• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oke, om de een of andere manier weet Rhine dat, want ii heb geen zin om daarachter te komen)

    Rhine Jessica Jaspers

    Niall loopt weg, en op de een of andere manier weet ik dat er iets aan de hand is. Ik negeer mijn gevoel volkokmen en kijk op mijn mobiel. Ik zal maar eens naar huis gaan om op mijn jongere broertje, Jason, te passen. Dit doe ik omdat we niet een overvloed aan geld hebben, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik doe wat spelletjes met Jason en na een tijdje komt mijn moeder thuis. Ik mag weer lekker gaan. Ik zucht, waar moet ik heen? Niall is geen optie, want die moest blijkbaar ergens heen, dus besluit ik maar naar Jim te gaan. Die heeft het moeilijk ofzo. Ik stap in mijn auto en rij naar het hotel waar hij slaapt. De baliemedewerker zegt waar zijn kamer is, en ik loop rustig naar boven. 'Jim? Ik ben het, Rhine. Mag ik binnenkokmen?' vraag ik terwijl ik de deur op een kiertje doe en er doorheen kijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    '' Ja kom binnen Rhine'' glimlach ik en ik hang op . Die glimlach was heel fake ik weet het. '' Hoe gaat het?'' vraag ik en ik ga op de bank zitten. '' Ow ik zal even wat te drinken pakken'' zeg ik en ik loop naar de koelkast en ik pak 2 blikjes cola. Ik geef er een aan haar en de andere drink ik zelf op . Ik druk de tv uit en ik ga rustig weer op de bank zitten. Ik kijk naar de deur en ik begin te huilen. Wow hoe kan ik nou van een deur gaan huilen ? '' H-het spijt me.. '' zeg ik en ik veeg snel mijn tranen weg.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik zie dat Jared grijnst Het was het eerste shirt dat ik zag.. En ik heb jou shirt aan trouwens' ik grijns terug 'die mag je houden en ik houd deze lekker' gniffel ik. Voorzichtig ga ik staan en voel een beetje pijnop mijn been. Ik ga recht staan en het duizeld een beetje maar het ging qep. ' kunnen we snel gaan ik heb het gevoel dat ik dit niet lang vol kan houfen' eef ik eerlijk tie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Scotty liep weg met Jim, die hierheen was gekomen.
    Ik zag dat Noah op haar lip beet. 'Ik ging naar Liam toe...E-En vroeg waarom hij zo raar deed bij het interview. Hij zei dat er niks was. En ik vroeg waarom hij tegen mij loog. Hij werd boos en riep dat ik met de waarheid niks beter af ben. Waarna hij weg liep. Ik weet het ik stel me aan....Maar ik heb het echt verpest!' stotterde ze.
    Ik trok haar opnieuw in een knuffel. 'Natuurlijk heb je het niet verpest, No. Liam doet raar, niet jij,' zei ik toen ik haar weer heb losgelaten. 'Vanavond gaan we er gewoon een leuke avond van maken met zijn drieën, en dan kun je morgen misschien nog een keer met hem proberen te praten. Dan is hij zelf ook wat gekalmeerd.'
    Scotty kwam weer terug. Na Jim nog een paar kussen gegeven te hebben, ging Jim weer weg.
    'Sorry daarvoor. We kunnen het niet veel ergens anders doen omdat hij het Niall nog niet heeft durven vertellen, maar nu is alles over,' verontschuldigde Scotty zich, waarna hij met het voorstel kwam om vanavond de wedstrijd Newcastle - Doncaster te kijken in het café.
    Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Dit was iets wat we vroeger ook deden. Dan smokkelden we Scotty gewoon mee het café in. En in Doncaster was er niemand die er moeilijk om deed, zolang hij maar niet dronk. En dat deed hij ook niet.
    'Goed idee! Lijkt me eigenlijk nog veel leuker dan de Starbucks. Als Noah het ook goed vindt, tenminste?' reageerde ik op Scotty's idee, waarna ik vragend naar Noah keek.


    "Family don’t end in blood”

    [Woont iedereen in London of de plaats waar ze zijn geboren?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Noah Louise Tomlinson

    Louis trekt me weer in een omhelzing en laat me naar een paar seconden los. 'Natuurlijk heb je het niet verpest, No. Liam doet raar, niet jij,'Zegt Louis tegen mij.'Vanavond gaan we er gewoon een leuke avond van maken met zijn drieën, en dan kun je morgen misschien nog een keer met hem proberen te praten. Dan is hij zelf ook wat gekalmeerd.' Scotty komt er weer aan lopen met Jim,en ze geven elkaar nig een paar kussen waarna Scotty zich verontschuldigd. 'Dankje Lou,ik weet niet wat ik zonder je zal moeten.' Ineens komt Scotty met het voorstel om de wedstrijd van Newcastle - Doncaster te kijken. Net als vroeger eigenlijk. Toen namen Louis en ik Scotty ook mee naar een cafè toe. En ze deden er niet moeilijk over. 'Goed idee! Lijkt me eigenlijk nog veel leuker dan de Starbucks. Als Noah het ook goed vindt, tenminste?'Reageerd Louis enthousiast. 'Jaa! Daar heb ik zin in!'Zeg ik met een glimlach. Ikweet niet hoe maar mijn broers krijgen mij weer vrolijk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Of zijn ze in London en gaan binnekort terug naar huis?]

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik keek afwachtend naar mijn broer en zus. Ik had echt zin in een voetbalfamilieavond. Ik zag een grote glimlach op Lou's gezicht verschijnen en bij zijn woorden straalde er ook een lichte glimlach op mijn gezicht. In grootse afwachting keek ik Noah aan. Hopelijk vond ze het ook een goed plan, want ik had er nu echt zin in. Ik glimlachte breed toen zij ook instemde. "Dat is dan geregelt. De wedstrijd begin om 7uur.' Ik begon wat ongeduldig en opgewonden heen en weer te springen. Louis was niet de enige druktemaker in huize Tomlinson en dat wisten mijn ouders maar al te goed. Als ik in het weekend thuis was stond vaak de boel wel op stelten. Nu had ik wel medicijnen ertegen, maar die vertikte ik meestal te nemen. Ik had namelijk geen last van mezelf, dus waarom zou ik ze dan nemen? Ik viste mijn mobiel uit mijn zak om te kijken hoe laat het was, maar ik zag dat ik een bericht had van Jim. Aw. Je bent echt een schatje. Ik zie je morgen ochtend. x jou Scotty T Ik verstuurde het bericht en keek toen weer naar de tijd. We hadden nog tijd zat. We moesten alleen nog wel een cafe vinden waar ze me makkelijk heen konden smokkelen en waar louis gewoon als een normale brit kon gaan zitten zonder allerlei rambam.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Aw. Je bent echt een schatje. Ik zie je morgen ochtend. x jou Scotty T stuurt Scott me. Ja uhmm ik moet je morgen echt spreken. Ik heb iets stoms gedaan.. Niet boos worden maar ik heb Lex in elkaar geslagen . Please word niet boos ik wil niet dat jij ook al boos op me word .. X joun Jim stuur ik terug en ik zucht zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson
    Noah stemt ook in met het plan om voetbal te kijken in een cafe. Scotty begon breed te glimlachen, net als ik trouwens. 'Dat is dan geregeld. De wedstrijd begint om 7 uur,' zei hij. Hij begon enthousiast heen en weer te springen. Nee, ik was zeker niet de enige die vaak hyper was in onze familie. Ik wist dat Scotty er wel medicijnen voor had gekregen. Ik wist ook dat hij die meestal niet nam. Wat ik trouwens goed van hem vind. Medicijnen zijn ook drugs, die gebruik je alleen als je die echt nodig hebt. Zo zie ik het tenminste. En dit is niet nodig. Zo is Scotty nu eenmaal, zo ben ik nu eenmaal. En het is in ieder geval nooit saai.
    'We moeten alleen wel iets vinden waar ik niet lastig gevallen wordt door de paparazzi. Al weet ik niet of dat gaat lukken. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon undercover gaan,' merkte ik op. Bij het laatste grijnsde ik even. Ik had eigenlijk wel zin in een verkleedpartij. Ik keek Noah en Scotty grijnzend aan.


    "Family don’t end in blood”

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Toen zowel Louis als Noah instemde met mijn plan om de wedstrijd te gaan kijken was ik helemaal door het dolle heen en stond ik te stuiteren. Mijn medicijnen zaten in mijn rugzak die bij onze ouders lag, maar ik had nu echt geen last van mezelf, dus ik liet ze voor wat ze waren. gelukkig deden onze ouders er ook niet lastig over zolang het op school maar goed ging. Toen mijn broer begon over paparazzi beet ik even op mijn lip, maar al snel kwam de grote grijns terug toen hij over undercover gaan begon. Ik zag ook een grijns op zijn gezicht verschijnen en mijn gestuiter werd alleen maar erger. ''Ja! Dan kunnen we je als ons pap aankleden! William." zei ik direct entausiast. Ik stak mijn tong naar hem uit toen ik zijn tweede naam zei. ik had best zin in een verkleedpartij. Zeker als dat betekende dat ik mijn oudere broer in een idiote set kleren mocht heisen en kussens onder zijn shirt mocht duwen. Vroeger was ik vaak het slachtoffer, maar ik hoefde nu niet undercover. Ik voelde mijn telefoon in mijn zak zoemen en keek even, nogsteeds stuiterend. Opeens leek ik van midden uit de lucht zo weer op de grond te vallen en doodstil te staan zonder grijns of wat dan ook. Wat?! Jim, kan je je handen niet thuis houden? Hoe gaat het met hem? Scotty T Wat mijn vriendje nou echt zo'n vechtersbaas? Ik had mijn hart wel aan hem vergeven, maar als hij zomaar mensen ging slaan wist ik niet of ik dat wel wilde. Dan brak ik misschien nog liever mijn eigen hart.


    Bowties were never Cooler

    -Is Mia ergens nog nodig? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jim Timothy Horan

    Het spijt me echt waar ! Hij mag volgens mij weer naar huis... Ik heb echt spijt .. Ik heb iets verkeerd begrepen ik dacht dat hij aan iedereen had gezegd dat IK homo ben.. Maar hij bedoelde dat hij het had verteld dat HIJ homo is.. Please word niet boos pleasee x Jim en ik druk op verzenden. Ik ben echt een klootzak


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson.

    'Dat is dan geregeld. De wedstrijd begint om 7 uur.'Deelt Scotty ons mee. En hij begint druk te worden. Soms heb ik echt medelijden met mam en pap. Drie drukke kinderen in het huis. Algemeen zijn Louis en Scotty het. Soms ik. Maar ik kan mezelf inhouden. 'We moeten alleen wel iets vinden waar ik niet lastig gevallen wordt door de paparazzi. Al weet ik niet of dat gaat lukken. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon undercover gaan,'Merkt Louis op en bij het laatste grijnst hij. Hierdoor word Scotty nog drukker. 'Scotty doe rustig! Zelfs Louis is niet zo druk. En hij is altijd de drukste van ons drie.'Grijns ik naar mijn broertje toe.'Ja! Dan kunnen we je als pap verkleden! William.'Stuitert Scotty. 'Niet zo'n slecht idee. Alleen een probleem. Lou lijkt niet zo oud....'Zeg ik. En dat laatste zeg ik zachtjes. Scotty pak al stuiterend zijn mobiel en kijkt erop. Waarna hij iets typt. Ik zie dat er iets mis is. 'Wat is er broertje?'Vraag ik hem.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Toen ik nog erger begon te stuiteren bij Louis' voorstel van een verkleedpartij zag Noah het blijkbaar niet meer zitten met me. Zij was de rustigste van ons drieen en het lag aan de situatie of Louis of ik de druktste thuis was. Ik liet me er niet door op de kop zitten en liet mijn woorden hyper mijn mond uit stromen: ''Ja! Dan kunnen we je als pap verkleden! William.'' Ik stak mijn tong uit naar louis bij het gebruiken van zijn tweede naam. Ik keek even bedenkelijk toen ze zei dat hij niet oud genoeg was. "Oogpotlood in zijn denkrimpels wrijven." zei ik vrolijk stuiterend. op dat moment ging mijn telefoon en ik viel stil. Ik bleef teneergeslagen staan en typte terug naar Jim. Al snel kreeg ik een berichtje terug. Ik las het, maar het werd er niet beter op. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd naar Noah voor ik een berichtje terugstuurde naar mijn nog vriendje. Dat kan zijn, maar je hebt het toch gedaan zonder hem om uitleg te vragen. Ik had niet gedacht dat jij een agressief ventje was. Scott Dat ik geen xjes Scotty T typte, maar alleen mijn naam zei vrij veel. Dat deed ik namelijk naar iedereen. Hij zou met een verdomd goede reden moeten komen om mijn twijfels over hem weg te nemen.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik ben gewoon de laatste tijd mezelf niet meer Scott.. Ik snij in mezelf ! Ik word gek ik eet haast niks meer en als ik wat eet kots ik het eruit. Ik ben bang dat als iemand iets over mij weet ze het door vertellen. Ik ben nooit agressief geweest.. Maar sinds dat IK gepest ben op het voortgezetonderwijs begon ik andere mensen te pesten en te slaan.. Zo kom ik aan al die problemen. Please Scott laat me niet achter ik wil niet nog meer mensen verliezen! Ik durf hem niet onder ogen te komen . bang dat ik ook in elkaar gemept word. Wat natuurlijk wel van me mag want hoe eerder ik van deze planeet weg ben hoe beter voor de rest maar ja.. x Jim en ik drukte WEER op verzenden..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik