• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    xiloveyoutoo schreef:
    Ik ken de mods niet goed genoeg om de enquête intevullen, ik pas.
    Succes ;)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ingevuld! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tot wanneer kun je hem eigenlijk insturen?


    Some people are art and do art at the same time

    --

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 19:22 ]


    -

    Ach ik vul 'm wel even in, niet dat ik negatief kritiek kan verzinnen...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Het is niet persé dat ik de bemiddelaars niet vertrouw. Maar iedereen hier die al een tijdje op Q zit weet dat het Modforum niet enkel zakelijk is. Er zijn al eerder dingen van het Mod-forum uitgelekt, de dingen waarop de moderators ons als personen bekritiseerden, dus niet alleen op onze "misdaden" op het forum. Ik zie het mod-forum dan ook als het roddelhoekje, na al die keren. Oftewel al zeggen de bemiddelaars niks dan nog zie ik jullie best wel napraten van 'oh, ja nee dat is sowieso Ellen! Waarom haat zij mij?! Nou ja, ik mag haar ook niet hoor!'. Het is namelijk al eerder voor gekomen. En zoals hier mij altijd werd gewaarschuwd OOK DOOR DE MODS ' eens een vreemdgaand vriendje, blijft een vreemdgaand vriendje', idem met 'eens een roddelhoekje blijft een roddelhoekje'.

    Plus als het ècht zo anoniem is, kunnen jullie makkelijk een enquette aanmaken op enquettemaken.be. Dat is zowel minder moeite voor jullie hardwerkende moderaters, als meer veiligheid voor ons, forumleden c:


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Het is niet persé dat ik de bemiddelaars niet vertrouw. Maar iedereen hier die al een tijdje op Q zit weet dat het Modforum niet enkel zakelijk is. Er zijn al eerder dingen van het Mod-forum uitgelekt, de dingen waarop de moderators ons als personen bekritiseerden, dus niet alleen op onze "misdaden" op het forum. Ik zie het mod-forum dan ook als het roddelhoekje, na al die keren. Oftewel al zeggen de bemiddelaars niks dan nog zie ik jullie best wel napraten van 'oh, ja nee dat is sowieso Ellen! Waarom haat zij mij?! Nou ja, ik mag haar ook niet hoor!'. Het is namelijk al eerder voor gekomen. En zoals hier mij altijd werd gewaarschuwd OOK DOOR DE MODS ' eens een vreemdgaand vriendje, blijft een vreemdgaand vriendje', idem met 'eens een roddelhoekje blijft een roddelhoekje'.

    Plus als het ècht zo anoniem is, kunnen jullie makkelijk een enquette aanmaken op enquettemaken.be. Dat is zowel minder moeite voor jullie hardwerkende moderaters, als meer veiligheid voor ons, forumleden c:


    Dit. Precies.

    Scholar schreef:
    (...)
    Zoals al gezegd: we maken er een soort rapport over en zo hebben wij iets concreets dat ons er aan kan herinneren wat goed gaat en wat verbeterd moet worden.


    Het zou echt een wereldwonder zijn als jullie er echt iets mee deden. Mag in de krant.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lol. Ik zou me als mod schamen als jullie er een rapport over zouden maken en ik onder slecht kwam.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Roar schreef:
    (...)

    Het zou echt een wereldwonder zijn als jullie er echt iets mee deden. Mag in de krant.

    Mail/schrijf/bel de journalisten dan alvast maar (:


    I am an idiot, I move.

    Roar schreef:
    (...)

    Het zou echt een wereldwonder zijn als jullie er echt iets mee deden. Mag in de krant.


    Precies, er is nog nooit iets mee gedaan, dus waarom zou dat nu wel zo zijn? De mods kunnen wel zeggen dat ze het nu echt gaan gebruiken, maar dat zeggen ze elke keer.


    Let it come and let it be

    Scholar schreef:
    (...)
    Mail/schrijf/bel de journalisten dan alvast maar (:


    Zal je zien dat er over vijf jaar nog niks mee is gedaan [: Zonde van het geld, is het niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Combustible schreef:
    (...)

    Precies, er is nog nooit iets mee gedaan, dus waarom zou dat nu wel zo zijn? De mods kunnen wel zeggen dat ze het nu echt gaan gebruiken, maar dat zeggen ze elke keer.


    Exactly.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Zal je zien dat er over vijf jaar nog niks mee is gedaan [: Zonde van het geld, is het niet?

    Voor een nieuw wereldwonder maken ze vast wel gratis plaats (:


    I am an idiot, I move.

    Waarom zouden jullie het niet gewoon invullen? Ik doe het niet, omdat ik de mods zelf er niet goed genoeg voor ken, en ik let ook nooit op wie wat doet.
    Maar degene die het wel gewoon kunnen invullen: Waarom niet?
    Stel nou dat er niets mee gedaan wordt, oké. Maar ik weet haast wel zeker dat de mods het wél zullen lezen. En dan hebben jullie je zegje gedaan, en konden jullie even lekker klagen over de mods, en de mods zullen eens geordend zien hoeveel users wat van ze vinden. Gewoon invullen als je dat kunt, zou ik zeggen! ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •