• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Zayn is bij Jared.(:]

    Zayn Malik

    Lex glimlacht verlegen en schudt de hand van Jim. 'Lex Huwerd' Zegt hij zachtjes. Als ze elkaars handen loslaten trekt Brynn Jimm weer in een knuffel.
    'Ik jou ook, hoor! Ik heb jou ook gemist, die zoveel minuten' Giechelt Brynn. Een steek van jaloezie gaat door me heen en ik kijk naar de grond tot ze zich losmaakt uit de knuffel.
    'Yaaay! Het zwembad is op een loopafstand. Als iedereen nou naar zijn huis gaat, zijn spullen pakt en bij het zwembad komt kunnen we zwemmen!' Antwoordt ze. 'Dat laatste kwam er heel beroerd uit, is het niet?' Vraagt ze gefronst. 'Jim, jij gaat ook mee, of je nou wilt of niet. Ik moet de lunch voor die jongen betalen dus jij moet mee van mij' Eist ze.
    'Zeg Zayn heeft Jared misschien ook zin om mee te gaan zwemmen? Anders is hij zo alleen' stelt Lex me voor. Voordat ik kan antwoorden knikt Brynn heftig. 'Ja, meer zielen meer vreugde!' Knikt ze overenthousiast waardoor ik even grinnik. 'Zie jullie daar!' Roept ze vrolijk uit waarna ze weg huppelt. Ik kijk haar even na en pak dan mijn mobiel weer.
    Hé, Jared. Ga je mee zwemmen? Ik kom zo naar huis toe om mijn spullen op te halen. Dan hoor ik het antwoord wel. Zie je daar. Zayn
    Jim is ook al weg en ik glimlach even naar Lex.
    "Nou dan ga ik ook maar even mijn spullen ophalen. Ik zie je bij het zwembad." Zeg ik met een glimlach naar hem om dan naar mijn ouders te gaan en te zeggen dat ik ga zwemmen. Even later kom ik bij mijn huis aan en loop naar binnen toe.
    "Jared?" Roep ik vragend.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Harry Styles
    Een verwarde blik kreeg ik toegeworpen van Louis en dat was precies het gene waar ik nu geen zin in had. Niet nu het net weer wat beter ging en het andere al duidelijk was. Hoogstwaarschijnlijk had Louis het idee dat -dat alles was, maar ik liep met nog een aantal geheimen rond waar niemand, behalve mijn moeder blijkbaar, vanaf wist. Die vrouw wist ook echt altijd alles. Je kon niets verborgen houden en heel soms had ik dan ook het idee dat ze meer wist over mij dan ikzelf.
    'Hazz, wat moet je ons nog meer vertellen?' vroeg de jongen naast me voorzichtig.
    Ik wierp mijn moeder een dodelijke blik toe, want ik wist gewoon hoe of wat allemaal, en richtte me daarna weer op Louis, om vervolgens mijn hoofd te schudden. 'Ik heb niets te vertellen. Tenminste niet iets wat noodzakelijk is. Daarbij ga ik dat ook niet hier roepen, want ik was net al stom bezig aangezien hier ook nog mensen van het interview lopen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lex Huwerd
    'Yaaay! Het zwembad is op een loopafstand. Als iedereen nou naar zijn huis gaat, zijn spullen pakt en bij het zwembad komt kunnen we zwemmen!' Roept Brynn overenthiosiast. Volgens mij kon zij echt heel druk zijn.. 'Dat laatste kwam er heel beroerd uit, is het niet?' Vraagt ze gefronst. 'Jim, jij gaat ook mee, of je nou wilt of niet. Ik moet de lunch voor die jongen betalen dus jij moet mee van mij' Eist ze.
    Op mijn voorstel knikt Brynn heftig al voor Zayn iets kan zeggen 'Ja, meer zielen meer vreugde!' Knikt ze overenthousiast. 'Zie jullie daar!' Roept ze vrolijk uit waarna ze weg huppelt.Ik zie Zayn sms'en waarschijnlijk naar Jared en ik glimlach.
    "Nou dan ga ik ook maar even mijn spullen ophalen. Ik zie je bij het zwembad." Ik knik naar Zayn. 'Tot strakjes dan' glimlachend loop ik weer richting het dorp/stad. We woonde aan de buitenrand in een klein vrijstaandhuis maar ik vond het prima. Het huis was voor mij ruim zat en super groot was hij niet maar hé ik had een huis. Ik loop naar mijn moeder en glimlach. 'Mam, is het goed als ik met Zayn en een paar andere ga zwemmen?" vraag ik zacht. Mijn moeder en ik hadden een hele hechte band en met mijn vader had ik dat ook. Mijn moeder had altijd moeite met kinderen krijgen en verschillende miskramen gehad tot ik kwam. Al was ze vaak overbezorgd als het ging om vrienden mocht ik alles want ze was blij dat ik iemand had. Ze knikt 'Zeker mag dat. Hier heb je wat geld voor wat lekkers en de entree en neem maar wat uit de kast mee' ik bedank haar met een kus en neem het geld aan waarna ik naar boven ren. Ik doe mijn zwembroek en een simpel wit shirt waarbij mijn gebruinde huid tevoorschijn kwam aan en gooi wat kleding in mijn tas en een handdoek. Uit de kast haal ik een flesje drinken en een zak chips en roep dat ik ga. Vervolgens loop ik naar het zwembad wat bij ons in de buurt was en loop naar de rest. Ineens bedenk ik me dat ik Jared in zwembroek ga zien en hij mij ook! Gelijk nam een onzekerheid mijn lichaam over, wat als hij me dik vond? Stilletjes staar ik wat voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Ik plof op een keukenstoel en opeen een blikje cola. Mijn mobiel trilt en ik hoop maar dat het Zayn is en niet iemand die mijn nummer heeft om me van alles te gaan vertellen of zo. Ik kijk en zie dat het gewoon Zayn is. Vrolijk open ik het bericht. Hé, Jared. Ga je mee zwemmen? Ik kom zo naar huis toe om mijn spullen op te halen. Dan hoor ik het antwoord wel. Zie je daar. Zayn Ik heb er nu al zin in. Ik ren naar mijn kamer en pak snel wat spullen, en ren weer naar beneden als ik bedenk dat Zayn waarschijnlijk nog een tijdje moet rijden, dus ren ik naar beneden om lekker voor de tv weg te zakken. Dit is wat ik altijd doe als ik alles even wil vergeten, gewoon een film kijken. Misschien een beetje raar, maar er zijn ergere dingen die je kan doen om alles te vergeten, en iedereen vindt me toch al raar. 'Jared?!' Hoor ik Zayn roepen. Ik ren zo snel als ik kan naar boven en zie Zayn staan. 'Hè! Ik ben er klaar voor!' Zeg ik, en ik merk dat ik in een hyperactieve bui zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brynn Noah Styles

