• De meeste van jullie zullen inmiddels wel gestart zijn, net als ik, en nu vroeg ik me af hoe jullie dag was!

    Ik doe nu t tweede jaar op een hbo, en het was erg leuk om iedereen weer te zien! Met iedereen bijkletsen. Zat wel gelijk weer tot half 8 op school.

    Ben vooral erg benieuwd wat de ervaring is van mensen die dit jaar aan een nieuwe hbo/mbo/universiteis opleiding (en hoe zoiets in belgie heten mag) zijn begonnen! Maar andere verhalen zijn ook welkom, natuurlijk! ^^.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:43 ]

    Ging wel. Al is mijn klas echt VRESELIJK.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Had gister mijn eerste schooldag (ook 2e jaar HBO), kreeg gelijk twee hoorcollege's, maar het waren wel interessante lessen/vakken.
    Gelukkig zit ik weer in ongeveer dezelfde klas dus was het heel leuk om mn klasgenootjes weer te zien en heb ook gelijk weer hard gelachen lol
    Het enige mindere was dat het precies op mijn verjaardag was maarja.


    As travars

    De eerste schooldag was... leuk, I guess. Mijn klas van vorig jaar is bij de andere IT klas gepropt, waardoor we nu dus met een veel grotere klas zijn, maar ach, ik zit nog steeds bij mijn vriend/crush in de klas, dus ik kan niet klagen. Morgen begint de ellende weer, want dan beginnen de lessen echt. Ik kijk er niet naar uit met twee uur Frans op een dag.


    Take me to wonderland

    Ik word gek van al die topics over eerste schooldagen. Waarom is er niet gewoon gelijk een algemeen topic gemaakt van de eerste?


    Your make-up is terrible

    Wunjo schreef:
    Ging wel. Al is mijn klas echt VRESELIJK.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb een leuke nieuwe klas (hoewel de enige dikzak die erin zit natuurlijk weer de meest irritante persoon is, net als vorig jaar en het jaar daarvoor) en ook een heel chill projectgroepje. Dus ik heb niks te klagen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    eerste? beter gezegd de 12de, thank you very much.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Een week geleden :'D

    Ik start donderdag weer, en ook gelijk op een andere school.
    Eerlijk gezegd ben ik best benieuwd. :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Was wel leuk, al weet ik nu al dat ik waarschijnlijk ontzettend over me heen ga laten lopen door 1 iemand uit mijn groepje


    Life is hard and then we die

    Morgen is mijn eerste. Vandaag was ik lekker vrij, haha. Maar ik ben benieuwd hoe morgen wordt. ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dit is alweer mijn vierde week school
    Mijn eerste schooldag was wel leuk
    Maar langzamerhand wordt het steeds minder leuk
    Gelukkig heb ik leuke vakken, dat maakt het dragelijk
    Maar ik voel me nog steeds een gans tussen de zwanen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vandaag is mijn eerste schooldag, maar waarschijnlijk zal het niet echt heel interessant zijn :] wel leuk, maar niet special ofzo!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb gisteren mijn eerste dag van het tweede jaar op de uni gehad. Mocht meteen weer de boeken induiken natuurlijk. Het was wel leuk om iedereen weer te zien, al herkende niemand mij in eerste instantie. ;x


    We need a bigger boat.

    Leukkkk. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"