• Ik ben totaal verliefd op dit lied. Wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen xx ;D

    Blazerer schreef:
    (...)
    Hij was altijd al een kwal. Hij zingt gewoon echt niet goed, en toch wordt ie verafgood omdat hij er voor 12 jarige meisjes leuk uit ziet. Prima, niks mis mee, maar als je op je fans spuugt en vechtpartijen begint snap ik niet hoe het kan dat mensen je nog steeds steunen. CSI had tenminste het goede idee...
    Jij zingt niet goed. Als je goed zong zou je vast al op je veertiende aan een platenlabel zijn voorgesteld toch?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Hij was altijd al een kwal? Pardon? Toen Justin 14 was en bekend werd was hij helemaal geen kwal. Zijn haters waren/zijn kwallen. Hoe the fuck kan je een 14 jarige jongen gaan haten omdat hij (volgens jullie) een meisjes stem had? Of omdat hij zo'n bloempot kapsel had? Justin is niet beroemd geworden om zijn uiterlijk maar om zijn talent. Omdat hij goed kan zingen. Ik hoop heus niet zijn albums om naar zijn gezicht te luisteren hoor. En btw toen vonden jullie hem een gay. Denk je serieus dat Justin dit allemaal niet weet? Hij weet al sinds zijn 14de dat hij haters heeft. Toen deed Justin niets verkeerds, flessen op zijn hoofd gooien, dreigtweets naar hem toe sturen. ff serieus mensen dit deden zijn haters. En toen was Justin niet verkeerd bezig! En nu dat geef ik zelf toe is hij zeker wel verkeerd bezig. Dat lijkt me ook logisch als je al zo vroeg gehaat wordt om je talent en al zo vroeg beroemd geworden werd + de vrienden van JB zijn niet bepaald "braaf" Ik geef om Justin, omdat ik hem zag "opgroeien" + omdat ik hem een leuke zanger vind. Maar mensen denk maar niet dat ik Justin ga verdedigen als hij iets verkeerds doet. En trouwens je weet toch dat alles wat ze op internet niet altijd waar is? Op zijn fans spugen deed hij niet, hij mikte zijn spuug op een gele ding dat op de grond lag omdat zijn vriend die naast hem stond een weddenschap met begonnen had. Daarom waren zijn fans onder de indruk. Als hij daadwerkelijk op zijn fans gespuugd heeft en ik was erbij zou ik persoonelijk naar hem toe hebben gelopen en een klap in zijn gezicht gegeven. En dat vechtpartij.. Justin lokt ze niet... Laats was er een fotograaf dat wat gemeens tegen hem zei toen wou Justin hem wel slaan.. Alsof alleen Justin dit doet. Rihanna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus etc doen dit allemaal ook! Als hun lastig worden gevallen geven ze de "dader" ook een tik of klap of wat dan ook, zoek maar op. Maar omdat Justin dit is is het allemaal opeens zo erg enzo.


    This. _O_


    The universal language of art.

    Blazerer schreef:
    (...)
    Hij was altijd al een kwal. Hij zingt gewoon echt niet goed, en toch wordt ie verafgood omdat hij er voor 12 jarige meisjes leuk uit ziet. Prima, niks mis mee, maar als je op je fans spuugt en vechtpartijen begint snap ik niet hoe het kan dat mensen je nog steeds steunen. CSI had tenminste het goede idee...


    Voor zover zijn alle beliebers die ik ken, inclusief ikzelf, mijn twintigjarige vriendin, mijn negentienjarige vriend en nog heel wat mensen geen twaalf. En ik zie mijn beste vriend ook niet echt om hem zitten kwijlen omdat ie er 'leuk uitziet'.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 14:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Styles schreef:
    (...)

    HAHAHA, dit is echt briljant.
    Maar het is heel sneu, dat het de waarheid is.


    Alsof Directioners dit dan niet doen. Ik vind het zo hilarisch dat sommige Directioners wensen dat Beliebers zichzelf weer gaan snijden, omdat Beliebers zichzelf hebben gesneden voor Bieber vandaar dat #cut4Bieber terending topic was. (Niet dat ik dat ooit zal doen maar goed) Terwijl sommige Directioners zichzelf vermoorden omdat Channel 4 iets gemeens gezegd zou hebben over hun “Larry Stylinson” vandaar dat #RIPLarryStylinsonShippers toen trending was. Ik lach me dood dat sommige Directioners denken dat hun fanbase niet “erg” is en wel meelachen or whatever over Beliebers. >.< (Niet dat jij dat doet ofzo i’m just saying)

    Btw: Ben zowel een Belieber als Directioner dus no offence..

    Zie link: http://www.heavy.com/entertainment/2013/08/rip-larry-shippers-one-direction-fans-commit-suicide-over-crazy-about-one-direction-documentary/

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 14:30 ]

    Roar schreef:
    (...)

    Voor zover zijn alle beliebers die ik ken, inclusief ikzelf, mijn twintigjarige vriendin, mijn negentienjarige vriend en nog heel wat mensen geen twaalf. En ik zie mijn beste vriend ook niet echt om hem zitten kwijlen omdat ie er 'leuk uitziet'.


    En ik die bijna 18 is :Y)

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Alsof Directioners dit dan niet doen. Ik vind het zo hilarisch dat sommige Directioners wensen dat Beliebers zichzelf weer gaan snijden, omdat Beliebers zichzelf hebben gesneden voor Bieber vandaar dat #cut4Bieber terending topic was. (Niet dat ik dat ooit zal doen maar goed) Terwijl sommige Directioners zichzelf vermoorden omdat Channel 4 iets gemeens gezegd zou hebben over hun “Larry Stylinson” vandaar dat #RIPLarryStylinsonShippers toen trending was. Ik lach me dood dat sommige Directioners denken dat hun fanbase niet “erg” is en wel meelachen or whatever over Beliebers. >.< (Niet dat jij dat doet ofzo i’m just saying)

    Btw: Ben zowel een Belieber als Directioner dus no offence..

    Zie link: http://www.heavy.com/entertainment/2013/08/rip-larry-shippers-one-direction-fans-commit-suicide-over-crazy-about-one-direction-documentary/


    Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat ik dat wel vind kunnen.
    ik heb een hekel aan al dat overdreven gefangirl. van welke groep, zanger, zangeres, wie dan ook.
    Ik vind het belachelijk dat mensen elkaar ervoor de dood in dreigen en zelfmoord plegen, voor een paar gasten. op zulke moment vraag ik me echt af, waar het met de wereld heen moet.

    Maar als ik een filmpje zie, van fans [-en dan toevallig nu Beliebers. Maar ik geloof echt dat elk extreem fandom zo is.] Over, dat hun gevraagd worden, wat ze van Justin zijn gruwelijke daden vinden [deze daden waren verzonnen volgens mij, en waren alleen om hun reacties te kijken.] bv, dat hij echt puppy's zou verdrinken. En die fans het dan opeens allemaal goedkeuren en hem nog steeds aanbidden en dat hij niets fout kan doen.
    Dan vraag ik me echt af of ze ziek in hun hoofd zijn.
    [NEE, ik wil nu niet zeggen dat elke fan zo is. Ik ben zelf dan toevallig fan van one direction en moet er niet aan denken om me zo te laten meeslepen, met een paar gozers.]
    Ik vind best dat je Fan van iemand mag zijn, maar vind gewoon dat mensen hun grens moeten kennen. Sommige lijken gewoon geen eigen leven meer te hebben en dat vind ik ziek.

    ik zei een keer, dat ik het niet zo heb met Justin bieber. en niet eens echt bod ofzo, omdat ik hem verder niet haat. zoals ik geen acteur, zanger, blablabla kan haten. maar ik werd meteen met de dood begrijgt en shit. terwijl ik echt zo had van. Oke, ik laat jou in je waarden met fan zijn, laat mij dan in mijn waarde met geen fan zijn. Over die fans had ik het. niet over mensen die hem gewoon leuk vinden en mij verder gewoon met rust laten.

    -en dat filmpje dat ik had gezien, was de reden dat ik er zo om moest lachen. omdat er echt zulke fans zijn.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 14:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Okee, hoe kan ik dit aardig formuleren? :8

    Ik ben een belieber. Problemen mee? Kan mij niks schelen. Ik ben geen hysterische fangirl of zo, maar ik vind zijn songs leuk en ben fan van hem.
    Maar dit lied, naja, dat vind ik niet mooi. Vooral Tyga's stukjes - zo heet die gast, blijkbaar - vind ik gewoonweg lelijk. Sorry om dat te zeggen, maar dit lied kan ik onmogelijk mooi noemen.
    Ik begrijp wat jij er mooi aan vindt. Het refrein vind ik niet eens zo slecht, het is wel leuk. Maar de rest? Het spijt me, de rest vind ik absoluut niet mooi.
    I'm sorry.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hashirama schreef:
    Vind Lady Gaga's nieuwe nummer beter :].

    Ik ook :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Als hij puppy's bij wijze van spreken expres laat verdrinken, dan neem ik afstand van hem. Het is niet zo dat ik hem dan nog leuk vind. Ik vind Justin een leuke artiest, hij maak leuke liedjes ik vind hem grappig hij kan lief en behulpzaam zijn zoals arme mensen steunen en helpen enzo. Maar... ja er is een maar.. HIj kan ook soms stront vervelend overkomen, ik vind dat hij mag doen wat hij wilt omdat hij aan het experimenteren is.. Hij zult wel zelf erachter komen wat goed en wat slecht is. Zolang hij niet iets ergs doet, zoals Lindsay Lohan dat doet. Weten jullie nou dat hij amper een jeugd gehad heeft? Hij heeft een stuk opvoeding gemist, komt er van als je als beginnende puber van het ene naar het andere studio reist. Verder vind ik hem een leuke jongen, als jullie Justin een beetje kennen zouden jullie hem wel minder haten of vervelend vinden.

    Wat ik btw echt grappig vind is dat sommige haters hem haten maar ze hem niet eens kennen -.- Wanneer besloot menneertje zijn gedrag te veranderen? eind 2012 begin 2013? Nou er zijn mensen die hem al haten daarvoor, toen hij nog helemaal nooit laat is geweest of op zijn fans heeft gespuugt, maar ja sommige haten hem omdat ze gewoon jaloers op hem zijn. Ik bedoel wie begon nou als eerst met haten? zijn haters, al sinds zijn eerste lied begonnen ze hem te haten terwijl hij nog maar 14 jaar oud was. Lekker volwassen zeg een 14 jarige jongen haten omdat hij veel meisjes naar zich toe trok. Dit is trouwens niet op jullie gericht, voordat jullie mij zo gaan aanvallen ik wou dit ff vertellen.(cat)

    En btw again dit lied vinden jullie niet zo leuk, (Oke jullie mening) jullie hadden beter verwacht van hem. Wat voor liedjes vinden jullie nou goed? Baby? nee die vonden jullie ook niet goed.. Accepteer dat Justin volwassen wordt hij schrijft andere liedjes wat volwassener, over zijn gevoelens, meiden, zijn ex Selena die hij maar steeds niet wilt vergeten, wat hij meemaakt. Hij kan niet bij zijn puberleven blijven hangen en weer liedjes voor jonge tieners schrijven. Hij wilt nu volwassenen naar zijn muziek toe lokken, net als de groote sterren zoals Beyonce, Rihanna, Britney Spears etc.. Weet niet of hem dat lukt, maar dat zullen we zien.. Hij heeft in ieder geval een bijna 20 jarige jong volwassen verbaast doen stellen met dit lied genaamd Niall Horan hahah en ik wordt bijna 18 in januari en mij heeft hij ook verbaast doen stellen, maar het zal nogmaals weer aan mij liggen (cat)


    Hij heeft er zelf voor gekozen om zich zelf op Youtube te zetten. Dus ik heb geen medelijden met hem maar ja dat is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 18:39 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    En weer wordt elke Belieber gerelateerd aan een 12 jarig kind, dat flauwvalt als die jongen ook maar een boer laat. Ben zelf bijna 19, en de 'Beliebers' waar ik mee omga zijn ook alleen maar ouder dan 17. Dus ik vind 't beetje flauw om dat elke keer als argument te gebruiken.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    En weer wordt elke Belieber gerelateerd aan een 12 jarig kind, dat flauwvalt als die jongen ook maar een boer laat. Ben zelf bijna 19, en de 'Beliebers' waar ik mee omga zijn ook alleen maar ouder dan 17. Dus ik vind 't beetje flauw om dat elke keer als argument te gebruiken.


    Hier op Q is geen enkele belieber een klein kind. :')

    Zoals jijzelf. Ik kom jou vaak genoeg tegen op Q en je komt mij nooit kinderachtig over.
    Alleen de echte die hards zijn kleine kinderen. Maar hier in BENED zijn die vrij zeldzaam.

    Ik heb mij vroeger wel kinderachtig opgesteld en heb daar nu spijt van.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Hier op Q is geen enkele belieber een klein kind. :')

    Zoals jijzelf. Ik kom jou vaak genoeg tegen op Q en je komt mij nooit kinderachtig over.
    Alleen de echte die hards zijn kleine kinderen. Maar hier in BENED zijn die vrij zeldzaam.

    Ik heb mij vroeger wel kinderachtig opgesteld en heb daar nu spijt van.


    En met vroeger bedoel je vast twee tot drie maanden geleden (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Hier op Q is geen enkele belieber een klein kind. :')

    Zoals jijzelf. Ik kom jou vaak genoeg tegen op Q en je komt mij nooit kinderachtig over.
    Alleen de echte die hards zijn kleine kinderen. Maar hier in BENED zijn die vrij zeldzaam.

    Ik heb mij vroeger wel kinderachtig opgesteld en heb daar nu spijt van.


    Ahw thanks!
    Nee maar ik weet dat er inderdaad gewoon veel Beliebers zijn, die hysterisch doen en het eigenlijk voor de wat oudere verpesten. Maar goed, dat heb je met elk fandom wel, denk ik.
    Maar even op andere reacties: Justin is 19, dan is het een leeftijd dat je gaat experimenteren met dingen. Daar is juist die leeftijd (en paar jaar daarna) voor. Maar goed. Dat schijnt bij heel veel niet echt door te dringen.


    To infinity and beyond •

    Roar schreef:
    (...)

    En met vroeger bedoel je vast twee tot drie maanden geleden (cat).


    Dat is het verleden. :)

    Maar serieus ik kijk daar nu met schaamte op terug.


    Queer zijn is gewoon alles

    Styles schreef:
    (...)

    Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat ik dat wel vind kunnen.
    ik heb een hekel aan al dat overdreven gefangirl. van welke groep, zanger, zangeres, wie dan ook.
    Ik vind het belachelijk dat mensen elkaar ervoor de dood in dreigen en zelfmoord plegen, voor een paar gasten. op zulke moment vraag ik me echt af, waar het met de wereld heen moet.

    Maar als ik een filmpje zie, van fans [-en dan toevallig nu Beliebers. Maar ik geloof echt dat elk extreem fandom zo is.] Over, dat hun gevraagd worden, wat ze van Justin zijn gruwelijke daden vinden [deze daden waren verzonnen volgens mij, en waren alleen om hun reacties te kijken.] bv, dat hij echt puppy's zou verdrinken. En die fans het dan opeens allemaal goedkeuren en hem nog steeds aanbidden en dat hij niets fout kan doen.
    Dan vraag ik me echt af of ze ziek in hun hoofd zijn.
    [NEE, ik wil nu niet zeggen dat elke fan zo is. Ik ben zelf dan toevallig fan van one direction en moet er niet aan denken om me zo te laten meeslepen, met een paar gozers.]
    Ik vind best dat je Fan van iemand mag zijn, maar vind gewoon dat mensen hun grens moeten kennen. Sommige lijken gewoon geen eigen leven meer te hebben en dat vind ik ziek.

    ik zei een keer, dat ik het niet zo heb met Justin bieber. en niet eens echt bod ofzo, omdat ik hem verder niet haat. zoals ik geen acteur, zanger, blablabla kan haten. maar ik werd meteen met de dood begrijgt en shit. terwijl ik echt zo had van. Oke, ik laat jou in je waarden met fan zijn, laat mij dan in mijn waarde met geen fan zijn. Over die fans had ik het. niet over mensen die hem gewoon leuk vinden en mij verder gewoon met rust laten.

    -en dat filmpje dat ik had gezien, was de reden dat ik er zo om moest lachen. omdat er echt zulke fans zijn.


    Ik snap je punt :') ik weet wat je bedoeld hahaha en daar ben ik helemaal mee eens! Zelf ben ik dus fan van JB en 1D en ik zal nooit maar dan nooit mezelf bv verwonden voor hun. Er zijn idd gekke Beliebers en Directioners op de wereld die echt alles doen voor Justin en 1D. Dat vind ik echt overdreven -.- je gaat je zelf toch niet snijden voor Justin? of zelfmoord plegen voor Louis en Harry? -.- sommige zijn echt ziek..



    En btw als iemand je bedreigd moet je het ergens melden.. Slaat nergens op dat ze je hebben bedreigt omdat je zei dat je JB niet leuk vind (En je haat hem niet eens zeg je!) En het spijt me vreselijk voor alle leeghoofden die Beliebers zijn en die te hysterisch zijn. Excuses hiervoor! (geldt trouwens ook voor al mijn mede Directioners die ook zo doen) En mijn reactie daarvoor was echt niet voor je bedoeld hoor :'D xx