• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    HeartGrenade schreef:
    Jaimy
    'Ja, dat klonk wel een beetje vreemd, maar ach zoiets zeggen we allemaal wel een keer toch?' zegt hij lachend. Hij leegt zijn kruiwagen, zet hem terug en neemt me mee over het terrein. Hij laat me de longeerkralen, de paddocks en de bakken zien. 'Ook is er een restaurant binnen in het hoofdgebouw, dus als je honger of dorst hebt kun je daar vaak wel terecht,' vervolgt hij. Dan is hij stil, lijkt na te denken. Glimlachend leg ik mijn hand op zijn arm, voorzichtig, zodat hij er niet van schrikt. 'Bedankt, N-nathan,' mompel ik zacht. Waarom moet ik nou weer dichtslaan? Verdomme, vrienden maken was ook zo moeilijk. Ik zet een stap achteruit, schenk hem een waterig glimlachje en zet het dan op een lopen. Fuck. Hij vind me nu vast raar. Vechtend tegen de tranen vlucht ik de stallen binnen. Ik heb ook zo'n stom, Australisch accent. En ik ben lelijk. Logisch dat ik nooit vrienden maak. Nu ben ik eindelijk van school af, en hang ik rond in de UK. Studeren? Nah, ik richt me liever 100% op de paardensport. Maar daar zou papa ook niet blij van worden. Jankend vind ik een ladder die blijkbaar naar de hooizolder gaat. Zonder nadenken klim ik omhoog en laat me in het hooi zakken om uit te snikken.


    Wacht.. Denise en Jaimy zijn beide Australisch, hebben beide blond haar en allebij hebben ze een haflinger.. x'd
    Nathan Black
    ''Bedankt, N-nathan,'' mompelde ze. Als ze me met een waterig glimlachje aan kijkt schenk ik haar een vragende blik.
    Dan rent ze plots weg.. Heb ik iets verkeerds gezegt?
    Vragend kijk ik Jaimy na. Verbijsterd blijf ik staan, Jaimy na kijkend. Wat had ik verkeerd gezegt? Na een tijdje stil gestaan te hebben loop ik achter haar aan, maar natuurlijk zie ik haar niet meer. Ik snap het even niet, wat heb ik gezegt of gedaan wat haar ineens zo overstuur maakt?


    Lol, geen inspi :')


    Little do you know

    [Ik kan morgen waarschijnlijk pas in de avond online komen omdat ik de hele dag moet werken (van half 8 tot 5 uur, buiten, in de kou)]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mamo schreef:
    James Hampton
    'Dat kan ik begrijpen,' zei de jongen kort. 'Ja natuurlijk, mijn team is er vandaag niet, en Wesley verveelde zich.' De jongen wees naar beneden, naar zijn pony, die dus hoogstwaarschijnlijk Wesley heette. Ik knikte. 'Ach, je kan je tijd ook altijd maar beter nuttig gebruiken hè,' zei ik met een glimlachje.
    'Ik ben Cian, en jij? Ik heb je wel eens zien rondlopen, maar nooit gevraagd naar je naam,' zei hij. 'James,' antwoordde ik, 'James Hampton. Ik ben deel van het springteam.' Ik keek weer even naar Wesley, die behoorlijk ongeduldig begon te worden volgens mij. 'Als ik een paard tot mijn beschikking had, had ik graag even met je meegespeeld, maar helaas,' zei ik. Ik had zelf ook een paar keer polo gespeeld, ik was er niet overdreven goed in, maar ik bakte er toch nog iets van en ik vond het wel leuk om te doen. Ik had Voltaire alleen al op stal gezet en die mocht nu even van zijn rust genieten, dus bleef er niets over.


    Cian Christpy Whinter
    'James Hampton,' antwoorde hij, waabij ik wel een vaag vermoeden kreeg. 'Ik ben deel van het springteam.' Nu begon het te dagen. Hij keek naar Wesley die ik behoorlijk vast had tussen de teugels.
    'Als ik een paard tot mijn beschikking had, had ik graag even met je meegespeeld, maar helaas.' Ik haalde mijn schouders op, wende het paard de andere kant op en plaatste de stick in mijn llinkerhand.
    'Dan ga ik Wesley nog even inrijden en ga dan eens wat nuttigs doen,' zei ik. 'Wacht dan nog heel even dan kom ik er zo aan.' Ik tikte zachtjes tegen de flanken van het paard en liet het eerst rustig stappen, daarna over op draf, richting de rubberen bal.
    Met een goede slag, schoot ik de bal onder het hek door, waarbij het tegen de stallen tot stilstand kwam. Lekker dan, dacht ik, waarbij het eerste teamlid het erf op kwam lopen.


    Vampire + Servant = Servamp

    KiliOfDurin schreef:
    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte toen ze eraan kwam lopen. "Dank je, Luce." zei ik vrolijk. Zelf klungelde ik altijd erg ermee. Zij liep zoals altijd in vrolijke kleuren en leek altijd vrolijk. Ik snapte dan ook niet hoe iemand om haar heen niet vrolijk kon zijn. Ze wist mij altijd op te vrolijken, in wat voor staat ik ook was. Ik vond dat echt heel erg fijn. Ik kiepte het karretje zodat het met de stangen niet meer tegen de muur stond en grijnsde bij haar woorden. kort floot ik russen mijn tanden en Juul kan nu al met veel grotere passen aanlopen. Die had er echt zin in. "Leg maar even neer." zei ik tegen Lucy voor ik snel maar grondig met de zachte borstel uit mijn kontzak Juul begon af te borstelen. "Dat mag je zaterdag niet doen hoor, Juulke." Ik kreeg een zacht gehinnik terug. "Dan is het goed." Ik aaide nog even over haar neus en gooide de borstel tegen het hek. Ik begon haar harnas om te hangen en de riemen goed stevig, maar toch niet te strak vast te maken. Ook dezen hadden allemaal bondjes ertussen, maar toch paste ik wel op, al zaten de veulens niet in haar borst, ik wilde haar geen pijn doen of oncomfortabel maken. Ze bleef braaf stilstaan. Voor aansingelen enzo had ik geen braver paard kunnen wensen. Het leek haar echt niets te deren. Dat kwam waarschijnlijk ook omdat ze van zichzelf al zo rond was, maar goed. Toen die vast zat keek ik weer naar Lucy. "Als je nog even kan helpen tillen zit de kar ook zo vast." Als de twee hoofdriemen vast zaten kon ik de rest alleen afmaken. ook moesten er dan nog wat bondjes op verschillende plekken komen te zitten, maar dat was ook zo gebeurd. Als laatste zou ik de teugels pas vastmaken, omdat die anders erg in de weg zouden liggen.


    Lucy Johnson
    Op het korte fluitje van Timmy komt Juul aangelopen waarna ik, zoals me gezegd werd, de kar neerleg. De pony zag er al een stuk minder schoon uit dan voor ze los werd gelaten en ik grinnik kort terwijl Timmy haar vacht opnieuw spik en span begint te maken. Op mijn dooie gemakje kijk ik toe hoe Timmy haar tuig om begint te doen beginnend bij een harnas. Hij was zo voorzichtig met de pony, het was leuk om te zien dat die twee zo'n band hadden.
    "Als je nog even kan helpen tillen zit de kar ook zo vast." Ik knik en doe wat hij zegt. Stomme kar.. Eigenlijk vroeg ik me best af hoe Timmy dit altijd allemaal alleen zou doen, hij was nog kleiner dan ik en ik was al een onderdeurtje.
    Opeens bedacht ik me iets anders, als Timmy niks te doen had hierna kon hij mij misschien nog even helpen. "Timmy?" begin ik mijn vraag.
    "Als je hierna niks meer te doen hebt zou je dan mij willen helpen met het rijden van Special? Ik wil een paar sprongen maken maar dat is makkelijker met zijn 2 dan alleen. Dat zou betekenen dat ik elke keer opnieuw van mijn paard af moet en ze heeft al niet zo veel geduld.."
    De vorige keer was mijn lieve Special Surprise ervandoor gegaan toen ik de hindernis opnieuw aan het opbouwen was en dat heeft me toen een kwartier vangen gekost...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Hampton
    'Dan ga ik Wesley nog even inrijden en ga dan eens iets nuttigs doen,' zei Cian. 'Wacht dan nog heel even dan kom ik er zo aan.' Ik knikte. Cian ging reed weg en ging verder met het oefenen. Ik keek toe hoe de bal onder de bakrand door rolde en lachte even. 'Kun je niet beter op het veld trainen?' vroeg ik, terwijl ik richting de bal liep. De bal was gestopt tegen de muur van één van de stallen. Ik pakte de rubberen bal op en gooide hem in de lucht, om hem vervolgens weer op te vangen. Dit deed ik een aantal keer achter elkaar, tot ik weer bij het hek aan was gekomen en de bal in de bak gooide. 'Polo speel je sowieso meestal op een veld toch?' vroeg ik aan Cian.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik ben er vanavond niet, ga op verjaardag bij me zus :p
    ben ik nu al maar goed x'D
    slagroomtaaart c:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 16:05 ]


    Little do you know

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte toen ze me hielp met het karretje. Het alleen vastmaken was echt een pokken werkje. Zeker omdat het karretje evenveel woog als ik en ik een gigantisch onderdeurtje was. Ik haalde net de 1.60, als ik niet korter was. Ik maakte het karretje goed vast en deed nog wat bondjes op hun plek. Toen singelde ik het karretje stevig aan het harnas vast. Ik keek op toen ik haar mijn naam hoorde uitspreken. Ik glimlachte bij haar vraag en knikte. "Tuurlijk. Ik heb toch niet veel te doen. Ik zet Juultje zo op het weiland en dan heb ik alle tijd." Ik maakte de laatste riempjes vast en maakte toen ook de teugels vast. Nog even kriebelde ik aan haar neus. Mijn cap maakte ik goed vast. "Ik zie je zo weer, Luce." Ik klom in het karretje. Juul stapte direct weg. Ik ging goed zitten en pakte uiteindelijk de teugels. Zodra ik dat deed vloog ze weg. Eerst in draf, maar al snel vloog ze in rengalop over de baan. Er was echt geen houden meer aan en ik hield maar gewoon te teugels en de zijkanten van het karretje vast tot ze moe zou worden. Het ging heerlijk hard en mijn haren wapperden in de wind.


    Bowties were never Cooler

    deze rpg word minder.. :l
    niemand die reageert als ik vraag of iemand m'n perso's wil meeten.. waardoor ik niks meer kan doen dan met mezelf rpgen.. :l


    Little do you know

    ik heb Cheryl daar kan ik een stukje mee schrijven waarop je reageren kunt?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Je kan altijd naar Scotty komen


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Je kan altijd naar Scotty komen


    bedoel je niet Steve? Haha :p

    &Nathalie dat zou fijn zijn c:
    btw zit wel op me mobiel dus kan wat langer duren ivm spelfouten :')
    kan nogaltijd nie ocerweg met dit toetsenbord xd Toetsen wille nie altijd luisteren en gaan gwn Freestyle bezig xd


    Little do you know

    same difference


    Bowties were never Cooler

    [hahahahaaa no problem, ik ben zelf een rpg in elkaar aan het bouwen ondertussen dus reageer ook niet als de snelste en ik heb kili met Timmy om mee te rpgen :D ]

    Cheryl Gold
    De stalhulp stemt zonder moeilijk doen in met het verzoek mijn stal ook uit te mesten "Dat dacht ik ook" zeg ik waarna ik met Samara achter me aan de stallen uitloop. Ik loop met de merrie richting de binnenbakken en doe de deur achter me dicht. Met z'n twee in een binnenbak dan kon ik op mijn gemak oefenen. Met Samara aan de hand loop ik een stukje verder de bak in waarna ik mijn capriempje vastklik en opstijg om vervolgens richting de hoefslag te stappen om warm te lopen.
    Na een aantal rondjes laat ik haar aandraven en ik laat me doorzittend meevoeren in haar soepele bewegingen terwijl ik ondertussen wat speel met de teugels zodat ze aan de teugel blijft lopen en haar aanspoor.
    Helaas voor haar heb ik ook redelijk snel door dat ze er helemaal geen zin in heeft vandaag en dus constant haar tempo terug naar beneden haalt. Nogmaals geef ik haar been en klik met mijn tong maar ze lijkt zich er niks van aan te trekken. Nog een keer geef ik been en weer verhoogt Samara haar tempo niet.
    Dit keer geef ik een tik met mijn zweep op haar kont om haar duidelijk te maken dat ze wel degelijk door moet lopen, ze lijkt het hier alleen niet zo mee eens te zijn en maakt een sprong op zij waarbij ze een kwartslag draait en met mijn lange dressuurbeugels ben ik bijna mijn grip kwijt en blijf dus nog net zitten.
    Maar ze gaat wel sneller dus ik besluit het zo te laten en terug te gaan richting de hoefslag.. Ik had gisteren gewoon moeten rijden, dan had ze zich misschien wat beter gedragen vandaag.
    Na een gehele ronde te hebben gedraafd stuur ik haar met mijn benen en een kleine hulp in de teugels wat naar binnen voor een volte die ze tot x prima maakt. Maar na x gaat ze prompt stil staan en gooit beide voorbenen de lucht in, iets waar ik niet op gerekend had waardoor ik met een gil achterover het zand in val terwijl Samara weer op 4 benen gaat staan en me verward aankijkt.


    zo x'D 385 woorden O.O

    Lucy Johnson
    . "Ik zie je zo weer, Luce." en de kleine jongen klimt in het karretje en stapt met zijn pony bij me weg terwijl ik netjes aan de kant ga staan. Wat er precies gebeurde zag ik niet maar wat ik wel zag was een grappig gezicht. Die kleine ponybeentjes die eerst in een harde draf en daarna in een rengalop de baan over vliegen met een karretje en Timmy, die zich stevig vast houd, achter zich aan.
    Ik kan het niet laten om even te grinniken en pak mijn telefoon uit mijn broekzak. Dit soort momenten moesten gewoon worden vastgelegd punt uit. Ik ontgrendel de telefoon en klik de camera aan waarna ik hem op de pony met het karretje richt en een klein stukje van ongeveer een halve minuut film met de rennende pony in beeld.
    Op mijn telefoon kijk ik het filmpje even terug waarna ik mijn internet opstart en hem op facebook invoer met de tekst, Kijk maar uit dravers! Hier komt ponypower! en hem met een glimlach verzend.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    wie gaat Cheryl te hulp schieten/vieshard uitlachen.. David.. Denise of Nathan?.. hmm


    Little do you know

    Mamo schreef:
    James Hampton
    'Dan ga ik Wesley nog even inrijden en ga dan eens iets nuttigs doen,' zei Cian. 'Wacht dan nog heel even dan kom ik er zo aan.' Ik knikte. Cian ging reed weg en ging verder met het oefenen. Ik keek toe hoe de bal onder de bakrand door rolde en lachte even. 'Kun je niet beter op het veld trainen?' vroeg ik, terwijl ik richting de bal liep. De bal was gestopt tegen de muur van één van de stallen. Ik pakte de rubberen bal op en gooide hem in de lucht, om hem vervolgens weer op te vangen. Dit deed ik een aantal keer achter elkaar, tot ik weer bij het hek aan was gekomen en de bal in de bak gooide. 'Polo speel je sowieso meestal op een veld toch?' vroeg ik aan Cian.


    Cian Christy Whinter
    'Kun je niet beter op het veld trainen?' Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat kan, maar ik wilde gewoon wat anders dan gras.' De bal werd naar me toe gegooid, waarbij ik de stick en teugels los liet om de bal op te vangen. Hij was wat nat, en zat onder de modder, maar dat geefde niet.
    'Polo speel je sowieso meestal op een veld toch?' Vroeg hij.
    Ik knikte. 'Dat klopt, maar ik kan af en toe raar zijn. Dan spelen we polo met een pompoen tijdens halloween of dan gebruiken we in plaats van een polostick een bezem, maar goed.' Ik stapte af en pakte Wesley bij de teugels en begeleide hem naar James, knoopte de teugels vast, pakte de spullen van de bak op.
    'Nou mijn zin om te trainen zit er nu niet veel in,' zei ik, terwijl ik de valhelm van mijn hoofd haalde.
    'Misschien als je geluk hebt, gaan we vandaag nog met bezems aan de slag.'


    Vampire + Servant = Servamp