• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Mason Malik

    Ik kijk naar Lex en schrik even. Ligt het nou aan mij of heeft hij een rood hoofd. Ik schudt de gedachte weg en kijk naar Jim die ijsjes haalt. Snel pak ik er ook een en bedank ik Jim. Als Jim de meiden wegstuurt ben ik hem echt veel verschuldigt. 'Bedankt Jim.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan
    '' Graag gedaan '' grinnik ik en ik lik aan mijn ijsje. Yumm hij is echt super lekker. Ik grinnik als ik mijn ijsje op heb en ik neem een duik in het water. Als een zeemeermin begin ik te zwemmen en ik ren weer naar mijn handdoek waar ik me afdroog. ik pak de shampoo en loop naar een van de douche's . Ik begin het hele zwembad bij elkaar te gillen als het eerst een beetje koud is . Daarna maak ik mezelf schoon en was ik mijn haren . Ik ben toch niet meer van plan om te zwemmen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    [Ze kan Scotty achter een bank vinden waar vandaan hij Louis en Harry afluisterd doordat zijn telefoon afgaat.]


    [Is goed ik stuur haar well....]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lex Huwerd.

    Ik zie Jared even naar me draaien en word nog roder. FIjn nu had hij me met rood hoofd gezien, zachtjes zucht ik even. Ik begin zachtjes te lachen als ik Jim zijn gil door het zwembad hoort. 'oke hij gilt als een vrouw' grinnik ik zachtjes. 'kijk er is plek' grijnzend duw ik hem van mijn schoot af. Nu moest hij wel vlak naast me gaan liggen. 'Jared hoe laat is het?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Ik kijk wat op mijn mobiel en schrik opeens wakker als ik van Lex' schoot wordt geduwd. Ik kijk en probeer Lex' blik te kruisen blijkbaar heeft Lex geen zin meer om me op schoot te hebben. 'Waar sloeg dat nou weer op dan?' Vraag ik geïrriteerd, terwijl ik opsta en het stokje van mijn ijsje weg gooi.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd
    'Waar sloeg dat nou weer op dan?' vraagt hij geïriteerd. 's-sorry het was als een grapje bedoeld' fluister ik zachtjes en kijk naar mijn vingers. Fijn Lex nu kun je het dus echt vergeten. Waarom deed je dat, hij zat op je schoot. Was het weer eens niet goed. 'Het spijt me echt ik bedoelde het niet zo' fluister ik in de hoop da thij niet boos word.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'S-sorry het was als een grapje bedoeld.' Ik kijk expres niet naar Lex, omdat ik niet wil dat hij ziet dat er eigeniljk een traan over mijn wang rolt in plaats van de woede die hij denkt dat ik nu voel. 'Het spijt me echt ik bedoelde het niet zo.' Zegt hij, en ik wil zeggen dat het me spijt, maar dat doe ik niet. Ik blij gewoon stil en kijk de andere kant op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Jaspers

    Ik ga op zoek naar Niall, maar ik kan hem niet vinden. Na een tijdje zie ik hem in een gang staan en ik loop naar hem toe om hem een knuffel te geven. 'Heey Nialler.' Zeg ik, en ik knuffel hem stevig. Ik kijk even om me heen en zie dat er iemand naar ons aan het kijken is. Ik glimlach en leg mijn hoofd op Nialls schouder. Ik denk na over wat ik vandaag allemaal gedaan heb en wat ik nog meer ga doen. Ik denk dat Niall en ik weer even naar Nando's gaan, zoals we wel vaker doen, aangezien Niall daar graag eet.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 18:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne

    "Bedankt Li, maar dat weet ik zo zeker nog niet. Ik wou dat ik er zelf controle over had, maar dat heb ik niet. Of het ooit stopt, bepaal ik niet zelf."
    Haar woorden verwarren me. Wat bedoelt ze ermee? Word ze misschien bedreigd? Wij allemaal, door haters, of juist door doorgedraaide fans. Maar dit lijkt veel erger. Wat is er dan aan de hand? Als ik slimmer was geweest op het moment had ik het vast geweten, jammer genoeg zijn mijn gedachten er toch niet helemaal bij. Al is Nicky mijn zusje, en verdient ze mijn gehele aandacht. Al helemaal nu er iets aan de hand is. Mijn gedachten zijn gewoon een puinhoop.
    "Wat bedoel je?" vraag ik verward. Mijn wenkbrauwen nog steeds in een frons.
    Als het me opvalt dat Noah tegen de muur geleund staat wil ik haar eerst het liefst negeren. Als ik bedenk dat het dan juist opvalt. Haar recht in de ogen aankijken kan ik niet meer. Maar ik moet proberen aardig tegen haar te zijn. Toch klinkt mijn stem een stuk onvaster en een stuk onzekerder dan ik had gewild. "Hoi, Noah?"

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 17:58 ]


    Reality's overrated.

    [Noah kan ook nog naar Liam, gezien ze zijn vriendin is en ze elkaar nog niet hebben gesproken / whatever.]


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    [Noah kan ook nog naar Liam, gezien ze zijn vriendin is en ze elkaar nog niet hebben gesproken / whatever.]


    [Noah staat er ook al. Ze staat tegen de muur aangeleund en toe kijkend. Terwijl ze het heel erg rot vind voor Nicky dat ze moest huilen.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Noah staat er ook al. Ze staat tegen de muur aangeleund en toe kijkend. Terwijl ze het heel erg rot vind voor Nicky dat ze moest huilen.]


    [Oké, dan pas ik dat even aan in mijn post. (Sorry, het gaat allemaal heel snel en ik kan het amper bijhouden. Zeker gezien ik niet meer iedere dag online ben. En zowel maar een aantal minuten. (Hoogstens een half uurtje.))]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 17:57 ]


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    (...)

    [Oké, dan pas ik dat even aan in mijn post. (Sorry, het gaat allemaal heel snel en ik kan het amper bijhouden. Zeker gezien ik niet meer iedere dag online ben. En zowel maar een aantal minuten. (Hoogstens een half uurtje.))]


    [Maakt niet uit meidx. Iedereen heeft school....een sociaal leven en natuurlijk familie!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Niall Horan

    Lipbijtend kijk ik naar Jared. 'het spijt me echt Jared' fluister ik zachtjes. Hij reageert niet wat ik een teken zie dat hij echt boos is en met een zucht draai ik me op mijn buik. Lekker bezig ik maakte ruzie met Jim en nu met Jared, waar ging dit allemaal heen. Mar ik durfde het hem gewoon niet te zeggen. Ik staar verdrietig naar het beeldschermpje van mijn mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    Als ik klaar ben loop ik weer terug en droog ik me goed af. Ik ga achter de rest staan en ik verwissel heel snel mijn broek want dat was ik vergeten te doen in het hokje en ik ga niet dat hele pokke eind terug lopen . Ik grinnik en ik ga op een stoel zitten die er stond. Ik kijk naar Lex. '' Wat is er? '' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik