• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ZaynNiall schreef:
    Zayn Malik
    Lex knikt glimlachend. " ik heb er ook echt zin in” Vertelt hij me. " heb je zin om binnen kort naar het strand te gaan? Het gaat weer lekker weer worden. Wanneer komt er weer een album en wanneer gaan jullie touren?" Lex wordt een beetje rood " sorry ik ratelde weer,” zegt hij zachtjes. Ik lach even.
    “Geeft niet. Ja, eigenlijk heb ik daar wel zin in. Een beetje weg zijn van alles, in de zon zitten,” zeg ik met een glimlach. “Weet ik eigenlijk niet precies. Ik moet dat even denk ik aan Liam vragen.” Op dat moment hoor ik de stem van Brynn iets nieuwsgierig vragen:
    'Dus, wat is er? Moet ik ergens bij helpen?' Ze zet even een stap naar de muur zodat ze wat dichterbij staat waardoor ze de grote vaas die er staat bijna laat omvallen. Snel duwt ze het terug en kijkt ons onschuldig aan. Ik lach even en kijk geamuseerd naar haar.
    Lex grinnikt zachtjes “heb je zin om morgen mee te gaan karten met een van mijn kaartjes? Je leek namelijk erg enthousiast" glimlacht hij en kijkt haar afwachtend aan net als ik.
    'Meen je dat nou?' Vraagt ze ongelovig. Ik grinnik even en knik dan. 'Echt waar? Dankjewel! Oh, echt bedankt. Echt heel gaaf, ik houd van karten, echt heel erg bedankt!' Zegt ze uit blijheid. Daarna drukt ze eerst een kusje op Lex’ wang, om erna eentje op die van mij te drukken.
    Ik voel me lichtelijk rood worden en kijk snel even naar de grond. Als ik het gevoel heb dat ik niet meer bloos kijk ik op.
    'Ik kijk er nu al naar uit' glimlacht ze gemeend. Ik glimlach ook. 'Maar eh, wanneer is het?' Vraagt ze lachend.
    Lex grijnst. 'ik ben blij dat je zo enthousiast bent' zegt hij gemeend. Lex begint te lachen.
    'het is morgen. We gaan in sessies karten. In totaal een uur maar we zijn er vier uur met borrelhapjes en een drankje per persoon' Legt hij haar uit 'de rest moeten we zelf betalen maar mijn tante vond het wel een leuk cadeautje omdat we elkaar niet zo vaak zien.’ Ik knik en glimlach.
    “Ik heb er zin in! En ik ben blij dat je mee gaat, Brynn.” Zeg ik, het laatste een beetje verlegen zeggend.


    Brynn Noah Styles

    Nogmaals onderzoekend had ik Zayn aangekeken. Hij bloosde waarbij ik grijnsde. Ik had wel zo'n vermoede bij Zayn en dat was helemaal wederzijds. Al vanaf het begin was ik verliefd op hem. Maar een beste vriend van je oudere broer, vier jaar ouder en onzekere gevoelens weerhielden je er van. Natuurlijk kon ik het me ook verbeelden, dat was het meest logische. Even dacht ik na. Al de hele tijd had ik zin om te zwemmen. Misschien wilden de twee jongens ook wel mee? 'Hè, hebben jullie misschien zin om te gaan zwemmen? Of in ieder geval naar een zwembad te gaan? Ik zit er al de hele dag mee in mijn hoofd dus ik vroeg me af of jullie misschien zin hadden. De anderen lijken het nogal druk te hebben' vroeg ik hen. Misschien zou Jim ook wel meewillen? Als ik die nog kon vinden, tenminste. Ik had eerlijk gezegd ook geen idee waar Harry en Mia nu uithingen en of ze met de anderen waren. We stonden ergens anders dus het was nogal moeilijk om bij te houden wat er allemaal aan de hand was op dit moment. Afwachtend op hun antwoord bestudeerde ik de twee eventjes. Lex was knap maar er was iets speciaals aan hem waardoor je niet zo snel zou denken dat het tot nu toe een aardige jongen was. Net zoals bij Zayn, maar Zayn had een echt badboy uiterlijk. Lex zag er weer wat zachter uit. 'Dus..' begon ik. 'Zin om mee te gaan?' glimlachte ik, half vragend en half bijna smekend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Harry was dicht tegen me aan gekropen en had zijn vrije arm om mijn middel gewikkeld, wat me een goed gevoel gaf.
    'Het is goed dat je weet dat je soms een sukkel kan zijn, maar je moet niet vergeten dat je mijn sukkel en slechte vriend bent. Ik zal je deze kans geven om te bewijzen dat je niet opnieuw boos word, maar zodra je dat wel word dan zal het voor mij al snel afgelopen zijn. Je moet deze kans goed gebruiken, Tomlinson. Misschien begrijp ik jouw reactie wel een beetje, want hoogstwaarschijnlijk had ik wel hetzelfde gereageerd. Het is niet niets wat je te horen krijgt, maar ik zou je niet de rug toekeren. Al ga ik er niet verderop in, want je bent weer teruggekomen en je snapt me, dat is toch wel het belangrijkste van alles. Maar dit alles bekend niet dat ik niet meer boos op je ben.'
    Er ontstond een glimlach op mijn gezicht, die alsmaar groter bleef worden. Ik kon het niet helpen.
    'Bedankt, Hazza! Je weet niet hoeveel dit voor me betekend.'
    Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde hem stevig. Ik bedacht me dat het mogelijk was dat hij zo geen lucht kreeg en liet hem snel weer los.
    'Ik beloof dat ik deze kans goed benut. Ik zal je niet teleurstellen.'
    Ik bleef naast hem zitten met een grote glimlach op mijn gezicht. Het lukte me gewoon niet hem weg te halen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 22:16 ]


    "Family don’t end in blood”

    Niall

    ? 'Hè, hebben jullie misschien zin om te gaan zwemmen? Of in ieder geval naar een zwembad te gaan? Ik zit er al de hele dag mee in mijn hoofd dus ik vroeg me af of jullie misschien zin hadden. De anderen lijken het nogal druk te hebben' ''Zin om mee te gaan?' Brynn kijkt ons vragend an. ' mij lijkt het wel wel leuk maar ik weet niet wat Zayn wilt'zeg ikzachtjes. “Ik heb er zin in! En ik ben blij dat je mee gaat, Brynn.” Zegt Zqyn ewn beetje verlegen waardoor ik giechel. Ik was nooit van het zwemmen aamgwzien ik me altijd erg onzeker voslde. Doordat ik vroefer gepest ben en hier met mijn accent zit dus ik was heel onzeker geworden. Door Zayn was ik wel een beetje meer zelfverzekerder geworden maar als het over mijn lichaam fing. Ik ging iok drie jeer per week naar de sportschool en in de oxhtend joggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles
    Er ontstond een glimlach aan Louis zijn kant, die alsmaar groter bleef worden.
    'Bedankt, Hazza! Je weet niet hoeveel dit voor me betekend.'
    Hij sloeg zijn armen om me heen en knuffelde me stevig. Een zachte piep verliet mijn mond doordat ik geen lucht kreeg en volgens mij bedacht de jongen zich dat ook, want zijn armen waren al snel weer verdwenen. Een grinnik, die net zo zacht was als de voorgaande keren, verliet mijn mond door Louis en zijn woorden, want ik wist dat ik hier toch goed aan had gedaan.
    'Ik beloof dat ik deze kans goed benut. Ik zal je niet teleurstellen.'
    'Dat is je maar geraden ook, Tomlinson, want ik wil niet nog en keer teleurgesteld worden.' zei ik met een lichte glimlach en keek op toen er nog meer voetstappen klonken in onze richting. Bijna onbewust kroop ik nog iets dichter tegen de jongen naast me aan. Ik wist niet waarom, maar ik wist dat ik veilig was in zijn buurt.
    Het duurde niet lang voor ik zag dat het degene was die ik hier als eerste had verwacht. 'Hi mam,' verliet mijn mond terwijl mijn glimlach nog iets breder werd. Ze hield halt voor onze neus en haar glimlach was niet te missen. Net als het feit dat haar ogen bezorgdheid uitstraalde. 'Heb je verteld dat--' Mijn ogen werden groot terwijl ik haar bij die woorden onderbrak. 'Nee, dat heb ik niet en doe jij dat alsjeblieft ook niet.'

    ( Even snel een reactie, want moet naar school^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -Lol en Mia zit er doodleuk naast.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Waa! 15 pagina's! Wat is er allemaal gebeurt en waar kan ik heen met Rhine en Jared?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [met jared nog niets, er is gesms't door Zayn of hij naar Brynn, Lex en Zayn toe wilt komen omdat ze willen gaan karten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Ik loop door de gangen van school en kijk naar iedereen die met elkaar praat. Ik ben altijd al iemand geweest die alleen loopt, en alles alleen doet. De gene die altijd als laatste gekozen wordt omdat ik geen vrienden heb. Nou ja, die heb ik wel, maar dat weten ze niet. Opeens botst iemand tegen me aan. Ik val om en kijk omhoog, om te zien wie het is. Ik weet het al voor ik hem zie. Ik blijf liggen en wacht tot er iets gebeurt. Er wordt alleen gelachen. Ik sta op en wil verder lopen als ik zie dat er allemaal spullen uit mijn tas zijn gevallen. Ik wil mijn mobiel pakken, maar iemand staat er op. Ik weet dat het James is, dus ik kijk niet eens omhoog en ga verder met mijn spullen inpakken. 'Hmmm. Wat voor muziek zou hij hebben?' Nee. Nee! 'Bach? Of Mozart?' Gelach. Ik merk dat ik boos word en sta op. 'Wouw James, knap dat je weet wie Bach en Mozart zijn! Dat had ik nou niet van je verwacht.' Ze kijken alleen maar boos naar me, en ik wou dat ik dat niet gedaan had. Nog steeds voel ik me boos. James gooit mijn mobiel naar iemand anders. Die begint hard te lachen. Ik wist het wel. 'Laat zien.' Nu buldert het gelach van James boven alles uit. In mijn hoofd begint alles te verdoven. Ik heb de neiging om mezelf over te geven, maar dat kan ik niet. 'Ik weet niet eens zeker of dit wel een jongen is, kijk dan naar al die muziek. Sinds wanneer ben je fan van die gasten? Ik had verwacht dat je slechte muziek luisterde, maar dít? Ben je soms homo? Verberg je iets voor je vrienden, Jarrie?' Ik kijk naar de grond, en bedenk hoe ik hier weg kan komen. Ik grijp mijn mobiel weg en pak nog net mijn tas van de grond. Ik ren snel naar buiten en blijf maar rennen. Ik blijf staan tegen een boom, ver weg van school, van iedereen die weer gaat lachen. Mijn mobiel geeft aan dat ik een berichtje heb. Als ik Zayns naam zie staan komt er een kleine glimlach op mijn gezicht. Ze willen dat ik mee ga karten. Dit zijn dus de momenten dat ik echt blij ben, dat ik eindelijk weer iets waard ben. Of ten minste het gevoel heb dat ik iets waard ben. Jaa, kom eraan. gewoon bij de kartbaan. Btw, hoe ging het interview. Moeite met je-weet-wel-wat verbergen? Gr Jared Ik druk op verzenden en loop rustig naar huis. Eigenlijk moet ik nog een uur, maar dat maakt me niks uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan
    '' Klootzak '' zeg ik tegen Niall en boos loop ik weg . Ik loop het hele gebouw door en opeens zie ik Brynn staan . '' Brynn !! '' roep ik vrolijk en ik trek haar in een knuffel . '' Ik heb je gemist '' grinnik ik . Ik zie ook Zayn staan maar wie die andere Jongen is weet ik niet . Ik schud hem de hand. '' Jim Timothy Horan is de naam '' giechel ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Brynn kijkt onderzoekend naar me en grijnst dan. O god, laat haar alsjeblieft niet gezien hebben dat ik bloosde.
    'Hè, hebben jullie misschien zin om te gaan zwemmen? Of in ieder geval naar een zwembad te gaan? Ik zit er al de hele dag mee in mijn hoofd dus ik vroeg me af of jullie misschien zin hadden. De anderen lijken het nogal druk te hebben' Vraagt Brynn ons dan. Ik glimlach breed. Zwemmen met Brynn erbij? Natuurlijk wil ik mee. 'Dus..' begint Brynn. 'Zin om mee te gaan?' Glimlacht ze half hopend, half smekend. Op dat moment krijg ik een sms'je en hoor het antwoordt van Lex niet, maar ik kan eruit opmaken dat hij meegaat. Snel open ik het bericht.
    Jaa, kom eraan. gewoon bij de kartbaan. Btw, hoe ging het interview. Moeite met je-weet-wel-wat verbergen? Gr Jared
    Ik glimlach als ik het berichtje lees.
    Oké, is goed. Ehm, ging wel. Bijna versproken, nog net niet gelukkig. Zayn. Dan druk ik op verzenden en kijk ik Brynn en Lex met een glimlach aan.
    'Jared gaat mee. Enne, ja hoor. Ik wil wel mee. Gaan we nu direct?' Zeg ik dan vragend aan Brynn. Op dat moment komt het broertje van Niall aanrennen.
    '' Brynn !! '' Roept hij vrolijk en trekt haar in een knuffel waardoor er een steek van jaloezie door me heen gaat. '' Ik heb je gemist '' Grinnikt Jim.
    Hij schudt Lex de hand. '' Jim Timothy Horan is de naam '' Giechelt hij zachtjes. Het jaloerse gevoel blijft, al weet ik dat het nergens voor nodig is. Nou ja, dat denk ik.....

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 16:55 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    'Jared gaat mee. Enne, ja hoor. Ik wil wel mee. Gaan we nu direct?' Ik sta dom te grijnzen door Zayn zijn antwoord en stop al snel voor het teveel ophoud. Ik vond Jared echt leuk maar ik wou en durfde het niet te riskeren dat Zayn boos werd op mij en dat we ruzie zouden krijgen. Dan zou iedereen weten dat ik gay was en zou alles weer van voor af aan beginnen. En dat was iets wat ik echt niet wou. Op school had ik eigenlijk ook niemand, ik zat meestal alleen enzo maar gepest werd ik gelukkig niet. De helft van de klas wist mijn naam niet eens en dat ik uberhaupt bestond. Uit het niets komt een jongen naar Brynn gerend en ik kijk even toe. '' Jim Timothy Horan is de naam '' Stelt de jongen zich voor en steekt zijn hand uit. Horan, dat was van Niall zijn broertje dus. Ik glimlach verlegen en schud zijn hand. 'Lex Huwerd' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Verlegen kijk ik naar beneden en ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Telkens als ik probeerde een goede, vrolijke, vriendelijke indruk achter te laten werd ik verlegen en stil. Hij kende Brynn blijkbaar al best goed. 'Zeg Zayn heeft Jared misschien ook zin om mee te gaan zwemmen? Anders is hij zo alleen' stel ik Zayn zacht voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Moet ik nog ergens met Little Princess op reageren? En sorry dat ik niet zo snel reageer, maar moet alles via telefoon doen en school vraagt een hoop aandacht, zowel qua tijden daar als mijn examenjaar)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brynn Noah Styles

    Net toen ik wilde knikken werd ik haast omgegooid door een bekende. 'Jimmie!' kirde ik blij. Toen hij de hand van Lex schudde trok ik hem weer in een knuffel. 'Ik jou ook, hoor! Ik heb jou ook gemist, die zoveel minuten' giechelde ik. Toen ik me losmaakte uit de knuffel was ik blij met Zayn's antwoord. 'Yaaay! Het zwembad is op een loopafstand. Als iedereen nou naar zijn huis gaat, zijn spullen pakt en bij het zwembad komt kunnen we zwemmen!' was mijn antwoord. 'Dat laatste kwam er heel beroerd uit, is het niet?' vroeg ik gefronst. 'Jim, jij gaat ook mee, of je nou wilt of niet. Ik moet de lunch voor die jongen betalen dus jij moet mee van mij' eiste ik. Lex stelde voor om Jared mee te nemen en heftig knikte ik. 'Ja, meer zielen meer vreugde!' knikte ik overenthousiast. Daar moest ik echt wat aan doen. 'Zie jullie daar!' riep ik vrolijk uit waarna ik weghuppelde. Snel zocht ik nog naar Harry die ik bij mijn moeder vond en rende er naar toe. 'Ik ga met Lex, Zayn en Jim zwemmen. Als jullie mee willen zie ik jullie wel. Zo niet, dan niet! Tot vanavond' zei ik snel waarna ik snel een kus op mijn moeders wang drukte en voor de tweede keer weghuppelde, dit keer het gebouw uit richting huis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    ''Ik heb daar voor toch al sorry gezegt ? '' zeg ik zachtjes. Zwemmen? Ik hou niet van zwemmen . En ik heb maar 1 diploma. Ik grinnik en ik knik . '' Ik moet dan wel eerst even naar mijn hotel '' zeg ik en ik stap op de fiets naar het hotel waar ik me omkleed en de dingen mee neem die ik nodig heb . Ik bike naar het zwembad en ik wacht op de rest. Als ik Brynn zie staan glimlach ik . '' Ik heb Niall geslagen... '' zeg ik zachtjes en bang om een preek te krijgen

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 18:08 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson
    'Dat is je maar geraden ook, Tomlinson, want ik wil niet nog en keer teleurgesteld worden,' zei Harry met een lichte glimlach en keek, net als ik, op toen er nog meer voetstappen klonken in onze richting. Hij kroop nog iets dichter tegen mij aan.
    'Hi mam,' verliet Harry's mond, toen zij aan kwam lopen. Ze stopte voor onze neuzen en had een grote glimlach op haar gezicht. 'Heb je verteld dat--' Ik zag Harry's ogen groot worden terwijl hij haar onderbrak. 'Nee, dat heb ik niet en doe jij dat alsjeblieft ook niet.'
    Ik keek Harry verward aan. Hij had het ons toch verteld? En Niall? Maar blijkbaar bedoelde ze dat niet, waarom zou Harry het anders niet willen zeggen?
    'Hazz, wat moet je ons nog meer vertellen?' vroeg ik voorzichtig. Straks was het weer zoiets groots, waar iedereen van zou schrikken.


    "Family don’t end in blood”