• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brynn Noah Styles

    Ik zag dat Zayn's handdoek weg was en ving een glimp op van de giechelende fans met een handdoek. Mijn mond viel even open. Dat was eigenlijk nogal asociaal. Je nam toch niet zomaar iemands handdoek mee? Maar ach, als ik die van Billie Joe Armstrong zag zou ik het ook doen. Want echt, die was geweldig. Uiteindelijk klapte ik mijn mond dicht en haalde mijn schouders op. 'Arme, arme Zaynie' grinnikte ik. Ik moest even lachen om mijn stomme grinnik, moest daarna om mijn eigen lach lachen en kwam zo in een slappe lach terecht. Wat was ik ook stom. De gedachten alleen al dat ik om niks zat te lachen maakte het juist nog erger waardoor ik nog harder moest lachen. 'S-Sorry' hikte ik vrolijk. Uiteindelijk was ik wel klaar en door de woorden van Zayn gingen mijn ogen naar het ijs op mijn wang. Met mijn tong probeerde ik het eraf te halen wat niet lukte. Ik wilde het er perse vanaf halen zonder mijn handen te gebruiken wat me niet ging lukken. Pruilend haalde ik het er maar af. 'Missie mislukt' mompelde ik. 'En, ga je nog wat doen vanavond?' vroeg ik aan Zayn terwijl ik me naar hem toedraaide zodat ik hem helemaal kon zien. Ik wilde niet dat er een ongemakkelijke stilte viel dus veel praten was beter dan niets. Nog heel even snel zonder op te letten of Zayn keek bestudeerde ik zijn bovenlichaam nog eens. Wat mij betrof mocht ie zo wel elke dag rondlopen. Al snel waren mijn ogen weer op zijn gezicht gericht.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik lachte even toen ik zag dat ze in de slappe lach schoot. Toen ze was uitgelachen zei ze hikkend sorry waardoor ik moest lachen.
    Uiteindelijk was ze wel klaar met lachen en door de woorden van mij gingen haar ogen naar het ijs op haar wang. Met haar tong probeerde ze het eraf te halen wat niet lukte.Pruilend haalde ze het er maar af. 'Missie mislukt' mompelde ze, waardoor ik in de lach schoot..
    'En, ga je nog wat doen vanavond?' Vroeg ze aan me terwijl ze naar me toedraaide zodat ze me kan zien.
    'Ik ga vanavond met Lex sporten, wat ik daarna ga doen weet ik eigenlijk nog niet. En jij?' Zei ik tegen haar. Toen zag ik dat ze mijn bovenlichaam even bestudeerde om daarna weer haar ogen op mijn gezicht te richten. Ik keek haar geamuseerd aan.
    'Bevalt het wat je zag?' Vraag ik plagend, maar eigenlijk zou ik best wel willen weten wat ze van me vond. Maar dat durf ik echt niet te vragen aan haar, dan zou ze meteen weten dat ik haar leuk vind, en dat moet niet. Ze vindt mij toch niet leuk.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    'Leuk, denk ik' lachte ik. Ik wist niet waarom jongens zoveel om sport gaven. Natuurlijk snapte ik dat ze een goed lichaam wilden hebben maar extra spieren hoefde ook weer niet. Al zou het van pas komen als je iets zwaars moest meenemen. Maar daarvoor had je een erg handige uitvinding genaamd de tas. 'Ik heb geen idee. Misschien ga ik naar een vriendin om daar te logeren, ik heb echt geen idee. Meestal verveel ik me nogal 's avonds' knikte ik. Al gelijk werden mijn wangen rood en sloeg ik mijn ogen neer. Heel voorzichtig keek ik weer omhoog. 'Al zou je zo de hele dag rondlopen, ik vind het niet erg' zei ik met een wat verlegen glimlach. Het was zeker niet gelogen. Ik schudde mijn hoofd wat zodat mijn haar voor mijn ogen viel en hij mijn rode wangen niet zou zien. Op dit soort momenten had ik echt het gevoel dat ik het liefst nu meteen door de grond zou willen zakken. 'Doet dat pijn?' vroeg ik terwijl ik heel zachtjes met mijn vingers over de tattoos op zijn borstkas streek. 'Ik bedoel, doet het pijn om een tattoo te laten zetten? Een naald lijkt me toch vrij pijnlijk' vroeg ik wat zachter en echt geïnteresseerd. Ik wilde ook ooit een tattoo. Al was mam niet bepaald blij met al die van Harry dus zou ze denk ik flippen als ik er met eentje thuis zou komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Ik ben meestal bij een van de jongens 's avonds.' Zei ik tegen haar. Toen zag ik hoe ze rood werd en haar ogen neersloeg, iets waardoor ik even moest grinniken. Heel voorzichtig keek ze weer omhoog.
    'Al zou je zo de hele dag rondlopen, ik vind het niet erg' Zei ze met een verlegen glimlach. Ik glimlachte blij naar haar terwijl ze met haar hoofd schudde zodat haar haar voor haar ogen viel.
    'Doet dat pijn?' Vroeg ze terwijl ze heel zachtjes met haar vingers over de tattoos op mijn borstkas streek. Een kleine siddering ging door me heen door deze aanraking.
    'Ik bedoel, doet het pijn om een tattoo te laten zetten? Een naald lijkt me toch vrij pijnlijk' Vroeg ze wat zachter en echt geïnteresseerd. Ik keek haar vragen aan. Zou ze soms een tattoo willen of zo?
    'Om eerlijk te zijn, ja, het doet eigenlijk best wel pijn. Als een lucifer die je op je huid uitdrukt,' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Wil jij een tattoo? Ik denk niet echt dat je moeder er blij mee zal zijn.' Zei ik met een grinnik. Harry had me verteld hoe zijn moeder reageerde op zijn tattoo, niet al te best.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    'Ouch. Dat klinkt niet al te best' glimlachte ik. 'Ik snap best dat het heel erg pijn doet, het ziet er ook pijnlijk uit als je het laat zetten. Maar na zoveel zou je denken dat je er wel aan gewend bent. Ik geloof je echt volkomen. Als ik er eentje zou laten zetten zou ik waarschijnlijk heel Engeland bij elkaar gillen' lachte ik zachtjes. Toen Zayn vroeg of ik een tattoo wilde knikte ik onmiddellijk. 'Heel graag' antwoordde ik meteen. Ik had alleen het lef ervoor niet om iets te laten zetten. Plus ik was zestien en had dus ouderlijke toestemming nodig. Dat ging hem helaas niet worden. 'Nee, weet ik. En omdat ik nog geen achttien ben zou mijn moeder mee moeten of toestemming moeten geven. Helaas moet ik dus nog een jaar of twee wachten' zuchtte ik. Wat ik wilde was een barcode in mijn nek met de cijfers van mijn geboortedatum eronder. Ik vond het echt heel mooi, alleen als ik ergens wilde werken zou ik dan geen knot moeten dragen. Mijn haar los was geen probleem voor mij. 'Jouw moeder was vast ook niet blij toen jij je eerste tattoo had, hé?' vroeg ik hem met een lichte grijns. Geen een moeder zou het geweldig vinden als haar kind zijn of haar eerste tattoo had. Zou ik ook niet zijn. 'Ik heb zin in morgen' zei ik opeens. Morgen zouden we gaan karten met Jared en Lex. Daar keek ik naar uit, om het karten en om hem feit dat ik weer bij Zayn zou zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Ouch. Dat klinkt niet al te best' glimlachte ze. 'Ik snap best dat het heel erg pijn doet, het ziet er ook pijnlijk uit als je het laat zetten. Maar na zoveel zou je denken dat je er wel aan gewend bent. Ik geloof je echt volkomen. Als ik er eentje zou laten zetten zou ik waarschijnlijk heel Engeland bij elkaar gillen' lachte ze zachtjes. Toen ik vroeg of ze een tattoo wilde knikte ze onmiddellijk.
