• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Fennekin schreef:
    (...)

    Je zit één maand op Quizlet, je kent de site niet goed en wat er eerder allemaal gebeurd is. Dus je moet niets zeggen.

    Ik zit hier wel langer dan een maand op Q :'). Mijn vorige account was ik beu en ik ben een hele tijd afwezig geweest, maar ongeveer een maand geleden kreeg ik terug zin om op Quizlet te zitten en toen heb ik dit account gemaakt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik zit hier wel langer dan een maand op Q :'). Mijn vorige account was ik beu en ik ben een hele tijd afwezig geweest, maar ongeveer een maand geleden kreeg ik terug zin om op Quizlet te zitten en toen heb ik dit account gemaakt.


    Dan heb je in die tijd dat je weg was vást wel wat gemist.

    Fennekin schreef:
    (...)

    Je zit één maand op Quizlet, je kent de site niet goed en wat er eerder allemaal gebeurd is. Dus je moet niets zeggen.
    Sinds jij hier al wat langer zit, heb je dan vast ook al gemerkt dat wij, de bemiddelaars, het ook niet altijd eens zijn met de mods en wij dus ook geen hielenlikkers zijn. Integendeel zelf. Wij hebben soms ook eens discussies met hen en bij de vorige mod verkiezing heb je ook kunnen zien dat wij ook gegarandeerd hebben dat we nauwlettend alles bijhielden of alles eerlijk verliep. Ik snap dat het vertrouwen wat geschonden is en ik weet ook goed genoeg waarom, maar die fout zullen de moderators niet snel (en waarschijnlijk nooit) meer maken. De moderators doen zeker hun best voor verbetering. Intern is er ook al heel veel veranderd sinds wij zijn aangesteld en nu kan er gewerkt worden aan de zichtbare verbetering, daarom is deze enquête belangrijk. De binnengekomen resultaten worden nu al in een rapport vastgelegd en wie weet stellen we dat wel voor jullie beschikbaar zodat iedereen ook effectief kan zien, dat de moderators hier aan willen werken. Beaton is hiermee ook zeker te vertrouwen. Het ligt nu eenmaal binnen onze functie. Ik zou best wel een voorbeeldje willen posten van hoe de moderators de inzendingen te zien krijgen, maar het is niet de bedoeling dat ik hier een random inzending online zet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fennekin schreef:
    (...)

    Dan heb je in die tijd dat je weg was vást wel wat gemist.

    Wat is het probleem van iets missen? Ik ben namelijk niet afwezig geweest, en ik heb ook geen problemen met het vertrouwen van een bemiddelaar voor een enquête. En ik zie ook jullie problemen niet, maar dat kan natuurlijk zijn omdat je persoonlijk problemen hebben met de moderators.

    Wat ik trouwens wel asociaal vindt, dat jij iemand de les gaat lezen, terwijl diegene alleen zijn mening geeft. En mocht ze maar één maand erop hebben gezeten, dan zeg je zoiets nog niet, vind ik dan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ludovico schreef:
    (...)
    Wat is het probleem van iets missen? Ik ben namelijk niet afwezig geweest, en ik heb ook geen problemen met het vertrouwen van een bemiddelaar voor een enquête. En ik zie ook jullie problemen niet, maar dat kan natuurlijk zijn omdat je persoonlijk problemen hebben met de moderators.

    Wat ik trouwens wel asociaal vindt, dat jij iemand de les gaat lezen, terwijl diegene alleen zijn mening geeft. En mocht ze maar één maand erop hebben gezeten, dan zeg je zoiets nog niet, vind ik dan.


    Ze gaf niet echt een mening trouwens :') En ja, ik vind dat ik dat dan wél mag zeggen. Denk na, het is wel zo.

    Ingevuld (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Fennekin schreef:
    (...)

    Je zit één maand op Quizlet, je kent de site niet goed en wat er eerder allemaal gebeurd is. Dus je moet niets zeggen.


    Ik zit anderhalf jaar op Quizlet en ik weet ook lang niet allemaal wat er is gebeurd. In die tijd heb ik wel degelijk een vertrouwen gekregen in Moderators en Bemiddelaars. Maakt mijn minieme ,,kennis'' van gebeurtenissen mijn enquête-invulling dan incapabel? Ik vind van niet.
    Daarbij denk ik dat het niet uitmaakt of je een maand of drie jaar op Q zit om deze enquête in te vullen; het gaat vooral wat er nú speelt en om de Moderators en Bemiddelaars van nú. Een lid dat een maand lid is, vult dit toch gewoon in over haar ervaringen en ideeën over Moderators en Bemiddelaars van nú?

    Jij hebt jouw mening erover, en zij de hare. Jij weet meer van wat er is gebeurt hier, maar de gedachtes van een user die een maand lid is, tellen wel degelijk, lijkt me.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 17:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hatsumomo schreef:
    Ik vraag me altijd af hoe anoniem dit blijft en ik denk niet dat ik het ga invullen omdat jullie tot nu toe toch nog niks ermee gedaan hebben.


    Je haalt me de woorden uit de mond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op zich zou ik het best willen invullen, ik heb alleen amper contact gehad met mods, dus eigenlijk is er niet één vraag die ik echt serieus kan invullen. Al kan ik van de contacten die ik had, zeker niet klagen. :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Je hoeft niet per sé contacten te hebben, dit kan ook puur op gevoel zijn c:


    Miep

    Okammy schreef:
    (...)

    De NSA gaat je niks doen omdat je de enquête in vult ;p

    De NSA is kattenpies. :Y)
    Mwoah. Ik vul 'm wel even in, als ik tijd heb. Nu heb ik zin om te slapen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vraag me af wat hier mee wordt gedaan aangezien er in het jaar en die maanden dat ik hier zit niet echt veel is veranderd maar ik waag wel een poging. Zal je zien dat het niets uitmaakt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ken de mods niet goed genoeg om de enquête intevullen, ik pas.
    Succes ;)


    We can learn to love again.

    Roar schreef:
    Ik vraag me af wat hier mee wordt gedaan aangezien er in het jaar en die maanden dat ik hier zit niet echt veel is veranderd maar ik waag wel een poging. Zal je zien dat het niets uitmaakt.

    Zoals al gezegd: we maken er een soort rapport over en zo hebben wij iets concreets dat ons er aan kan herinneren wat goed gaat en wat verbeterd moet worden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2013 - 0:12 ]


    I am an idiot, I move.

    Je hebt denk ik niet veel aan mij.
    Ik heb voor dit account quizlet echt een paar jaar niet meer bezocht.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''