    Eenmaal thuis liep ik naar boven waar ik keuze had uit verschillende bikini's en tankini's. Ik pakte van beiden mijn lievelings en besloot maar me uit de kleden en de bikini aan te doen. Daarover deed ik een simpel setje aan en pakte een tas in met een handdoek en nog wat spullen wat er daar nodig zou hebben. Vrolijk fluitend gleed ik vanaf de trapleuning naar beneden. De deur liep ik uit, mijn staart verving ik ondertussen tot een knot en ik keek wat rond. Er viel weinig te zien. Gelukkig kwam het zwembad al snel in zicht en trok ik een sprintje er naar toe. Binnen zag ik Lex en Jim al. Jim liep naar me toe om me wat te vertellen. Mijn mond viel open. 'Wat-, maar-. hoe en-, huh?' vroeg ik stomverbaasd. Ik schudde mijn hoofd even en zette mijn gebruikelijke glimlach weer op. 'Denk er maar niet aan, er zal vast wel een goede reden voor zijn geweest. Nu even wachten op Jared en Zayn, en dan kunnen we zwemmen' zei ik maar. Even keek ik naar Jim. 'Weet je, knappe jongens vallen meestal op jongens. Dat is echt niet leuk, hoor' pruilde ik. Jim wist niet van mijn crush op Zayn en maar dat zal snel kunnen veranderen op dingen geheimhouden voor mijn beste vriend lukte gewoon niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan

    '' Haha dat is zo stom.. Ik bedoel waarom moeten er homo's zijn in de wereld toch? '' zeg ik . Brynn weet nog van niks en ik vertel het haar pas als ik er klaar voor ben . Ik grinnik en ik kijk naar Brynn. '' Ik heb niet echt zin om te zwemmen maar ja omdat jij het wilt doe ik het '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd
    . 'Wat-, maar-. hoe en-, huh?' Vraagt Brynn en ik kijk ook even met opgetrokken wenkbrauwen naar Jim. Hoezo sla je je broer nou weer?. 'Denk er maar niet aan, er zal vast wel een goede reden voor zijn geweest. Nu even wachten op Jared en Zayn, en dan kunnen we zwemmen' antwoord Brynn en ik reageer maar niet. Ze bedoelde mij niet, daarbij hun waren allanger bevriend en ik kende hun net en dat liet me aardig ongemakkelijk voelen. Ik had een beetje het gevoel dat ik er niet bij hoorde. Ik kende Zayn goed, Jared een beetje en de rest niet maar ik wou niet Zayn het gevoel geven dat ik niets zelf of alleen kon en dat hij me bij alles moest helpen en beschermen. 'Weet je, knappe jongens vallen meestal op jongens. Dat is echt niet leuk, hoor' pruild Brynn. Haha dat is zo stom.. Ik bedoel waarom moeten er homo's zijn in de wereld toch? ''Ik begin hard op mijn lip te bijten door Jim. Hij had me inderdaad al wel zo'n typje geleken. Die mensen die anders waren of zichzelf waren niet mocht. Nerveus friemel ik aan mijn vingers, zou hij mij ook slaan als hij het hoorde? Van Zayn wist ik dathij het wel door had, meisjes boeide me echt geen ruk. Al liet Zayn het nooit merken hij had me wel door, mijn ouders wisten het ook en daar was het ook wel bij gebleven. '' Ik heb niet echt zin om te zwemmen maar ja omdat jij het wilt doe ik het' zegt Jim zacht. Ongemerkt had ik me een beetje angstig weggedraaid van Brynn en Jim. Eerst dacht ik hij doet vrienden van zijn vriend geen pijn maar als hij zelfs zijn broer slaat. Straks zette hij me voorschut bij Zayn of ging hij het rondbazuinen dan was ik er echt geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik hoor iemand de trap afrennen en Jared komt beneden.
    'Hè! Ik ben er klaar voor!' Zegt hij. Ik glimlach breed en knik. "Hé, Jared. Ik ga nog even snel een zwembroek aantrekken en andere kleren en dan kunnen we." Zeg ik en ik loop naar boven toe. Snel kleed ik me uit en doe mijn zwembroek aan. Daarover heen doe ik een simpel shirt aan. Dan doe ik mijn schoenen weer aan en pak een tas waar ik mijn portemonnee, wat kleding en een handdoek in doe. Snel zet ik ook een pet op.
    Als dat klaar is loop ik weer naar beneden toe.
    "We kunnen." Zeg ik opgewekt. Samen lopen we naar het zwembad toe en al snel zie ik Brynn en de rest staan. "Kom, daar zijn ze." Zeg ik tegen Jared en ik loop naar ze toe.
    "Hé," zeg ik vrolijk. "Zullen we dan maar?"


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jared Mason Malik

    'Hé, Jared. Ik ga nog even snel een zwembroek aantrekken en andere kleren en dan kunnen we.' Zegt Zayn Ik werp nog snel een blik in de spiegel en realiseer me dan dat ik alleen nog maar mijn zwembroek aan heb, en ren naar boven. Ik trek snel een wit t shirt aan en ren weer naar beneden. Ik en Zayn lopen rustig naar het zwembad en ik zie de rest staan. Jim, Brynn en Lex zijn er. Jim zie ik wel vaker achter de schermen, en Brynn en Lex natuurlijk ook wel vaak, aangezien we alledrie veel met mijn broer omgaan. 'Zullen we dan maar?' Vraagt Zayn, en ik knik. Ik ga naast Lex staan en begroet iedereen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brynn Noah Styles

    Ik omhelsde Jim nogmaals en op dat moment hoorde ik Zayn waar Jared bij kwam. 'Het wordt leuk, echt waar' fluisterde ik snel in Jim's oor, waarna ik hem een bemoedigende glimlach gaf. 'Yup, ik eerst!' gilde ik waarna ik Lex en Jim aan de kant duwde. Snel legde ik het geld neer waarna ik door mocht lopen naar de kleedhokjes. Ik nam de eerste die vrij was en schopte mijn Allstars uit. Daarna volgde al snel mijn hoodie en het shortje. Gelukkig had ik enkel mascara op en die was waterproof, dus ik zou geen panda worden voor zover ik wist. De kleren vouwde ik netjes op en mijn schoenen zette ik bovenop. Naast de kleedhokjes waren lockers. Daar propte ik zowat alles in en het nodige zat in mijn tas. De handdoek pakte ik uit mijn tas en hield ik op mijn arm. Snel trok ik het topje nog wat goed en wachtte op de jongens. Gelukkig had deze bikini geen bandje want dat was pas irritant. Ik was qua karakter dan echt een meisje maar toch voelde ik me fijner bij jongens. Veiliger ook, dat zal het wel zijn. Qua kledingsmaak was ik een typisch meisje-meisje. Maar dan absoluut zonder roze. De jongens konden makkelijk gewoon hun schoenen uitdoen en hun shirt, maar ik was nogal hyperactief bezig dus was ik snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan

    Ik zie dat er nog maar een hokje vrij is en lex staat ook nog te wachten . '' Aan de kant kneus ik eerst !'' zeg ik en ik duw hem aan de kant. Ik stap het hokje binnen maar ik vergeet hem opslot te doen . Snel maak ik hem dicht en kleed ik me om. Ik doe mijn schoenen en shirt uit. Ik kijk naar mijn kleine six-pack en ik loop naar buiten . Ik ren naar het bad en ik spring erin . '' Hahah lekker warm '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    'Yup, ik eerst!' Gilt Brynn waarna ze Lex en Jim aan de kant duwt. Lachend kijk ik naar haar en betaal dan ook. Opeens hoor ik Jim iets zeggen:
    '' Aan de kant kneus ik eerst !'' En hij duwt Lex aan de kant. Ik wil net iets zeggen tegen Jim, maar hij is al weg. Boos kijk ik naar het hokje waar hij in verdwenen is. Dan zeg ik tegen Lex:
    "Je bent geen kneus, laat hem lekker kletsen." Ik glimlach even naar hem en wacht tot Brynn er weer is en doe in de tussen tijd mij pet af om vervolgens mijn shirt uit te doen. Mijn pet doe ik dan weer op en mijn shirt doe ik in mijn tas. Mijn slippers die ik aan heb doe ik ook uit en doe ze ook in mijn tas. Als Brynn klaar is laat ik even mijn blik snel over haar lichaam glijden en glimlach dan. Ze ziet er zo echt goed uit.
    Jim is al het bad ingesprongen, maar ik doe dat niet. Eerst maar een plekje zoeken. Ik loop naar een plekje buiten op het gras en leg mijn handdoek op het gras terwijl ga erop zitten. Mijn tas zet ik naast me neer. En voor even laat ik mijn blik over de mensen bij het zwembad glijden. Tot nu toe heeft nog niemand me ontdekt godzijdank, maar dat kan altijd nog veranderen. En ik hoop voor niet. Ik wil nu gewoon lol maken.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:37 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd
    Al snel is iedereen er en ik kijk kort naar Jared en wend mijn blik af. Brynn rent luid naar binnen en ik volg ze stilletjes. Ik betaal mijn kaartje en zie een leeg hokje. " aan de kant kneus ik eerst" ik bijt hard op mijn lip. " je bent geen kneus, laat hem praten " ik glimlach even dankbaar naar Zayn en kijk rond. Na vijf minuten is er eindelijk een hokje vrij en ik ga erin. Ik trek mijn sirt uit en onzeker laat ik mijn ogen over mijn lichaam glijden. Als ik merk dat ik weer treuzel gooi ik snel alles in mijn tas en pak de benodigde spllen." Ik ben klaar" zeg ik stil en merk dat ik weer eens de laatste was. Samen met Brynn , Zayn en Jared lopen we naar het grasveld. Tijdens het lopen heb ik mijn handdoek stevig voor mijnn buik en lijf gehouden. Met een zacht zuchtje plof ik neer. " als iemand zin heeft in chips, je mag die uit mijn tas pakken als je wilt" meld ik ze. Ik besluit even het water in te gaan. " zullen we zo met de bal wat doen?" Stel ik voor. " ik ben zo terug" ik neem een kort aanloopje en sierlijk duik ik in het diepe bad.

    ( wil je de gespierde lichaam zien dan moet je in t rollentopic zijn

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    '' AHHH EEN HOMO IN HET ZWEMBAD !! REN VOOR JE LEVEN OF JE KRIJGT AIDS !! '' roep ik als ik 2 zoende jongens zie . Zo snel als ik kan ren ik het water uit en ga ik op mijn handdoek zitten . Ik pak mijn mobiel en speel een spelletje. Ik mis Scott.. Ik wil hem graag zoenen en zien. Ik kijk naar mijn mobiel en staar naar de foto die ik heb gemaakt toen we elkaar een kus gaven. Zo weet ik zeker dat hij altijd bij me is waar ik ook ben. '' Pff '' zucht ik . Ik loop naar die 2 jongens en ik staar ze aan . '' Hmm misschien is het beter als jullie Aids misschien in Afrika verspreiden en niet hier dus donder op jullie 2 !'' roep ik . Bang gaan ze weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    Lachend had ik naar Jim gekeken. Toen ik Zayn zag keek ik opvallend even naar hem en de sixpack die er was te zien, plus de tattoos. Het stond hem zo goed terwijl ik normaal echt niks met tattoos had. Ik voelde zijn blik over mijn lichaam glijden en ik hem aan. 'Bevalt het?' vroeg ik hem. Ik liep mee, legde mijn handdoek neer en daarop mijn tas om vervolgens bij Jim te springen. 'Jim! Ik wil op je schouders!' kirde ik vrolijk. Maar dat ging weg toen Jim als een debiel deed tegen twee jongens. Met open mond staarde ik hem aan. Geen woord kon ik uitbrengen. Voor de eerste keer sinds onze ontmoeting werd ik kwaad op hem. Woedend kwam ik uit het zwembad op hem afgelopen. 'Jezus, Jim! Doe even normaal!' riep ik woedend. Ik vond veel goed, alles best, maar dit ging me te ver. 'Wat heb jij? Omdat jij Iers bent ga ik jou toch ook niet keihard zitten uitlachen of jou daar mee pesten? Laat die jongens gewoon, dit is een vrij land en ze mogen doen waar ze zin in hebben!' Mijn stem had ik automatisch wat verhoogd en gefronst schudde ik mijn hoofd. 'Zoek het lekker uit' Ik liep naar de duikplank die boven het zwembad stond, twijfelde even of ik voor de lagers of de hoogste zou gaan maar liep toen de drie trappetjes op om van de hoge te gaan. Na een aanloopje en te springen dook ik het zwembad in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."