• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan
    Emotieloos kijk ik Brynn aan . Ik moest wel emotieloos kijken anders kreeg ik echt medelijden . Natuurlijk wou ik die jongens niet weg jagen.. Maar .. Maar ik mis Scott gewoon . '' Ja zoek jij het maar lekker uit !'' zeg ik . Ik pak mijn spullen en ik ga binnen zitten op een stoel . De tranen stromen over mijn wangen . Waarom kunnen die 2 gozers gewoon samen zijn terwijl ik het niet kan? Ik word mijn familie uitgezet wedden?! Ik loop zachtjes weer naar buiten en ik wil me omdraaien maar iets houd me tegen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd
    Ik zie Jim in het zelfde zwembad en volg zijn blik. Ik zie een homokoppel en ietswat jaloers kijk ik ernaar. Ik schrik op door geschreeuw en kijk met grote ogen naar Jim. Dit meende hij niet. Misschien kon ik hier maar beter weg gaan. Straks zorgde hij dat ik ruzie had met mijn eigste vriend. Ik ga uit het zwembad en hoor Brynn tegen Jim te keer gaan. Zacht zonder wat te zeggen ga ik zitten en schuif een beetje weg van Jim zijn handdoek. Ik pak mijn mobiel en zoek het liedje Perfect van Glee die ik hard aanzet. Ik kon uren naar Glee kijken en luisteren. Alle drama, en dan nog eens een superleuk koppel. En blaine was gewoon hot dus dat was perfect en ik vond ze geweldig. Mijn tweede handdoekmwikkel ik om mijn lichaam en pak mijn flesje water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    Ik draai me om en ik zie een klein kindje aan mijn been . Ik probeer hem van mijn been af te halen maar hij laat niet los. '' Wat is er? '' vraag ik zachtjes. '' Mijn mama is verdwenen'' zegt hij . Ik til hem op en gelukkig laat hij los. '' Waar zag je haar voor het laatst ? '' vraag ik . '' Daar !'' zegt hij en hij wijst naar de glijbaan . '' Mamaaaa'' schreeuwt hij als we daar zijn. Ik zie een vrouw bang om zich heen kijken . '' Is dat joun mama ?'' vraag ik . Hij knikt. Ik glimlach en ik breng hem terug. De moeder is mij dankbaar en ik glimlach. Ik loop terug naar Brynn en bied mijn excuses aan . Ik kan mijn excuses niet aan die jongens aan bieden want die zijn weg.. Ik ga naast Lex? Ofzo zitten . En ik kijk hem aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Met een zacht zuchtje ploft Lex neer. " als iemand zin heeft in chips, je mag die uit mijn tas pakken als je wilt" Meld hij ons. En ik knik.
    " zullen we zo met de bal wat doen?" Stelt hij voor " ik ben zo terug"Hij neemt een korte aanloop en springt het bad in.
    '' AHHH EEN HOMO IN HET ZWEMBAD !! REN VOOR JE LEVEN OF JE KRIJGT AIDS !! '' Hoor ik iemand roepen en zie Jim. Oké, nu gaat hij dus te ver. Hij komt weer op de handdoek zitten en net als ik boos tegen hem wil uitvallen loopt hij weer weg.
    Hij loopt naar de twee jongens toe en kijkt ze aan. '' Hmm misschien is het beter als jullie Aids misschien in Afrika verspreiden en niet hier dus donder op jullie 2 !'' Roept hij en ze gaan weg. Kwaad kijk ik naar hem. En ik sta op en loop naar hem toe. Brynn is me alleen voor.
    'Jezus, Jim! Doe even normaal!' Roept ze woedend. 'Wat heb jij? Omdat jij Iers bent ga ik jou toch ook niet keihard zitten uitlachen of jou daar mee pesten? Laat die jongens gewoon, dit is een vrij land en ze mogen doen waar ze zin in hebben!' Haar stem heeft ze verhoogd en ze schudt fronsend haar hoofd. 'Zoek het lekker uit' En ze loopt weg naar de duikplank. Op dat moment hoor ik iemand iets schreeuwen:
    "Kijk het is Zayn Malik!" O shit.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 20:06 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Niall Horan

    Ik merk amper dat Jim naast me gaat zitten en ik kijk vol concentratie naar het filmpje. Al snel komt het liedje It's time en ik kijk weer naar het filmpje. Tranen vormen in mijn ogen als ik Kurt en Blaine zo zie. Een golf van verdriet overspoelt me. Ik laat mijn hoofd op mijn handen vallen zodat je mijn gezicht niet ziet en laat kort mijn tranen stromen. Bj mij zag je het gelukkig nietheel goed als ik gehuild had. Zo onzichtbaar mogelijk veeg ik het vocht weg en zucht zacht. Ik was bang, doodsbang dat nu iemand erachter kwam naast Zayn. Kijk Zayn moest er niet achter komen dat ik zijn broertje leuk vond maar dat ik gay was kon hem denk niets schelen anders had hij er vast iets van gezegd. Ik was als de doods dat alles weer opnieuw zou beginnen. Dat iedereen erachter kwam en het pesten weer zou beginnen. Ik had er nogateeds littekens van, niet alleen in mijn ziel maar op mijn boven arm loopt een lange rafelige streep waar iemand mij gesneden heeft. Ik was ooit zo dapper door een weerwoord te hebben. Sinds mijn arm open gesneden is zei ik nooit meer wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    Ik zie hem huilen. Ik weet altijd precies wanneer iemand huilt . '' Hey gaat het wel ?.. Je weet dat ik het niet zo bedoelde toch? ik heb geen hekel aan homo's en vooral niet aan jou.. '' zeg ik zachtjes. '' Sorry maar ik weet wat je dwars zit'' zeg ik zachtjes en ik sein dat hij mee moet komen . Ik ga op een stoeltje zitten binnen . '' Jij en ik maken nu allebei het zelfde mee'' zeg ik zacht en ik glimlach waterig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    . '' Hey gaat het wel ?.. Je weet dat ik het niet zo bedoelde toch? ik heb geen hekel aan homo's en vooral niet aan jou.. '' zegt een stem zacht.ik kijk kort naar Jim. " Sorry maar ik weet wat je dwars zit'' zegt hij zachtjes. Ik kijk hem droog aan. Hoe wist hij waarover ik huilde, wat me dwars zat. Hij seint me en aarzelend volg ik hem . Ik ga naast hem zitten op een stoeltje. '' Jij en ik maken nu allebei het zelfde mee''Waterig glimlachend kijkt hij me aan. " je weet niet eens wat ik mee maak" breng ik er tegen in. Ik krimp ineen afwachtend voor scheldwoorden, trappen of klappen. Ik was er tegen in gegaan, iets watmik nooit meer echt deed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    '' Ow jawel hoor. Jij bent homo.. En je bent verliefd op het broertje van Zayn '' grijns ik . '' Maar jij zegt hier niks over oké ?! Als je dat doet dan maak ik je het leven zuur . Alles wat ik je nu ga vertellen is geheim!'' zeg ik streng. Ik kijk hem aan . '' Ik ben ook homo.. Ik ben verliefd op het broertje van Louis. Scott.. We hebben al gezoend. Ik werd boos omdat ik niet met Scott in het openbaar kan zoenen. '' zeg ik . '' En ga ervoor . Je kunt het ! Maar nu ga ik maar weer eens want straks verdenken ze ons nog '' zeg ik en ik loop weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    '' Ow jawel hoor. Jij bent homo.. En je bent verliefd op het broertje van Zayn '' grijnst hij waardoor ik verstijf" ' Maar jij zegt hier niks over oké ?! Als je dat doet dan maak ik je het leven zuur . Alles wat ik je nu ga vertellenis geheim ' Ik ben ook homo.. Ik ben verliefd op het broertje van Louis. Scott.. We hebben al gezoend. Ik werd boos omdat ik niet met Scott in het openbaar kan zoenen. '' zeg ik . '' En ga ervoor . Je kunt het ! Maar nu ga ik maar weer eens want straks verdenken ze ons nog '' ik slik moeilijk. Het liefste had i alles gepakt en was ik weg gegaan. Langzaam loop ik terug en vermijd angstig Jim. Ik ga zitten naast Zayn. " hebben e je ontdekt" vraag ik Zym met een stem die erg hoog en pieperig is van angst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    Leuk dagje zwemmen. Jim die afknapte op twee jongens, Lex die nogal onzeker leek te zijn er dan plots Zayn die ontdekt werd. Snel klom ik voor de tweede keer het zwembad uit en liep naar Zayn toe. 'Laat maar gewoon, die doen toch niks. Alleen maar wijzen en dom giechelen' mompelde ik toen ik op mijn handdoek ging liggen. De zonnebril zette ik op en ik ging op mijn rug liggen. Insmeren hoefde niet echt al was het wel warm en werd het steeds warmer. Ik verbrandde gelukkig niet zo snel maar echt bruin werd ik ook niet. Hopelijk zou Jim dadelijk gewoon normaal doen en zijn excuses aanbieden, zodat we allemaal weer leuk konden zwemmen en een leuke dag konden hebben. Lex kwam er ook bij voor zover ik hoorde. Als dit gewoon één keer was, dat Zayn werd herkend, was het niet zo erg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Jim heeft zijn excuses al aangeboden ahahah ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Snel loop ik terug naar mijn plek die een beetje afgelegen ligt van het zwembad, maar ik kom niet van de fans af tot ik een paar foto's heb gemaakt en wat handtekeningen heb uitgedeeld. Met een zucht laat ik me weer op mijn handdoek vallen. Kan ik dan nooit met rust gelaten worden? Ik hou van mijn fans, echt waar. Maar soms ben ik gewoon te moe.
    Ik kijk op als ik iemand hoor. Het is Lex. " hebben e je ontdekt" Vraagt hij me met een stem die erg hoog en pieperig is. Fronsend kijk ik hem aan.
    "Ja, ze hebben me ontdekt. Wat is er aan de hand met je?" Vraag ik dan fronsend. Dan komt Brynn ook.
    'Laat maar gewoon, die doen toch niks. Alleen maar wijzen en dom giechelen' Zegt ze. Ik knik en grinnik even om wat ze zei.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 20:47 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Heeft ze niet gehoord, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    Ik loop naar Brynn toe - Alweer- en ik bied opnieuw mijn excuses aan . '' Ik had niet zo mogen doen ik weet het.. Maar alles zit me gewoon tegen de laatste tijd.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    "Ja, ze hebben me ontdekt. Wat is er aan de hand met je?" Vraagt Zayn fronsend. Shit viel het zoveel op. " het is niks Zayn" mompel ik. Vanuit mijn ooghoeken hield ik Jim nog angstig in de gaten
    'Laat maar gewoon, die doen toch niks. Alleen maar wijzen en dom giechelen' Zegt Brynn en ik knik instemmend. Afwezig trommel ik met mijn vingers op mijn been en leg mijn handdoek wat beter neer zodat je mijn buik niet zacht. Ik neem nog een slokje water " iemand wat chips?" Vragend kijk ik rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan