• Ik ben totaal verliefd op dit lied. Wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen xx ;D

    Het doet me een beetje denken aan Love Me Like You Do. Ik vind er niet zoveel aan, maar goed. Hij is wel leuk. In ieder geval beter dan Lolly ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben gestopt met luisteren na tien seconde, wat afschuwelijk!
    Dat dit muziek mag genoemd worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    To be honest... Nee. Absoluut niet mijn ding. Ik ben ook absoluut geen fan, maar ik vind andere nummers van hem veel beter.
    Maar hé, als jij hiervan houdt, is dat prima toch? (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Cosgrove schreef:
    Ohmygoood, ik vind ze echt net als al zijn andere liedjes omg omg fangirling *O*
    Echt waardeloos dus :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    En dan te bedenken dat hij als jong knaapje wel degelijk kon zingen, en nu alles met autotune moet doen. Ik vind het meer gemompel dan zang.


    Alleen maar tranen van geluk

    I actually like it.
    Maar 't is meer een mixtape dan een echt nummer though.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:19 ]


    To infinity and beyond •

    Dorian schreef:
    En dan te bedenken dat hij als jong knaapje wel degelijk kon zingen, en nu alles met autotune moet doen. Ik vind het meer gemompel dan zang.

    Dit dus.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ribery schreef:
    (...)
    Tsja, nu hij toch een fanbase heeft die hem zullen steunen tot aan het moment dat hij een groep puppy's verdrinkt, kan hij uitbrengen wat hij wil. Die "Beliebers" van hem blijven hem toch wel verafgoden.


    Als hij puppy's bij wijze van spreken expres laat verdrinken, dan neem ik afstand van hem. Het is niet zo dat ik hem dan nog leuk vind. Ik vind Justin een leuke artiest, hij maak leuke liedjes ik vind hem grappig hij kan lief en behulpzaam zijn zoals arme mensen steunen en helpen enzo. Maar... ja er is een maar.. HIj kan ook soms stront vervelend overkomen, ik vind dat hij mag doen wat hij wilt omdat hij aan het experimenteren is.. Hij zult wel zelf erachter komen wat goed en wat slecht is. Zolang hij niet iets ergs doet, zoals Lindsay Lohan dat doet. Weten jullie nou dat hij amper een jeugd gehad heeft? Hij heeft een stuk opvoeding gemist, komt er van als je als beginnende puber van het ene naar het andere studio reist. Verder vind ik hem een leuke jongen, als jullie Justin een beetje kennen zouden jullie hem wel minder haten of vervelend vinden.

    Wat ik btw echt grappig vind is dat sommige haters hem haten maar ze hem niet eens kennen -.- Wanneer besloot menneertje zijn gedrag te veranderen? eind 2012 begin 2013? Nou er zijn mensen die hem al haten daarvoor, toen hij nog helemaal nooit laat is geweest of op zijn fans heeft gespuugt, maar ja sommige haten hem omdat ze gewoon jaloers op hem zijn. Ik bedoel wie begon nou als eerst met haten? zijn haters, al sinds zijn eerste lied begonnen ze hem te haten terwijl hij nog maar 14 jaar oud was. Lekker volwassen zeg een 14 jarige jongen haten omdat hij veel meisjes naar zich toe trok. Dit is trouwens niet op jullie gericht, voordat jullie mij zo gaan aanvallen ik wou dit ff vertellen.(cat)

    En btw again dit lied vinden jullie niet zo leuk, (Oke jullie mening) jullie hadden beter verwacht van hem. Wat voor liedjes vinden jullie nou goed? Baby? nee die vonden jullie ook niet goed.. Accepteer dat Justin volwassen wordt hij schrijft andere liedjes wat volwassener, over zijn gevoelens, meiden, zijn ex Selena die hij maar steeds niet wilt vergeten, wat hij meemaakt. Hij kan niet bij zijn puberleven blijven hangen en weer liedjes voor jonge tieners schrijven. Hij wilt nu volwassenen naar zijn muziek toe lokken, net als de groote sterren zoals Beyonce, Rihanna, Britney Spears etc.. Weet niet of hem dat lukt, maar dat zullen we zien.. Hij heeft in ieder geval een bijna 20 jarige jong volwassen verbaast doen stellen met dit lied genaamd Niall Horan hahah en ik wordt bijna 18 in januari en mij heeft hij ook verbaast doen stellen, maar het zal nogmaals weer aan mij liggen (cat)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:32 ]

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Als hij puppy's bij wijze van spreken expres laat verdrinken, dan neem ik afstand van hem. Het is niet zo dat ik hem dan nog leuk vind. Ik vind Justin een leuke artiest, hij maak leuke liedjes ik vind hem grappig hij kan lief en behulpzaam zijn zoals arme mensen steunen en helpen enzo. Maar... ja er is een maar.. HIj kan ook soms stront vervelend overkomen, ik vind dat hij mag doen wat hij wilt omdat hij aan het experimenteren is.. Hij zult wel zelf erachter komen wat goed en wat slecht is. Zolang hij niet iets ergs doet, zoals Lindsay Lohan dat doet. Weten jullie nou dat hij amper een jeugd gehad heeft? Hij heeft een stuk opvoeding gemist, komt er van als je als beginnende puber van het ene naar het andere studio reist. Verder vind ik hem een leuke jongen, als jullie Justin een beetje kennen zouden jullie hem wel minder haten of vervelend vinden.

    Wat ik btw echt grappig vind is dat sommige haters hem haten maar ze hem niet eens kennen -.- Wanneer besloot menneertje zijn gedrag te veranderen? eind 2012 begin 2013? Nou er zijn mensen die hem al haten daarvoor, toen hij nog helemaal nooit laat is geweest of op zijn fans heeft gespuugt, maar ja sommige haten hem omdat ze gewoon jaloers op hem zijn. Ik bedoel wie begon nou als eerst met haten? zijn haters, al sinds zijn eerste lied begonnen ze hem te haten terwijl hij nog maar 14 jaar oud was. Lekker volwassen zeg een 14 jarige jongen haten omdat hij veel meisjes naar zich toe trok. Dit is trouwens niet op jullie gericht, voordat jullie mij zo gaan aanvallen ik wou dit ff vertellen.(cat)

    En btw again dit lied vinden jullie niet zo leuk, (Oke jullie mening) jullie hadden beter verwacht van hem. Wat voor liedjes vinden jullie nou goed? Baby? nee die vonden jullie ook niet goed.. Accepteer dat Justin volwassen wordt hij schrijft andere liedjes wat volwassener, over zijn gevoelens, meiden, zijn ex Selena die hij maar steeds niet wilt vergeten, wat hij meemaakt. Hij kan niet bij zijn puberleven blijven hangen en weer liedjes voor jonge tieners schrijven. Hij wilt nu volwassenen naar zijn muziek toe lokken, net als de groote sterren zoals Beyonce, Rihanna, Britney Spears etc.. Weet niet of hem dat lukt, maar dat zullen we zien.. Hij heeft in ieder geval een bijna 20 jarige jong volwassen verbaast doen stellen met dit lied genaamd Niall Horan hahah en ik wordt bijna 18 in januari en mij heeft hij ook verbaast doen stellen xD


    Pf o-o. Ik vond Baby wel leuk >.>.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Pf o-o. Ik vond Baby wel leuk >.>.


    Ja jij wel Brooke, de andere niet..

    Ik vond het super saai, eentonigheid op den top en dat was het wel weer zo'n beetje. Maar ben nooit fan van hem geweest. Vind nog steeds alleen Somebody to love van hem leuk en that's it.


    Happy Birthday my Potter!

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Als hij puppy's bij wijze van spreken expres laat verdrinken, dan neem ik afstand van hem. Het is niet zo dat ik hem dan nog leuk vind. Ik vind Justin een leuke artiest, hij maak leuke liedjes ik vind hem grappig hij kan lief en behulpzaam zijn zoals arme mensen steunen en helpen enzo. Maar... ja er is een maar.. HIj kan ook soms stront vervelend overkomen, ik vind dat hij mag doen wat hij wilt omdat hij aan het experimenteren is.. Hij zult wel zelf erachter komen wat goed en wat slecht is. Zolang hij niet iets ergs doet, zoals Lindsay Lohan dat doet. Weten jullie nou dat hij amper een jeugd gehad heeft? Hij heeft een stuk opvoeding gemist, komt er van als je als beginnende puber van het ene naar het andere studio reist. Verder vind ik hem een leuke jongen, als jullie Justin een beetje kennen zouden jullie hem wel minder haten of vervelend vinden.

    Wat ik btw echt grappig vind is dat sommige haters hem haten maar ze hem niet eens kennen -.- Wanneer besloot menneertje zijn gedrag te veranderen? eind 2012 begin 2013? Nou er zijn mensen die hem al haten daarvoor, toen hij nog helemaal nooit laat is geweest of op zijn fans heeft gespuugt, maar ja sommige haten hem omdat ze gewoon jaloers op hem zijn. Ik bedoel wie begon nou als eerst met haten? zijn haters, al sinds zijn eerste lied begonnen ze hem te haten terwijl hij nog maar 14 jaar oud was. Lekker volwassen zeg een 14 jarige jongen haten omdat hij veel meisjes naar zich toe trok. Dit is trouwens niet op jullie gericht, voordat jullie mij zo gaan aanvallen ik wou dit ff vertellen.(cat)

    En btw again dit lied vinden jullie niet zo leuk, (Oke jullie mening) jullie hadden beter verwacht van hem. Wat voor liedjes vinden jullie nou goed? Baby? nee die vonden jullie ook niet goed.. Accepteer dat Justin volwassen wordt hij schrijft andere liedjes wat volwassener, over zijn gevoelens, meiden, zijn ex Selena die hij maar steeds niet wilt vergeten, wat hij meemaakt. Hij kan niet bij zijn puberleven blijven hangen en weer liedjes voor jonge tieners schrijven. Hij wilt nu volwassenen naar zijn muziek toe lokken, net als de groote sterren zoals Beyonce, Rihanna, Britney Spears etc.. Weet niet of hem dat lukt, maar dat zullen we zien.. Hij heeft in ieder geval een bijna 20 jarige jong volwassen verbaast doen stellen met dit lied genaamd Niall Horan hahah en ik wordt bijna 18 in januari en mij heeft hij ook verbaast doen stellen, maar het zal nogmaals weer aan mij liggen (cat)

    Sommige mensen vinden Justin Bieber gewoon niet leuk, punt. Sommige mensen interesseren zich gewoon niet voor hem en sommige mensen vinden andere muziek tof. Dan kan je nog met zoveel argumenten komen, daar verandert het niet mee.

    Daarbij vind ik dat het woord "hater" zo snel de hoek om komt kijken bij de meeste Bieber-fans. Ik haat die jongen helemaal niet want ik ken hem niet eens :'D. Ik vind zijn muziek gewoon niet leuk en zijn karakter spreekt me niet aan. Big deal. Jij vindt hem leuk, good for you. Ik vind hem niks, good for me. Toch?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Sommige mensen vinden Justin Bieber gewoon niet leuk, punt. Sommige mensen interesseren zich gewoon niet voor hem en sommige mensen vinden andere muziek tof. Dan kan je nog met zoveel argumenten komen, daar verandert het niet mee.

    Daarbij vind ik dat het woord "hater" zo snel de hoek om komt kijken bij de meeste Bieber-fans. Ik haat die jongen helemaal niet want ik ken hem niet eens :'D. Ik vind zijn muziek gewoon niet leuk en zijn karakter spreekt me niet aan. Big deal. Jij vindt hem leuk, good for you. Ik vind hem niks, good for me. Toch?


    Ja je hebt gelijk :') Met hater bedoel ik de mensen die hem echt haten en zelfs en eigen ik-haat-Justin-Bieber- site hebben. En ik las ergens dat iemand zei dit is geen muziek, ja hallo hoezo niet dan? dit is overduidelijk muziek maar dan op Justin's manier xD

    Ellery schreef:
    Ik ben geen fan van Bieber maar toch ben ik best teleurgesteld. Ik heb echt beter van hem verwacht. Ik snap niet hoe 't eerste twee albums van een wereldberoemde ster zoals hem redelijk kunnen zijn en dan met zulke shit te komen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    --

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:51 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'