• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Het kan geen kwaad om mij in vertrouwen te nemen, haha. Alles blijft anoniem, beloofd. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Even proberen.


    Tijd voor koffie.

    Beaton schreef:
    Het kan geen kwaad om mij in vertrouwen te nemen, haha. Alles blijft anoniem, beloofd. :]


    Het is niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar ik vind het gewoon lastig om dit soort dingen in te vullen. Bang om gevoelens te kwetsen enz. Klinkt heel stom, is het misschien ook ;x


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar ik vind het gewoon lastig om dit soort dingen in te vullen. Bang om gevoelens te kwetsen enz. Klinkt heel stom, is het misschien ook ;x

    Ik had het meer tegen de mensen die het hadden over hun twijfels over de anonimiteit. :]
    Ik begrijp je, though, ik heb ook moeite met dat soort dingen. Maar je helpt de mods er alleen maar mee. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar ik vind het gewoon lastig om dit soort dingen in te vullen. Bang om gevoelens te kwetsen enz. Klinkt heel stom, is het misschien ook ;x

    Ik vind het niet stom, zelfs aardig.


    -

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar ik vind het gewoon lastig om dit soort dingen in te vullen. Bang om gevoelens te kwetsen enz. Klinkt heel stom, is het misschien ook ;x


    Als ze bang zijn voor een kwetsend antwoord zouden ze dit niet maken:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar ik vind het gewoon lastig om dit soort dingen in te vullen. Bang om gevoelens te kwetsen enz. Klinkt heel stom, is het misschien ook ;x

    Zolang je het goed verwoord en beargumenteert zal dat wel wat meevallen! Opbouwende kritiek is ook goed om te krijgen, want hoe weten ze anders of ze iets moeten veranderen, right? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beaton schreef:
    (...)
    Ik had het meer tegen de mensen die het hadden over hun twijfels over de anonimiteit. :]
    Ik begrijp je, though, ik heb ook moeite met dat soort dingen. Maar je helpt de mods er alleen maar mee. :Y)


    Oke, ik zal 't in overweging nemen.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar ik vind het gewoon lastig om dit soort dingen in te vullen. Bang om gevoelens te kwetsen enz. Klinkt heel stom, is het misschien ook ;x

    Weet je hoe ik dan denk? Ik wil niet dat zij dingen voor mij achterhouden, als moderator zijnde. Dus geheimzinnigheid mag van mij weggelaten worden, maar wil je openheid creëren, moet je zelf ook eerlijk zijn. Ik heb daar op de één of andere manier geen moeite mee. Misschien ook omdat ik het zie als; wil je beroemd worden, moet je tegen kritiek kunnen; dus wil je een mod worden, moet je ook tegen kritiek kunnen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar ik vind het gewoon lastig om dit soort dingen in te vullen. Bang om gevoelens te kwetsen enz. Klinkt heel stom, is het misschien ook ;x


    Feedback =/= gevoelens kwetsen.

    gewoon zeggen wat je vind en zo mogelijk opbouwende kritiek/tips geven en dan is het goed ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Jullie zijn ook goed in liegen. :3


    Ah, ook al verander je je naam je blijft even herkenbaar als altijd als het stralende zonnetje van quizlet ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ah, ook al verander je je naam je blijft even herkenbaar als altijd als het stralende zonnetje van quizlet ^^


    Natuurlijk. :3


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem ook maar ingevuld. Ik ben benieuwd of er ook daadwerkelijk iets mee gaat gebeuren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Okammy schreef:
    (...)

    Feedback =/= gevoelens kwetsen.

    gewoon zeggen wat je vind en zo mogelijk opbouwende kritiek/tips geven en dan is het goed ^^


    Ik heb iets gestuurd en geprobeerd dingen zo goed mogelijk te verwoorden. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben het afgelopen jaar eigenlijk wat te weinig op Q geweest om daar een mening over te geven. Ik kan alleen zeggen dat me niets negatiefs is opgevallen en dat jullie dus zeker en vast goed bezig zijn (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.