• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brynn Noah Styles

    Ik stond op, pakte Jim's hand en liep een eindje weg. 'Sorry dat ik zo kwaad deed, maar je hoeft niet zo gemeen te doen' mompelde ik. 'En ik moet je wat vertellen' zei ik snel. Mijn ogen gingen naar Zayn. Al snel keek ik weer terug naar Jim. 'Ik uhh-. Ik heb al zo'n drie jaar een crush op iemand' bloosde ik. 'En ehm-..' Ik was hier niet bepaald goed in maar ik wist dat ik alles aan Jim kon toevertrouwen. 'En die "iemand" is Zayn' zei ik, vol zelfvertrouwen dat daarna inzakte. Wat klonk dat stom, zeg. Ik had het makkelijk in één keer kunnen zeggen maar zo snel ging het ook weer niet. 'Dat klonk heel erg, hé?' grinnikte ik. Het natte haar dat langs mijn gezicht plakte zat binnen een enkele seconden weer door mijn handen achter mijn oren zodat het niet vast bleef plakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    '' Dat weet ik en daar moet ik aan gaan werken.. '' zeg ik zachtjes. '' Oehww wie is het ? '' grinnik ik . '' Ahww dat is zoo cute!'' zeg ik glimlachend en ik trek haar in een knuffel . '' Ik hoop echt dat hij het zelfde voelt voor jou als jij voor hem . Want zeg nou zelf iedereen ziet dat Zayn niet echt verliefd is op dat vogelbekdier'' grinnik ik.'' Ik moet ook iets vertellen.. '' zeg ik zachtjes. '' Ik ben... Ik val... Ik val niet op meisjes.. '' zeg ik zachtjes. '' Ik ben homo .. '' zeg ik weer zachtjes en ik staar naar mijn Slippers die ik aan had getrokken omdat ik niet van gras tussen mijn tenen hou


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson
    Harry wierp zijn moeder een dodelijke blik toe. Daarna richtte hij zich op mij en schudde zijn hoofd.
    'Ik heb niets te vertellen. Tenminste niet iets wat noodzakelijk is. Daarbij ga ik dat ook niet hier roepen, want ik was net al stom bezig aangezien hier ook nog mensen van het interview lopen.'
    Ik knikte langzaam. 'Oke.'
    Volgens mij was het te zien dat ik het niet geloofde. Die jongen liep volgens mij met tientallen geheimen rond. Normaal zou ik ook zeker door hebben gevraagd, maar nu liet ik het hierbij. Na alles wat er al gebeurd was vandaag leek dat mij het meest verstandig. Het was nog maar net weer goed tussen ons, dat wilde ik niet nu alweer verpesten.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis knikte langzaam. 'Oke.'
    Het was te zien dat de jongen het niet geloofde, maar ik was blij dat hij er niet verderop inging. Ik kon wel raden wat er in zijn gedachten omging en kon dat niet anders dan zeggen dat deze inderdaad aansloten bij de mijne.
    'Ik vertel je het straks wel als je het echt wilt weten.' fluisterde ik zachtjes, maar met toch nog een licht angstige ondertoon, want ik had echt het idee dat we weer zouden eindigen waar we net gebleven waren. Boos en dat de ander ervandoor zou gaan, iets wat ik juist niet meer meewilde maken, want een keer was al teveel geweest.
    'Wat was het plan eigenlijk?' vroeg ik deze keer toch in het algemeen aangezien hier een hele dag doorbrengen ook niet echt een goed idee leek. Ik wilde hier dan ook het allerliefste weg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Mason Malik

    Ik wil me gaan omkleden als ik besef dat ik mijn handdoek thuis heb laten liggen, dus ik loop terug. Als ik weer terug bij het zwembad ben zie ik Zayn en Lex zitten. Lex vind ik echt aardig, maar de laatste tijd doet hij een beetje raar. 'Hey Lex, hey Zayn!' Zeg ik met een grote grijns, en ik ga naast Lex zitten. Zodra ik Zayns naam heb uitgesproken, hoor ik gegil. 'Pff... Ik ga ff zwemmen, het is echt warm. Tot zo!' Zeg ik, en ik spring het water in. Meteen zie ik een groep meiden van school, en wil ik omdraaien. Maar ze hebben me gezien. Eerst fluisteren ze een tijdje, maar na een minuut of zo komen er een paar naar me toe, terwijl de rest nog steeds zit te giechelen. Een van de meiden wil iets zeggen, maar ze begint te giechelen, en duwt een vriendin naar voren. 'Ken jij Zayn Malik?' Vraagt ze. Dit gaat fout. Dit gaat helemaal fout. Snel bedenk ik een smoes. 'Niet echt. Die jongen die naast Zayn zit is een vriend van een neef van me. Zayn is een vriend van hem. We zijn hier met een grote groep.' Teleurgesteld kijken ze elkaar aan. Een van de meiden begint te lachen. 'Hoe konden we zó dom zijn; Zayn Malik is bevriend met Jarrie? Hoe komen we erbij.' Nu beginnen ze allemaal te lachen, en ik merk dat ik rood word. Ik kijk snel naar Lex en Zayn en bedenk dat het er wel een beetje raar uitzie als ik nu tegen ze ga schreeuwen of ga huilen - twee dingen die ik nu heel erg graag zou willen doen - en besluit er maar tegenin te gaan. 'Oke, ik ken hem wel. Het is een vriend van me. Nou goed?' Vraag ik geïrriteerd, en ze lachen een beetje. 'Stel ons dan aan hem voor.' Zegt een stem. Ik zucht. Dit was nou de rede om aan niemand te vertellen dat Zayn mijn broer is. 'Ehm, ik ken jullie namen niet.' Zeg ik, en ik glimlach. Opeens veranderd de sfeer, ze lachen weer, maar nu om mijn 'grap'. Veel beginnen hun naam te roepen en pakken me vast. Hier schrik ik even van, maar na een tijdje ben ik wel gewend aan al het gegiechel en gegil. Dit is dus hoe Zayn zich vaak voelt. Ik heb op dit moment echt veel respect voor hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Hey Lex, hey Zayn!' Grijnst Jared en ik staar hem even aan. Ik voel dat hij naast me komt zitten en krijg het ineens ongelofelijk warm. Zijn lichaam was dus echt helemaal goddelijk. 'Pff... Ik ga ff zwemmen, het is echt warm. Tot zo' zegt hij en gaat naar het zwembad . Glimlachend knik ik en zie hem staan. Verliefd staar ik naar hem en zie al snel een groep om hem heen. Bezorgd sta ik op en duik in het water en kom weer boven. Ik haal een hand door mijn haar en weet me tussen de meiden door te wringen. 'alles oke?" vraag ik hem zachtjes. 'is het door je weet wel?" fluister ik. Ik wist dat hij niet wou dat mensen het wisten en ik begreep dat wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Na een tijdje zie ik Lex naar me toe zwemmen. 'Alles oke?' Vraagt hij, en ik knik. 'Is het door je weet wel?' Vraagt Lex, en ik knik weer.. 'Dit is Lex, en dit zijn... Een hele hoop giechelende meiden.' Zeg ik tegen Lex, en opnieuw lacht iedereen om me. 'Ik ga even naar Zayn, oke? Zo kom ik weer terug.' Zeg ik tegen alle meiden. Toch duurt het nog een tijdje tot ze allemaal weg zijn. Met een zucht kijk ik naar Lex. 'Ik snap echt niet hoe Zayn dit volhoudt.' Lex gaat zitten en ik merk dat er geen plek meer vrij is, dus plof ik maar op Lex' schoot.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan
    Na met Brynn gepraat te hebben besluit ik om maar weer eens naar Lex te gaan . Maar net als ik hem wil begroeten zie ik Jared op zijn schoot ploffen . Een jaloerse steek gaat door mijn maag . '' pff'' mompel ik zachtjes en ik ga op een stoel zitten . ik pak mijn mobiel en ik denk aan Scott. Aan Scott over hoe hij mooi en lekker kan zoenen . Hey Scott .. Ik mis je . Alles loopt fout hier. Iedereen is boos op me . Ik heb tegen 2 jongens gezegt dat ze ergens anders Aids moesten verspreiden ,. Omdat ze gay zijn. Ik kan er niet meer tegen Scotty.. Ik snap dat je het niet wil vertellen . En ik beloof je om niks te zeggen maar ik kan het niet meer . x Jim


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Hij knikt twee keer en ik knik ook. Het ging dus over Zayn. 'Dit is Lex, en dit zijn... Een hele hoop giechelende meiden.' zegt hij en ik glimlach even verlegen. Waren dat serieus vrienden van hem? Dan had hij echt veel vrienden. 'Ik ga even naar Zayn, oke? Zo kom ik weer terug.' Ik gniffel even als hij zucht. Het duurde inderdaad erg lang voordat ze weg gingen.. 'Ik snap echt niet hoe Zayn dit volhoudt.' Ik knik instemmend 'ik snap dat ook niet maar hij houd van zijn beroep' mompel ik. Ik ga op mijn handdoek zitten en ik zie Jared even rondkijken. Voor ik het weet ploft hij neer op mijn schoot en ik verschiet van kleur. Blozend blijf ik dodostil zitten en staar naar zijn lijf. Hij was eenb eetje getint net als Zayn en zijn haar zat echt schattig door het water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    'Als ik het hem vertel lacht ie me zekerweten vierkant uit. Ik bedoel, het zusje van zijn beste vriend. Natuurlijk is dat een stom idee' zuchtte ik. Ik moet lachen om Jim. 'Lieve Jim, denk je nou echt dat ik dat niet verwachtte? Een normale jongen zou nooit gaan shoppen met zijn beste vriendin' grinnikte ik. 'Ik stel voor dat we gewoon even gaan zwemmen, of die arme Jared gaan helpen' Ik wierp een blik op de jongen die omringd werd door allemaal meisjes. 'Zeg Zayn, help je -je broertje niet even?' vroeg ik hem toen ik weer bij de handdoeken aankwam met Jim's hand vast om hem mee te trekken. Maar Lex was er al weer en Jared ook. 'Wat willen die meisjes?' vroeg ik nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 16:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    '' Dat kun je toch zien Brynn? Die wilen Zayn '' zeg ik zachtjes'' Dames ? allemaal wegwezen dit is een privé zwembad en wij hebben hem vandaag gehuurd!'' zeg ik . De meisjes kijken me gemeen aan . Maar als ik terug gemeen kijk worden ze een beetje bang en zijn ze weg. '' Eindelijk '' grinnik ik en ik knuffel Brynn. '' Bedankt . Bedankt dat je me accepteert '' fluister ik zachtjes in haar oor. '' Ik trakteer op ijsjes !'' roep ik en ik ren naar de frietkraam waar ik ijsjes haal . Ik geef ze aan Zayn, Brynn , Lex en Jared. Zelf heb ik ook een ijsje

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 16:45 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Iemand voor Noah? X]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lex Huwerd

    'Ik trakteer op ijsjes' hij komt terug met waterijsjes en ik neem er eentje aan. 'Dankje Jim' zeg ik dankbaar en maak hem open en begin te eten. Mijn gezicht was knalrood omdat Jared nog steeds op me zit. Al snel is mijn ijsje op en leg ik het stokje even neer op het zakje zodat ik hem kon opruimen als jared van me af was maar liever deed hij dat niet. IK kijk even op mijn mobiel en zwijmel even bij mijn achtergrond van Blaine. Ik was een echte Gleek, alle liedjes en afleveringen kende ik uit mijn hoofd

    [zit jim bij hem op school]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xxxHappiness schreef:
    [Iemand voor Noah? X]


    [Ze kan Scotty achter een bank vinden waar vandaan hij Louis en Harry afluisterd doordat zijn telefoon afgaat.]


    Bowties were never Cooler

    [ Ja Jim zit bij hem op school ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik