• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb een Union J+Cat en Olly gemaakt op sims. JJ en Josh haten elkaar. George knuffelt iedereen. Olly en Jaymi zoenen zo om de twee minuten(en ik doe niks!:') ) en Cat en JJ vinden elkaar een beetje leuk.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 20:30 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lol :') Ga ik morgen ook eens doen. Ga ze proberen zoveel mogelijk op hun te laten lijken (Ik weet mannelijk eindelijk na 4 jaar hoe je jukbeenderen bijwerkt :'D)
    En JJ en Josh xD En de enige vraag is nu: Hoeveel keer heeft George al geflirt :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Lol :') Ga ik morgen ook eens doen. Ga ze proberen zoveel mogelijk op hun te laten lijken (Ik weet mannelijk eindelijk na 4 jaar hoe je jukbeenderen bijwerkt :'D)
    En JJ en Josh xD En de enige vraag is nu: Hoeveel keer heeft George al geflirt :')


    Hmm, 6x met Cat, 3x met de buurvrouw, 1x met Josh en 1x met Olly.
    Olly en Jaymi zijn getrouwd. Ze hadden een kind genaamd Kees(een donker kind met blond haar). Ik wou een peuter, dus ik liet Kees doodgaan. Ik adopteerde een nieuw kind: Deli. Ik weet niet of het een jongen of een meisje is.
    JJ was plotseling zwanger van Caterina en heeft nu een zoon Blair. En JJ en Josh vechten continue.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hmm, 6x met Cat, 3x met de buurvrouw, 1x met Josh en 1x met Olly.
    Olly en Jaymi zijn getrouwd. Ze hadden een kind genaamd Kees(een donker kind met blond haar). Ik wou een peuter, dus ik liet Kees doodgaan. Ik adopteerde een nieuw kind: Deli. Ik weet niet of het een jongen of een meisje is.
    JJ was plotseling zwanger van Caterina en heeft nu een zoon Blair. En JJ en Josh vechten continue.



    Wauw. In mijn tijd was het zo dat de vrouw zwanger was en niet de man :X Ik loop erg achter


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bij mij kwam er net een alien langs O_o


    16 - 09 - '17

    Miuccia schreef:
    (...)


    Wauw. In mijn tijd was het zo dat de vrouw zwanger was en niet de man :X Ik loop erg achter


    Ik ookxd . Ik dacht dat JJ alleen heel erg dik was, dus ik liet hem sporten. En tijdens het sporten beviel hij... Xd hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb een zeemeermin en een plantensim :'D Dit is zo lollig. Owja en baby kabouters :S
    Maar hoe kan dat in vredesnaam? O_o
    @Sylvie. Bij mij komen die zo vaak langs als ik tegen een pompoen trap xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik weet het niet, maar het is echt eng. Caterina en JJ hebben nieteens seks gehad0-0


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ehh jaaa!!!! Heel normaal hoor zomaar mannen kinderen krijgen, Heb je de sims seizoenen? Dan is ie opgepakt door een Alien waarschijnlijk :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Ehh jaaa!!!! Heel normaal hoor zomaar mannen kinderen krijgen, Heb je de sims seizoenen? Dan is ie opgepakt door een Alien waarschijnlijk :')


    Geen idee, volgens mij niet. Het kimd is ook niet groen, maar een baby JJ. Ik heb zo'n gevoel dat mijn zusje iets gecheat heeft toen ik naar de wc was.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Miuccia schreef:
    Ik heb een zeemeermin en een plantensim :'D Dit is zo lollig. Owja en baby kabouters :S
    Maar hoe kan dat in vredesnaam? O_o
    @Sylvie. Bij mij komen die zo vaak langs als ik tegen een pompoen trap xD


    In Jaargetijden zkr? Dies zo leuk die uitbreiding!


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Geen idee, volgens mij niet. Het kimd is ook niet groen, maar een baby JJ. Ik heb zo'n gevoel dat mijn zusje iets gecheat heeft toen ik naar de wc was.


    Hmm. Maar dan moet ze een mod ingesteld hebben aangezien er geen: ''Mannen worden zwanger cheat'' bestaat xD En mods instaleren duurt lang hoor D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    In Jaargetijden zkr? Dies zo leuk die uitbreiding!



    Die uitbreding is geweldig! Ik vind valentijnsdag daar zo leuk op :X


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)


    Die uitbreding is geweldig! Ik vind valentijnsdag daar zo leuk op :X


    Ik vind spookdag het leukst, hahaha ik verkleed me altijd en ga overal aanbellen voor snoep xD


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik vind spookdag het leukst, hahaha ik verkleed me altijd en ga overal aanbellen voor snoep xD


    Hahaha :') Ik verkleed me mij dan ook en na 2 huizen wordt ik opgepakt door Aliens xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial