• De meeste van jullie zullen inmiddels wel gestart zijn, net als ik, en nu vroeg ik me af hoe jullie dag was!

    Ik doe nu t tweede jaar op een hbo, en het was erg leuk om iedereen weer te zien! Met iedereen bijkletsen. Zat wel gelijk weer tot half 8 op school.

    Ben vooral erg benieuwd wat de ervaring is van mensen die dit jaar aan een nieuwe hbo/mbo/universiteis opleiding (en hoe zoiets in belgie heten mag) zijn begonnen! Maar andere verhalen zijn ook welkom, natuurlijk! ^^.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:43 ]

    Hatsumomo schreef:
    Ik word gek van al die topics over eerste schooldagen. Waarom is er niet gewoon gelijk een algemeen topic gemaakt van de eerste?

    Alsjeblieft niet, wordt 't forum nog dooier nu we net uit de komkommertijd zijn XD.
    ON: yea, wel okay. Ik werd me weer bewust van de ellende die me te wachten staat. Hurrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Was wel leuk, al weet ik nu al dat ik waarschijnlijk ontzettend over me heen ga laten lopen door 1 iemand uit mijn groepje

    Denk aan mijn tong en het komt allemaal goed!
    No just try to chillout en wees niet bang om je eigen idee in te brengen. I used to be, en nu vraag ik me af om welke reden...


    No growth of the heart is ever a waste

    Het was voornamelijk leuk omdat ik al vrienden heb gemaakt en bij een vet sexy jongen in de klas zit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Best wel leuk , eigenlijk ! (:
    Ik liep de school binnen , en er komen gelijk 3 vriendinnen op me afgestormd , en groepsknuffel (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 10:06 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Verbreken schreef:
    Dit is alweer mijn vierde week school
    Mijn eerste schooldag was wel leuk
    Maar langzamerhand wordt het steeds minder leuk
    Gelukkig heb ik leuke vakken, dat maakt het dragelijk
    Maar ik voel me nog steeds een gans tussen de zwanen


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Meliuscule schreef:
    Best wel leuk , eigenlijk ! (:
    Ik liep de school binnen , en er komen gelijk 3 vriendinnen op me afgestormd , en groepsknuffel (:
    ohh, wat leuk! (:

    Gobsmacked schreef:
    Ik heb gisteren mijn eerste dag van het tweede jaar op de uni gehad. Mocht meteen weer de boeken induiken natuurlijk. Het was wel leuk om iedereen weer te zien, al herkende niemand mij in eerste instantie. ;x
    haha, hoezo dan? Make over gehad?

    In België zijn de hogescholen en universiteiten nog niet bezig, dus ik geniet nog van mijn vakantie =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik begin volgende week pas.. ;(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hij was vermoeiend, maar wel leuk.

    Krull schreef:
    (...) haha, hoezo dan? Make over gehad?


    Sort of; heb nu lenzen en was plots weer helemaal blond. :3


    We need a bigger boat.

    Mijn eerste schooldag was T-O-P.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik heb echt een kutrooster. Elke dag een 8ste en op woensdag een 5e uur. Verder zit ik maar met één ander meisje in de klas, maar ik kan haar totaal niet uitstaan.
    Dit gaat een zwaar jaar worden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    4e jaar VWO, op zich prima, maar ik moest er zó hard aan wennen dat iedereen in een andere klas zit.. Dan vertel ik hele verhalen aan een vriendin, en dan is het zo van 'ja daar was ik bij hoor!'


    Music is life :)

    Hatsumomo schreef:
    Ik word gek van al die topics over eerste schooldagen. Waarom is er niet gewoon gelijk een algemeen topic gemaakt van de eerste?


    Ik wordt misselijk van al die schooltopics in mijn vrije tijd.


    Queer zijn is gewoon alles