• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Yaay, de winter komt eraan -_- Ik mag over een paar dagen alweer in het halfdonker vertrekken....


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Yaay, de winter komt eraan -_- Ik mag over een paar dagen alweer in het halfdonker vertrekken....

    WINTER?! NEE NEE NEE. Oh my god nee dat meen je niet GEEEEEEN winter

    Zo geen zin. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n hekel heb gehad aan school.

    Zucht. Ik word alleen maar negatief van school.

    Het ergste vind ik nog dat het jou gewoon niets doet.
    Ga vanaf nu gewoon afwachten wie er moeite doet voor mij.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Q is dood aan het gaan langzaa, :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nee, klopt, je snapt me niet. (cat)


    :)

    Tired +.+

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 8:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom begin iedereen over winter.. Er is nog een ander seizoen (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ugh. Meer heb ik niet te zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom vergeet ik telkens om dat topic aan te maken? Ugh, ik moet mezelf er echt aan herinneren voor vanavond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wordt ik eens niet wakker van mijn wekker of mijn zusje gaan de buren verbouwen en beginnen ze vanaf 7 uur met heipalen
    Waarom gunt niemand mij het om uit te slapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben eigenlijk best benieuwd welke username het bekendst is van mij. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus, doe er nou eens wat aan zeg. Dit slaat echt nergens op. Jullie hinderen onschuldige mensen hiermee. Stuur tenminste iets terug. Een bevestiging of zo, maar nee, waarom zou dat ook moeten? Dit is precies de reden dat ik altijd een bericht stuurde naar de persoon die ik hielp, zodat diegene weet dat er iets mee gedaan wordt en dat ze serieus genomen worden!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 10:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.