    'Heel graag' antwoordde ze meteen. 'Nee, weet ik. En omdat ik nog geen achttien ben zou mijn moeder mee moeten of toestemming moeten geven. Helaas moet ik dus nog een jaar of twee wachten' Zuchtte ze. 'Jouw moeder was vast ook niet blij toen jij je eerste tattoo had, hé?' Vroeg ze me met een lichte grijns. 'Ik heb zin in morgen' zei ze opeens. Ik grinnikte.
    'Als je een tattoo laat zetten, ga ik met je mee,' zei ik tegen haar en glimlachte. 'Hmm, twee jaar duurt toch niet zo heel lang? Niet echt nee, ze werd nogal boos en alles. Maar goed. Ik ben al meerderjarig dus ze heeft niks meer over me te zeggen.' Zei ik met een grinnik.
    'Ik heb ook zin in morgen. Ik hou van karten!' Opeens bedacht ik me iets. 'Weet je of Harry vanavond iets te doen heeft? Want anders ga ik jou en Harry stalken en kom bij jullie slapen.' Zei ik grinnikend.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    Ik kijk even naar Jared en denk weer na over de ruzie met Jim. 'wacht heel even'zeg ik zacht en pak mijn mobiel. 'Jim Jared weet het al Zayn weet het ook al. Ik ben niet meer bang voor je,ik denk ook dat je het Lou moet zeggen hij heeft het recht te weten Zayn weet het ook en als Lou een goede broer is wat hij is zal gij zeker zeggen dat het hem niet boeit' typ ik stug. Ik zucht weer even 'Jared amders gaan we even zitten 'stel ik voor en pak een slok eater.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ xd Niall is de broer van Jim hoor ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik ga even douchen en dan reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    Ik voel mijn mobiel trillen . Woede borrelt er in me op als ik het bericht lees. HEEFT DAT ROT KIND HET VERTELD AAN DE REST? HEEFT HIJ VERTELD DAT IK HOMO BEN ?!'' Schat ik moet even gaan '' zeg ik tegen Scott en ik geef hem een kus. Ik stap op mijn fiets en ik fiets zo snel als ik kan naar het zwembad. Ik stamp woest naar Lex toe en pak zijn arm vast . Ik sleur hem mee naar een van de hoekjes waar niemand ons kan zien . '' Jij vieze flikker !'' zeg ik tegen hem en ik geef hem een stomp in zijn maag. '' Hoe durf je?!'' zeg ik en ik sla hem een blauw oog. Ik trap tegen zijn zij. '' Jij gaat hier voor boeten !'' zeg ik kwaad en ik sla hem in elkaar. Daarna tuf ik op hem en ga ik weer weg. '' En als je tegen iemand zegt dat ik je in elkaar hebt geramd ga je er aan !'' zeg ik en ik ik fiets weer naar Scott


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik kijk op als ik Jim zie. "hoi'zeg ik verbaasd en mwrk dat hij me mee trekt door pijnlijk in mijn rm te knijpen. Hij sleurt naar een hoekje. . '' Jij vieze flikker !'' zegt hij boos niet bwgrijpend kijk hem aan en voel een pijnlijke steek in mijn maag en bwgin te hoesten'' Hoe durf je?!'' voor ik kan reageren zie ik zijn vuist op me afjomen al snel voel ik een trap in mijn zij waardoor ik op de frond hoestend neerval en ik schreeuw pijnlijk en hard. '' Jij gaat hier voor boeten !'' roept hij woedend.ik voel overal voel ik trappen en ik begin hars te hoesten voor lucht. '' En als je tegen iemand zegt dat ik je in elkaar hebt geramd ga je er aan !' angstig kijk ik hem aan en zie hem weggaan. Ineens bwdenk ik me dat mijn mobiel in mijn zak zit. Met veel moeite weet ik hem te pakken en sms ZAYN. 