• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Misschien dat ik hem wel invul, maar dan straks pas fzo


    16 - 09 - '17

    Lol ik weet niet eens wie er allemaal mods zijn :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Lol ik weet niet eens wie er allemaal mods zijn :'].


    Daarvoor is de knop 'Crew' onder het 'Overige'


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Daarvoor is de knop 'Crew' onder het 'Overige'

    The point is that I don't remember them. Betekende dat deze enquete van mijn kant uit niet veel nut zal hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    The point is that I don't remember them. Betekende dat deze enquete van mijn kant uit niet veel nut zal hebben.


    Ah oke, ik snap het. Dan beschrijf je alleen de mods die je wel kent (;


    26 - 02 - '16

    Dan ben ik even de zoveelste mod die aangeeft dat wij écht geen namen te zien krijgen. Dit is écht anoniem. Voor de mensen die bang zijn om "onze gevoelens te kwetsen" wij willen juist de negatieve dingen weten zodat we weten wat verbeterpunten zijn c:


    Miep

    Bombalurina schreef:
    Dan ben ik even de zoveelste mod die aangeeft dat wij écht geen namen te zien krijgen. Dit is écht anoniem. Voor de mensen die bang zijn om "onze gevoelens te kwetsen" wij willen juist de negatieve dingen weten zodat we weten wat verbeterpunten zijn c:


    Oke, maar ik had al gestuurd (:
    Ik hoop dat jullie er iets aan zullen hebben


    26 - 02 - '16

    Het blijf echt anoniem. Het enige dat de moderators kunnen zien, zijn de vragen met een antwoord. Beaton stuurt ze ook random in verschillende fases door zodat de moderators ook niet via het topic kunnen te weten komen wie welke beoordeling stuurde. Heb eens wat vertrouwen in ons. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb wel vertrouwen, maar alsnog spookt er ergens in mijn achterhoofd dat ik eventueel iemand kan kwetsen. Maar goed, ik heb mijn best gedaan het zo netjes mogelijk te verwoorden.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Ik heb wel vertrouwen, maar alsnog spookt er ergens in mijn achterhoofd dat ik eventueel iemand kan kwetsen. Maar goed, ik heb mijn best gedaan het zo netjes mogelijk te verwoorden.
    Het is niet omdat het negatief is dat het daarom slecht is. Als je je argumenten goed onderbouwt kunnen negatieve feedbacks leerzaam zijn in plaats van kwetsend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Het is niet omdat het negatief is dat het daarom slecht is. Als je je argumenten goed onderbouwt kunnen negatieve feedbacks leerzaam zijn in plaats van kwetsend.


    Misschien komt 't ook wel omdat ik zeer zwart/wit denk ik af en toe ^^


    26 - 02 - '16

    Wij zullen deze keer van jullie anonieme antwoorden een rapport opstellen met daarin de meest voorkomende problemen, jullie oplossingen, onze visie hierop een eventueel onze oplossingen. Deze zullen wij op het openbare forum publiceren nadat we alle enquêteformulieren hebben ontvangen.


    Life is hard and then we die

    Zoidberg schreef:
    Ik heb wel vertrouwen, maar alsnog spookt er ergens in mijn achterhoofd dat ik eventueel iemand kan kwetsen. Maar goed, ik heb mijn best gedaan het zo netjes mogelijk te verwoorden.

    We kunnen wel tegen wat kritiek hoor. Zeker als die mooi onderbouwd is, dat helpt ons echt. Concrete situaties mogen ook altijd. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kom, denk ik, te weinig met mods in aanraking om hier een mening over te kunnen hebben. Meestal vallen ze me pas op als ze roepen dat we OT moeten blijven of als er een topic wordt gesloten :')


    From these ashes, I will rise

    In de loop van de week ga ik me eens hieraan zetten, want zelfs als er niks gedaan zou worden met de enquête, dan nog heb ik de dingen eens gezegd die me opgevallen zijn ^_^
    En ugh, van mij hoeft het absoluut niet anoniem te zijn, men mag weten wat ik schrijf en hoe ik de dingen zie tegenover de mods. Zowel de goede als de minder goede punten. Maar goed, we zijn niet allemaal zoals mij :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”