik dringde naar buiten toen de deuren open gingen en ademde de lucht in. Het was hier muffer als boven op de berg. Dat had ik met het heenkomen helemaal niet gemerkt. Ik liep alvast naar het pleintje waar ik ook een paar dagen geleden had gewacht. Al gauw was mevrouw Sharp bij ons op het pleintje en legde ze vanalles uit. 'Groep één: John Bell en Dena Fields,' riep ze op een gegeven moment en ik liep naar voren en pakte het blaadje aan. "Denise Parks, John Hunter Bell, Tyler Devoné, Dena Fields -dat was ik- en Kian Swann" viel er te lezen op het blad. 'Helaas,' gebaarde ik naar Laurinda die werd ingedeeld in groepje vier. Ze wilden ons absoluut niet bij elkaar. Ach. 'Denise Parks,' riep ik. 'Tyler Devoné? Kyan Swann?' Het waren echt vreemde namen, maar ik had dan misschien ook een vreemde smaak. 'Denise, je naam staat onderstreept. Weet jij wat dit betekend?' vroeg ik haar toen ze bij ons kwam. Ik stak mijn hand uit. 'Dena, trouwens. Dena Fields,' stelde ik mezelf voor en glimlachte naar haar.

    [Dude, over de 600 woorden. Dat is de minimumnorm van één hoofdstuk bij mij. O.o]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( Wat betekent het als je naam onderstreept is? En wanneer komen de kamergroepjes? )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    ( Wat betekent het als je naam onderstreept is? En wanneer komen de kamergroepjes? )


    [Dat staat in het hoofdstuk wat ik geactiveerd heb.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Met heel erg veel tegenzin liep ik met Sharp en Abby en de rest mee naar beneden. God, wat had ik toch een intense haat aan dat mens. Ik glimlachte bij haar vraag. "Ik ben gewoon vreemd. Waarschijnlijk te lang in de kou gelegen als baby." grapte ik. Eigenlijk deed het feit me van binnen veel pijn, maar dat liet ik nu niet merken. Na een tijdje stonden we eigenlijk beneden. Ik klooide nog wat met het laatste stukje van Abby's vlecht terwijl Sharp bezig was met haar speech. Pas toen ik hoorde dat ik niet bij Abby zat spande ik op, liet haar haren los en vloekte heel erg luid. Ik had er dus echt geen zin in zo alleen. Ik snaaide mijn papiertje woest uit haar handen zonder haar een blik waardig te gunnen en keek erop. Nu was ik alleen in een groep vol nieuwelingen. Dat had ze zoizo expres gedaan en mijhn afgunst tegenover haar werd er zeker niet minder om. "Ethan, Jeremy, Jaylee en Rose." siste ik over de vlakte onder de skilift. Ik was niet in zo'n best humeur en dat had zo z'n gevolgen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:16 ]


    Bowties were never Cooler

    morgen middag/ avond komen er misschien stukjes..
    ben kapot nu.
    4 dagen stage en er word morgen middag een stukje uit mijn teen gesneden dus ik ben als de doods...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Denise Parks Groep 1
    Verveelt kijk ik om me heen terwijl ik tegen de muur van het lift-gebouw leun met mijn armen overelkaar heen geslagen tegen de koude.
    Wat zou er gebeuren als ik bij een jongen op de kamer gezet word en hij probeert me 's nachts aan te randen of zo? Ik weet dat ik niet lelijk ben dus het zou kunnen ge..-
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik de lift hoor aan komen en er niet veel later een aantal jongeren uit stappen. Een meisje roept een paar namen en als ik de mijne er tussen hoor loop ik op haar af.
    ''Denise, je naam staat onderstreept. Weet jij wat dit betekend?'' vraagt ze me als ik bij haar sta. Ik haal mijn schouders op en kijk haar vragend aan. Ik ben hier net, zij is hier al twee dagen lang.. het lijkt me erg logisch als zij het wel weet, toch?
    Dan stelt ze zich voor als Dena, Dena Fields terwijl ze haar hand uit steekt. Ik glimlach en schud haar hand "Denise, maar dat wist je al" zeg ik grinnikend.

    Tyler Devoné Groep 1
    Na een tijdje komt het meisje dat zojuist gezwaaid had, en ook geslagen was door een ander meisje dat haar duidelijk kende, naar ons toe gelopen.
    "Hi boys, durfden jullie het niet aan om naar mij toe te komen?" vraagt ze, het klinkt alsof ze er van geniet dat we zogenaamd bang waren.
    Met een lachje kijk ik haar aan "Nee, ik ben gewoon te lui. Meestal komen de leuke meiden naar mij toe, dus ja. Dan word je lui" zeg ik schouderophalend tegen haar. Denkt ze nu serieus dat ik bang ben voor haar? Pfft, Echt niet dus hé.
    Als er een groep mensen uit de lift lopen kijk ik op "He, he. Eindelijk. Ik werd al zat van het wachten" mopper ik zuchtend. Een meisje met bruin haar en een leuke uitstraling noemt een paar namen op, waaronder de mijne.
    "Hé, Jer, zal ik een goed praatje voor je doen bij haar?" vraag ik mijn broertje grinnikend "Maar blijkbaar moet ik je verlaten Broertje, ik moet gaan" zeg ik zuchtend. Ik kijk naar het meisje wat net bij ons kwam staan en zet een scheve grijns naar haar op.
    "Ik ben dus Tyler" stel ik mezelf voor "en dit is mijn broertje Jeremy, ik hoop dat jullie het zo nog gezellig hebben samen" vervolg ik grinnikend. Ik zet een aantal stappen naar het meisje met de bruine haren die mijn naam genoemd had. Snel draai ik me nog even om naar het meisje bij Jeremy en zeg:
    "Ik zie je nog wel hé!" roep ik naar haar om me vervolgens om te draaien. Niet dat ze mijn type is, veel te zeker van zichzelf.. Ik heb liever zo'n meisje dat bloost als je zegt dat ze leuk is enzo, niet een meisje dat antwoord met 'Ja, weet ik' of zoiets. Vreselijk dat soort arrogante bitches.
    Als ik bij het groepje sta hoor ik een meisje zich voorstellen als Denise aan het meisje dat zich voorstelde als Dena waarop ik mijn hand op steek "Tyler, maar zeg maar Ty" zeg ik glimlachend tegen de twee dames. Als Denise zich omdraait en me ziet verandert plots haar gehele houding, naar Dena stond ze eerst nog zo zelfverzekerd maar nu lijkt ze heel klein en kwetsbaar.. Heb ik iets verkeerd gedaan of gezegd soms?


    Ik heb Denise haar uiterlijk even veranderd :')
    Past beter bij haar vind ik :P

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:42 ]


    Little do you know

    Jaylee Bry Quinn (Foto is ook haar kleding die ze aan heeft. Ik heb drew zijn naam veranderd naar Jace Bray Quinn

    Ik stond hier al enige tijd stil. Praaten met mensen deed ik niet. Ze leken me allemaal te aardig en aardige mensen zijn te scheinheilig. Ik had links van me ook al een tweeling opgemerkt niet dat ze mij als tweeling linken met mijn broer aangezien we eerder een koppel lijken. Ik noemde het gewoon een goeie band. Ik sloeg mijn armen om hem heen. ''Ik wil niet hiernatoe ik wil naar huis'' jammerde ik. Ik had hier absoluut geen zin in. Hij streek over mijn haar. Ik voelde een briesje langs mijn blote benen. Het boeide me vrij weinig dat het hier koud was. Shortjes waren gewoon mijn ding. Ik pakte mijn zonnebril van mijn neus en zette hem in mijn zak. Ik liet mijn ogen even glijden naar de jongen die net mijn naam omriep. Jace hoorde het blijkbaar ook want hij keek geiriteerd naar de jongen. ''Ga maar'' hij glimlachte zwak naar me en duwde me uit zijn armen. Ik gaf hem een kusje op zijn wang en liep de richting van de jongen op. ''Wat zijn we weer aardig'' sarcastich keek ik de jongen aan. Ik liet mijn blik even glijden over de jongen maar wendde die al snel weg met een vies gezicht. Hij leek op een man van 25 terwijl ik toch zeker was dat hij onder de 20 was. ''Ielg'' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    John Hunter Bell
    Ik liep opgewekt met James mee naar de lift. Niet dat ik er zin in had, maar het was wel leuk de nieuwen te ontmoeten. Voor mijn gevoel duurde het dan ook erg lang voor we beneden waren. Direct viel daar mijn oog op een jongen uit de groep. Hij was echt heel leuk. Snel schudde ik mijn hoofd waardoor mijn zwarte krulletjes dansten. Ik luisterde naar mevrouw Sharp haar preek. Direct vloekte een van de jongens die al bij ons sliep, Loki uit James zijn verhalen dus. Die was ergens dus niet blij mee. Ik hoorde dat ik bij dena zat en ging vrij relaxt naast haar staan in de hoop dat die leuke jongen bij ons zat. er stonden twee jongens namen op de lijst. De eerste arriveerde al snel. dat was hem dus niet. Daarbij leek hij me ook geen Kian, dus mijn hoop was wel verloren. "John." zei ik elke keer rustig terwijl meer mensen zich bij ons voegden. een kleine doch charmante glimlach hing om mijn lippen terwijl ik rustig naast Dena stond te wachten. nu de wind was gezakt viel de koud nog redelijk mee, dacht ik in mijn dikke jas en leger laarzen.


    Bowties were never Cooler

    Loki Laufreyson
    neidig keek ik naar het meisje wat bij me kwam staan en direct kattige opmerkingen begon te maken. even gleden mijn ogen over haar heen. Typisch huppelkutjes tutje. Juk. Haar broekje was zo kort dat haar kont er bijna uit viel en ze droeg een verdomme zonnebril terwijl er sneeuw lag. Ze had hem nu dan wel afgezet, het irriteerde me ontieglijk veel. Dat was toch niet normaal? Had niemand haar opgevoed en vertelt dat hoeren er zo bij liepen? Toen ik haar Ieuw hoorde zeggen kon ik het niet laten. Ik trok het ding van haar weg en brak hem in tweeen. Zo, dan wist ze ten minste ook bij wie ze dat soort geintjes dus echt niet moest flikken. Meestal kon ik best veel hebben, maar als een iemand me over de streep jaagde, kreeg elke volgende ook de volle laag over zich heen. Het zou me echt niets doen of ze zou gaan janken of gillen. eigen schuld, sloerie.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 22:15 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Loki Laufreyson
    neidig keek ik naar het meisje wat bij me kwam staan en direct kattige opmerkingen begon te maken. even gleden mijn ogen over haar heen. Typisch huppelkutjes tutje. Juk. Haar broekje was zo kort dat haar kont er bijna uit viel en ze droeg een verdomme zonnebril terwijl er sneeuw lag. Ze had hem nu dan wel afgezet, het irriteerde me ontieglijk veel. Dat was toch niet normaal? Had niemand haar opgevoed en vertelt dat hoeren er zo bij liepen? Toen ik haar Ieuw hoorde zeggen kon ik het niet laten. Ik trok het ding van haar weg en brak hem in tweeen. Zo, dan wist ze ten minste ook bij wie ze dat soort geintjes dus echt niet moest flikken. Meestal kon ik best veel hebben, maar als een iemand me over de streep jaagde, kreeg elke volgende ook de volle laag over zich heen. Het zou me echt niets doen of ze zou gaan janken of gillen. eigen schuld, sloerie.
    ( Mijn zonnebril was al in mijn zak? )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Daarom trekt hij hem daar van haar weg]


    Bowties were never Cooler