• Ik ben totaal verliefd op dit lied. Wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen xx ;D

    Chocolata schreef:
    En we gaan weer offtopic -_-. De hele tijd eigenlijk. Mensen, het gaat hier over het liedje; niet over gillende fanmeiden, oude en nieuwe idolen en wat nog allemaal.
    Dit topic is bedoeld om het over jullie mening over Justins nieuwe song te hebben. Ruziemaken doe je maar onder elkaar - eigenlijk hoort ruzie niet eens op Quizlet - maar niet in een topic waar mensen het willen hebben over zijn zangtalenten in dit lied. Okee? x]

    Volgens mij zijn er al enkele dagen niet op gereageerd. Alleen maar beter toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn er al enkele dagen niet op gereageerd. Alleen maar beter toch?


    Dit ^

    Incantatem schreef:
    Ik vind het afschuwelijk.


    sorry. This.
    Alhoewel ik wel een paar nummers van hem op mijn mobiel heb staan, zal deze er nooit, maar dan ook nooit opkomen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Chico schreef:
    Ohmygoood, ik vind ze echt net als al zijn andere liedjes omg omg fangirling *O*
    Echt waardeloos dus :Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    tialdaatje schreef:
    (...)

    sorry. This.
    Alhoewel ik wel een paar nummers van hem op mijn mobiel heb staan, zal deze er nooit, maar dan ook nooit opkomen.


    Hahahah xD