• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte bij zijn voorstel en knikte. Ik zou wel uit huis moeten sneaken, maar dat moest wel lukken. Mijn kamerraam zat boven de schuur en van daar kon ik zo via de poort weg naar de brug. Ik kuste hem kort terug. Ik knikte weer en pakte zijn nummer aan. "ik sms je zo, dan heb je het mijne ook." Ik gaf hem nog een kusje op zijn kaak. "Tot straks." Ik keek hem even na en niet veel later verliet ik zelf de kast. Het was nogsteeds wat onwerkelijk voor me dat ik nu echt een vriendje had. Ik een spiegel waar ik langs liep zag ik mijn gezicht stralen. Dit zou echt opvallen, al kon het nu nog wel door als geluk dat ik Louis weer zag, dat was het deels ook echt oprecht, maar niet meer het overgrote deel. Ik kwam aan bij de bank en zag dat Lousi mijn plek had ingenomen. Ik liep opgewekt naar ze toe en plofte bij hem op schoot. er was namelijk echt geen andere plek op de bank. "hey, lou!" zei ik vrolijk voor ik even door zijn haren woelde. "Ik heb je gemist." Ik had hem echt heel erg gemist. Een grote broer hebben was heel leuk en ondanks dat ik heel erg blij voor hem was, vond ik het erg jammer dat hij maar zo weinig meer thuis was.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 16:53 ]


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik besluit maar weer terug te gaan want ik verveel me dood hier . Ik loop het gebouw weer binnen en zet de tv aan die er toevallig staat. '' Saaai '' zeg ik als die vervelde spons op tv komt . Ik zap naar MTV . Ook niks leuks . Waarom zijn de dingen hier toch zo saai ?

    [ geen inspiratie xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    b]Vraag aan Leam dus haha![/b


    [Sorry. Ik heb school. En ja dus.]


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    (...)

    [Sorry. Ik heb school. En ja dus.]


    [Yeuhh! Haha! K ben vrolijk. Happy me and Noah<3]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Scotty heeft zich weer bij de familie gevoegd trouwens]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Scotty heeft zich weer bij de familie gevoegd trouwens]


    [I saw it :')
    Ik ben aan het oppassen, dus ik reageer weer als ik de kinderen naar bed heb gebracht.]


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne

    "Hello grote broer." Een stralende glimlach staat op haar gezicht. Al snel verplaatst ze haar hand, om in mijn wang te prikken. Wat me doet grinniken. "Volgens mij kan ik dat beter aan jou vragen."
    Mijn gezicht word lichtjes rood. Waarom heeft ze toch altijd alles door?
    "Maar met mij gaat het prima."
    Die woorden doen me weer glimlachen naar mijn zusje. "Mooi zo," zeg ik gemeend. "Met mij gaat ook alles goed," plak ik er maar achteraan. Even kijk ik om me heen. Richting Nicky en natuurlijk pap en mam. Noah zie ik zo snel niet. Maar die zal vast bij haar eigen familie zijn. Ook mijn ouders geef ik een knuffel, waarna Nicky volgt.


    Reality's overrated.

    [Succes!]


    Bowties were never Cooler

    Ellison schreef:
    -Moet ik nog ergens op reageren?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Voor de duidelijk heid ik jad tot vijfuur school. En ik bedoel Lex maar zoals gezged in vijf andere rpg's speel ik Niall dus ja..)

    Lex Huwerd
    "Overmorgen zou volgens mij wel kunnen' zegt Zayn nadenkend en ik knik glimlahend. Ik kijk naar Brynn die sorry mompelt. 'Ik ga wel weg, ik wil niemand tot last zijn' 'Leuk je te leren kennen, Lex. Fijn om je te spreken, Zayn' ik glimlach vriendelijk naar haar toe n."Ja, Jared vindt het vast leuk. Ehm, misschien wil Harr...-" Hij stopt ineens en ik zie dat Perrie hem weer aanraakt. Ik zou er echt dood moe van worde . Wat is er?" ik gniffel zachtjes door de vriendelijke toon van Zayn wetend dat hij het niet meenden."Mag ik mee met karten?" Sorry, dat moet je niet aan mij vragen maar aan Lex." Zegt Zayn wat ik wel fijn vondMag ik mee?" ze kijkt me aan. ' nou ehm eigeblijk gaat Jarred al mee en Brynn leekt er ook aardig enthiosiast over en ik heb maar vier kaartjes. Maar als Brynn niet kan mag jij wel mee' beloof ik haar. Ik vond het moeilijk om nee te zeggen. Ik glimlach blij bij de gedachte dat Jared mee zou gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KiliOfDurin schreef:
    [Succes!]


    [Thanks, haha]


    "Family don’t end in blood”

    Zayn Malik

    "Nou ehm eigeblijk gaat Jarred al mee en Brynn leekt er ook aardig enthousiast over en ik heb maar vier kaartjes. Maar als Brynn niet kan mag jij wel mee" Beloofd Lex Perry en hij glimlacht. Ik voel Perry lichtelijk verstrakken als ze hoort dat Brynn waarschijnlijk meegaat. Ik voel me juist super blij wat ik probeer te verbergen. Perry zucht even, maar knikt dan wel.
    "Beloof me dan dat we die dag erna iets leuks gaan doen." Zegt ze bijna zeurderig. Ik knik en druk een kusje op haar lippen om haar gerust te stellen.
    "Tuurlijk, ik beloof het." Zeg ik tegen haar en geef een kneepje in haar hand, gelijk glimlacht ze breed en ik moet moeite doen om niet met mijn ogen te rollen. Perry is wel aardig enzo, maar soms kan ze irritant zijn.
    "Maar schatje, ik moet nu gaan. Ik heb nog een afspraak en moet er op tijd zijn." Zegt ze dan. Ik knik en Perry gaat op haar tenen staan om me een lange zoen te geven dan is ze weg. Ik richt me weer op Lex en glimlach naar hem.
    "Dus Jared en Brynn? Waar is Jared eigenlijk? Ik heb hem nog niet gezien." Zeg ik lichtelijk fronsend tegen hem.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    Ik zie haar zuchten en bijt op mijn lip. Eigenlijk weet op mijn ouders na niet echt iemand dat ik gepest ben alleen Zayn al duurde dat lang voor ik het hem zei "Dus Jared en Brynn? Waar is Jared eigenlijk? Ik heb hem nog niet gezien." ik knik. 'we moeten Brynn ook even vragen. Anders sms je haar heel even om te komen. Is Jared niet bij je ouders?' ik dacht na over waar ze zouden kunnen zijn maar alleen zoeken deed ik niet aangezien ik niet zo slim en goed was in de weg te onthouden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kan dit weekend niet reageren. Heb überveel huiswerk.:(]
    Zayn Malik

    "we moeten Brynn ook even vragen. Anders sms je haar heel even om te komen. Is Jared niet bij je ouders?" Zegt Lex dan tegen me. Ik knik even en pak mijn mobiel terwijl ik het nummer van Brynn opzoek. Dan begin ik te typen.
    "Heey, kom ff naar me toe. Moet wat vertellen samen met Lex. Xx"
    "Gedaan." Zeg ik vrolijk tegen hem. "Dan denk ik dat Brynn zo wel komt," Ik glimlach even bij het idee dat ik overmorgen met Brynn erbij ga karten. Ik heb er nu al zin in!


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Wij hebben verjaardag en de kermis die dus om de school staat en ik mag tot half vijf volgende week haha vandaag met oefenritjes ging het sl niet goed op schiol

    Lx Huwerd.


    "Gedaan." Zegt hij helemaal vrolijk en ik grijns even. " Dan denk ik dat Brynn zo wel komt," Ik knik glimlachend " ik heb er ook echt zin in" vertel ik hem. Lekker even weg. " heb je zin om binnen kort naar het strand te gaan? Het gaat weer lekker weer worden. Wanneer komt er weer een album en wanneer gaan jullie touren?" Ik word een beetje rood als ik merk dat ik aan het ratelen ben. " sorry ik ratelde weer, zeg ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan