• Ik ben totaal verliefd op dit lied. Wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen xx ;D

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Ja je hebt gelijk :') Met hater bedoel ik de mensen die hem echt haten en zelfs en eigen ik-haat-Justin-Bieber- site hebben. En ik las ergens dat iemand zei dit is geen muziek, ja hallo hoezo niet dan? dit is overduidelijk muziek maar dan op Justin's manier xD


    In het begin mocht ik hem nog, sterker er waren zelfs liedjes die ik leuk vond! Maar toen is hij instructies van het management gaan opvolgen! En was het gedaan met de sympatieke ster. Sindsdien doet hij alles wat je het best niet doet en dit vind ik gewoon niet mooi. En dat is mijn mening net als het jou mening is dat dit mooi is. :')

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 12:17 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het wel leuk. (:


    The universal language of art.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    In het begin mocht ik hem nog, sterker er waren zelfs liedjes die ik leuk vond! Maar toen is hij instructies van het management gaan opvolgen! En was het gedaan met de sympatieke ster. Sindsdien doet hij alles wat je het best niet doet en dit vind ik gewoon niet mooi. En dat is mijn mening net als het jou mening is dat dit mooi is. :')


    Dus er zijn nog steeds liedjes die jij leuk vind van hem, want toen was hij jonger? Nu ben ik wel nieuwsgierig naar welke.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    TYGAAAAAA!!! :3

    Maar ik vind het nummer persoonlijk een beetje saai.. Mjah, ik snap ook wel weer dat jij het wél leuk vind. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hashirama schreef:
    Vind Lady Gaga's nieuwe nummer beter :].

    mee eens


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Filettino schreef:
    Ik vind het afschuwelijk.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    In het begin mocht ik hem nog, sterker er waren zelfs liedjes die ik leuk vond! Maar toen is hij instructies van het management gaan opvolgen! En was het gedaan met de sympatieke ster. Sindsdien doet hij alles wat je het best niet doet en dit vind ik gewoon niet mooi. En dat is mijn mening net als het jou mening is dat dit mooi is. :')
    Hij is dit gedrag gaan vertonen toen Selena het had uitgemaakt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben een echt een belieber, maar ik ben niet heel erg fan van dit nummer.. Vind My World en Believe leukere albums.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Rhiine schreef:
    Ik ben geen fan van Bieber maar toch ben ik best teleurgesteld. Ik heb echt beter van hem verwacht. Ik snap niet hoe 't eerste twee albums van een wereldberoemde ster zoals hem redelijk kunnen zijn en dan met zulke shit te komen.

    hij spuugt letterlijk op zijn fans, ik zie niet in waarom je überhaupt iets van hem verwacht.

    Butera schreef:
    (...)Hij is dit gedrag gaan vertonen toen Selena het had uitgemaakt.

    Hij was altijd al een kwal. Hij zingt gewoon echt niet goed, en toch wordt ie verafgood omdat hij er voor 12 jarige meisjes leuk uit ziet. Prima, niks mis mee, maar als je op je fans spuugt en vechtpartijen begint snap ik niet hoe het kan dat mensen je nog steeds steunen. CSI had tenminste het goede idee...


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Butera schreef:
    (...)Hij is dit gedrag gaan vertonen toen Selena het had uitgemaakt.


    Dat kan, maar Selena heeft hem waarschijnlijk niet onder de imperiusvloek:') dus hij doet wel alles zelf.


    Queer zijn is gewoon alles

    Blazerer schreef:
    (...)
    Hij was altijd al een kwal. Hij zingt gewoon echt niet goed, en toch wordt ie verafgood omdat hij er voor 12 jarige meisjes leuk uit ziet. Prima, niks mis mee, maar als je op je fans spuugt en vechtpartijen begint snap ik niet hoe het kan dat mensen je nog steeds steunen. CSI had tenminste het goede idee...


    Hij was altijd al een kwal? Pardon? Toen Justin 14 was en bekend werd was hij helemaal geen kwal. Zijn haters waren/zijn kwallen. Hoe the fuck kan je een 14 jarige jongen gaan haten omdat hij (volgens jullie) een meisjes stem had? Of omdat hij zo'n bloempot kapsel had? Justin is niet beroemd geworden om zijn uiterlijk maar om zijn talent. Omdat hij goed kan zingen. Ik hoop heus niet zijn albums om naar zijn gezicht te luisteren hoor. En btw toen vonden jullie hem een gay. Denk je serieus dat Justin dit allemaal niet weet? Hij weet al sinds zijn 14de dat hij haters heeft. Toen deed Justin niets verkeerds, flessen op zijn hoofd gooien, dreigtweets naar hem toe sturen. ff serieus mensen dit deden zijn haters. En toen was Justin niet verkeerd bezig! En nu dat geef ik zelf toe is hij zeker wel verkeerd bezig. Dat lijkt me ook logisch als je al zo vroeg gehaat wordt om je talent en al zo vroeg beroemd geworden werd + de vrienden van JB zijn niet bepaald "braaf" Ik geef om Justin, omdat ik hem zag "opgroeien" + omdat ik hem een leuke zanger vind. Maar mensen denk maar niet dat ik Justin ga verdedigen als hij iets verkeerds doet. En trouwens je weet toch dat alles wat ze op internet niet altijd waar is? Op zijn fans spugen deed hij niet, hij mikte zijn spuug op een gele ding dat op de grond lag omdat zijn vriend die naast hem stond een weddenschap met begonnen had. Daarom waren zijn fans onder de indruk. Als hij daadwerkelijk op zijn fans gespuugd heeft en ik was erbij zou ik persoonelijk naar hem toe hebben gelopen en een klap in zijn gezicht gegeven. En dat vechtpartij.. Justin lokt ze niet... Laats was er een fotograaf dat wat gemeens tegen hem zei toen wou Justin hem wel slaan.. Alsof alleen Justin dit doet. Rihanna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus etc doen dit allemaal ook! Als hun lastig worden gevallen geven ze de "dader" ook een tik of klap of wat dan ook, zoek maar op. Maar omdat Justin dit is is het allemaal opeens zo erg enzo.

    --

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 14:11 ]


    nobody's perfect but you are, to me.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Hij was altijd al een kwal? Pardon? Toen Justin 14 was en bekend werd was hij helemaal geen kwal. Zijn haters waren/zijn kwallen. Hoe the fuck kan je een 14 jarige jongen gaan haten omdat hij (volgens jullie) een meisjes stem had? Of omdat hij zo'n bloempot kapsel had? Justin is niet beroemd geworden om zijn uiterlijk maar om zijn talent. Omdat hij goed kan zingen. Ik hoop heus niet zijn albums om naar zijn gezicht te luisteren hoor. En btw toen vonden jullie hem een gay. Denk je serieus dat Justin dit allemaal niet weet? Hij weet al sinds zijn 14de dat hij haters heeft. Toen deed Justin niets verkeerds, flessen op zijn hoofd gooien, dreigtweets naar hem toe sturen. ff serieus mensen dit deden zijn haters. En toen was Justin niet verkeerd bezig! En nu dat geef ik zelf toe is hij zeker wel verkeerd bezig. Dat lijkt me ook logisch als je al zo vroeg gehaat wordt om je talent en al zo vroeg beroemd geworden werd + de vrienden van JB zijn niet bepaald "braaf" Ik geef om Justin, omdat ik hem zag "opgroeien" + omdat ik hem een leuke zanger vind. Maar mensen denk maar niet dat ik Justin ga verdedigen als hij iets verkeerds doet. En trouwens je weet toch dat alles wat ze op internet niet altijd waar is? Op zijn fans spugen deed hij niet, hij mikte zijn spuug op een gele ding dat op de grond lag omdat zijn vriend die naast hem stond een weddenschap met begonnen had. Daarom waren zijn fans onder de indruk. Als hij daadwerkelijk op zijn fans gespuugd heeft en ik was erbij zou ik persoonelijk naar hem toe hebben gelopen en een klap in zijn gezicht gegeven. En dat vechtpartij.. Justin lokt ze niet... Laats was er een fotograaf dat wat gemeens tegen hem zei toen wou Justin hem wel slaan.. Alsof alleen Justin dit doet. Rihanna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus etc doen dit allemaal ook! Als hun lastig worden gevallen geven ze de "dader" ook een tik of klap of wat dan ook, zoek maar op. Maar omdat Justin dit is is het allemaal opeens zo erg enzo.


    GIVE ME AN AMEN!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    GIVE ME AN AMEN!


    Hahahah :')

    Ribery schreef:
    (...)
    Tsja, nu hij toch een fanbase heeft die hem zullen steunen tot aan het moment dat hij een groep puppy's verdrinkt, kan hij uitbrengen wat hij wil. Die "Beliebers" van hem blijven hem toch wel verafgoden.


    HAHAHA, dit is echt briljant.
    Maar het is heel sneu, dat het de waarheid is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''