• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte naar haar. "Dank je." Ik vond het altijd erg leuk met Lucy op de track. Ze was hier nu volgens mij een maand, maar wel echt een van de gezelligsten om mee om te gaan. Ze had haar hart op de juiste plek, vooral ook met de paarden, en ze zette me niet voor gek door mijn kledingkeus. Ik pakte mijn cap en zette die over mijn zwarte krullen. Ik keek hoe ze op Juul haar normaal al tonnetje ronde middel klom, al werd het nu alleen erger. Toen ze erop zat begon ik rustig met haar te lopen richting de racebaan. "Ik rij zelf ook nog, maar renwedstrijden durf ik niet meer aan. Draafwedstrijden nog wel, maar dat zal ook niet meer dan een maand of 2 meer duren. Ik ben alleen bang dat als ik over een maand of 6 a 8 helemaal stop met rijden dat ze doordraait." Juul liep erg hard door. Bij de track liet ik haar stoppen en hielp Lucy eraf. Toen liet ik Juultje los zodat ze kon rollen en ik ging haar karretje en teugels uit het hok halen. Ze paste al bijna er niet meer in en ik moest de kussens echt goed afstellen om haar nog comfortabel te laten lopen.


    zo een hele dag scheitstage erop zitten :) Nu lekker avondje ontspannen met RPG :D

    Lucy Johnson
    Het was niet nodig om Juultje benen te geven want ze liep uit zichzelf rustig achter Timmy aan. Het voelde toch echt heel anders om op dit beestje te rijden in plaats van mijn paard van 1.75 die natuurlijk veel grotere stappen maakte.
    Mijn schouders haal ik op. "Dat zie je dan wel weer nietwaar? " Het was inderdaad wel een risico om Juultje met haar bak energie stil te zetten, maar wat moet dat moet.
    Zodra we op onze bestemming zijn aangekomen spring ik met wat hulp van Timmy van het beestje af en kijk toe hoe Timmy zijn spullen te voorschijn haalt en hoe Juul van haar vrijheid geniet. Gek beest.
    "Kan ik vast helpen?"


    Cheryl Gold
    Nathan stemt snel in zodra ik hem vraag mijn stal ook uit te mesten en ik trek Samara mee naar de poetsplaats waar ik haar vast zet. Uit mijn tas haal ik een aantal borstels waarna ik grondig over haar vacht begin te borstelen in de hoop dat alle vlekken eruit gaan en ik straks gewoon een wit paard rijden kan. Ik bedoel zeg nou zelf, op een half bruin strontpaard ga ik niet zitten!
    "Smeerbeest!" Het woord verlaat met een irriterende ondertoon mijn mond zodra bijna alle vlekken weg zijn en haar vacht weer wit ziet. He,he.
    Mijn borstels mik ik terug in mijn tas en ik ga op weg naar de zadelkamer om mijn tuig te halen waarna ik met een dekje, bontje, zadel en hoofdstel terugkom. Het hoofdstel hangt om mijn schouder en de rest ligt op de juiste volgorde in mijn armen zodat ik het in een keer op haar rug kan leggen en de singel vast kan maken.
    Uit mijn tas haal ik mijn spoortjes die ik om doe nu ze nog vast staat en daarna zet ik mijn cap op en leg mijn zweep klaar. Zonder ging ik de bak niet in, zonder betekende dat ik haar niet kon straffen voor de fouten die ze maken ging, en als ik haar niet kon straffen hield ik geen controle en was het lang niet zo'n goed paard geweest. Ze moest maar zorgen dat ze het goed zou doen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    David Marc Johnson
    "Hoi, ik ben Allunga Fox, nieuw hier. Leuk je te ontmoeten. Wie is die prachtige dame die jij daar bereidt?" stelt het meisje zich dan ook voor.
    Ik grinnik zacht "Deze prachtige dame is een ruin, maar dit is Courage. Zoals zijn naam al zegt is hij enorm moedig" zeg ik met een glimlach tegen haar "En jou paard? Hoe heet die?" vraag ik haar dan vervolgens met nogsteeds de zelfde glimlach. Ik geef een zacht rukje aan de teugels waardoor Courage eindelijk stil blijft staan, aangezien haar paard niet erg rustig is.


    Niet zo lang.. sorry daarvoor :c
    Iemand voor Denise?? (:


    Little do you know

    James Hampton
    Ik was geconcentreerd aan het kijken naar het polo-spel, tot de jongen en het paard voor mijn neus stopten. 'Nieuwsgierig?' vroeg ik de jongen. Ik schudde mijn hoofd. 'Neh, ik kijk graag naar polo,' antwoordde ik. 'Bovendien vond ik het een beetje merkwaardig iemand in zijn eentje polo te zien spelen, dus kwam ik even pols hoogte nemen.' Ik zweeg even en dacht na. 'Dus eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig ja.' Ik bekeek het paard van de jongen. Het was een mooi paard, ook al hield ik niet zo van die polo pony's, deze zag er toch wel leuk uit. 'Je speelt normaal gesproken wel in een team toch?' vroeg ik aan de jongen, terwijl ik hem vragend aan keek. Ik kon me zijn naam nog steeds niet herinneren, maar zijn gezicht kwam me wel heel bekend voor. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik hem wel vaak had zien lopen in en om de stallen. 'Hoe heet je ook alweer?' vroeg ik aan de jongen. 'Ik kan zo snel even niet op je naam komen.'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Allunga Fox
    Vriendelijk antwoord de jongen. Oké, ik me dus vergist het is een ruin, ach ja dat is vaak moeilijk te zien bij paarden. Ik ben gewend aan IJslanders en Yani en ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met andere paardenrassen.
    "Deze 'kleine' hier heet Yani."
    Alsof hij weet dat ik het over hem heeft duwt Yani zijn neus in mijn nek, dat is voor mij een teken dat hij zich niet op zijn gemak voelt. Voor de meeste mensen is hij dan wel een groot gevaarlijk paard, maar ik ken hem en weet dat hij een beetje een sukkeltje is. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat voor ras het paard voor mij is.
    "Mag ik vragen wat voor ras hij is?"

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:34 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik liep vrolijk met Juultje naast me over het terrein. Ze was echt een bak energie en straks zou ze vliegen, dat zoizo. Ik wist alleen niet welke gang en of ze kleine shetlanderpasjes zou zetten zoals nu, of mooie grote passen, die ze ook kon zetten. ik hoopte het laatste, want dan ging ze goed snel, maar stap was zeker niet haar favourite gang. Ik knikte bij Lucy's woorden en deed het hek naar de baan open. Ik liet Juul haar hoofdstel los en hielp Lucy van haar rug voor ik naar het schuurtje liep om de spullen te pakken. Ik keek even om naar Lucy en Juul toen ze vroeg of ze kon helpen. "Als je kan helpen met het karretje naar buiten rijden. Dat zou fijn zijn." Het harnas voor Juul hing al over mijn schouder, net als de teugels en de padding had ik in een zak zitten. Alleen het karretje moest nog. Het was niet perse zwaar, maar voor iemand van mijn lengte gewoon erg onhandig. Het karretje was roze met lichtblauw en stond prachtig bij Juul haar pikzwarte vacht. Mijn trui vandaag was grijs met zwarte brede strepen en ik had gewoon donkerblauwe skinnyjeans aan. Het maakte me echt niet uit dat je zo niet 'hoorde' te rijden. Ik reed zo en that was it.


    Bowties were never Cooler

    David Marc Johnson
    Ze stelde haar paard voor als Yani waarop het dier zijn neus in haar nek duwt. Ik grinnik zachtjes.
    "Mooi dier" zeg ik met een glimlach.
    "Dus, kom je hier voor het wedstrijdseizoen of kom je hier om hem permanent te stallen?" vraag ik haar dan.
    "Aangezien zaterdag de aftrap van het nieuwe wedstrijdseizoen is zullen er ook genoeg voor de wedstrijden komen" leg ik schouderophalend uit. Courage staat gelukkig nogsteeds stil en loopt maar wat met zijn bit te spelen, iets wat hij altijd doet als hij zich verveeld.
    Ze vraagt wat voor ras Courage is waarop ik met een glimlach antwoord met: "Courage is een Deens Warmbloed"
    "Maar goed, ik denk dat ik Courage maar weer verder train, hij moet natuurlijk niet te lang stil staan" zeg ik met een glimlach tegen het meisje.
    "Leuk je ontmoet te hebben, en ik kom je vast nog wel eens tegen vandaag" zeg ik nog voor ik Courage weer zachtjes aan spoor om te gaan stappen zodat hij weer kan opwarmen. Eigenlijk is springen best lastig als je alleen bent, dan moet je steeds van je paard af als je een hindernis hoger wilt zetten.. Jammer dat er niet meer stalhulpen zijn hier om me even te helpen, aangezien ik aan neem dat Nathan druk bezig is met de stallen klaar maken en schoon maken..


    Aangepast :'D
    Enorm lang zoeken naar een ras dat er een beetje op lijkt.. blijkt dat zo'n beetje alles dat erop lijkt niet bont mag zijn -.-
    Dit ras ook niet maar dat boeit me even niet, geen zin om nog eeuwen lang te moeten zoeken x'D

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 20:02 ]


    Little do you know

    Cian Christy Whinter
    Ik keek de jongen even aan toen hij antwoord gaf.
    Neh, ik kijk graag naar polo.' Ik knikte. 'Bovendien vond ik het een beetje merkwaardig iemand in zijn eentje polo te zien spelen, dus kwam ik even pols hoogte nemen.'
    'Dat kan ik begrijpen,' zei ik kort. Uiteindelijk zei hij dat hij toch nieuwschierig was en bekeek mijn paard. Ik keek zelf ook.
    Je speelt normaal gesproken wel in een team toch?' zijn vragende blik was al genoeg om antwoord te geven: 'Ja natuurlijk, mijn team is er vandaag niet, en Wesley verveelde zich.' Ik wees naar beneden.
    'Hoe heet je ook alweer?' Ik glimlachte. 'Ik kan niet zo snel op je naam komen.'
    'Ik ben Cian, en jij? Ik heb je wel eens zien rondlopen, maar nooit gevraagd naar je naam,' zei ik met een trappelende Wesley aan de teugels.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lucy Johnson

    "Als je kan helpen met het karretje naar buiten rijden. Dat zou fijn zijn." Ik knik naar Timmy dat dat oké is en loop in de richting van het karretje dat eigenlijk niet te missen is. Het was volgegooit met blauw en roze wat het een vrolijke uitstraling gaf. Ik wist dat niet iedereen er zo over dacht, op stal had ik regelmatig mensen horen praten. Maar waarom zou Timmy het niet zo mogen doen zoals hij dat wil? Het is zijn pony, en zijn karrertje. En daarbij vond ik het gewoon leuk staan.
    Ik droeg zelf ook altijd felle kleuren met Special. Net als vandaag mijn rijbroek had een licht groene kleur terwijl mijn gele rijsokken boven mijn jophurs uitstaken en mijn kuiten bedekten. Voor special had ik net zo'n geel dekje in mijn tas zitten vandaag, iets wat extra opviel op het zwarte paard. Ik zet me bij het karrertje en begin het vrolijk naar buiten te trekken. Zwaar was het niet, dat was ook niet erg handig bij dit soort wedstrijden vandaar dat het karretje ook zo meerijd.
    "Taxi service Lucy komt eraan!!" roep ik grinnikend terwijl ik verder trek.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Allunga Fox
    Ik ben hier naar toe verhuisd, dus Yani komt hier permanent te staan. Ik ben wel van plan om deel te nemen aan wat wedstrijden , maar het ligt er heel erg aan hoe Yani reageert op alles enzo, ik wil niet met hem gaan rijden als hij zich niet op zijn gemak voelt."
    Als ik alleen al denk aan de dingen die mis kunnen gaan met Yani, hij is zo kostbaar.
    "Weet jij trouwens of er hier ergens een grasveld is of een weide? Dan kan ik even wat doen met Yani."
    "Hier iets verderop is een wei die je wel kan gebruiken als hij niet bezet is."
    "Dankje"
    De jongen gaat weer verder trainen en ik ga met Yani naar het grasveld. Ik ga hem nog niet intensief trainen, maar een join-up kan wel. Dat moet eigenlijk wel. Het is een techniek die ik een van een oude man uit ons dorp heb geleerd, het is één van de redenen dat Yani zo op mij reageert. Ik doe het bijna dagelijks met hem en het is voor ons beide een manier om te ontspannen. Bij de wei aangekomen maak ik het hekje open en leid Yani naar binnen, dan doe ik het hek weer goed dicht en maak Yani los. Ik jaag hem naar de buitenkant, doe agressief.

    [misschien kan er iemand bij haar komen kijken en dan in gesprek met haar raken[


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is er misschien iemand die een personage heeft voor Denise??


    Little do you know

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte toen ze eraan kwam lopen. "Dank je, Luce." zei ik vrolijk. Zelf klungelde ik altijd erg ermee. Zij liep zoals altijd in vrolijke kleuren en leek altijd vrolijk. Ik snapte dan ook niet hoe iemand om haar heen niet vrolijk kon zijn. Ze wist mij altijd op te vrolijken, in wat voor staat ik ook was. Ik vond dat echt heel erg fijn. Ik kiepte het karretje zodat het met de stangen niet meer tegen de muur stond en grijnsde bij haar woorden. kort floot ik russen mijn tanden en Juul kan nu al met veel grotere passen aanlopen. Die had er echt zin in. "Leg maar even neer." zei ik tegen Lucy voor ik snel maar grondig met de zachte borstel uit mijn kontzak Juul begon af te borstelen. "Dat mag je zaterdag niet doen hoor, Juulke." Ik kreeg een zacht gehinnik terug. "Dan is het goed." Ik aaide nog even over haar neus en gooide de borstel tegen het hek. Ik begon haar harnas om te hangen en de riemen goed stevig, maar toch niet te strak vast te maken. Ook dezen hadden allemaal bondjes ertussen, maar toch paste ik wel op, al zaten de veulens niet in haar borst, ik wilde haar geen pijn doen of oncomfortabel maken. Ze bleef braaf stilstaan. Voor aansingelen enzo had ik geen braver paard kunnen wensen. Het leek haar echt niets te deren. Dat kwam waarschijnlijk ook omdat ze van zichzelf al zo rond was, maar goed. Toen die vast zat keek ik weer naar Lucy. "Als je nog even kan helpen tillen zit de kar ook zo vast." Als de twee hoofdriemen vast zaten kon ik de rest alleen afmaken. ook moesten er dan nog wat bondjes op verschillende plekken komen te zitten, maar dat was ook zo gebeurd. Als laatste zou ik de teugels pas vastmaken, omdat die anders erg in de weg zouden liggen.


    Bowties were never Cooler

    James Hampton
    'Dat kan ik begrijpen,' zei de jongen kort. 'Ja natuurlijk, mijn team is er vandaag niet, en Wesley verveelde zich.' De jongen wees naar beneden, naar zijn pony, die dus hoogstwaarschijnlijk Wesley heette. Ik knikte. 'Ach, je kan je tijd ook altijd maar beter nuttig gebruiken hè,' zei ik met een glimlachje.
    'Ik ben Cian, en jij? Ik heb je wel eens zien rondlopen, maar nooit gevraagd naar je naam,' zei hij. 'James,' antwoordde ik, 'James Hampton. Ik ben deel van het springteam.' Ik keek weer even naar Wesley, die behoorlijk ongeduldig begon te worden volgens mij. 'Als ik een paard tot mijn beschikking had, had ik graag even met je meegespeeld, maar helaas,' zei ik. Ik had zelf ook een paar keer polo gespeeld, ik was er niet overdreven goed in, maar ik bakte er toch nog iets van en ik vond het wel leuk om te doen. Ik had Voltaire alleen al op stal gezet en die mocht nu even van zijn rust genieten, dus bleef er niets over.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Sorry dat ik gister niet reageerde ik had het heel druk. Ik probeer vandaag nog wat te posten en morgen ergens moet heel misschien ook nog lukken maar dan heb ik hier allemaal vrienden omdat ik zondag jarig ben haha.]

    Nathan Black
    ''Ja, super! Rijden komt er toch niet van, heb geen BH aan, ben ik vergeten,'' zegt ze dan lachend. Ik grinnik zacht bij de laatste woorden maar let er verder niet op.
    ''Oh, euhm.. Dat klonk vast raar,'' mompelt ze dan verlegen. Ik grinnik zacht en knik.
    "Ja, dat klonk wel een beetje vreemd, maar ach zoiets zeggen we allemaal wel een keer, toch?" zeg ik met een glimlach tegen haar. Ik leeg de kruiwagen op de mestbult. De kruiwagen zet ik terug waar deze altijd staan en dan loop ik met Jaimy het terrein over.
    "Nou, zoals je ziet zijn daar de longeerkralen, daar achter de paddocks en om de hoek zijn de binnen- en buiten bakken" vertel ik haar ondertussen.
    "Ook is er een restaurant binnen in het hoofdgebouw, dus als je honger hebt of dorst kun je daar vaak wel terecht" vervolg ik mijn verhaaltje. Ik moet Steve zo maar even opzoeken om te vragen of er nog extra klusjes zijn vandaag..


    Jaimy
    'Ja, dat klonk wel een beetje vreemd, maar ach zoiets zeggen we allemaal wel een keer toch?' zegt hij lachend. Hij leegt zijn kruiwagen, zet hem terug en neemt me mee over het terrein. Hij laat me de longeerkralen, de paddocks en de bakken zien. 'Ook is er een restaurant binnen in het hoofdgebouw, dus als je honger of dorst hebt kun je daar vaak wel terecht,' vervolgt hij. Dan is hij stil, lijkt na te denken. Glimlachend leg ik mijn hand op zijn arm, voorzichtig, zodat hij er niet van schrikt. 'Bedankt, N-nathan,' mompel ik zacht. Waarom moet ik nou weer dichtslaan? Verdomme, vrienden maken was ook zo moeilijk. Ik zet een stap achteruit, schenk hem een waterig glimlachje en zet het dan op een lopen. Fuck. Hij vind me nu vast raar. Vechtend tegen de tranen vlucht ik de stallen binnen. Ik heb ook zo'n stom, Australisch accent. En ik ben lelijk. Logisch dat ik nooit vrienden maak. Nu ben ik eindelijk van school af, en hang ik rond in de UK. Studeren? Nah, ik richt me liever 100% op de paardensport. Maar daar zou papa ook niet blij van worden. Jankend vind ik een ladder die blijkbaar naar de hooizolder gaat. Zonder nadenken klim ik omhoog en laat me in het hooi zakken om uit te snikken.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    coven schreef:
    [Sorry dat ik gister niet reageerde ik had het heel druk. Ik probeer vandaag nog wat te posten en morgen ergens moet heel misschien ook nog lukken maar dan heb ik hier allemaal vrienden omdat ik zondag jarig ben haha.]

    HurtedHeart schreef:
    Alexandra "Alex" Jane Mooré || Chance
    "Klinkt als een geweldig paard" Ik glimlach. 'Dat is ze ook.' Het was enkel een mompel een fluistering iets wat hij vast niet zou hebben gehoord. "Vijf" grijnst hij naar het onrustige dier. "Ik heb hem nu drie jaar, ik train nog niet zo gek lang met hem en hij moet nog veel leren, maar het gaat super" Zegt hij en ik zie duidelijk in zijn ogen dat hij houd van zijn paard. Dat is iets wat ook veel betekent voor mij aangezien ik het niet kan hebben als mensen hun paard alleen gebruiken voor bijvoorbeeld wedstrijden. Ik laat Chance altijd kiezen al houd hij van rennen dus hij zou altijd gaan voor ren wedstrijden iets waar hij al op deze leeftijd verschillende keren heeft gewonnen en erg goed is in de sport zelf. Chance wint dan ook geregeld, maar we doen het beide voor de adrenaline en omdat we van snelheid houden. Chance is snel en hoeft niet eens een tik iets wat ik ook nooit zou geven aan haar. Ze luistert al als ik klik tussen mijn tanden dus waarom iets doen wat pijn doet. "Ik hoop dat jullie het een beetje leuk krijgen hier, maar dat moet wel goed komen denk ik" Zegt miguel dan lachend terwijl hij van mij naar Chance kijkt en weer terug kijkt. "Mocht je vragen hebben of een rondleiding willen.." Begint hij terwijl hij naar zichzf wijst nadat hij zijn handen uit zijn zakken heeft gehaald. "Je kan me alles vragen" vervolgt hij zijn zin met een grijns op zijn lippen. Ik grinnik even. 'Daar zal ik aan denken.' Zeg ik met een brede glimlach op mijn lippen. Ik kon het tot zover wel met hem vinden.
    'Anders kunnen als we beide klaar zijn met poetsen je me misschien het hier laten zien aangezien ik al moeite had met deze poetspommade te vinden.' Ik grinnik even als ik hem aankijk. Ik was even bang voor een afwijzing maar hij boot het zelf aan dus ik schuif dat snel aan de kant.

    [Maakt niet uit hier was mijn of alex reactie. Alvast gefeliciteerd (:]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 18:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break