• Ik ben totaal verliefd op dit lied. Wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen xx ;D

    Tralalala, laten we dit topic gezellig houden :'D

    I actually like it ! Ik zou het niet vaker gaan luisteren , zo leuk vindt ik het ook niet, maar het is best een leuk liedje !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Chocolata schreef:
    Okee, hoe kan ik dit aardig formuleren? :8

    Ik ben een belieber. Problemen mee? Kan mij niks schelen. Ik ben geen hysterische fangirl of zo, maar ik vind zijn songs leuk en ben fan van hem.
    Maar dit lied, naja, dat vind ik niet mooi. Vooral Tyga's stukjes - zo heet die gast, blijkbaar - vind ik gewoonweg lelijk. Sorry om dat te zeggen, maar dit lied kan ik onmogelijk mooi noemen.
    Ik begrijp wat jij er mooi aan vindt. Het refrein vind ik niet eens zo slecht, het is wel leuk. Maar de rest? Het spijt me, de rest vind ik absoluut niet mooi.
    I'm sorry.


    Hahaha goed geformuleerd :'D Iedereen zijn eigen smaakie zal ik maar zeggen. Ik vind het lied zelf wel echt super leuk vooral dat refrein: Slow dance in the moonlight i'm just trying set the mood right i'm just doing what i do do it over and over and over quickly wanna run with me now just little things come with me yeah just step to the beat and over and over and over.. (H)_(H) hahaha ben eigenlijk

    echt verliefd op dit stukje..

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Hij was altijd al een kwal? Pardon? Toen Justin 14 was en bekend werd was hij helemaal geen kwal. Zijn haters waren/zijn kwallen. Hoe the fuck kan je een 14 jarige jongen gaan haten omdat hij (volgens jullie) een meisjes stem had? Of omdat hij zo'n bloempot kapsel had? Justin is niet beroemd geworden om zijn uiterlijk maar om zijn talent. Omdat hij goed kan zingen. Ik hoop heus niet zijn albums om naar zijn gezicht te luisteren hoor. En btw toen vonden jullie hem een gay. Denk je serieus dat Justin dit allemaal niet weet? Hij weet al sinds zijn 14de dat hij haters heeft. Toen deed Justin niets verkeerds, flessen op zijn hoofd gooien, dreigtweets naar hem toe sturen. ff serieus mensen dit deden zijn haters. En toen was Justin niet verkeerd bezig! En nu dat geef ik zelf toe is hij zeker wel verkeerd bezig. Dat lijkt me ook logisch als je al zo vroeg gehaat wordt om je talent en al zo vroeg beroemd geworden werd + de vrienden van JB zijn niet bepaald "braaf" Ik geef om Justin, omdat ik hem zag "opgroeien" + omdat ik hem een leuke zanger vind. Maar mensen denk maar niet dat ik Justin ga verdedigen als hij iets verkeerds doet. En trouwens je weet toch dat alles wat ze op internet niet altijd waar is? Op zijn fans spugen deed hij niet, hij mikte zijn spuug op een gele ding dat op de grond lag omdat zijn vriend die naast hem stond een weddenschap met begonnen had. Daarom waren zijn fans onder de indruk. Als hij daadwerkelijk op zijn fans gespuugd heeft en ik was erbij zou ik persoonelijk naar hem toe hebben gelopen en een klap in zijn gezicht gegeven. En dat vechtpartij.. Justin lokt ze niet... Laats was er een fotograaf dat wat gemeens tegen hem zei toen wou Justin hem wel slaan.. Alsof alleen Justin dit doet. Rihanna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus etc doen dit allemaal ook! Als hun lastig worden gevallen geven ze de "dader" ook een tik of klap of wat dan ook, zoek maar op. Maar omdat Justin dit is is het allemaal opeens zo erg enzo.


    Sorry als ik de woorden van iemand die zegt dat ze 'BieberNinja' heet met een korrel zout neem. Nog erger vind ik de argumenten die je gebruikt. Maar for the sake of peace zal ik het maar netjes houden. Één ding zeg ik wel, als jij werkelijk denkt dat je andere mensen mag slaan als ze wat slechts over je zeggen, dan hoop ik dat Justin jou eens de fout in die woorden laat voelen. En dan ook nog het argument 'maar andere sterren doen het ook' ...hilarisch,


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik blijf toch om deze topics lachen. Maar die lach gaat weg als mensen denken dat als mensen van 12 ergens dan van zijn, gelijk als kleuters gezien worden

    OT: ik luister hem.later wel, heb nu geen tijd.


    Do what people say you can't.

    Blazerer schreef:
    (...)


    Sorry als ik de woorden van iemand die zegt dat ze 'BieberNinja' heet met een korrel zout neem. Nog erger vind ik de argumenten die je gebruikt. Maar for the sake of peace zal ik het maar netjes houden. Één ding zeg ik wel, als jij werkelijk denkt dat je andere mensen mag slaan als ze wat slechts over je zeggen, dan hoop ik dat Justin jou eens de fout in die woorden laat voelen. En dan ook nog het argument 'maar andere sterren doen het ook' ...hilarisch,


    Nee, want andere sterren komen netjes op tijd, Miley Cyrus is een braaf meisje die elke zondag netjes naar de kerk gaat, Taylor Swift heeft nog nooit een vriendje voor de publiciteit gehad en alle andere beroemdheden doen niets verkeerd. Want Justin Bieber is toch zo erg, och.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Ik snap je punt :') ik weet wat je bedoeld hahaha en daar ben ik helemaal mee eens! Zelf ben ik dus fan van JB en 1D en ik zal nooit maar dan nooit mezelf bv verwonden voor hun. Er zijn idd gekke Beliebers en Directioners op de wereld die echt alles doen voor Justin en 1D. Dat vind ik echt overdreven -.- je gaat je zelf toch niet snijden voor Justin? of zelfmoord plegen voor Louis en Harry? -.- sommige zijn echt ziek..



    En btw als iemand je bedreigd moet je het ergens melden.. Slaat nergens op dat ze je hebben bedreigt omdat je zei dat je JB niet leuk vind (En je haat hem niet eens zeg je!) En het spijt me vreselijk voor alle leeghoofden die Beliebers zijn en die te hysterisch zijn. Excuses hiervoor! (geldt trouwens ook voor al mijn mede Directioners die ook zo doen) En mijn reactie daarvoor was echt niet voor je bedoeld hoor :'D xx


    Haha, weetje, ik denk dat altijd. 'Weetje, ik heb tenminste nog een leven. Ik bedoel. Als iemand zichzelf wilt ophangen omdat diegene niet naar een concert van zijn zogenaamde grote liefde mag. En andere bedreigd omdat diegene ergens geen fan van is en het niet erg met diege heeft. Dan vind ik je gewoon heel sneu en heb ik eigenlijk gewoon medelijden met je.'
    En dit geld gewoon voor alle mensen die te ver doorslaan in hun fandom. Of het nou beliegers, directioners of weet ik veel wat zijn.
    En hetzelfde geld voor haters. Dat je geen fan van iemand bent oke. Maar diegene dan bedreigingen stuurd. Kom op.
    En nu gaat het dan toevallig over Justin Bieber. Maar het geld gewoon voor iedereen die ergens histirisch fan van is. Ik durf me daardoor geen 'directioner' te noemen. Ik schaam me er gewoon voor. En je hoeft echt niet je exuces aan te bieden hoor. Ik weet heus wel dat niet iedereen zo is, die ergens fan van is. -kijk maar naar mezelf.
    En ik voelde me ook niet echt aangesproken. Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik niet persee de fans van Justin belachelijk maakte. Maar degene die er een beetje heel erg in doordraaien. :3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 2:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Roar schreef:
    (...)

    Nee, want andere sterren komen netjes op tijd, Miley Cyrus is een braaf meisje die elke zondag netjes naar de kerk gaat, Taylor Swift heeft nog nooit een vriendje voor de publiciteit gehad en alle andere beroemdheden doen niets verkeerd. Want Justin Bieber is toch zo erg, och.


    Dit + ik heb medelijden met Justin. Hij wordt altijd onbeschoft behandeld door mensen die niet met zijn gedrag eens zijn. Laat hem gwn eens ff verder leven op zijn eigen manier..

    En deze met Michael Jackson vind ik ook best wel leuk :Y)

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Dit + ik heb medelijden met Justin. Hij wordt altijd onbeschoft behandeld door mensen die niet met zijn gedrag eens zijn. Laat hem gwn eens ff verder leven op zijn eigen manier..


    En ze kijken nooit hoe hij met Avalanna, Brianna, Millie, Jazmyn, Jaxon en ga zo maar door omgaat. Hartstikke beschermend over zijn broertje en zusje, geeft veel geld uit aan goede doelen, heeft kleine meisjes met ziektes hun droom waargemaakt en oh wat is ie toch een arrogante egoïst, was het niet?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 11:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gyllenhaal schreef:
    Ohmygoood, ik vind ze echt net als al zijn andere liedjes omg omg fangirling *O*
    Echt waardeloos dus :Y)


    Precies dit ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind dit gefangirl toch zo prachtig. iedereen maar roepen dat andere de 'hysterische fans zijn' maar zelf zijn jullie dat natuurlijk niet. God oh god, prachtig.

    Roar schreef:
    (...)

    Nee, want andere sterren komen netjes op tijd, Miley Cyrus is een braaf meisje die elke zondag netjes naar de kerk gaat, Taylor Swift heeft nog nooit een vriendje voor de publiciteit gehad en alle andere beroemdheden doen niets verkeerd. Want Justin Bieber is toch zo erg, och.


    Want dat is namelijk hoe ik Justin ook beoordeelde, op zijn christelijke devotie en op zijn keuze van vriendin...wut? Hij is bij meerdere concerten meer dan 3 uur te laat geweest, waarom zou het mij moeten uitmaken wat andere sterren doen? Dat is respectloos en vunzig richting je fans. Het maakt, opnieuw, geen bal uit wat andere doen. Als hij iets doet heb ik het volste recht om het daar niet mee eens te zijn en mijn ontevredenheid te uiten. Zeker tegen mensen die overtuigd zijn van zijn heiligheid of in ieder geval iedereen aanvallen die ook maar iets negatiefs durft te zeggen.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Dit + ik heb medelijden met Justin. Hij wordt altijd onbeschoft behandeld door mensen die niet met zijn gedrag eens zijn. Laat hem gwn eens ff verder leven op zijn eigen manier..

    Hij is een publiekelijk persoon, daar heeft hij voor gekozen toen hij voor duizenden mensen ging optreden. Net als elke ster heeft hij daar de nadelen, en de voordelen, van. Ik heb niet echt medelijden met iemand die miljoenen verdiend en het dan nodig vindt om reporters met zijn auto aan te rijden, of te hard te rijden, of zo ongeveer bij elke grensoversteek gepakt worden op illegaal drugsbezit., of minderjarigen clubs probeert in te smokkelen etc. etc.

    Roar schreef:
    (...)

    En ze kijken nooit hoe hij met Avalanna, Brianna, Millie, Jazmyn, Jaxon en ga zo maar door omgaat. Hartstikke beschermend over zijn broertje en zusje, geeft veel geld uit aan goede doelen, heeft kleine meisjes met ziektes hun droom waargemaakt en oh wat is ie toch een arrogante egoïst, was het niet?

    Want uiteraard, als je maar genoeg om je familie geeft dan maakt het niks meer uit hoe je andere mensen behandelt. En als je een meisje bezoekt dat ziek is dan betekent dat natuurlijk dat je meteen andere fans uren mag laten wachten, of fans die maanden naar een meet en greet vooruit kijken straal mag negeren. Dank je voor deze pareltjes van wijsheid.

    Voor alle andere mensen die gewoon naar zijn muziek luisteren, voel je alsjeblieft niet aangesproken. Ik heb alleen een hekel aan mensen die denken dat iemand zoals Justin Bieber een godsgeschenk is. Zoveel mensen om te vereren, en je kiest een kind-ster die denkt dat hij alles kan maken omdat hij Justin Bieber is. En goede doelen? Begin er niet eens over. Als je iemand wilt vereren om hun bijdragen aan goede doelen pak dan iemand in dit lijstje. http://www.inquisitr.com/181177/since-2007-bill-gates-has-given-away-48-percent-of-his-net-worth-for-charity-infographic/ Bill Gates bijvoorbeeld, wiens enige reden dat hij niet de rijkste man op aarde is omdat hij 48% van zijn net-worth (28 miljard dollar) aan goede doelen heeft uitgegeven, of Warren Buffet, 65% (32,5 miljard) en dat was aan het begin van 2012.

    /einde rant


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Square schreef:
    Niet mijn ding, maar als jij het wel geweldig vindt is dat toch goed? ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    God zeg, stop verdomme met die discussie. Oke, dan worden we aangezien voor 12 jarige. Oke, dan mogen jullie Justin niet. Maar laat ons in onze waarden, ik ga toch ook niet lopen zeiken over jouw idool of over de dingen die jouw idool doet? My god, dit is verdomd kinderachtig zeg. We weten nu wel dat Justin niet de perfecte is, maar alsjeblieft, laat het nu maar. We weten het nu allemaal wel D:
    Ga lekker verder met je eigen dingen en laat ons hem supporten.

    Lovina schreef:
    God zeg, stop verdomme met die discussie. Oke, dan worden we aangezien voor 12 jarige. Oke, dan mogen jullie Justin niet. Maar laat ons in onze waarden, ik ga toch ook niet lopen zeiken over jouw idool of over de dingen die jouw idool doet? My god, dit is verdomd kinderachtig zeg. We weten nu wel dat Justin niet de perfecte is, maar alsjeblieft, laat het nu maar. We weten het nu allemaal wel D:
    Ga lekker verder met je eigen dingen en laat ons hem supporten.


    ^
    This!

    + Ergens is het best grappig dat elk topic wat met Justin te maken heeft eindigt in een discussie.
    Het ging hier om een liedje, niet om wat je van Justin vind. Dat hij ''spuugt op zijn fans'', wat overigens niet eens waar is, is toch geen argument om het liedje niet leuk te vinden? Laten we on-topic blijven voortaan. (:


    The universal language of art.