• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Ik herhaal gewoon dat wat ik al eerder heb gezegd tegen jullie, namelijk actiever zijn op het mod forum + je vaker op het normale forum laten zien als dat mogelijk is. Dit zodat users weten dat er ook echt wat gebeurd, men ziet dat de mods ook echt actief zijn en zodat vragen en dingen van mods op het mod forum sneller beantwoord / verholpen worden.
    Verder zou het handig zijn om sommige berichten oppervlakkig te bekijken en je alleen te concentreren op het bericht wat erachter zit.

    Meer heb ik niet te zeggen hierover

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 22:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ik herhaal gewoon dat wat ik al eerder heb gezegd tegen jullie, namelijk actiever zijn op het mod forum + je vaker op het normale forum laten zien als dat mogelijk is. Dit zodat users weten dat er ook echt wat gebeurd, men ziet dat de mods ook echt actief zijn en zodat vragen en dingen van mods op het mod forum sneller beantwoord / verholpen worden.
    Verder zou het handig zijn om sommige berichten oppervlakkig te bekijken en je alleen te concentreren op het bericht wat erachter zit.

    Meer heb ik niet te zeggen hierover

    Wat bedoel je precies met dat laatste punt, met meer oppervlakkig zijn?


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies met dat laatste punt, met meer oppervlakkig zijn?

    Uuuhm, ik denk dat "tussen de lijnen lezen" het beste omschrijft wat ik bedoel. Dus meer letten op de context van het bericht en niet hoe het geschreven is. Ik bedoel dus niet dat jullie onpartijdiger moeten zijn, want dat zijn jullie, in my opinion, best wel.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 23:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niets is tegenwoordig anoniem meer. (cat)
    Alles wordt gecheckt.
    Nevertheless, ik vul 'm wel in. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik te weinig met de mod's te maken heb om hier goed over te kunnen oordelen, dus ik pas even. (:


    Bad decisions make good stories.

    Comanche schreef:
    Niets is tegenwoordig anoniem meer. (cat)
    Alles wordt gecheckt.
    Nevertheless, ik vul 'm wel in. ^^


    De NSA gaat je niks doen omdat je de enquête in vult ;p


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ken ze niet allemaal en ik weet ook niet hoe sommigen hun manier van handelen zijn met een of ander probleem, maar ik zal toch mijn best doen en het proberen in te vullen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe meer enquêtes hoe beter! Invullen dus! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga 'm dadelijk invullen.
    Ik heb nog niet de gehele vragenlijst bekeken, maar ik weet nu al dat ik geen ,,slechtste" Moderator kan benoemen. Ik denk dat de ,,beste" al moeilijk is, omdat ik met de één meer persoonlijk contact heb (gehad) of minder of juist meer ervaring mee heb e.d.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zometeen vul ik hem ook in!


    Some people are art and do art at the same time

    Hatsumomo schreef:
    Ik vraag me altijd af hoe anoniem dit blijft en ik denk niet dat ik het ga invullen omdat jullie tot nu toe toch nog niks ermee gedaan hebben.

    Mensen, hou nou eens op met al dat negatief gedoe. Klagen doe je in het 'Klachten'-subforum en niet hier -_-. Als jullie Beaton niet vertrouwen - wat ik dus onzin vindt - moet je die enquête niet invullen, hoor. Niemand verplicht je om te blijven of om hem in te vullen. Dus, wat is dan eigenlijk het probleem?

    Sorry als dit bitcherig klinkt. Dit is niet persoonlijk bedoeld.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Mensen, hou nou eens op met al dat negatief gedoe. Klagen doe je in het 'Klachten'-subforum en niet hier -_-. Als jullie Beaton niet vertrouwen - wat ik dus onzin vindt - moet je die enquête niet invullen, hoor. Niemand verplicht je om te blijven of om hem in te vullen. Dus, wat is dan eigenlijk het probleem?

    Sorry als dit bitcherig klinkt. Dit is niet persoonlijk bedoeld.


    Je zit één maand op Quizlet, je kent de site niet goed en wat er eerder allemaal gebeurd is. Dus je moet niets zeggen.

    Fennekin schreef:
    (...)

    Je zit één maand op Quizlet, je kent de site niet goed en wat er eerder allemaal gebeurd is. Dus je moet niets zeggen.
    !


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fennekin schreef:
    (...)

    Je zit één maand op Quizlet, je kent de site niet goed en wat er eerder allemaal gebeurd is. Dus je moet niets zeggen.

    Wat voor zin heeft het voor ons om een heleboel tijd in een enquête te steken en er vervolgens niets nuttigs mee te doen?


    I am an idiot, I move.