'Zayn help me. Tehenover ijsbar please'sms ik hem terwijl ik weer hard vegib te hoesten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    'Ik zou kunnen vragen of ik een tattoo mag. Maar ik weet bijna zeker dat het een nee is' grinnikte ik. Mijn bruine haar, wat gelukkig al bijna opgedroogd was, zat nog voor mijn ogen voor het geval als ik weer iets beschamends zei. 'Twee jaar is echt een eeuwigheid. Op mijn veertiende was ik al helemaal enthousiast dat ik al snel zestien werd en ik kon er mooi twee jaar op wachten' zuchtte ik. Ik kon het niet laten om kort te lachen. Ik geloofde best dat de moeder van Zayn er niet blij mee was. Maar hij was meerderjarig dus ze had inderdaad niet veel meer over hem te zeggen. 'En toch heb ik wel medelijden met alle moeders. Hun kinderen groeien op en worden oud. Al zijn de meeste ouders nu wel zo'n beetje bejaard' knikte ik. Al gelijk pakte ik uit mijn tas mijn telefoon om naar het nummer van Harry te gaan. 'Goed idee' zei ik snel om het een beetje minder opvallend te laten klinken war niet echt meer lukte. Al binnen een paar seconden had ik een berichtje klaar getypt met de vraag aan Harry of hij zin had dat Zayn kwam logeren. Snel verstuurde ik die en glimlachte weer. 'Heb een berichtje verstuurd' zei ik. Even aarzelde ik maar vroeg het toch. 'Zayn, is de relatie van jou en Perrie een publiciteitsstunt of is het echt? Want er zijn een hoop mensen die het niet geloven' plakte ik er achteraan.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 17:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik keek verbaast toen Jim langs me weg liep. Ik bleef alleen achter. Ik stond dus maar op en ging opzoek naar Lucy en Louis die nogsteeds ergens zaten. ik vond ze op hetzelfde bankje en ging er op de grond voor in kleermakerszit zitten, zoals ik vroeger vaak voor Louis ging zitten als hij weer aan het zingen was. Nogsteeds vond ik het heel erg fijn om dat te horen, al hoorde ik het eigenlijk nooit meer. Van mijn moeder had ik een oud cassettebandje gekregen om te draaien als ik niet kon slapen. Het was van heel lang geleden, maar het hielp wel. Nu zat ik toch weer aan de voeten van mijn groten broer, al zong hij nu niet, maar nu had hij mijn zus opschoot die duidelijk nog overstuur was. Ik had gemist waarom, maar onder het hierheen lopen had ik wel opgevangen dat het over Liam ging. Ik zou me er dus echt totaal buiten houden. Tuurlijk wilde ik voor mijn zus opkomen, maar problemen met jongens van zijn leeftijd, zeker als het zijn vrienden waren, daar hield ik me als ukkie buiten.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik fiets terug naar het gebouw. Ik pak mijn spullen en ik zoek Scott op . Als ik hem vind geef ik hem een kus. '' Ik ga maar weer eens naar mijn hotel schat'' zeg ik tegen hem . '' Heb je nog wat te doen vanavond?'' vraag ik . Ik wacht rustig af op zijn antwoord en ik neem een slok van mijn drinken . Ik hou super veel van deze knappe jongen . Hij is zo fucking hot en lekker !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Terwijl ik pijnleid wacht ik op Zayn die maar niet komr. Moeilijkzet ik mezelf met hulp van de muur overeind. Met tranen van de pijn in mijn ogen weet ik naar de handdoeken te strompelen waar ik snel neer plof op mijn handdoek. Ik krimp ineen door mijn maag waar Jim me hard in geschopt had en voel voorzichtig aan mijn oog die zo te voelen al aarsig dik geworden is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan